Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
Daar zitten wel een paar krengen tussen.![]()
Mijn god wat is die Peter eng, met z'n gebleekte tandjes.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..
Hadden ze bij hun geboorte ook al. Groeit mee hè.quote:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:10 schreef Stefan het volgende:
Interne memo
Scanman, graag tietencaps van Eline
Die hebben zich niet aangemeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker maar ik denk dat nu vooral 30-ers en ouder zich niet zullen herkennen in de deelnemers.
nou je het zegt...... lijkt best welquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Stefan het volgende:
Eline, is zij het minder gatelenteerde zusje van Lieke van Lexmond?
Ja, persfoto's maken zonder visagie is wel een beetje jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef Mylene het volgende:
Sommige hadden wel een make-upje kunnen gebruiken.
Niemand is ouder dan 30quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker maar ik denk dat nu vooral 30-ers en ouder zich niet zullen herkennen in de deelnemers.
Of de dikke Molukkersquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Maarre, ik vind de samenstelling een beetje eenzijdig. Waar zijn de latina's, negers en marokkanen?
Idd, beetje saai, allemaal mensen die nog amper iets hebben meegemaakt en áls ze al iets hebben meegemaakt dan is het niet interessant. * Ow ik weet nog niet wat ik later wil worden maar ik doe nu iets bij de Zonnebloem* verhalen, daar zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:24 schreef Loedertje het volgende:
* Ow ik weet nog niet wat ik later wil worden maar ik doe nu iets bij de Zonnebloem* verhalen, daar zit niemand op te wachten.
quote:
Je moet nu wel hè, er post niemand meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Kijk mij me eens me moedig buiten de sc begeven?![]()
Renate lijkt me trouwens de liefste van de vrouwen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je moet nu wel hè, er post niemand meer.![]()
Renate is mijn favoriet, vanwege haar niet-standaard uiterlijk, een beetje een underdog dus eigenlijk.
En omdat ze vrijwilligerswerk doet, bij de Zonnebloem.
En ik vrees wel dat ik met de massa mee ga doen om Peter te gaan treiteren.![]()
Gewoon, omdat het kan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je moet nu wel hè, er post niemand meer.![]()
Renate is mijn favoriet, vanwege haar niet-standaard uiterlijk, een beetje een underdog dus eigenlijk.
En omdat ze vrijwilligerswerk doet, bij de Zonnebloem.
En ik vrees wel dat ik met de massa mee ga doen met Peter te gaan treiteren.![]()
Gewoon, omdat het kan.
Ze is ook op wintersport geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Renate lijkt me wel de normaalste, alleen dat het heftigste wat ze ooit mee heeft gemaakt, een trein missen, ja daar zit ik een beetje mee.
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidatenquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ik jammer vind is dat al die deelnemers zo verdomd jong zijn. Dat worden vermoedelijk van die schoolplein conversaties. Ik had liever wat doortrapte dertigers gezien
Ja, dat stond al in de OPquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidaten
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:52 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Marielin wel lief.. Kun je ook masturbatieopdrachten geven?
.
Wat zou ze doen als ze moet kiezen tussen een kilootje maden verorberen of een showtje geven?quote:
Masturberen natuurlijk, dat lijkt mij niet zo lastig, 't is toch donkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:59 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat zou ze doen als ze moet kiezen tussen een kilootje maden verorberen of een showtje geven?.
Oh. Ik heb het niet zo gevolgd hoor, maar hoe werkt het steamen dan als het toch donker is?quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Masturberen natuurlijk, dat lijkt mij niet zo lastig, 't is toch donker
IR camera's?quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Oh. Ik heb het niet zo gevolgd hoor, maar hoe werkt het steamen dan als het toch donker is?
Dus de streamers zitten naar groen-zwart-beelden te kijken oid?quote:
Heb jij al met haar tussen de klamme lappen gelegen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Stefan het volgende:
Eline, is zij het minder gatelenteerde zusje van Lieke van Lexmond?
De eerste zin in dit topic:quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidaten
quote:In alfabetische volgorde de eerste 7 deelnemers. De achtste deelnemer wordt zeer binnenkort bekendgemaakt!
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_Bunker__.html?p=1,1quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:40 schreef Elske6 het volgende:
Voor de locatie werd Johan Vlemmix benaderd, die een bunker bezit in Veldhoven. Toen die te klein bleek, stelde de entertainer het gangenstelsel onder zijn ’Paleis Soestdijk’ in Eindhoven beschikbaar.
Jawel, lees je eens in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |