quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draait
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
Is al bekend wanneer het interview met Sjimz geplaatst gaat worden?
quote:
Moet jou bekend voor komen he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef De_kromme het volgende:
Het officiële NAC topic #18
Spammer. Post 3x achter elkaar om het topic vol te krijgen en een nieuwe te kunnen openen.
Klopt, en ik kreeg er een ban voor. Dus ik ben ben benieuwd wanneer ik jouw naam in het Banmeldtopic zie verschijnen.quote:
mail het naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, en ik kreeg er een ban voor. Dus ik ben ben benieuwd wanneer ik jouw naam in het Banmeldtopic zie verschijnen.
M.a.w. mods mogen spammen en gewone users niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
mail het naar forum@fok.nl
Doeg De_kromme
Als je dat nou mailt naar forum@fok.nl krijg je het antwoord.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
M.a.w. mods mogen spammen en gewone users niet?
Gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je dat nou mailt naar forum@fok.nl krijg je het antwoord.
Zag laatst nog bij de_kromme dat het wel werd geëdit toen Mike hier kwam bitchen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
Dit vind ik even niks.
Welkom terug trouwens.
Is er al een Forlan topic dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de TT van het topic aangepast.
Bedankt voor de tip tong!
Geen dank.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de TT van het topic aangepast.
Bedankt voor de tip tong!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar voel je vrij hem te maken.
Met een mooie OP natuurlijk.
geedit en gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef dndiek het volgende:
Doodsverwensing: [VBL SC #79] Met een korte vakantie
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zei het je toch, Rots is gewoon een kloon van De_Kromme, en het is gewoon een Feyenoorder
quote:
Maar hoe komen ze er dan bij. Ze doen toch een IP check of zo? Is het je broer?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.
En nu weer FB.
[..]
![]()
Nee. Verder kan ik er niet veel over zeggen, vinden de FA's niet zo leuk denk ik, en nu weer FB.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er dan bij. Ze doen toch een IP check of zo? Is het je broer?
Dat kan ik ook met firefox en IE tegelijk openquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.
En nu weer FB.
[..]
![]()
Ik laat liever een Ajacied een TT bedenken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom de TT ook meteen? Wie komen er is niet uitlokkend toch.
Wat jij wilt jongen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat liever een Ajacied een TT bedenken.
Als je toch zo ijverig bezig bent, verander dan meteen de TT van het Wijnaldum topic even. Die van Arnautovic heb je een tijd geleden namelijk al terug veranderd terwijl die wel origineel was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat liever een Ajacied een TT bedenken.
Tuurlijk, een suggestie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je toch zo ijverig bezig bent, verander dan meteen de TT van het Wijnaldum topic even. Die van Arnautovic heb je een tijd geleden namelijk al terug veranderd terwijl die wel origineel was.
Uit het oog, uit het hart?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Tja nu hoeft het van mij ook niet meer.
Ze reageren verdacht veel op elkaar en ze zijn bijna alleen tegelijkertijd online. Als het kloons zijn kan er net zo goed een account verwijderd worden imo. Dat scheelt weer een hoop onzin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Waarom.. ze doen niks verkeerd..
Misschien dat in bepaalde topics het niveau wat normaler kan blijven. Ik snap wel dat mods geen accounts mogen verwijderen omdat ze niets verkeerd hebben gedaan. Maar jullie moeten toch ook snappen dat sommige users alleen maar afbreuk doen aan het niveau in VBL door totaal onrealistisch gebrabbel. Dat is incidenteel niet zo erg maar wanneer dit blijft duren wordt dit erg vervelend. Het liefst zou ik zien dat jullie Barca gewoon bannen voor een half jaar. Maar ik snap ook wel dat zoiets niet gaat als jullie je aan de regels moet houden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Prosac het volgende:
Als het al kloons zijn, dan is een check niet nodig omdat ze niks verkeerd doen en klonen is verder niet verboden. Dus er zal dan ook geen verwijderd worden.
En de -jouw ogen- onzin neemt echt niet af als je iemand een kloon afpakt hoor.
Waarom dan hier toch vragen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef toma het volgende:
Maar ik snap ook wel dat zoiets niet gaat als jullie je aan de regels moet houden.
je zegt het goed: hij doet niets verkeerd... gewoon negeren als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Barca verneukt het Ajaxtopic al een tijdje met zn onzin. Hij doet niks verkeerd maar ik vind het storender dan af en toe een troll van een user als Ajax heeft verloren.
Het irriteren van andere users door totaal onrealistische discussies te starten waardoor het topic op een verkeerd spoor terecht komt. Het gevolg hiervan is dat het niveau daalt tot een minimum omdat andere users er geïrriteerd op reageren. Hij heeft bijna nog nooit een fatsoenlijke bijdrage geleverd aan een topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef sjimz het volgende:
bannen op basis van wat?
ja ik ook. Maar ik ben van mening dat je problemen bij de oorzaak aan moet pakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
ik vind de reacties op zijn posts onderhand erger dan zijn eigen posts.
Die oorzaak doet niets fout, dus kan je het alleen maar negeren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar ik ben van mening dat je problemen bij de oorzaak aan moet pakken.
En het postgedrag van barca is in mijn ogen niet het probleem.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar ik ben van mening dat je problemen bij de oorzaak aan moet pakken.
Het is inderdaad maar net hoe je het bekijkt maar ik vind dat kortzichtig als je dat echt denkt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef Prosac het volgende:
Misschien snappen jullie er wel helemaal niks van toma.
Daarom wil ik deze discussie ook hier voeren en niet in het Ajax topic.quote:En zoals je zelf al aangeeft, het niveau daalt als Barca in het topic post, maar dat ligt niet aan Barca, maar aan de reacties die hij oproept. Andere extreme mening, dat kan.. maar reageer er dan on-topic op, of niet. Maar ga niet persoonlijk worden met mongool enzo. Dat is pas geen niveau en bevorderd ook geen discussie.
De oorzaak in deze dus zijn mensen die niet met een afwijkende extreme mening kunnen omgaan en dus liever maar gaan schelden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
[..]
Dat keur ik ook zeker af. Maar jullie moeten ook snappen dat hij nog nooit een toegevoegde waarde is geweest en alleen maar afbreuk doet aan het niveau binnen het topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
De oorzaak in deze dus zijn mensen die niet met een afwijkende extreme mening kunnen omgaan en dus liever maar gaan schelden.
Dan kan je hele pagina's overslaan tegenwoordig. Die ellenlange post met wie er verkocht moet worden(iedereen) en wie er gehaald moet worden(iedereen) post hij echt minimaal 10 keer per topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Suijk het volgende:
Ik vind hem niet zo vervelend. Posts van hem die langer zijn dan 3 regels en waar een opsomming in voorkomt sla ik gewoon over.
Ja, en ik kan ook ongeveer 6x het nieuwsbericht overslaan dat Vermaelen door Arsenal wordt overgenomen, dat Elia en Braafheid een goed gevoel hebben bij Ajax en dat Obradovic een goede aankoop zou zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan kan je hele pagina's overslaan tegenwoordig. Die ellenlange post met wie er verkocht moet worden(iedereen) en wie er gehaald moet worden(iedereen) post hij echt minimaal 10 keer per topic.
Dat is ook irritant jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en ik kan ook ongeveer 6x het nieuwsbericht overslaan dat Vermaelen door Arsenal wordt overgenomen, dat Elia en Braafheid een goed gevoel hebben bij Ajax en dat Obradovic een goede aankoop zou zijn.
Zie zijn PI.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
AFC Ajax-topic #1323: Geruchtenstroom
Weer zo'n onzin-gerucht van Cyberia, hij blijft maar gaan.
Mooie OP!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
Kan er een mod deze post in de OP zetten? (Daarna post verwijderen AUB)
Dag Bobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |