Wil jij dat klusje op je nemen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Suijk het volgende:
Ik snap deze felicitatie topics nooit zo goed. Wordt dit straks uitgeprint en aan Barcelona gegeven?
Ben jij de weg een beetje kwijt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
Deze wat meer voetballend ingestelde Duitsers krijgen mijn felicitaties beslist niet.
Kijk Chelsea - Barcelona nog maar eens terug.quote:
Ik vind ook maar een vreemd topic mag van mij wel een slotje op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Suijk het volgende:
Ik snap deze felicitatie topics nooit zo goed. Wordt dit straks uitgeprint en aan Barcelona gegeven?
Nou 1 wedstrijd op resultaat voetballen en je wordt direct bestempelt als Duiters..... hoe triestquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk Chelsea - Barcelona nog maar eens terug.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik vind ook maar een vreemd topic mag van mij wel een slotje op.
Ze hadden nooit in deze finale mogen staan. Chelsea werd een 100% penalty onthouden. Het had eens andersom moeten gebeuren: dan was de wereld te klein geweest, want bijna elke niet-Spaanse supporter lijkt Barcelona als favoriete buitenlandse club te hebben. Je moet toch haast wel anti-voetbal zijn om geen sympathie voor die Catalanen te hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou 1 wedstrijd op resultaat voetballen en je wordt direct bestempelt als Duiters..... hoe triest
Droog je tranen Pierrot! Oh whoohooquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze hadden nooit in deze finale mogen staan. Chelsea werd een 100% penalty onthouden. Het had eens andersom moeten gebeuren: dan was de wereld te klein geweest, want bijna elke niet-Spaanse supporter lijkt Barcelona als favoriete buitenlandse club te hebben. Je moet toch haast wel anti-voetbal zijn om geen sympathie voor die Catalanen te hebben.
Boehoe!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze hadden nooit in deze finale mogen staan. Chelsea werd een 100% penalty onthouden. Het had eens andersom moeten gebeuren: dan was de wereld te klein geweest, want bijna elke niet-Spaanse supporter lijkt Barcelona als favoriete buitenlandse club te hebben. Je moet toch haast wel anti-voetbal zijn om geen sympathie voor die Catalanen te hebben.
Regelt Tong allemaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Suijk het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef masterblackmesa het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met het op slot zetten van topictjes ....
Touchéquote:
Feliciteer nou gewoon maar, en ga weer weg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |