De_kromme opent hem ook al een tijdje en dat is ook een Joodquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
Een jood die het topic opent? Blijf van ons clubtopic af!
Ik neem vanaf nu jullie topic overquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
Een jood of een kakkerlak (quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:42 schreef Hank_Palmer het volgende:
wat is een moslim dan die fan is van ajax of feyenoord indien er over joden hier gesproken wordt
Praat de topic-kaper.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
FUCKING NEUS BLIJF VAN HET TOPIC AF.
Ik zat er nog niet eens aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Als jij de TT verandert in: Het grote Feijenoord-topic #482: De geruchtenmachine draaitquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat er nog niet eens aan
Kunnen we nu weer het jodenneuzenkakkerlakkenlampjesboerenhomo's gezeik achter ons laten
denk aan je hartquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vond het net een gezellig topic worden..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zat er nog niet eens aan
Kunnen we nu weer het jodenneuzenkakkerlakkenlampjesboerenhomo's gezeik achter ons laten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef Kopbal het volgende:
Zuur voor de mensen die de eerste weken van augustus op vakantie zijn.
quote:Feyenoord, Europese topclub...
Dat Feyenoord de mooiste club ter wereld is, weten we allemaal. Maar sinds vanavond is Feyenoord ook weer officieel een Europese topclub!
Door de nederlaag van Manchester United in de finale van de Champions (?) League tegen Barcelona kwam er vanavond een einde aan een serie waarin de Engelse club alle Europese finales, die het tot dan toe speelde, winnend afsloot. Doordat Manchester United verdwijnt uit het lijstje clubs met een honderd procent score in Europese finales, schuift dit record door naar ... Feyenoord.
Drie finales, drie Europa Cups. En dat doet dus geen enkele club Feyenoord na...
leuk feitjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
baal wel een beetje, ga een weekje weg in augustus, maar aan de andere kant werd er al een beetje voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:10 schreef dill het volgende:
Inderdaad wel grappig ja.
Wat een vroeg begin van de competitie trouwens, hoor ik nu pas. Hoop dat t allemaal een beetje gunstig valt
want ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom beginnen we eigenlijk weer zo vroeg? Gaan ze de winterstop langer maken? Ik weet zeker dat ik het een paar keer bij Studio Voetbal heb gehoord, maar kan het me echt niet meer herinneren.
.. en hopelijk speelt onzer Erasmus volgend jaar eens wat wedstrijden tegen teams als Heracles
Uit de Poolse krant.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef heiden6 het volgende:
Waar die geruchten over Guerreiro nu weer vandaan komen...
Je weets. Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
want ?
je hebt geld zitten in zijn talent pool ?
Dat zou natuurlijk ideaal zijn. Het zou ook wel leuk zijn als we dit jaar gewoon Europees halen en wat van onze jeugd zich kan profileren tegen clubs van enig formaat, goed voor de transferprijs.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef TC03 het volgende:
Castaignos moet gewoon blijven en over drie jaar voor ¤40 miljoen verkocht worden.
Hij zal over 3 jaar wel weer z'n contract niet willen verlengen of ruzie met de trainer krijgen en voor 4 miljoen vertrekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef TC03 het volgende:
Castaignos moet gewoon blijven en over drie jaar voor ¤40 miljoen verkocht worden.
Dat moet ook wel, je kunt niet de 5 a 6 vertrekkende spelers allemaal vervangen door jeugd. Half jong Feyenoord zit al op de bank bij ons.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ideaal zijn. Het zou ook wel leuk zijn als we dit jaar gewoon Europees halen en wat van onze jeugd zich kan profileren tegen clubs van enig formaat, goed voor de transferprijs.
Overigens ben ik er nog wel van overtuigd dat we voor het eind van de zomer nog bericht krijgen dat er toch wat miljoenen worden geïnvesteerd in Feyenoord. Zo niet in transfers, dan wel in het aantrekken van transfervrije spelers.
quote:Ondanks een pincipeakkoord met FC Twente over een driejarige verbintenis heeft Cissé Feyenoord nog niet uit zijn hoofd gezet. 'Ik zou graag met trainer Mario Been willen werken, maar dat wordt waarschijnlijk een moeilijk verhaal.'
staat nog een optie voor 2 jaar in zijn contract ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij zal over 3 jaar wel weer z'n contract niet willen verlengen of ruzie met de trainer krijgen en voor 4 miljoen vertrekken.
Er moeten een paar 24-29 jarige jongens bij ja. Een keeper, een aanvaller of twee en misschien ook nog eens een verdediger, maar dat wisten we al hehe. Ik vraag me af of Cisse een aanwinst zou zijn - is hij niet een soort type Slory in dat hij snel is en veelal vanaf de vleugels op komt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, je kunt niet de 5 a 6 vertrekkende spelers allemaal vervangen door jeugd. Half jong Feyenoord zit al op de bank bij ons.
Hij is wel snel, maar geen type Slory. Heb je Feyenoord - Roda gezien? Dan kreeg je een perfecte indruk imo. Snel, fysiek sterk en moeilijk van de bal af te krijgen. Beetje Dembélé-achtig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Er moeten een paar 24-29 jarige jongens bij ja. Een keeper, een aanvaller of twee en misschien ook nog eens een verdediger, maar dat wisten we al hehe. Ik vraag me af of Cisse een aanwinst zou zijn - is hij niet een soort type Slory in dat hij snel is en veelal vanaf de vleugels op komt?
Niet dat ik het erg zou vinden als Slory weg mag, maar misschien dat Been hem kan oplappen samen met Luigi.
Bij mij is er (nog) niets afgeschreven, moet ik er dus alsnog achteraan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Hij wordt ook automatisch verlengd. Als t goed is heb je in maart of april ergens een brief gekregen over je seizoenskaart van komend seizoen. Hierin stond dat je seizoenskaart automatisch verlengd wordt (je kon eventueel ook een andere vak aanvragen) en als je dit niet zou willen moest je voor n bepaalde datum n brief sturen of contact op nemen met de klantenservice om je seizoenskaart stop te zetten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Ik hoop dat er nog een keer mooie shirts komen die geïnspireerd zijn op 't shirt uit de jaren '70. Mooi strak, wars van toeters en bellen en met v-hals en een kraagje in omgekeerde kleuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Nee man, doe dan die van eind jaren 90.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een keer mooie shirts komen die geïnspireerd zijn op 't shirt uit de jaren '70. Mooi strak, wars van toeters en bellen en met v-hals en een kraagje in omgekeerde kleuren.
Dit gedrocht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man, doe dan die van eind jaren 90.
Jezus, ontworpen door Gerard Joling?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit gedrocht?Wel het kampioensshirt.
[ afbeelding ]
Vind ik dus lelijk. Lelijke kraag, Adidas strepen, grote sponsor.quote:
Die is volgens mij niet echt, ja...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit gewoon een nepshirt?
Komt mij niet bekend voor in ieder geval
Nope, nog niet gepresenteerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Zijn de nieuwe shirts nou eigenlijk al definitief gepresenteerd? Of heb ik iets gemist?
las op Feyenoord Netwerk (quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Zijn de nieuwe shirts nou eigenlijk al definitief gepresenteerd? Of heb ik iets gemist?
Ik ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
las op Feyenoord Netwerk () dat de shirts op de eerste training worden gepresenteerd. Ben een beetje bang dat de shirts niet zijn veranderd
.
Nee, ik las ergens anders dat Puma 3 kits klaar had liggen voor dit seizoen. Dat matrozenpakje was kit nr 1, dus er zijn er nog twee. Er is sowieso al een team uit Engeland ( ? ) geweest die ook voor een andere kit is gegaan, die zag er best netjes uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
las op Feyenoord Netwerk () dat de shirts op de eerste training worden gepresenteerd. Ben een beetje bang dat de shirts niet zijn veranderd
.
Omdat hij op een haar na geen Europees kampioen is geworden met het jeugdteam?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk spelertje die Luc Castaignos, wat een loopvermogen zeg.
Maar waarom is hij zo in tranen aan het eind van het filmpje?
Hij is 16, dat is toch wel heel erg jong... Maar gezien de verkapte fusie met Excelsior kan hij daar misschien af en toe met 'het eerste'/jong Feyenoord meetrainen. Misschien wel eens een wedstrijdje meepikken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap hem nu ja. Heb dat toernooi niet gevolgd. Heb hem nog op band staan... Maar nog geen tijd gehad om te kijken.
Eigenlijk zouden ze die gast gewoon al moeten verhuren voor een jaartje. Met de Jupiler League kan hij zo mee. Moeilijk van de bal te krijgen ook.
Ik hoorde iemand anders het ook al zeggen. Waar vind ik dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Klinkt als een verstandige jongen (lees zakenwaarnemer) die Castaignos.
Prachtig dit soort dingen.quote:Petursson: 'Hereniging met Mario Been zou mooi zijn'
Door Arnout Verzijl
Donderdag, 28 mei 2009, 11:18
Petur Petursson, oud-speler van Feyenoord en nog altijd een cultheld in Rotterdam-Zuid, ziet een verbroedering met Mario Been wel zitten. "Ze zeiden altijd ‘Mario en Petur worden nooit trainer’. Maar zie, we zijn beiden serieus met voetbal verder gegaan. Alles wat ik heb geleerd, pas ik nu toe. Ja, natuurlijk wil ik bij Feyenoord werken”, zegt de voormalige spits vanuit Reykjavik tegen ELF Voetbal. "Zodra Mario begint, wil ik graag overkomen om te leren en te kijken hoe het er nu gaat. Ik zeg al tien jaar tegen mijn vrouw dat als ik de kans krijg, ik terugga naar Nederland. Ze gaat mee.”
Petursson (49) en Mario Been waren in de jaren tachtig de belhamels van Feyenoord. Momenteel is hij fulltime assistent-trainer. Bij zowel het nationale elftal als KR Reykjavik. "Ik ben veel rustiger geworden. Hamer op discipline, maar ook op zelf verantwoordelijkheid nemen. Ik vind het leuk om met jonge, talentvolle spelers te werken.” Hij volgt Feyenoord op de voet. "Het was raar om afgelopen jaar na elk weekeinde te zien dat ze verloren hadden. Feyenoord zit in mijn hart.”
De IJslandse spits heeft alle trainersdiploma’s, behalve Coach Betaald Voetbal, zo laat hij ELF Voetbal weten. "Ik ben assistent bij KR omdat ik, vanwege mijn werk bij de bond, daar niet als hoofdtrainer aan de slag mag. KR is de moeilijkste club om bij te werken. Het is net als bij Ajax of Feyenoord. Als je verliest, is iedereen tegen je. Wij moeten kampioen worden. Lukt dat niet, dan is iedereen in rep en roer.”
KR Reykjavik, waar ook de Nederlanders Prince Rajcomar en Mark Rutgers spelen, staat na vier speeldagen bovenaan in de IJslandse league. Donderdagavond staat de topper tegen regerend landkampioen FH Hafnarfjordur op het programma. Op 6 juni speelt het Nederlands elftal in Reykjavik tegen IJsland.
De nieuwe ELF Voetbal, met daarin een uitgebreide reportage over IJsland, de lokale competitie, het nationale elftal en het effect van de kredietcrisis die het eiland lamlegde, ligt vanaf vandaag in de winkel.
tja in welke context zegt ie het?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens een ander forum is er op AT5 gemeld dat Koeman Wijnaldum als ideale versterking voor AZ ziet.
20 tot 30 miljoen, dan mag Koeman hem hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens een ander forum is er op AT5 gemeld dat Koeman Wijnaldum als ideale versterking voor AZ ziet.
Ik denk het ook niet nee, ook al speelt zijn broertje daar, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
20 tot 30 miljoen, dan mag Koeman hem hebben.
Al is het natuurlijk uit den boze dat Wijnaldum naar AZ vertrekt. Verwacht sowieso dat hij niet in staat voor een vertrek naar een andere Nederlandse club.
Tuurlijk kunnen wij eisen stellen. De spelers vertegenwoordigen nog steeds een waarde en de club moet ze ook niet voor een appel en een ei van de hand doen. Alleen in het geval van spelers die ze willen schrappen moeten ze dat doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef heiden6 het volgende:
Maar het is een illusie om te denken dat wij voor welke speler dan ook veel geld gaan vangen, omdat iedereen op de hoogte is van hoe hard wij elke cent nodig hebben en we dus niets te eisen hebben
Feyenoord zit gewoon in een andere positie dan bijvoorbeeld Heerenveen. Elke club weet dat Feyenoord nu door de financiële situatie genoodzaakt is om sneller ja te zeggen dan gewenst is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen wij eisen stellen. De spelers vertegenwoordigen nog steeds een waarde en de club moet ze ook niet voor een appel en een ei van de hand doen. Alleen in het geval van spelers die ze willen schrappen moeten ze dat doen.
Tuurlijk, maar 'een' Wijnaldum laat je absoluut niet naar de concurrent vertrekken, zo wel, nou... Dan gaat het Maasgebouw écht in de brand denk ik..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord zit gewoon in een andere positie dan bijvoorbeeld Heerenveen. Elke club weet dat Feyenoord nu door de financiële situatie genoodzaakt is om sneller ja te zeggen dan gewenst is.
Niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord zit gewoon in een andere positie dan bijvoorbeeld Heerenveen. Elke club weet dat Feyenoord nu door de financiële situatie genoodzaakt is om sneller ja te zeggen dan gewenst is.
Dat zou dom zijn. Gewoon de volle prijs vragen en anders niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Juk het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het zelfs nog omdraaien ook. Elke speler die we nog hebben moeten we voor de hoofdprijs verkopen want we hebben elke cent nodig.
Dat zou in 1 klap de duurste binnenlandse transfer zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wijnaldum naar AZ?. Scheringa is gek
.
Nou ja, heel misschien als je 20 miljoen krijgt plus wat spelers, kan het nog best aantrekkelijk zijn.
quote:Nicky Hofs voor lastige keuze
ARNHEM - Nicky Hofs ziet zich voor een lastige keuze gesteld. De middenvelder heeft veel zin in een buitenlands avontuur, maar tot nu toe maakt alleen Vitesse serieus werk van een transfer. De Arnhemse club huurde Hofs het afgelopen seizoen van Feyenoord en wil hem definitief overnemen.
Vitesse heeft inmiddels een bod uitgebracht bij Feyenoord, waar Hofs mag vertrekken. De speler moet nu afwegen of hij voor zekerheid kiest of wacht op eventuele andere opties verderop in de transferzomer.
Ik denk niet dat Wijnaldum er voor open staat, al weet je het natuurlijk nooit in de voetballerij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wijnaldum naar AZ?. Scheringa is gek
.
Nou ja, heel misschien als je 20 miljoen krijgt plus wat spelers, kan het nog best aantrekkelijk zijn.
17 toch? Pas geleden eerste profcontract getekend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is 16, dat is toch wel heel erg jong... Maar gezien de verkapte fusie met Excelsior kan hij daar misschien af en toe met 'het eerste'/jong Feyenoord meetrainen. Misschien wel eens een wedstrijdje meepikken.
En de verkoop van 1 van de grootste talenten van de laatste 10 jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zou in 1 klap de duurste binnenlandse transfer zijn
16quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
17 toch? Pas geleden eerste profcontract getekend.
5 ton ofzo? Zou er niet meer voor geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat zou Feyenoord kunnen vangen voor Nick Hofs? Een paar ton?
quote:Gudde te gast bij FC Rijnmond
Feyenoord directeur Eric Gudde is vrijdag te gast bij het programma FC Rijnmond. In de regionale voetbaltalkshow worden met Gudde actuele voetbalzaken besproken. Het programma begint vanmiddag om 17.25 uur.
Maar als je daardoor ineens van een grote financiele last af bent en op drie plaatsen kan versterken, dan moet je het altijd doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
En de verkoop van 1 van de grootste talenten van de laatste 10 jaar
hopelijk is Rijnmond kritisch, want anders krijgen we een goed nieuwsshowquote:
quote:Daan Rienstra (16) vertrekt komend seizoen naar Feyenoord. De middenvelder uit de B1 van Ajax komt volgend jaar waarschijnlijk in de nieuw te vormen A2 van de Rotterdammers.
Dit meldt gr8soccer, de zaakwaarnemer van Rienstra, op haar website. De kleine middenvelder speelde het afgelopen seizoen bij Ajax B1, maar kreeg tijdens het eindgesprek in april te horen dat hij moest vertrekken. Omdat Rienstra daarop wegliep uit het eindgesprek moest hij van Ajax per direct vertrekken.
Lijkt me een makkelijke jongen.quote:Omdat Rienstra daarop wegliep uit het eindgesprek moest hij van Ajax per direct vertrekken.
Evander Sno 1.0 mogen jullie ook hebben hoorquote:
Nee, dat was al eerder geen succes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Evander Sno 1.0 mogen jullie ook hebben hoor
Jullie hebben de laatste dubbel te danken aan een "joods afdankertje"quote:
Ja, leuk. Lache. Blijft gewoon een jood.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jullie hebben de laatste dubbel te danken aan een "joods afdankertje".
Had je dat niet ff naar Marco kunnen sms'en aan het begin van het jaarquote:
Pfff alsjeblief niet zeg..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat het maar een Diego Biseswar II worden.
quote:Lensky duikt op bij FC Utrecht
Jacob Lensky heeft onlangs op uitnodiging van FC Utrecht een week meegetraind bij die club, zo bevestigt Edwin de Kruijff tegenover Voetbalprimeur.nl. De Canadees beëindigde een jaar geleden voortijdig zijn contract bij Feyenoord omdat hij stopte als actieve voetballer. Inmiddels wil hij zijn carrière toch weer hervatten. Volgende week wordt waarschijnlijk bepaald of hij een contract krijgt bij FC Utrecht.
Lensky bedoel je? Ik meen dat hij vond dat het profvoetballeven niks voor hem was en dat hij er daarom maar voorgoed mee kapte..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom toch.
Ik schrok er van toen ik het op wikipedia las.
Familie omstandigheden ?
Was hij ziek ? Waarom
Helemaal mee eens! Goede spelers bij Feyenoord, wat moeten we er mee?quote:
Ah, een kenner. Vertel eens, wat zijn zijn sterke punten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Goede spelers bij Feyenoord, wat moeten we er mee?
Weet ik niet, maar dat was ook niet het punt als je even goed leest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Vertel eens, wat zijn zijn sterke punten?
En joden zijn gewoon niet welkom, punt.
Hij is voor Feyenoord, heeft hij gezegd op Noord Holland Sport.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Vertel eens, wat zijn zijn sterke punten?
En joden zijn gewoon niet welkom, punt.
Ik lees goed. Diego komt ook uit de jeugd van Ajax.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat was ook niet het punt als je even goed leest.
Zou ik ook zeggen in zijn situatiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, heeft hij gezegd op Noord Holland Sport.
Die woorden vind ik weinig waarde hebben als je dat zegt terwijl je in dat shirt je wedstrijden speelt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord, heeft hij gezegd op Noord Holland Sport.
Klopt, maar jij vraagt aan mij wat er zo goed is aan die B1-speler, maar ik heb nooit gezegd dat hij goed is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lees goed. Diego komt ook uit de jeugd van Ajax.
Als je op 13e o.i.d. kan kiezen tussen V.V. Purmerend-West en Ajax kies je logischerwijs voor de profclub, ook al ben je voor Feyenoord. Zou iedereen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die woorden vind ik weinig waarde hebben als je dat zegt terwijl je in dat shirt je wedstrijden speelt.
Maar als je dat doet ben je geen echte.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je op 13e o.i.d. kan kiezen tussen V.V. Purmerend-West en Ajax kies je logischerwijs voor de profclub, ook al ben je voor Feyenoord. Zou iedereen doen.
quote:Mario Been heeft geen spijt van zijn overgang van NEC naar Feyenoord, dat liet hij weten in een reportage van RTV Rijnmond. De trainer, die volgend seizoen begint aan zijn klus bij de Rotterdamse club, is op dit moment dagelijks bezig om een nieuw elftal te formeren. 'En dat is heel moeilijk op basis van het feit dat we geen centen hebben,' vertelt Been. 'Ik loop er niet voor weg. Feyenoord is mijn club en ik wil er graag hoofdtrainer zijn.'
Dat Feyenoord zou gaan saneren door spelers met een hoog salaris te gaan verkopen, is volgens Been volledig uit de lucht gegrepen. 'We gaan geen afscheid nemen van spelers, contracten worden gerespecteerd en dat is logisch. De spelers die er nu zijn, zijn goed genoeg voor het eerste elftal. Er hoeft niemand weg van mij.'
Over de tot nu toe enige aankoop van de Stadionclub, Dani Fernandez (NEC), sprak de oefenmeester positief: 'Het is bijna 100% zeker dat hij komt. In mijn optiek is het een fantastische rechtsback. Ik weet dat we nog een keeper, centrale verdediger en een spits nodig hebben, maar we hebben snel moeten handelen. Er waren ook nog twee clubs uit Spanje geïnteresseerd,' aldus Been.
quote:Cissé heeft geduld met Feyenoord
ROTTERDAM - Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord. De spits van Roda JC heeft een goed gesprek gehad met de nieuwe coach Been en hoopt nog deze maand een contract te tekenen in Rotterdam.
afbeelding vergroten FC Twente-middenvelder Wout Brama (rechts) in duel met Sekou Cissé. FOTO PICS UNITED
,,Ik zou graag voor Feyenoord spelen,’’ aldus Cissé.
Een overstap naar Rotterdam zou opmerkelijk zijn, aangezien FC Twente al een persoonlijk akkoord zegt te hebben met de Ivoriaan. ,,We zijn er met de speler zelf uit,’’ aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman deze week. ,,Het gaat om een driejarig contract.’’
Cissé zou een overstap naar Enschede echter om persoonlijke redenen niet zien zitten en is bereid te wachten op Feyenoord. Die club is momenteel druk om de transfer met hulp van een externe geldschieter te financieren. De voetballer zelf heeft tegenover de Rotterdammers aangegeven geduld te hebben, mits de deal niet wekenlang uitblijft.
Feyenoord heeft goede hoop dat het op redelijke termijn zaken kan doen, nu Michel Perridon is afgehaakt als potentiële investeerder. Sinds de flamboyante Trust-eigenaar uit beeld is, hebben andere partijen zich bereid getoond de Rotterdamse club te helpen.
Cissé moet naar verluidt zo’n 2,5 miljoen euro kosten, een bedrag dat lager zou kunnen uitvallen indien Roda JC degradeert. Daarnaast zal ook voor zijn salaris een oplossing gevonden moeten worden, aangezien Feyenoord vooralsnog geen enkele ruimte heeft op de begroting voor komend seizoen.
De club is op alle mogelijke manieren bezig de selectie voor komend seizoen te kunnen versterken. Omdat de Rotterdamse club geen cent in kas heeft, tracht het via omwegen tot transfers te komen. Onlangs probeerde het met Vitesse tot een ruildeal te komen rondom Nicky Hofs en keeper Piet Velthuizen, maar de Arnhemse club gaf al snel aan daar absoluut geen oren naar te hebben. Wel hoopt Vitesse Hofs definitief over te nemen van Feyenoord.
Net als bij Cissé en Dani Fernandez, houdt Feyenoord hoop om via externe financiers de Poolse Braziliaan Roger Guerreiro van Legia Warschau te kunnen strikken. De voetballer speelt onder Leo Beenhakker bij de Poolse nationale ploeg en is relatief goedkoop, omdat zijn contract dit jaar afloopt. Ook Roger zou openstaan voor een transfer naar Rotterdam, maar ook in zijn geval is het de vraag of Feyenoord het benodigde geld op tijd bij elkaar krijgt.
Want?quote:
Vind het ook merkwaardig, maar Feyenoord heeft blijkbaar nog steeds uitstraling.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
Hij wil wel graag zeg.Kan me eigenlijk niet voorstellen waarom je als speler die geen binding met Rotterdam heeft Feyenoord boven Twente zou verkiezen op dit moment. Of een held of een geldwolf. Al lijkt het me niet dat Feyenoord tegenwoordig nog enorme salarissen biedt aan nieuwe spelers.
Dat idee heb ik juist met Cissé eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want?Is nog niet goed genoeg voor Feyenoord, en zal het misschien nooit worden ook.
Hij heeft dit jaar 9 goals gemaakt bij een degradatiekandidaat, best aardig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:
Wat? Een laag rendement hebben? Daar hebben we Makaay al voor.
Wat dacht je van weinig concurrentie en dus veel kans op speelminuten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef Ritmo het volgende:
Hij wil wel graag zeg.Kan me eigenlijk niet voorstellen waarom je als speler die geen binding met Rotterdam heeft Feyenoord boven Twente zou verkiezen op dit moment. Of een held of een geldwolf. Al lijkt het me niet dat Feyenoord tegenwoordig nog enorme salarissen biedt aan nieuwe spelers.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef buddyb het volgende:
op de youtubes moet afgaan
Precies. Al zullen de broertjes Kalou misschien ook wel een rol spelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat dacht je van weinig concurrentie en dus veel kans op speelminuten?
Het schiet al op, de vorige keer dat Been werd gevraagd naar Fernandez was de transfer voor 99% rond.quote:Over de tot nu toe enige aankoop van de Stadionclub, Dani Fernandez (NEC), sprak de oefenmeester positief: 'Het is bijna 100% zeker dat hij komt. In mijn optiek is het een fantastische rechtsback. Ik weet dat we nog een keeper, centrale verdediger en een spits nodig hebben, maar we hebben snel moeten handelen. Er waren ook nog twee clubs uit Spanje geïnteresseerd,' aldus Been.
Volgens mij heb 3/4 van de Kuip een klap van de molen gehad...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:30 schreef Happel het volgende:
Zeggen dat Makaay een laag rendement heeft.
Wat een zeikerd, die Nijland.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Prosac het volgende:
Nijland heeft gisteravond op een sponsorbijeenkomst gezegd dat Feyenoord zich gemeld heeft voor Luciano. Echter heeft hij de club gemeld dat ze terug mogen komen als ze geld kunnen bieden in plaats van vage constructies met spelers en verhuur.
Wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond het ook belachelijk hoor. Een club als Feyenoord moet je altijd tegemoet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |