Muchos gracias!quote:
Na de teleurstellende resultaten dit seizoen, zou ik dat ook ontkennenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Anders lees je mijn comment daar op ook even
Ben alleen fan van Feyenoord en die doen het ook niet geweldig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Na de teleurstellende resultaten dit seizoen, zou ik dat ook ontkennen
Ja, die jankende bitches!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die doen alsof Barcelona niet in de finale hoort te staan.
Toch klik je erop om vervolgens alle post door te lezenquote:
Muchos gracias!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:07 schreef MarijeH het volgende:
BarcelonaMooie finale, heb wel alleen de tweede helft gezien.
Alle Barcelona fans op dit forum van harte proficiat met de champions league.
Nep friesquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef BluesRebel het volgende:
Pff.. Er is maar 1 club die eenwaard is en dat is Ajax
ja, dus heb ik gewoon gelijk.......:6quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Aangezien ik inderdaad geen Fries ben.... Klopt
En Hleb.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Alleen Henry en Silvinho.
Zeker wetenquote:
Een hele dikke fail zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze hadden nooit in deze finale mogen staan. Chelsea werd een 100% penalty onthouden. Het had eens andersom moeten gebeuren: dan was de wereld te klein geweest, want bijna elke niet-Spaanse supporter lijkt Barcelona als favoriete buitenlandse club te hebben. Je moet toch haast wel anti-voetbal zijn om geen sympathie voor die Catalanen te hebben.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
Deze wat meer voetballend ingestelde Duitsers krijgen mijn felicitaties beslist niet.
dat wist je niet?quote:
Helemaal niets, helemaal niets in Madridquote:
Real, waar is de CL?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helemaal niets, helemaal niets in Madrid
Toch grappig om te zien hier op FOK!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef Wayoflife_ het volgende:
100% terechte overwinning van spaans voetbal tegenover engels voetbal.
Omdat de Engelse clubs alleenrecht op de CL dreigen te krijgen. 3 Engelse clubs in de halve finale CL is niet grappig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch grappig om te zien hier op FOK!
De constante vergelijking tussen de Spaanse en de Engelse competitie door de Spaanse voetballiefhebbers
Open er een topic over.quote:
Moeten de Spaanse clubs beter hun best doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat de Engelse clubs alleenrecht op de CL dreigen te krijgen. 3 Engelse clubs in de halve finale CL is niet grappig.
Nog beter dan het winnen van de CL?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moeten de Spaanse clubs beter hun best doen.
Het zijn beide mooie competities met 2 verschillende stijlen dus wie er beter is oid doet er niet eens toe wmb.
Het ging er meer over dat FireFox de opmerking maakte dat er weer 3 Engelse clubs in de halve finales stonden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nog beter dan het winnen van de CL?
Oei dat gaat moeilijk worden denk ik!
Dat geld vooral in Engeland domineertquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat FireFox de opmerking maakte dat er weer 3 Engelse clubs in de halve finales stonden.
Sinds 2005 elk jaar een Engels team in de finale is natuurlijk wel een teken aan de wand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |