Die is al langs gekomen. We willen info die niet al elders op internet te vinden is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb wel een hyves, maar dat gaat zeker tegen de regels in?
Was der prive hyves niet alleen voor vrienden... kom maar op met die foto's blogs etc..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is al langs gekomen. We willen info die niet al elders op internet te vinden is.
Hmmquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is al langs gekomen. We willen info die niet al elders op internet te vinden is.
Hij niet met jou. Hij is homo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef Tammeh het volgende:
BOBBY
Zou ik wel een beschuitje mee willen eten..![]()
Jij ziet er anders ook niet slecht uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Noučn joh, dat maakt helemaal niets uit.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een tweede editie komt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef KudFokker het volgende:
Haaaa !
Die Amber ken ik
Heb ik mee in de klas gezeten
Ohjee, weer zo'n vrouw die per se met een homo naar bed wil omdat ze denkt m te kunnen bekeren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Noučn joh, dat maakt helemaal niets uit.
Bram en Bart hebben al gezegd dat er een 2e komt idd. Wie is die bekende van je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een tweede editie komt.
En helaas zit daar dus een bekende van mij in
Dat heb ik een keer geprobeerd, maar 2 echte homo's hadden me direct door...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vanavond ook maar eens als homo naar de kroeg
nog even een paar dagen doorgaan over Peter komt er als het meezit nog een plekkie vrijquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
Doe mij trouwens maar Eline en Marilien![]()
Is er nog ruimte voor mij in die bunker?
Het bonnetje voor de vaseline kun je bij Danny declaren!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga de bunker infiltreren en dan steek ik mijn staaf in Eline der anusEn dat allemaal live op fokTV
![]()
Bluf !quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga de bunker infiltreren en dan steek ik mijn staaf in Eline der anusEn dat allemaal live op fokTV
![]()
Oh ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bram en Bart hebben al gezegd dat er een 2e komt idd. Wie is die bekende van je?
Oh nee hoor, je hebt mij niet horen zeggen dat ik met 'm naar bed wil.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ohjee, weer zo'n vrouw die per se met een homo naar bed wil omdat ze denkt m te kunnen bekeren.
Vanavond ook maar eens als homo naar de kroeg
Een beschuitje eten is toch naar bed willen met iemandquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:39 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, je hebt mij niet horen zeggen dat ik met 'm naar bed wil.En als ik 't had gewild, had ik dat al gewild voordat ik wist dat hij homo was.
Maar goed, 75% van de mooie mannen zíjn gewoon homo.
Vlemmix is toch niet de 8e kandidaat he???quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand echt kan tellen. Er zijn zeven foto's, en acht kandidaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |