De_kromme opent hem ook al een tijdje en dat is ook een Joodquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
Een jood die het topic opent? Blijf van ons clubtopic af!
Ik neem vanaf nu jullie topic overquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
Een jood of een kakkerlak (quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:42 schreef Hank_Palmer het volgende:
wat is een moslim dan die fan is van ajax of feyenoord indien er over joden hier gesproken wordt
Praat de topic-kaper.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
FUCKING NEUS BLIJF VAN HET TOPIC AF.
Ik zat er nog niet eens aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Als jij de TT verandert in: Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draaitquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat er nog niet eens aan
Kunnen we nu weer het jodenneuzenkakkerlakkenlampjesboerenhomo's gezeik achter ons laten
denk aan je hartquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vond het net een gezellig topic worden..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat er nog niet eens aan
Kunnen we nu weer het jodenneuzenkakkerlakkenlampjesboerenhomo's gezeik achter ons laten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef Kopbal het volgende:
Zuur voor de mensen die de eerste weken van augustus op vakantie zijn.
quote:Feyenoord, Europese topclub...
Dat Feyenoord de mooiste club ter wereld is, weten we allemaal. Maar sinds vanavond is Feyenoord ook weer officieel een Europese topclub!
Door de nederlaag van Manchester United in de finale van de Champions (?) League tegen Barcelona kwam er vanavond een einde aan een serie waarin de Engelse club alle Europese finales, die het tot dan toe speelde, winnend afsloot. Doordat Manchester United verdwijnt uit het lijstje clubs met een honderd procent score in Europese finales, schuift dit record door naar ... Feyenoord.
Drie finales, drie Europa Cups. En dat doet dus geen enkele club Feyenoord na...
leuk feitjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
baal wel een beetje, ga een weekje weg in augustus, maar aan de andere kant werd er al een beetje voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:10 schreef dill het volgende:
Inderdaad wel grappig ja.
Wat een vroeg begin van de competitie trouwens, hoor ik nu pas. Hoop dat t allemaal een beetje gunstig valt
want ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom beginnen we eigenlijk weer zo vroeg? Gaan ze de winterstop langer maken? Ik weet zeker dat ik het een paar keer bij Studio Voetbal heb gehoord, maar kan het me echt niet meer herinneren.
.. en hopelijk speelt onzer Erasmus volgend jaar eens wat wedstrijden tegen teams als Heracles
Uit de Poolse krant.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef heiden6 het volgende:
Waar die geruchten over Guerreiro nu weer vandaan komen...
Je weets. Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
want ?
je hebt geld zitten in zijn talent pool ?
Dat zou natuurlijk ideaal zijn. Het zou ook wel leuk zijn als we dit jaar gewoon Europees halen en wat van onze jeugd zich kan profileren tegen clubs van enig formaat, goed voor de transferprijs.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef TC03 het volgende:
Castaignos moet gewoon blijven en over drie jaar voor ¤40 miljoen verkocht worden.
Hij zal over 3 jaar wel weer z'n contract niet willen verlengen of ruzie met de trainer krijgen en voor 4 miljoen vertrekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef TC03 het volgende:
Castaignos moet gewoon blijven en over drie jaar voor ¤40 miljoen verkocht worden.
Dat moet ook wel, je kunt niet de 5 a 6 vertrekkende spelers allemaal vervangen door jeugd. Half jong Feyenoord zit al op de bank bij ons.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ideaal zijn. Het zou ook wel leuk zijn als we dit jaar gewoon Europees halen en wat van onze jeugd zich kan profileren tegen clubs van enig formaat, goed voor de transferprijs.
Overigens ben ik er nog wel van overtuigd dat we voor het eind van de zomer nog bericht krijgen dat er toch wat miljoenen worden geïnvesteerd in Feyenoord. Zo niet in transfers, dan wel in het aantrekken van transfervrije spelers.
quote:Ondanks een pincipeakkoord met FC Twente over een driejarige verbintenis heeft Cissé Feyenoord nog niet uit zijn hoofd gezet. 'Ik zou graag met trainer Mario Been willen werken, maar dat wordt waarschijnlijk een moeilijk verhaal.'
staat nog een optie voor 2 jaar in zijn contract ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zal over 3 jaar wel weer z'n contract niet willen verlengen of ruzie met de trainer krijgen en voor 4 miljoen vertrekken.
Er moeten een paar 24-29 jarige jongens bij ja. Een keeper, een aanvaller of twee en misschien ook nog eens een verdediger, maar dat wisten we al hehe. Ik vraag me af of Cisse een aanwinst zou zijn - is hij niet een soort type Slory in dat hij snel is en veelal vanaf de vleugels op komt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, je kunt niet de 5 a 6 vertrekkende spelers allemaal vervangen door jeugd. Half jong Feyenoord zit al op de bank bij ons.
Hij is wel snel, maar geen type Slory. Heb je Feyenoord - Roda gezien? Dan kreeg je een perfecte indruk imo. Snel, fysiek sterk en moeilijk van de bal af te krijgen. Beetje Dembélé-achtig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er moeten een paar 24-29 jarige jongens bij ja. Een keeper, een aanvaller of twee en misschien ook nog eens een verdediger, maar dat wisten we al hehe. Ik vraag me af of Cisse een aanwinst zou zijn - is hij niet een soort type Slory in dat hij snel is en veelal vanaf de vleugels op komt?
Niet dat ik het erg zou vinden als Slory weg mag, maar misschien dat Been hem kan oplappen samen met Luigi.
Bij mij is er (nog) niets afgeschreven, moet ik er dus alsnog achteraan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Hij wordt ook automatisch verlengd. Als t goed is heb je in maart of april ergens een brief gekregen over je seizoenskaart van komend seizoen. Hierin stond dat je seizoenskaart automatisch verlengd wordt (je kon eventueel ook een andere vak aanvragen) en als je dit niet zou willen moest je voor n bepaalde datum n brief sturen of contact op nemen met de klantenservice om je seizoenskaart stop te zetten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Ik hoop dat er nog een keer mooie shirts komen die geïnspireerd zijn op 't shirt uit de jaren '70. Mooi strak, wars van toeters en bellen en met v-hals en een kraagje in omgekeerde kleuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Nee man, doe dan die van eind jaren 90.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een keer mooie shirts komen die geïnspireerd zijn op 't shirt uit de jaren '70. Mooi strak, wars van toeters en bellen en met v-hals en een kraagje in omgekeerde kleuren.
Dit gedrocht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man, doe dan die van eind jaren 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |