quote:Ancelotti stapt op bij AC Milan
Carlo Ancelotti heeft na afloop van het duel van AC Milan met Fiorentina (2-0 winst) laten weten te vertrekken uit Milaan. De coach zet zijn carrière naar alle waarschijnlijkheid voort bij Chelsea.
Ancelotti stond de afgelopen acht seizoenen aan het roer bij AC Milan, maar had het dit seizoen regelmatig aan de stok met de clubleiding. Bovendien wil Chelsea de Italiaan maar wat graag strikken als opvolger van Guus Hiddink, wat mogelijk ook heeft meegewogen in de beslissing om te vertrekken.
Na afloop van het duel met Fiorentina, waar Milan deelname aan de groepsfase van de Champions League veilig stelde, bevestigde Ancelotti zijn naderende vertrek. Hij wilde echter nog niet bevestigen naar Chelsea over te stappen. "Ik heb nog geen overeenstemming bereikt met een andere club."
De 49-jarige Ancelotti gaat de boeken is als één van de meest succesvolle Milan-coaches ooit. Zo won hij onder meer de Coppa Italia, de Italiaanse Supercup, het landskampioenschap, de Champions League (twee keer), de Europese Supercup (twee keer) en de Wereldbeker voor clubs.
dat zou ook kunnen iddquote:
di Caprio?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef Radegast het volgende:
Leonardo.
nee die braziliaan.quote:
daar zet ik mijn geld opquote:Op zondag 31 mei 2009 19:03 schreef Fortitudo het volgende:
rijkaard hoofdcoach en van basten als spitsentrainer
zou ik niet doenquote:
Hoorde vanmorgen op de Italiaanse radio z'n 1e persconferentie ooit in het Engelsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef Fortitudo het volgende:
klopt
ben benieuwd waar rijkaard heen gaat
hoewel het in mijn ogen geen toptrainer is
Hij heeft het daar 2 seizoenen goed gedaan, maar of dat meteen een toptrainer maakt?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft inderdaad niks gepresteerd bij Barca
Barca was aan het wankelen toen hij binnenkwam. Hij heeft het toch maar gepresteerd om de CL te winnen enzo. Dan ben je in mijn ogen zeker geen slechte trainer, maar bewijst het meer dat hij de kwaliteiten van een toptrainer heeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft het daar 2 seizoenen goed gedaan, maar of dat meteen een toptrainer maakt?
Wat mij betreft moet Rijkaard het ook nog laten zien op de langere termijn voordat hij een dergelijke status heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |