quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draait
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Breach het volgende:
Is al bekend wanneer het interview met Sjimz geplaatst gaat worden?
quote:
Moet jou bekend voor komen he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef De_kromme het volgende:
Het officiële NAC topic #18
Spammer. Post 3x achter elkaar om het topic vol te krijgen en een nieuwe te kunnen openen.
Klopt, en ik kreeg er een ban voor. Dus ik ben ben benieuwd wanneer ik jouw naam in het Banmeldtopic zie verschijnen.quote:
mail het naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, en ik kreeg er een ban voor. Dus ik ben ben benieuwd wanneer ik jouw naam in het Banmeldtopic zie verschijnen.
M.a.w. mods mogen spammen en gewone users niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
mail het naar forum@fok.nl
Doeg De_kromme
Als je dat nou mailt naar forum@fok.nl krijg je het antwoord.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
M.a.w. mods mogen spammen en gewone users niet?
Gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je dat nou mailt naar forum@fok.nl krijg je het antwoord.
Zag laatst nog bij de_kromme dat het wel werd geëdit toen Mike hier kwam bitchen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
Dit vind ik even niks.
Welkom terug trouwens.
Is er al een Forlan topic dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de TT van het topic aangepast.
Bedankt voor de tip tong!
Geen dank.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de TT van het topic aangepast.
Bedankt voor de tip tong!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar voel je vrij hem te maken.
Met een mooie OP natuurlijk.
geedit en gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef dndiek het volgende:
Doodsverwensing: [VBL SC #79] Met een korte vakantie
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zei het je toch, Rots is gewoon een kloon van De_Kromme, en het is gewoon een Feyenoorder
quote:
Maar hoe komen ze er dan bij. Ze doen toch een IP check of zo? Is het je broer?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.
En nu weer FB.
[..]
![]()
Nee. Verder kan ik er niet veel over zeggen, vinden de FA's niet zo leuk denk ik, en nu weer FB.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze er dan bij. Ze doen toch een IP check of zo? Is het je broer?
Dat kan ik ook met firefox en IE tegelijk openquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon van de_kromme. Weer één groot misverstand hier, ik hoop dat de_kromme snel terugkomt zodat je ziet dat we gewoon tegelijk posten.
En nu weer FB.
[..]
![]()
Ik laat liever een Ajacied een TT bedenken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom de TT ook meteen? Wie komen er is niet uitlokkend toch.
Wat jij wilt jongen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat liever een Ajacied een TT bedenken.
Als je toch zo ijverig bezig bent, verander dan meteen de TT van het Wijnaldum topic even. Die van Arnautovic heb je een tijd geleden namelijk al terug veranderd terwijl die wel origineel was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat liever een Ajacied een TT bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |