Helemaal eens! Door mannen als van Basten is Ajax...Ajax!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schaam je, Marco blijft een held en een echte Ajacied.
Kunnen ze elkaar afwisselen tijdens de blessures :-)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:37 schreef Frankz0rz het volgende:
VdV lijkt me niet haalbaar. En nog ALS hij haalbar was, wie zou dan plaats voor hem moeten maken? Aissati?
Wie wordt dan de leider op 't middenveld? Gabri spreekt de taal niet, Vertonghen heeft de ervaring niet, Aissati is te timide en Urby is gewoon geen leider met z'n handen ín z'n mouwen. Enoh zie ik er ook niet toe in staat, die is ook (nog) te verlegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enoh mag er toch ook wel bij, of Vertongen.
Kutkop van Van Basten? En jij noemt jezelf Ajacied?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef De_kromme het volgende:
Ik zie net die kutkop van Van Basten in de OP, wie gaat dat aanpassen?
Maar dan wel als speler van Ajax, dus in een voetbalshirt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schaam je, Marco blijft een held en een echte Ajacied.
das behoorlijk afgebrokkeld. Het zijn niet je acties uit het verleden die tellen, maar de acties die je vandaag doet. 34 miljoen weggooienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:38 schreef soppa het volgende:
[..]
Helemaal eens! Door mannen als van Basten is Ajax...Ajax!
Dan gaat de Ajax vlag uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zal wel niet haalbaar zijn, maar als het toch mocht gebeuren. Raf
Goeie spelert, technie en overzicht. Volgens mij heeft ie een keer in Vi al aangegeven vroeger voor Ajax geweest te zijn? Maar ik kan me vergissen.quote:'Strootman nadrukkelijk in belangstelling van Ajax'
In het programma FC Rijnmond op TV Rijnmond werd vandaag gemeld dat Kevin Strootman nadrukkelijk in de belangstelling staat van Ajax. Het talent brak dit seizoen door bij Sparta. Strootman zou bij Jol en Blind op de A-lijst staan van meest wenselijke transfers. AZ heeft ook belangstelling en heeft zich inmiddels al officieel gemeld bij Sparta. De 19-jarige middenvelder heeft nog een contract tot 2012.
Dat kwam puur door zo'n gebrek aan capaciteiten. Hij zal het beste met Ajax voor hebben gehad, hij is gewoon een slechte trainer/manager.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
das behoorlijk afgebrokkeld. Het zijn niet je acties uit het verleden die tellen, maar de acties die je vandaag doet. 34 miljoen weggooien![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Goeie spelert, technie en overzicht. Volgens mij heeft ie een keer in Vi al aangegeven vroeger voor Ajax geweest te zijn? Maar ik kan me vergissen.
Voor een leuk prijsje halen die jongen. Deze kan zich echt nog ontwikkelen.
Blind moet hem kennen, dus dan vertrouw ik er wel op.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Goeie spelert, technie en overzicht. Volgens mij heeft ie een keer in Vi al aangegeven vroeger voor Ajax geweest te zijn? Maar ik kan me vergissen.
Voor een leuk prijsje halen die jongen. Deze kan zich echt nog ontwikkelen.
VdVquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zal wel niet haalbaar zijn, maar als het toch mocht gebeuren. Raf
In ieder geval blij dat dat votje papier is aangekomen.quote:29-05-2009 AFC AJAX N V AJAX SEIZOENKAART 2009/2010 -407,50
JIj kan er tenminste één halenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
Damn, kan er ook nog wel bij in deze dure maand.
[..]
In ieder geval blij dat dat votje papier is aangekomen.
Hij kan niet blijven teren op prestaties in het verleden, hij heeft Ajax gewoon verneukt dit jaar, en hard ook. Je snapt het juist niet als je zoveel respect blijft hebben voor een spelert uit het verleden, nadat hij zo hard is afgegaan. Ik zeg alleen maar dat hij uit de OP kan, omdat hij daar als coach nog in stond, optieve met die vent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kutkop van Van Basten? En jij noemt jezelf Ajacied?
Wat een bullshit. Van der Vaart heeft veel meer betekent voor Ajax dan Ibrahimovic. Ik ben er trots op dat Ibrahimovic bij ons heeft gespeeld maar hij heeft niet overdreven veel gescoord en ging voor een appel en ei weer weg. Dat ie zo ging etteren tegen Van der Vaart om een transfer af te dwingen maakt hem voor mij alleen maar minder held, ik snap niet dat jij dat gedrag kennelijk wel kon waarderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
VdV
Ibrahimovic!
Zal t hem NOOIT vergeven. (Kan me even niks schelen wie toen gelijk had, Zlatan is koning boven allen)
Veruit de beste aankoop van deze eeuw voor Ajax.
(En waag het niet om Huntelaar te vergelijken met hem)
Serieus, jij snapt er he-le-maal niks van. Ik denk de hele tijd al dat je stiekem helemaal geen Ajacied bent, maar mocht je oprecht van jezelf vinden dat je het wel bent, dan ben je een wannabe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je snapt het juist niet als je zoveel respect blijft hebben voor een spelert uit het verleden, nadat hij zo hard is afgegaan.
Lol dacht dat jij zuid 2 zatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Serieus, jij snapt er he-le-maal niks van. Ik denk de hele tijd al dat je stiekem helemaal geen Ajacied bent, maar mocht je oprecht van jezelf vinden dat je het wel bent, dan ben je een wannabe.
Vind dat wel meevallen. Bovendien heeft Zlatan ons erg veel plezier gebracht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Van der Vaart heeft veel meer betekent voor Ajax dan Ibrahimovic.
Nee en daarom zei ik dat niemand het moet wagen om hem te vergelijken met Huntelaar. Hij scoort dan wel minder maar de tegenstanders hebben 3 verdedigers nodig om hem tegen te houden. Hij is toch wel 1 van de beste spitsen op de wereld op dit moment. Hij is gewoon compleet.quote:Ik ben er trots op dat Ibrahimovic bij ons heeft gespeeld maar hij heeft niet overdreven veel gescoord en ging voor een appel en ei weer weg.
Achja wij zullen nooit echt weten wat er nou aan de hand was. Dus geef ik 'm (met alle plezierquote:Dat ie zo ging etteren tegen Van der Vaart om een transfer af te dwingen maakt hem voor mij alleen maar minder held, ik snap niet dat jij dat gedrag kennelijk wel kon waarderen.
Man hou toch op, je neemt nota bene onder de noemer 'humor' een naam en usericon van een Feyenoordicoon. Dat is eigenlijk al genoeg reden om je een stadionverbod voor het leven te geven wat mij betreft...Maar dat je dan zo praat over een echte Ajacied, iemand die Ajax in de tijd dat jij nog niet eens geboren was op de wereldkaart zette, zegt genoeg over jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar over te oordelen?Je moet Van Basten respecteren om een Ajacied te zijn?
Hou op gast.
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Gewoon niet op De_kromme reageren.
Oh, oké. Dus je mag geen kritiek hebben op een trainer omdat hij vroeger één van de grootste Ajacieden ooit was. Ik weet niet waarom je nou ineens over zijn spelerscarriere begint, maar daar heb ik nooit aan getwijfeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Man hou toch op, je neemt nota bene onder de noemer 'humor' een naam en usericon van een Feyenoordicoon. Dat is eigenlijk al genoeg reden om je een stadionverbod voor het leven te geven wat mij betreft...Maar dat je dan zo praat over een echte Ajacied, iemand die Ajax in de tijd dat jij nog niet eens geboren was op de wereldkaart zette, zegt genoeg over jou.
Marco is één van de grootste Ajacieden ooit. Wie ben ik om daar over te oordelen? Dat maakt geen fuck uit, wie ben JIJ in godsnaam om zo'n bek te hebben over Marco van Basten? Sukkel.
Die pass op 1:33quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Blind moet hem kennen, dus dan vertrouw ik er wel op.
Edit: Heb 'm ff door de youtube scouting gehaald:
Zlatan boven VdV ? No way....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
VdV
Ibrahimovic!
Zal t hem NOOIT vergeven. (Kan me even niks schelen wie toen gelijk had, Zlatan is koning boven allen)
Veruit de beste aankoop van deze eeuw voor Ajax.
(En waag het niet om Huntelaar te vergelijken met hem)
Kritiek mag je hebben, maar je zegt niet dat één van de grootste Ajax iconen delete moet worden uit een Ajax header omdat hij een kutkop heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, oké. Dus je mag geen kritiek hebben op een trainer omdat hij vroeger één van de grootste Ajacieden ooit was. Ik weet niet waarom je nou ineens over zijn spelerscarriere begint, maar daar heb ik nooit aan getwijfeld.
En oja:
Waar baseer jij dat op? Alleen omdat ik Willem van Hanegem een goede voetballer en een fantastische persoonlijkheid vind?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon een kut Feyenoorder die het niet meer zag zitten en daarom naar Ajax is overgestapt.
Waarom heb je niet overgeschreven naar een goedkoper vak?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Kritiek mag je hebben, maar je zegt niet dat één van de grootste Ajax iconen delete moet worden uit een Ajax header omdat hij een kutkop heeft
Waarom flame je hem niet over zijn management en coach kwaliteiten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Alleen omdat ik Willem van Hanegem een goede voetballer en een fantastische persoonlijkheid vind?
Z'n management is inderdaad niet z'n sterkste punt. Maar Van Hanegem is een goede trainer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom flame je hem niet over zijn management en coach kwaliteiten?
Maar Rafael komt wel terug bij Ajax mits het niet raar loopt, zo'n gevoel heb ik ook bij Chivuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
Bij van Bommel zag je hetzelfde als bij van der Vaart, die spelers komen pas terug naar Nederland als ze 33/34 zijn en overal flink gecashed hebben.
Het lijkt me alleen sterk dat hij op zijn 26e al terug komt, een leeftijd waarin een speler normaal gesproken ongeveer op z'n top zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Rafael komt wel terug bij Ajax mits het niet raar loopt, zo'n gevoel heb ik ook bij Chivu
Juist rond je 29e zit je volgens mij aan je top.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen sterk dat hij op zijn 26e al terug komt, een leeftijd waarin een speler normaal gesproken ongeveer op z'n top zou moeten zitten.
Nou ja, laten we zeggen dat de top van een speler in de leeftijdscategorie 25-29 zit, dat verschilt per speler, dan nog zie ik de noodzaak niet om nu alweer terug te komen voor vd Vaart.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Juist rond je 29e zit je volgens mij aan je top.
zeker als je dan met Jol en vd Vaart weer geen kampioen wordtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Vaart terughalen zou wel een geweldige stunt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |