Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:36 schreef Gert het volgende:
Daar zitten wel een paar krengen tussen.![]()
Mijn god wat is die Peter eng, met z'n gebleekte tandjes.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..
Hadden ze bij hun geboorte ook al. Groeit mee hè.quote:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweerquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:10 schreef Stefan het volgende:
Interne memo
Scanman, graag tietencaps van Eline
Die hebben zich niet aangemeld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker maar ik denk dat nu vooral 30-ers en ouder zich niet zullen herkennen in de deelnemers.
nou je het zegt...... lijkt best welquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Stefan het volgende:
Eline, is zij het minder gatelenteerde zusje van Lieke van Lexmond?
Ja, persfoto's maken zonder visagie is wel een beetje jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:49 schreef Mylene het volgende:
Sommige hadden wel een make-upje kunnen gebruiken.
Niemand is ouder dan 30quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker maar ik denk dat nu vooral 30-ers en ouder zich niet zullen herkennen in de deelnemers.
Of de dikke Molukkersquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Maarre, ik vind de samenstelling een beetje eenzijdig. Waar zijn de latina's, negers en marokkanen?
Idd, beetje saai, allemaal mensen die nog amper iets hebben meegemaakt en áls ze al iets hebben meegemaakt dan is het niet interessant. * Ow ik weet nog niet wat ik later wil worden maar ik doe nu iets bij de Zonnebloem* verhalen, daar zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:09 schreef Maanvis het volgende:
ik vind persoonlijk de cast erg homogeen overkomen. Natuurlijk is het zo dat mensen moeten samenwerken om te overleven in der bunker
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:24 schreef Loedertje het volgende:
* Ow ik weet nog niet wat ik later wil worden maar ik doe nu iets bij de Zonnebloem* verhalen, daar zit niemand op te wachten.
quote:
Je moet nu wel hè, er post niemand meer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Kijk mij me eens me moedig buiten de sc begeven?![]()
Renate lijkt me trouwens de liefste van de vrouwen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je moet nu wel hè, er post niemand meer.![]()
Renate is mijn favoriet, vanwege haar niet-standaard uiterlijk, een beetje een underdog dus eigenlijk.
En omdat ze vrijwilligerswerk doet, bij de Zonnebloem.
En ik vrees wel dat ik met de massa mee ga doen om Peter te gaan treiteren.![]()
Gewoon, omdat het kan.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je moet nu wel hè, er post niemand meer.![]()
Renate is mijn favoriet, vanwege haar niet-standaard uiterlijk, een beetje een underdog dus eigenlijk.
En omdat ze vrijwilligerswerk doet, bij de Zonnebloem.
En ik vrees wel dat ik met de massa mee ga doen met Peter te gaan treiteren.![]()
Gewoon, omdat het kan.
Ze is ook op wintersport geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Renate lijkt me wel de normaalste, alleen dat het heftigste wat ze ooit mee heeft gemaakt, een trein missen, ja daar zit ik een beetje mee.
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidatenquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ik jammer vind is dat al die deelnemers zo verdomd jong zijn. Dat worden vermoedelijk van die schoolplein conversaties. Ik had liever wat doortrapte dertigers gezien
Ja, dat stond al in de OPquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidaten
quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:52 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Marielin wel lief.. Kun je ook masturbatieopdrachten geven?
.
Wat zou ze doen als ze moet kiezen tussen een kilootje maden verorberen of een showtje geven?quote:
Masturberen natuurlijk, dat lijkt mij niet zo lastig, 't is toch donkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:59 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat zou ze doen als ze moet kiezen tussen een kilootje maden verorberen of een showtje geven?.
Oh. Ik heb het niet zo gevolgd hoor, maar hoe werkt het steamen dan als het toch donker is?quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Masturberen natuurlijk, dat lijkt mij niet zo lastig, 't is toch donker
IR camera's?quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Oh. Ik heb het niet zo gevolgd hoor, maar hoe werkt het steamen dan als het toch donker is?
Dus de streamers zitten naar groen-zwart-beelden te kijken oid?quote:
Heb jij al met haar tussen de klamme lappen gelegen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Stefan het volgende:
De eerste zin in dit topic:quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidaten
quote:In alfabetische volgorde de eerste 7 deelnemers. De achtste deelnemer wordt zeer binnenkort bekendgemaakt!
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_Bunker__.html?p=1,1quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:40 schreef Elske6 het volgende:
Voor de locatie werd Johan Vlemmix benaderd, die een bunker bezit in Veldhoven. Toen die te klein bleek, stelde de entertainer het gangenstelsel onder zijn ’Paleis Soestdijk’ in Eindhoven beschikbaar.
Jawel, lees je eens in.quote:
En waar zijn de wat oudere deelnemers? Denk bijvoorbeeld aan een Koos.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:16 schreef DonPerignon het volgende:
Maarre, ik vind de samenstelling een beetje eenzijdig. Waar zijn de latina's, negers en marokkanen?
Het Matras van Rotterdam?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef Jimbo het volgende:
renate, komt die uit Rotterdam ??
volgens mij ken ik dr gewoon
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat Vlemmix gedrocht, da's toch bij Cc om de hoek?
Het is toch back to basic, muts. Porien willen we zien, en modder, in HD!quote:
Ja straks. Maar op de persfoto's wil ik frisse, schone, mee-etervrije koppies zien. Met een likje make-up, hier ende daar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is toch back to basic, muts. Porien willen we zien, en modder, in HD!
Het is 20 tot 30. Idd, jammer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar zijn de wat oudere deelnemers? Denk bijvoorbeeld aan een Koos.
Spui eens wat inside info!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
Haaaa !
Die Amber ken ik
Heb ik mee in de klas gezeten
misschien zijn er wel geen oudere aanmeldingen binnengekomen?quote:
Johan Vlemmix zal vast toch wel vrienden van boven de 30 hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien zijn er wel geen oudere aanmeldingen binnengekomen?
Misschien ligt dat aan de erg korte inschrijfperiode van 30 dagen. Ik had er graag 2 veertigers in gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
En 2 geile sletten van 16 natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de erg korte inschrijfperiode van 30 dagen. Ik had er graag 2 veertigers in gezien.
Zat toch een leeftijdsgrens aan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien ligt dat aan de erg korte inschrijfperiode van 30 dagen. Ik had er graag 2 veertigers in gezien.
die had ik doorgekregen van Bart, maar moest ik weer verwijderen van Bramquote:
Die van LekkerSimpel, maar hij mocht niet meedoen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb wel een hyves, maar dat gaat zeker tegen de regels inquote:
Helaas . Want Scanman kan goed kappen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Danny het volgende:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweer) niet gaat kijken en cappen...
Haar hyves is toch allang bekend? (amber1988 als ik me niet vergis)quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb wel een hyves, maar dat gaat zeker tegen de regels in?
Die is al langs gekomen. We willen info die niet al elders op internet te vinden is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb wel een hyves, maar dat gaat zeker tegen de regels in?
Was der prive hyves niet alleen voor vrienden... kom maar op met die foto's blogs etc..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is al langs gekomen. We willen info die niet al elders op internet te vinden is.
Hmmquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is al langs gekomen. We willen info die niet al elders op internet te vinden is.
Hij niet met jou. Hij is homo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Tammeh het volgende:
BOBBY
Zou ik wel een beschuitje mee willen eten..![]()
Jij ziet er anders ook niet slecht uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nouèn joh, dat maakt helemaal niets uit.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een tweede editie komt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
Haaaa !
Die Amber ken ik
Heb ik mee in de klas gezeten
Ohjee, weer zo'n vrouw die per se met een homo naar bed wil omdat ze denkt m te kunnen bekeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nouèn joh, dat maakt helemaal niets uit.
Bram en Bart hebben al gezegd dat er een 2e komt idd. Wie is die bekende van je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een tweede editie komt.
En helaas zit daar dus een bekende van mij in
Dat heb ik een keer geprobeerd, maar 2 echte homo's hadden me direct door...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vanavond ook maar eens als homo naar de kroeg
nog even een paar dagen doorgaan over Peter komt er als het meezit nog een plekkie vrijquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
Doe mij trouwens maar Eline en Marilien![]()
Is er nog ruimte voor mij in die bunker?
Het bonnetje voor de vaseline kun je bij Danny declaren!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga de bunker infiltreren en dan steek ik mijn staaf in Eline der anusEn dat allemaal live op fokTV
![]()
Bluf !quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga de bunker infiltreren en dan steek ik mijn staaf in Eline der anusEn dat allemaal live op fokTV
![]()
Oh ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bram en Bart hebben al gezegd dat er een 2e komt idd. Wie is die bekende van je?
Oh nee hoor, je hebt mij niet horen zeggen dat ik met 'm naar bed wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ohjee, weer zo'n vrouw die per se met een homo naar bed wil omdat ze denkt m te kunnen bekeren.
Vanavond ook maar eens als homo naar de kroeg
Een beschuitje eten is toch naar bed willen met iemandquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:39 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, je hebt mij niet horen zeggen dat ik met 'm naar bed wil.En als ik 't had gewild, had ik dat al gewild voordat ik wist dat hij homo was.
Maar goed, 75% van de mooie mannen zíjn gewoon homo.
Vlemmix is toch niet de 8e kandidaat he???quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan. Hoeft niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een beschuitje eten is toch naar bed willen met iemand?
Maar ik denk dat je smaak dan een beetje in de war is
Echt wel, dat is de uitdrukking. Een beschuitje eten met iemand is neuken. Net als iemand je postzegelverzameling laten zien.quote:
en net als iemand volblaffen met lauwe butquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Echt wel, dat is de uitdrukking. Een beschuitje eten met iemand is neuken. Net als iemand je postzegelverzameling laten zien.
Als je 't als uitdrukking op vat, dan wel ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Echt wel, dat is de uitdrukking. Een beschuitje eten met iemand is neuken. Net als iemand je postzegelverzameling laten zien.
Hoe moest het dan worden opgevat? Als onschuldige ontbijtsuggestie?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef Tammeh het volgende:
Als je 't als uitdrukking op vat, dan wel ja.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe moest het dan worden opgevat? Als onschuldige ontbijtsuggestie?
IEDEREEN vat t als uitdrukking op, want dat is het namelijk ook. Dus je wilde keihard geneukt worden door Bobby. Maar die wil alleen anaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Als je 't als uitdrukking op vat, dan wel ja.
Jongeeens, ik ben een heel lief, onschuldig meisje hoooooor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
IEDEREEN vat t als uitdrukking op, want dat is het namelijk ook. Dus je wilde keihard geneukt worden door Bobby. Maar die wil alleen anaal.
da's toch de beheerder van de Amber fanpagina?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:24 schreef Stefan het volgende:
Is dit trouwens DE Mariel van den Boom?
http://www.figurantenwink(...)hp?figurantenid=3086
Oh, nou snap ik het.... toen er in de dorpskroeg in Schubbekutteveen gevraagd werd of ik mee naar buiten ging "brommers kiekn" vond ik t al zo raar dat hij zo de brommers voorbij liepquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe moest het dan worden opgevat? Als onschuldige ontbijtsuggestie?
Dus je gaat daar niet eens neukenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Jongeeens, ik ben een heel lief, onschuldig meisje hoooooor!Enne, dit topic gaat niet over mij, en da's ook niet echt de bedoeling.
![]()
vr 17 apr 2009, 06:00 Gouden Kooi's Huub en Jaap in De Bunker door Mariet Oosterwijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's toch de beheerder van de Amber fanpagina?
Eh, 'waar' ga ik 'niet eens' neuken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus je gaat daar niet eens neuken![]()
LOL.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, nou snap ik het.... toen er in de dorpskroeg in Schubbekutteveen gevraagd werd of ik mee naar buiten ging "brommers kiekn" vond ik t al zo raar dat hij zo de brommers voorbij liep![]()
![]()
Dat lag vast aan je automobiel, ja. Hmm hmm. Echt wel..quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL.
Daar had ik een variant op toen ik een hele lelijke Citroën Visa had. Vieze Visa kiek'n? Niet dat ik ooit iemand meekreeg.
Nouja, dat is haar inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
vr 17 apr 2009, 06:00 Gouden Kooi's Huub en Jaap in De Bunker door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM - Big Brother-Bart (32) gaat de bunker in! Met oud BB-deelnemers Ruud en Sandy en Gouden Kooi-deelnemers Huub en Jaap gaat hij acht onbekende kandidaten drie dagen voor.
Voor de locatie werd Johan Vlemmix benaderd, die een bunker bezit in Veldhoven. Toen die te klein bleek, stelde de entertainer het gangenstelsel onder zijn ’Paleis Soestdijk’ in Eindhoven beschikbaar.
Mariëll van den Boom, destijds werkzaam achter de BB-schermen: „Wie er 25 dagen in blijft, kan 10.000 euro winnen.”
Opvallend detail: medebedenker Bram Recourt is de broer van Gouden Kooi-Claire, die in juli een meisje verwacht van GK-genoot Huub. Dat belooft wat voor De Bunker, dat voorlopig alleen op internet wordt uitgezonden…
En Danny zich maar afvragen waarom Goldenpage zo vaak primeurs heeftquote:41358 x bekeken , Hyver sinds 10-08-2005
Naam: Mariell
Connectie:
• Sander »? goldenpage »? Mariell
Ben je een beetje goed in "nuanceren"?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Die Eline, daar zou ik wel eens wat mee willen nuanceren !
Ze is CDA-stemmer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
Die Eline, daar zou ik wel eens wat mee willen nuanceren !
Wat is haar hyvespagina?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, dat is haar inderdaad.![]()
Ze zoekt ook nog wat mensen voor een stage: http://www.nftvm.nl/index.php?page=prikbord&prikbord=2&view=55329&PHPSESSID=
Ik zie net trouwens dat ik een link heb met haar op hyves.
[..]
En Danny zich maar afvragen waarom Goldenpage zo vaak primeurs heeft
ik zou der doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kotsbakje gereed? Mooi!
http://mwassen.hyves.nl/
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Maanvis het volgende:
Mariell heet/heette trouwens Mariell Wassen. Maar wat is de link met Bunker? (behalve dat ze de fanpagina beheert van Amber)
http://www.nftvm.nl/index.php?database=1&lid=2033
Omdat ze zo heettequote:
En nu heet ze van der Boom dus.quote:
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hadden ze bij hun geboorte ook al. Groeit mee hè.
Vieze incrowd troep dusquote:Op vrijdag 17 april 2009 06:40 schreef Elske6 het volgende:
Gouden Kooi's Huub en Jaap in De Bunker
AMSTERDAM - Big Brother-Bart (32) gaat de bunker in! Met oud BB
-deelnemers Ruud en Sandy en Gouden Kooi-deelnemers Huub en Jaap gaat hij acht onbekende kandidaten drie dagen voor.
Mariëll van den Boom, destijds werkzaam achter de BB-schermen: „Wie er 25 dagen in blijft, kan 10.000 euro winnen.”
Opvallend detail: medebedenker Bram Recourt is de broer van Gouden Kooi-Claire, die in juli een meisje verwacht van GK-genoot Huub. Dat belooft wat voor De Bunker, dat voorlopig alleen op internet wordt uitgezonden.
Telegraaf vanmorgen....
Voor de kick-off. Tien jaar reality ...quote:
Was mijn eerste gedachte ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:15 schreef Stefan het volgende:
Dat is Bobby, die dat heeft gebleekt, wat jij bedoelt. Daarom lacht hij ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij niet nog meer gebleekt heeft..
veertien punt gif!quote:
\quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat scanman (alweer) niet gaat kijken en cappen...
quote:
quote:[b]Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef Dus geen FOK!kers als zodanig....
Doe ff een sarcasmesmiley erbij, er zitten allemaal newbies hier die denken dat je het meentquote:
[disclaimer] ik heb ze niet gemaakt!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
Renate en Amber ogen mij al te soft, die breken de eerste week al....
Ik zit al een half jaartje op fok. Ben alleen niet erg actief geweest, keek meestal even naar de frontpage en V&A........quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]Peter had vorig jaar al een account aangemaakt zodat hij in een DGK topic een post over Mikey de zwerver kon doen, maar daar is het tot TBO bij gebleven. Marielin heeft in februari dit jaar een account aangemaakt maar is ook pas in TBO gaan posten. Bobby heeft in maart (na de aankondiging van TBO) een account aangemaakt.
Dus geen FOK!kers als zodanig....
PIMM, sorry dat ik me nog niet had voorgesteld....... Ik was donderdag en vrijdag redelijk druk met school door dat bunkergedoequote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef Marrije het volgende:
En Sjaappie is. . .? Deelnemer nummer 8?
Ah ok, ja die anderen hebben hun eigen naam of iets met bunker in hun username, makkelijk te herkennen. Maar ok, jij bent Pim dus. En een beetje een Fok!'erquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:42 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
PIMM, sorry dat ik me nog niet had voorgesteld....... Ik was donderdag en vrijdag redelijk druk met school door dat bunkergedoe
even gegoogled:quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Maanvis het volgende:
Mariell heet/heette trouwens Mariell Wassen. Maar wat is de link met Bunker? (behalve dat ze de fanpagina beheert van Amber)
http://www.nftvm.nl/index.php?database=1&lid=2033
Ze deed figurantenwerk, net als Peterquote:Marriel
[Inzetbaar als: Figurant - Acteren - Dansen - Zang - Model
Als vrijwilliger: oproepbaar
Geschikt voor typecasting: ja
Ervaring als: Figurant - Acteren - Dansen - Zang - Model
Wie is Marriel?quote:Op zondag 19 april 2009 09:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze deed figurantenwerk, net als Peter
http://www.nftvm.nl/index.php?page=prikbord&prikbord=8&view=59158&level=0&PHPSESSID=2e66025ba
OK bedankt.quote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef Danny het volgende:
marriell doet iets met casting/persvoorlichting e.d. geloof ik
Ik kom er helaas (nog) niet achter of ze in dezelfde producties heeft gefigureerd als Peter.quote:Op zondag 19 april 2009 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK bedankt.
Als deelneemster nr 8, zou ook geen slechte keuze zijn geweest..
Maar zie dat ze Vrijdag niet beschikbaar is.![]()
Wanneer beschikbaar Maandag - Dinsdag - Woensdag - Donderdag - Zaterdag - Zondag
[ afbeelding ]Deze figurant toevoegen aan
uw winkelwagentje
Candy Cuntquote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
September 2007 laatst on-line.
Wat is dat voor site (Stickam)?
Bedoel, 1 daar benoemt zich "candy Cunt"
http://www.stickam.com/chanelmodel
[ afbeelding ]
uw winkelwagentje
"Stickam is the largest live streaming social network. Whether you are famous for 15 or 150000, Stickam.com is where you will find your friends and fans."quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef spapaars het volgende:
September 2007 laatst on-line.
Wat is dat voor site (Stickam)?
Bedoel, 1 daar benoemt zich "candy Cunt"
http://www.stickam.com/chanelmodel
[ afbeelding ]
uw winkelwagentje
Allemaal een beetje vreemd..quote:Op zondag 19 april 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
Beter is een rekkelijk begrip ...
Ik kan 'm wel zien. Doet me denken aan die Leave Britney alone!!! dude.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |