quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef iteejer het volgende:
Gaan ons PR team versterken
Pussydeluxe gaat meehelpen met PR voor het forum, en gaat zich ook richten op PR en merchandise rond The Bunker Online.
Zonder PdL was fok nooit de fok geweest diet het nu isquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
die komt toch al een tijdje op fok of niet?
got mailquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoi!kom je naar de evaluatie? Kun je gelijk horen hoe het niet moet
Het zou wel aardig zijn als je persoonlijk kwam kennismakenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo allemaal![]()
Als jullie ideeën, suggesties, op- of aanmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.
Klopt ja, alleen ben ik niet vaak in de real life soap fora te vinden. In 2005 ben ik lid geworden van FOK!, omdat ik verslaafd was geraakt aan BB5. Ik las toen al een tijdje mee en vond de COS'en, fakes, de rellen en Scanman's tieten topics hillarisch! De Gouden Kooi heb ik ook van het begin tot het einde al streamend gevolgd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
die komt toch al een tijdje op fok of niet?
Ik dacht al dat ik je voorbij heb zien komen. Hoe dan ook, succes met de PR van TBO IIquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt ja, alleen ben ik niet vaak in de real life soap fora te vinden. In 2005 ben ik lid geworden van FOK!, omdat ik verslaafd was geraakt aan BB5. Ik las toen al een tijdje mee en vond de COS'en, fakes, de rellen en Scanman's tieten topics hillarisch! De Gouden Kooi heb ik ook van het begin tot het einde al streamend gevolgd.
quote:
@ longinus: nee. Ook niet voor een goed doel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Marrije het volgende:
Over Scanman gesproken, waar is die eigenlijk?
Zie Scanman af en toe , soms ook in het topic : 10 jaar reality 1999-2009.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Danny het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweer) niet gaat kijken en cappen...
suc6quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef pussydeluxe het volgende:
Hallo allemaal![]()
Dank voor het warme welkom![]()
Binnenkort ga ik naar de bunker locatie toe om het een en ander te bespreken en dan kan ik jullie wat meer vertellen.
Het wordt een spannende en leuke tijd, kan ik alvast beloven en ik heb er zin in
Als jullie ideeën, suggesties, op- of aanmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |