Is wel weer inspelen op de korte termijn. Voorlopig moeten we nog steeds geld lenen voor het betalen van de salarissen, kunnen we zonder externe hulp geen spelers halen en zit de stasi in het Maasgebouw. Feijenoord moet echt een keer schoon schip gaan maken binnen de organisatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Europees voetbal is niet onhaalbaar, dus eigenlijk is het gewoon een logische doelstelling.

quote:'Feyenoord contracteert middenvelder Roger'
Volgens de Poolse krant Fakt is de transfer van de tot Pool genaturaliseerde Braziliaan Roger Guirrero naar Feyenoord rond. De aanvallende middenvelder van Legia Warschau werd twee weken geleden al in verband gebracht met Feyenoord vanwege de werkzaamehden van Leo Beenhakker in Polen. Nu zou het dus zeker zijn; Roger verkast naar Rotterdam.
De 26-jarige smaakmaker van het Poolse elftal zou Feyenoord slechts 300.000 euro kosten vanwege het feit dat hij weigerde een nieuw contract bij Legia te tekenen. Zijn huidige contract loopt in december van dit jaar af.
Roger speelde voordat hij in 2006 bij Legia terecht kwam voor Corinthians, Flamengo, Celta de Vigo en Juventude.
Bron: FR12.nl

Bron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dus.. Mooie leeftijd, maarre... nóg een middenvelder? Hopelijk vertrekt Landzaat ofzo dan..

Vergeet niet dat Timmer, Mols, Lucius en Greene al wegvallen he. Kun je wel zeggen dat we geen 3 ton hebben maar dat hadden we 6 jaar geleden ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:04 schreef TC03 het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van. Feyenoord heeft geen drie ton en kan het salaris niet betalen. Bovendien hebben we geloof ik elke positie driedubbel bezet.
Tenzij men er vanuit gaan dat er minstens twee spelers weg gaan.

Ik bedoel op het middenveld. Voor het middenveld hebben we: Tomasson, De Guzman, Van Bronckhorst, Landzaat, El Ahmadi, Wijnaldum, Fer, Hofs, Bruins en De Guzman.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Timmer, Mols, Lucius en Greene al wegvallen he.

Ideale situatie:quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel op het middenveld. Voor het middenveld hebben we: Tomasson, De Guzman, Van Bronckhorst, Landzaat, El Ahmadi, Wijnaldum, Fer, Hofs, Bruins en De Guzman.
Je moet natuurlijk ook wat op de bank hebben.quote:Hierbij moet wel gezegd worden dat Van Bronckhorst waarschijnlijk linksback zal spelen volgend seizoen. Wijnaldum zal wel rechtsbuiten blijven staan en ik neem aan dat Hofs en Bruins weg zullen gaan. Dan nog is de linie vrij goed bezet.

Inderdaad, al las ik net dat Velthuizen zeker niet komt. Vitesse voelt niks voor die constructie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ideale situatie:
Guzman > Out
Landzaat > Out
Hofs < > Velthuizen
Roger < In

Natuurlijk, in de ideale situatie, maar of dat realistisch is? Feyenoord kan het zich niet veroorloven om de duurste bank van Nederland te hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ideale situatie:
Guzman > Out
Landzaat > Out
Hofs < > Velthuizen
Roger < In
[..]
Je moet natuurlijk ook wat op de bank hebben.

Even later staat er wel gewoon Feyenoord, even later weer 'Rotterdamie' en weer even later 'Feyenoordem'. Zal wel met Poolse de grammatica te maken hebben.quote:

Op de bank had je dan Bruinsquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, in de ideale situatie, maar of dat realistisch is? Feyenoord kan het zich niet veroorloven om de duurste bank van Nederland te hebben.
 en Fer/El Ahmadi nog. Valt toch wel mee? Zeker gezien Tomasson de helft van de tijd geblesseerd is.
 en Fer/El Ahmadi nog. Valt toch wel mee? Zeker gezien Tomasson de helft van de tijd geblesseerd is.

sinds Lech Polan moeten we zat poolse vrienden hebben die dit ff willen vertalenquote:

Ja, maar ik bedoel in de niet-ideale situatie. Dan heb je op de bank De Guzman, Hofs en Landzaat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op de bank had je dan Bruinsen Fer/El Ahmadi nog. Valt toch wel mee? Zeker gezien Tomasson de helft van de tijd geblesseerd is.

Vage grammatica dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even later staat er wel gewoon Feyenoord, even later weer 'Rotterdamie' en weer even later 'Feyenoordem'. Zal wel met Poolse de grammatica te maken hebben.
 Hoe kan een naam nou veranderen als die in een andere context gebruikt wordt?
 Hoe kan een naam nou veranderen als die in een andere context gebruikt wordt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |