Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
Daar zitten wel een paar krengen tussen.![]()
Mijn god wat is die Peter eng, met z'n gebleekte tandjes.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..
Hadden ze bij hun geboorte ook al. Groeit mee hè.quote:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:10 schreef Stefan het volgende:
Interne memo
Scanman, graag tietencaps van Eline
Die hebben zich niet aangemeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker maar ik denk dat nu vooral 30-ers en ouder zich niet zullen herkennen in de deelnemers.
nou je het zegt...... lijkt best welquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Stefan het volgende:
Eline, is zij het minder gatelenteerde zusje van Lieke van Lexmond?
Ja, persfoto's maken zonder visagie is wel een beetje jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef Mylene het volgende:
Sommige hadden wel een make-upje kunnen gebruiken.
Niemand is ouder dan 30quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker maar ik denk dat nu vooral 30-ers en ouder zich niet zullen herkennen in de deelnemers.
Of de dikke Molukkersquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Maarre, ik vind de samenstelling een beetje eenzijdig. Waar zijn de latina's, negers en marokkanen?
Idd, beetje saai, allemaal mensen die nog amper iets hebben meegemaakt en áls ze al iets hebben meegemaakt dan is het niet interessant. * Ow ik weet nog niet wat ik later wil worden maar ik doe nu iets bij de Zonnebloem* verhalen, daar zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |