Jezus, ontworpen door Gerard Joling?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit gedrocht?Wel het kampioensshirt.
[ afbeelding ]
Vind ik dus lelijk. Lelijke kraag, Adidas strepen, grote sponsor.quote:
Die is volgens mij niet echt, ja...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit gewoon een nepshirt?
Komt mij niet bekend voor in ieder geval
Nope, nog niet gepresenteerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Zijn de nieuwe shirts nou eigenlijk al definitief gepresenteerd? Of heb ik iets gemist?
las op Feyenoord Netwerk (quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Sloggi het volgende:
Zijn de nieuwe shirts nou eigenlijk al definitief gepresenteerd? Of heb ik iets gemist?
Ik ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
las op Feyenoord Netwerk () dat de shirts op de eerste training worden gepresenteerd. Ben een beetje bang dat de shirts niet zijn veranderd
.
Nee, ik las ergens anders dat Puma 3 kits klaar had liggen voor dit seizoen. Dat matrozenpakje was kit nr 1, dus er zijn er nog twee. Er is sowieso al een team uit Engeland ( ? ) geweest die ook voor een andere kit is gegaan, die zag er best netjes uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
las op Feyenoord Netwerk () dat de shirts op de eerste training worden gepresenteerd. Ben een beetje bang dat de shirts niet zijn veranderd
.
Omdat hij op een haar na geen Europees kampioen is geworden met het jeugdteam?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Leuk spelertje die Luc Castaignos, wat een loopvermogen zeg.
Maar waarom is hij zo in tranen aan het eind van het filmpje?
Hij is 16, dat is toch wel heel erg jong... Maar gezien de verkapte fusie met Excelsior kan hij daar misschien af en toe met 'het eerste'/jong Feyenoord meetrainen. Misschien wel eens een wedstrijdje meepikken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap hem nu ja. Heb dat toernooi niet gevolgd. Heb hem nog op band staan... Maar nog geen tijd gehad om te kijken.
Eigenlijk zouden ze die gast gewoon al moeten verhuren voor een jaartje. Met de Jupiler League kan hij zo mee. Moeilijk van de bal te krijgen ook.
Ik hoorde iemand anders het ook al zeggen. Waar vind ik dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Klinkt als een verstandige jongen (lees zakenwaarnemer) die Castaignos.
Prachtig dit soort dingen.quote:Petursson: 'Hereniging met Mario Been zou mooi zijn'
Door Arnout Verzijl
Donderdag, 28 mei 2009, 11:18
Petur Petursson, oud-speler van Feyenoord en nog altijd een cultheld in Rotterdam-Zuid, ziet een verbroedering met Mario Been wel zitten. "Ze zeiden altijd ‘Mario en Petur worden nooit trainer’. Maar zie, we zijn beiden serieus met voetbal verder gegaan. Alles wat ik heb geleerd, pas ik nu toe. Ja, natuurlijk wil ik bij Feyenoord werken”, zegt de voormalige spits vanuit Reykjavik tegen ELF Voetbal. "Zodra Mario begint, wil ik graag overkomen om te leren en te kijken hoe het er nu gaat. Ik zeg al tien jaar tegen mijn vrouw dat als ik de kans krijg, ik terugga naar Nederland. Ze gaat mee.”
Petursson (49) en Mario Been waren in de jaren tachtig de belhamels van Feyenoord. Momenteel is hij fulltime assistent-trainer. Bij zowel het nationale elftal als KR Reykjavik. "Ik ben veel rustiger geworden. Hamer op discipline, maar ook op zelf verantwoordelijkheid nemen. Ik vind het leuk om met jonge, talentvolle spelers te werken.” Hij volgt Feyenoord op de voet. "Het was raar om afgelopen jaar na elk weekeinde te zien dat ze verloren hadden. Feyenoord zit in mijn hart.”
De IJslandse spits heeft alle trainersdiploma’s, behalve Coach Betaald Voetbal, zo laat hij ELF Voetbal weten. "Ik ben assistent bij KR omdat ik, vanwege mijn werk bij de bond, daar niet als hoofdtrainer aan de slag mag. KR is de moeilijkste club om bij te werken. Het is net als bij Ajax of Feyenoord. Als je verliest, is iedereen tegen je. Wij moeten kampioen worden. Lukt dat niet, dan is iedereen in rep en roer.”
KR Reykjavik, waar ook de Nederlanders Prince Rajcomar en Mark Rutgers spelen, staat na vier speeldagen bovenaan in de IJslandse league. Donderdagavond staat de topper tegen regerend landkampioen FH Hafnarfjordur op het programma. Op 6 juni speelt het Nederlands elftal in Reykjavik tegen IJsland.
De nieuwe ELF Voetbal, met daarin een uitgebreide reportage over IJsland, de lokale competitie, het nationale elftal en het effect van de kredietcrisis die het eiland lamlegde, ligt vanaf vandaag in de winkel.
tja in welke context zegt ie het?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens een ander forum is er op AT5 gemeld dat Koeman Wijnaldum als ideale versterking voor AZ ziet.
20 tot 30 miljoen, dan mag Koeman hem hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens een ander forum is er op AT5 gemeld dat Koeman Wijnaldum als ideale versterking voor AZ ziet.
Ik denk het ook niet nee, ook al speelt zijn broertje daar, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
20 tot 30 miljoen, dan mag Koeman hem hebben.
Al is het natuurlijk uit den boze dat Wijnaldum naar AZ vertrekt. Verwacht sowieso dat hij niet in staat voor een vertrek naar een andere Nederlandse club.
Tuurlijk kunnen wij eisen stellen. De spelers vertegenwoordigen nog steeds een waarde en de club moet ze ook niet voor een appel en een ei van de hand doen. Alleen in het geval van spelers die ze willen schrappen moeten ze dat doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:11 schreef heiden6 het volgende:
Maar het is een illusie om te denken dat wij voor welke speler dan ook veel geld gaan vangen, omdat iedereen op de hoogte is van hoe hard wij elke cent nodig hebben en we dus niets te eisen hebben
Feyenoord zit gewoon in een andere positie dan bijvoorbeeld Heerenveen. Elke club weet dat Feyenoord nu door de financiële situatie genoodzaakt is om sneller ja te zeggen dan gewenst is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen wij eisen stellen. De spelers vertegenwoordigen nog steeds een waarde en de club moet ze ook niet voor een appel en een ei van de hand doen. Alleen in het geval van spelers die ze willen schrappen moeten ze dat doen.
Tuurlijk, maar 'een' Wijnaldum laat je absoluut niet naar de concurrent vertrekken, zo wel, nou... Dan gaat het Maasgebouw écht in de brand denk ik..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord zit gewoon in een andere positie dan bijvoorbeeld Heerenveen. Elke club weet dat Feyenoord nu door de financiële situatie genoodzaakt is om sneller ja te zeggen dan gewenst is.
Niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord zit gewoon in een andere positie dan bijvoorbeeld Heerenveen. Elke club weet dat Feyenoord nu door de financiële situatie genoodzaakt is om sneller ja te zeggen dan gewenst is.
Dat zou dom zijn. Gewoon de volle prijs vragen en anders niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef Juk het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je het zelfs nog omdraaien ook. Elke speler die we nog hebben moeten we voor de hoofdprijs verkopen want we hebben elke cent nodig.
Dat zou in 1 klap de duurste binnenlandse transfer zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wijnaldum naar AZ?. Scheringa is gek
.
Nou ja, heel misschien als je 20 miljoen krijgt plus wat spelers, kan het nog best aantrekkelijk zijn.
quote:Nicky Hofs voor lastige keuze
ARNHEM - Nicky Hofs ziet zich voor een lastige keuze gesteld. De middenvelder heeft veel zin in een buitenlands avontuur, maar tot nu toe maakt alleen Vitesse serieus werk van een transfer. De Arnhemse club huurde Hofs het afgelopen seizoen van Feyenoord en wil hem definitief overnemen.
Vitesse heeft inmiddels een bod uitgebracht bij Feyenoord, waar Hofs mag vertrekken. De speler moet nu afwegen of hij voor zekerheid kiest of wacht op eventuele andere opties verderop in de transferzomer.
Ik denk niet dat Wijnaldum er voor open staat, al weet je het natuurlijk nooit in de voetballerij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wijnaldum naar AZ?. Scheringa is gek
.
Nou ja, heel misschien als je 20 miljoen krijgt plus wat spelers, kan het nog best aantrekkelijk zijn.
17 toch? Pas geleden eerste profcontract getekend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is 16, dat is toch wel heel erg jong... Maar gezien de verkapte fusie met Excelsior kan hij daar misschien af en toe met 'het eerste'/jong Feyenoord meetrainen. Misschien wel eens een wedstrijdje meepikken.
En de verkoop van 1 van de grootste talenten van de laatste 10 jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zou in 1 klap de duurste binnenlandse transfer zijn
16quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
17 toch? Pas geleden eerste profcontract getekend.
5 ton ofzo? Zou er niet meer voor geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat zou Feyenoord kunnen vangen voor Nick Hofs? Een paar ton?
quote:Gudde te gast bij FC Rijnmond
Feyenoord directeur Eric Gudde is vrijdag te gast bij het programma FC Rijnmond. In de regionale voetbaltalkshow worden met Gudde actuele voetbalzaken besproken. Het programma begint vanmiddag om 17.25 uur.
Maar als je daardoor ineens van een grote financiele last af bent en op drie plaatsen kan versterken, dan moet je het altijd doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
En de verkoop van 1 van de grootste talenten van de laatste 10 jaar
hopelijk is Rijnmond kritisch, want anders krijgen we een goed nieuwsshowquote:
quote:Daan Rienstra (16) vertrekt komend seizoen naar Feyenoord. De middenvelder uit de B1 van Ajax komt volgend jaar waarschijnlijk in de nieuw te vormen A2 van de Rotterdammers.
Dit meldt gr8soccer, de zaakwaarnemer van Rienstra, op haar website. De kleine middenvelder speelde het afgelopen seizoen bij Ajax B1, maar kreeg tijdens het eindgesprek in april te horen dat hij moest vertrekken. Omdat Rienstra daarop wegliep uit het eindgesprek moest hij van Ajax per direct vertrekken.
Lijkt me een makkelijke jongen.quote:Omdat Rienstra daarop wegliep uit het eindgesprek moest hij van Ajax per direct vertrekken.
Evander Sno 1.0 mogen jullie ook hebben hoorquote:
Nee, dat was al eerder geen succes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Evander Sno 1.0 mogen jullie ook hebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |