Ik verwacht eigenlijk dat minimaal 1 van die 3 vertrekt (Hofs) en eigenlijk wel 2 (Guzman is best verkoopbaar materiaal).quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel in de niet-ideale situatie. Dan heb je op de bank De Guzman, Hofs en Landzaat.
Er schijnt er nog 1 in de gracht rond te lopen. Vraag het hem andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
sinds Lech Polan moeten we zat poolse vrienden hebben die dit ff willen vertalen
Ze mogen sowieso weg, maar of er überhaupt interesse voor De Guzman zal zijn is nog maar de vraag. Vitesse heeft ook weinig geld en kan Hofs wellicht niet betalen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat minimaal 1 van die 3 vertrekt (Hofs) en eigenlijk wel 2 (Guzman is best verkoopbaar materiaal).
Ja ok, qua landen of steden-namen kan ik het me nog voorstellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:30 schreef TC03 het volgende:
Een auto uit Rotterdam is ook Rotterdamse auto, dus het kan op zich wel.
Euhm, dat was toen veelvuldig in het nieuws maar het werd pas achteraf bekend gemaakt. Het was toen toch wel big news dat Feyenoord in categorie 1 had gezeten en dat de verkoop van Kuijt, Castelen en Kalou ze gered had?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:31 schreef Ritmo het volgende:
Overigens terugkomend op dat bericht heeft Gudde wel een goed punt. Waarom hoorde je niemand toen Feyenoord 35 miljoen euro schuld heeft en worden we nu met een schuld van 21 miljoen bijna failliet verklaard?
Klopt, maar er werd minder dramatisch over gedaan. Toen ging het "niet zo goed" en nu "is het rampzalig". Ik denk dat de sportieve wanprestaties de schuld iets erger doen lijken. Als Feyenoord 3e of 4e was geworden was de financiele situatie veel minder besproken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, dat was toen veelvuldig in het nieuws maar het werd pas achteraf bekend gemaakt. Het was toen toch wel big news dat Feyenoord in categorie 1 had gezeten en dat de verkoop van Kuijt, Castelen en Kalou ze gered heeft?
Ja, de situatie was toen wel wat anders. Veel jonge talentvolle spelers (wél kapitaal op het veld), geen extreme salariskosten (edit: alhoewel we wel 50 spelers onder contract hadden geloof ik, dus wat ik zeg klopt eigenlijk niet) en wel Europees voetbal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar er werd minder dramatisch over gedaan. Toen ging het "niet zo goed" en nu "is het rampzalig". Ik denk dat de sportieve wanprestaties de schuld iets erger doen lijken. Als Feyenoord 3e of 4e was geworden was de financiele situatie veel minder besproken.
De investeerders brengen blijkbaar foutieve informatie naar buiten. Ik ben benieuwd wat er nou van dat verhaal van Perridon klopt, maar als het echt onzin is wat hij verkoopt vind ik hem een enorme idioot die voortaan maar zo ver mogelijk uit Rotterdam moet blijven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Toen hebben ze dat ook uit het nieuws gehouden totdat de KNVB met dat bericht op de proppen kwam dacht ik. Nu zijn ze zogenaamd transparant naar de supporters, en de investeerders brengen het naar buiten.
We hebben nu ook veel talentvolle jonge spelers natuurlijk. De salariskosten zijn nu extreem idd, maar in de tijd van Gullit was de grootte van de selectie extreem, met ook nog eens een aantal niet-EU spelers. Nu hebben we 1 speler die een miljoen verdient, toen hadden we er 2 die allebei zes ton verdienden. Natuurlijk zijn de salariskosten idd hoger nu, maar de selectie is ook kleiner met ook nog eens veel goedkope jeugdspelers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, de situatie was toen wel wat anders. Veel jonge talentvolle spelers (wél kapitaal op het veld), geen extreme salariskosten en wel Europees voetbal.
Schelvis riep het ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
De investeerders brengen blijkbaar foutieve informatie naar buiten. Ik ben benieuwd wat er nou van dat verhaal van Perridon klopt, maar als het echt onzin is wat hij verkoopt vind ik hem een enorme idioot die voortaan maar zo ver mogelijk uit Rotterdam moet blijven.
Ja, ik heb het al aangepast. We hadden toen op het toppunt 53 spelers onder contract, dat is nu ongeveer de helft geloof ik. De salariskosten zullen toen ook best behoorlijk zijn geweest. Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn talentvol, maar nog niet zo belangrijk als Castelen, Kuijt en Kalou toen waren. Dat was de meest gevreesde aanval van de eredivisiequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben nu ook veel talentvolle jonge spelers natuurlijk. De salariskosten zijn nu extreem idd, maar in de tijd van Gullit was de grootte van de selectie extreem, met ook nog eens een aantal niet-EU spelers. Nu hebben we 1 speler die een miljoen verdient, toen hadden we er 2 die allebei zes ton verdienden. Natuurlijk zijn de salariskosten idd hoger nu, maar de selectie is ook kleiner met ook nog eens veel goedkope jeugdspelers.
Ja, maar wat was zijn bron? Rijnmond zit er negen van de tien keer compleet naast.quote:
53, meen je dat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al aangepast. We hadden toen op het toppunt 53 spelers onder contract, dat is nu ongeveer de helft geloof ik. De salariskosten zullen toen ook best behoorlijk zijn geweest. Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn talentvol, maar nog niet zo belangrijk als Castelen, Kuijt en Kalou toen waren. Dat was de meest gevreesde aanval van de eredivisie
Hoe kom je daar bij? Ze zullen er vast wel eens naast zitten maar heb eerder het idee dat ze 9 van de 10 keer gelijk hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar wat was zijn bron? Rijnmond zit er negen van de tien keer compleet naast.
Nou, qua transfernieuws e.d. zitten ze vaak helemaal fout.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ze zullen er vast wel eens naast zitten maar heb eerder het idee dat ze 9 van de 10 keer gelijk hebben.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef Happel het volgende:
Hosanna, hoezee, alles is weer goed...
Gut wat zijn we opeens weer optimistisch met zijn allen.
Omdat ie niet bij Feyenoord past, dat zelf ook wel inziet maar lekker z'n kinderen op school in Rotterdam wil houden terwijl ie 2 miljoen per jaar casht. Hij zou op z'n minst open kunnen staan voor een transfer.quote:En waarom is Makaay nu opeens weer een lijer, Ritmo?
Zou voor 3 ton een geweldige koop zijn ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Guirrero naar Feyenoord lijkt dus rond te zijn. Erg goede aankoop
Het punt is juist die 5 jaar. Het is toch om van te kotsen dat je in 5 jaar niets opgeschoten bent en er ook nog eens geen reden is om rooskleurig te denken over de toekomst, op de jeugdopleiding na?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ik ben niet optimistisch.
Maar als je even nadenkt dan is er nu eigenlijk helemaal niet meer reden tot paniek dan 5 jaar geleden
Jawel hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het punt is juist die 5 jaar. Het is toch om van te kotsen dat je in 5 jaar niets opgeschoten bent en er ook nog eens geen reden is om rooskleurig te denken over de toekomst, op de jeugdopleiding na?
En dan laat ik het supportersbeleid nog even buiten beschouwing...
We hebben straks Beenhakker en Been aan de leiding, dat is ook een heel positief punt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het punt is juist die 5 jaar. Het is toch om van te kotsen dat je in 5 jaar niets opgeschoten bent en er ook nog eens geen reden is om rooskleurig te denken over de toekomst, op de jeugdopleiding na?
En dan laat ik het supportersbeleid nog even buiten beschouwing...
Je was me voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Been en Beenhakker i.p.v. Gullit en Wotte.
Het enige, samen met de jeugdopleiding wat Feyenoord nog kan redden. Nu nog een goede algemene directeur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben straks Beenhakker en Been aan de leiding, dat is ook een heel positief punt natuurlijk.
Ach ja, met de verkoop van Wijnaldum, Biseswar en Fer zou je een heel eind moeten komen. Belangrijk is nu te zorgen dat de schulden in elk geval niet oplopen. En dat de sportieve prestaties niet té slecht worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het enige, samen met de jeugdopleiding wat Feyenoord nog kan redden. Nu nog een goede algemene directeur.
Gerard Meijer.quote:Laatste werkdag voor Gerard Meijer
Gerard Meijer is na vandaag officieel niet langer de verzorger van Feyenoord. Want nadat hij de afgelopen stille dagen vooral benutte om zijn opvolger Fred Zwang in te werken, pakte het mateloos populaire clubicoon woensdagmiddag voor de allerlaatste keer zijn spullen in. Pas na de zomervakantie keert hij weer terug in de Kuip, maar dan in zijn nieuwe functie als ambassadeur. ‘Het boek is voorlopig dicht’, verzuchtte Meijer voordat hij om een uur of drie ’s middags De Kuip verliet.
Na een geweldig eerbetoon van de supporters, een prachtig officieel afscheid van de club en een intiem feest met spelers en begeleidingsstaf nam Meijer op een grijze woensdagmiddag écht afscheid van zijn vaste werkplek in De Kuip. Met een lach en een traan, zoals dat bij hem past. Terugkijken hoeft niet meer, dat heeft hij tegen zijn gewoonte in de laatste weken al genoeg gedaan in de kranten en op tv.
'Ik ga nu lekker op vakantie en me voorbereiden op mijn taak als ambassadeur’, sprak Meijer voordat hij het stadion verliet. ‘Eén ding moet me nog wel van het hart. Ik ben eenieder die meegewerkt heeft om mijn afscheid tot een succes te brengen enorm dankbaar. De directie, het overige personeel van de club, de technische en medische staf, de spelers én de supporters, diegenen die verantwoordelijk zijn voor de ‘Gerard Meijertribune’ en het eventuele ‘Gerard Meijerplein’, Trust voor de fantastische vlucht met de helikopter en iedereen die ik vergeet… Hartstikke bedankt!’
Gokje: Feijenoorder, Rotterdammerquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vage grammatica dan.Hoe kan een naam nou veranderen als die in een andere context gebruikt wordt?
quote:
Gers hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 03:52 schreef Ruud het volgende:
Tevens zie ik Happel op 0:40 met z'n John de Wolf kapsel
Zal wel naar Twente gaan dus, jammer want ik zie altijd graag spelers die van tevoren aangeven dat ze het liefst bij Feyenoord willen spelen. Ook zie ik wel toekomstmuziek in Cissé, hele bruikbare speler.quote:'Samenwerken met Been wordt moeilijk verhaal'
Sekou Cissé twijfelt inzake de voortzetting van zijn loopbaan tussen FC Twente en Feyenoord. De aanvaller van Roda JC verwacht volgende week, na afloop van de Jupiler Play-Offs, kenbaar te maken voor welke club hij komend seizoen speelt. De Ivoriaan lijkt in ieder geval aan zijn laatste weken bij de Kerkradenaars bezig te zijn. Cissé beseft dat het met financiële problemen kampende Feyenoord waarschijnlijk geen mogelijkheden heeft om een transfersom aan Roda JC te betalen. "Ik zou graag met trainer Mario Been willen werken, maar dat wordt waarschijnlijk een moeilijk verhaal", vertelt de 23-jarige Cissé donderdag in Dagblad de Limburger.
"Ik heb begin deze maand met FC Twente gesproken en ook het contract gezien", vervolgt Cissé zijn relaas. "Ik heb nog niet getekend. Na afloop van de nacompetitie neem ik meteen een beslissing, want ik wil met een leeg hoofd op vakantie." Volgens Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de club uit Enschede met de speler zelf een principeakkoord bereikt over een driejarig contract, tot de zomer van 2012.
Ook een vertrek uit de Eredivisie is nog altijd een optie. RC Lens, Fiorentina en Besiktas maakten hun belangstelling kenbaar. Cissé is bezig aan zijn vijfde jaar in dienst van Roda JC. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. Zijn contract loopt tot 2011.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet
Dus die van mij is ook automatisch verlengd?
Zoveel haast is er dus nietquote:'Topclubs azen op Feyenoord-talent Castaignos'
28 mei 2009
Luc Castaignos is mogelijk goud waard voor Feyenoord. De pas 16-jarige aanvaller maakte onlangs furore op het EK voor spelers tot zeventien jaar en wekte daarmee de interesse van Engelse topclubs als Liverpool en Arsenal. Deze clubs zouden bereid zijn om een miljoenenbedrag voor hem te betalen, meldt De Telegraaf.
"De interesse is ons bekend en de clubs zijn bereid om ver te gaan, maar we sturen iedereen netjes door naar Feyenoord", zegt zaakwaarnemer Arie Treffers van de spits. "Luc en zijn ouders geven er de voorkeur aan om voorlopig bij Feyenoord te blijven. Een constructie waarin een grote topclub hem koopt en hem vervolgens nog een tijdje bij Feyenoord laat spelen heeft dan ook onze voorkeur."
Castaignos tekende eind vorig jaar een nieuw driejarig contract, met een optie voor nog twee seizoenen. Hierdoor kan Feyenoord een flinke transfersom vragen voor de aanvaller, die topscorer was van het onlangs gehouden EK in Duitsland.
Hij wordt ook automatisch verlengd. Als t goed is heb je in maart of april ergens een brief gekregen over je seizoenskaart van komend seizoen. Hierin stond dat je seizoenskaart automatisch verlengd wordt (je kon eventueel ook een andere vak aanvragen) en als je dit niet zou willen moest je voor n bepaalde datum n brief sturen of contact op nemen met de klantenservice om je seizoenskaart stop te zetten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat hij automatisch verlengd werd, maar toen zei een maat van me, dat je wel een formulier op moest sturen, of reageren via de site van Feyenoord, wat ik dus gedaan heb.
Dat dacht ik dus ook, maar dat was niet het geval, ik moest hem wel verlengen via een formulier of internet.Ik heb hem via internet verlengd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Hij wordt ook automatisch verlengd. Als t goed is heb je in maart of april ergens een brief gekregen over je seizoenskaart van komend seizoen. Hierin stond dat je seizoenskaart automatisch verlengd wordt (je kon eventueel ook een andere vak aanvragen) en als je dit niet zou willen moest je voor n bepaalde datum n brief moeten sturen of contact op nemen met de klantenservice om je seizoenskaart stop te zetten.
quote:Feyenoord haalt Roger Guirrero
Op de website Fakt wordt gemeld dat Roger Guirrero volgend seizoen Feyenoorder is, Roger werd een aantal weken geleden al in verband gebracht met Feyenoord.
De Braziliaan, een aanvallende middenvelder, heeft een Pools paspoort, en wilde zijn contract niet verlengen en moet 300.000 euro opbrengen omdat hij anders in december transfervrij bij zijn club Legia Warschau kan vertrekken.
Misschien ligt het dan aan de soort kaart, ik heb een 'gewone' kaart zonder pasfoto en geen uitkaart.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat was niet het geval, ik moest hem wel verlengen via een formulier of internet.Ik heb hem via internet verlengd.
Waar lees jij dat het rond is? Volgens mij is het nog maar een geruchtquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Guirrero naar Feyenoord lijkt dus rond te zijn. Erg goede aankoop
Ik lees nergens dat het rond is. Maar als we die Poolse krant mogen geloven lijkt het wel rond ja. Het is pas rond als het op Feyenoord.nl staat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het rond is? Volgens mij is het nog maar een gerucht
Zou overigens een goede aankoop zijn
Inderdaad, als ze die jongen al kunnen halen en het dus niet bij een gerucht blijft is een andere middenvelder vast en zeker pleite voor een leuk centje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou overigens een goede aankoop zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |