abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69710865
joh laat ze toch lekker kopen... Hij spelt daar toch geen basis. En wie weet hoel ang Bayern meedraait bovein?? Het is geen AZ dat ie 3 jaar aan mag kloten
pi_69710989
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef TheArt het volgende:
En het voetbal gaat nog verder naar de klote. Kom op zeg, als je ziet wat Bayern nu al allemaal voor aankopen heeft gedaan en dan ook nog Braafheid erbij willen hebben, terwijl ze Lahm al hebben en Van Gaal altijd gezegd heeft een rechtspoot als linksback niets te vinden
Het is een complot tegen Ajax.

Van Gaal koopt alle spelers op waar Ajax interesse in heeft.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:24:14 #153
51286 w00h00
Digital man!
pi_69711730
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 18:51 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Heeft zeker weten te maken met de timing van het toernooi.. sommige clubs zijn dan nog nieteens aan het trainen volgens mij of net pas aan het trainen. Dus moet je wel met 2e rang clubs als deze doen, alhoewel ik het leuke clubs vind hoor.

Hebben we tenminste eens kans om dat toernooi te winnen!
Atletico (johhny ) en Benfica kan ik me nog wel in vinden. Maar Sunderland , dan had ik liever de Spurs of Aston Villa gezien.
pi_69711808
Zit er geen rijke arabier of rus achter sunderland?
pi_69712015
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Chadi het volgende:
Zit er geen rijke arabier of rus achter sunderland?
Amerikaan geloof ik
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:34:27 #156
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_69712080
Eindelijk teams waar je van kan winnen. Het A'dam tournament kan best doorslaggevend zijn voor het juiste moreel van de spelers.
WOS'ser for life.
pi_69712474
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Eindelijk teams waar je van kan winnen. Het A'dam tournament kan best doorslaggevend zijn voor het juiste moreel van de spelers.
Nounou
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:46:54 #158
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69712540
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Atletico (johhny ) en Benfica kan ik me nog wel in vinden. Maar Sunderland , dan had ik liever de Spurs of Aston Villa gezien.
Sunderland hebben we in de voorbereiding ook al tegen gespeeld. Wel heftige supporters. De Black Cats.
#FreeHat
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:47:18 #159
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69712560
Dat Adam Tournament was al een afgang doordat teams met B of C -teams aan kwamen zetten, nu komen ze ook nog eens met het tweede garnituur qua clubs. Ben benieuwd of ze de Arena vol weten te krijgen.
pi_69712930
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Sunderland hebben we in de voorbereiding ook al tegen gespeeld. Wel heftige supporters. De Black Cats.
Een deel van ze zijn vriendjes met feyenoord...
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:57:06 #161
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69712937
Zouden we dit jaar al voor het Amsterdam Tournament (Waarom in godsnaam een engelse naam ) een rechtszaak krijgen over allure, kwaliteit ed?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_69713006
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:00 schreef Chadi het volgende:
joh laat ze toch lekker kopen... Hij spelt daar toch geen basis. En wie weet hoel ang Bayern meedraait bovein?? Het is geen AZ dat ie 3 jaar aan mag kloten
Het gaat erom dat die spelers ook op enkele uitzonderingen na niet meer terug willen naar Nederland omdat ze nu toch in het buitenland zijn en het buitenlandse avontuur een kans willen geven, terwijl ze bij 90% van de clubs niet aan de bak komen.

Maar soit, dat is natuurlijk ook het eigen verstand van die voetballers (alhoewel verstand kan je het amper noemen).
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:01:06 #163
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69713086
En dan ook echt het bericht op de Ajax site:
quote:
Het deelnemersveld van het elfde Amsterdam Tournament is bekend. Naast Ajax doen Atletico Madrid, SL Benfica en Sunderland FC mee aan het toernooi, dat op 24 en 26 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA.
Atletico Madrid, de club van voormalig Ajacied John Heitinga, is dit jaar weer te gast op het Amsterdam Tournament. In 2007 was de Spaanse club er ook bij, ze werden toen tweede achter Arsenal. Dit seizoen stelde Atletico Madrid op de laatste speeldag voorronde Champions League veilig. Bij de Madrilenen zijn naast Heitinga de Argentijnen Diego Forlan, topscorer van de Primera Division en Sergio Agüero, schoonzoon van Maradona, de blikvangers.

Benfica eindigde dit seizoen als derde in de Portugese competitie. Die plek geeft komend seizoen recht op deelname aan de Europa League. De club uit Lissabon, momenteel getraind door Quique Flores, speelde tegen Ajax al eens historische wedstrijden. In het seizoen 1968/1969 kwamen de ploegen elkaar in de kwartfinale van de Europa Cup 1 tegen. In Amsterdam won Benfica met 1-3, in Portugal won Ajax met dezelfde cijfers. De beslissingswedstrijd die volgde werd door Ajax met 3-0 gewonnen, onder andere door 2 goals van Johan Cruijff.

De vierde deelnemer is het Engelse Sunderland, een club met een rijke historie. Onlangs werd de club overgenomen door een Amerikaanse investeerder die van plan is veel geld te steken in de spelersgroep. Deze week presenteerden The Black Cats Steve Bruce als nieuwe trainer. Hij moet Sunderland naar de subtop van het Engelse voetbal leiden.

,,Het Amsterdam Tournament is een van de meest prestigieuze zomertoernooien van Europa en ook dit jaar zal het voor de Ajax-supporters en de televisiekijkers over de hele wereld weer een groot voetbalfestijn zijn”, aldus Stuart Webb, directeur van Footballs World Series, het bedrijf dat het toernooi organiseert.

Traditioneel wordt bij het Amsterdam Tournament een alternatief puntensysteem gehanteerd. Voor het scoren van goals worden extra punten toegekend en een verliezer van de eerste wedstrijd kan alsnog winnaar van het toernooi worden. Dit systeem beloont aanvallend en spectaculair voetbal.

Kaarten voor het Amsterdam Tournament zijn verkrijgbaar vanaf 27 euro. Toeschouwers krijgen hiervoor twee wedstrijden tussen vier grote Europese clubs op één avond te zien. De verkoop voor het Amsterdam Tournament start voor seizoenkaarthouders op zaterdag 6 juni 2009. Zij kunnen maximaal vier kaarten per seizoenkaart afnemen met 25 procent korting. Vanaf 13 juni geldt ditzelfde aanbod voor leden van de supportersvereniging en vanaf 17 juni kunnen alle ClubCardhouders tegen een korting van 25 procent vier kaarten afnemen. Dit aanbod geldt tot en met 19 juni. Vanaf 20 juni zijn kaarten zonder ClubCard-verplichting te koop bij alle filialen van Ticketbox en op www.ajax.nl.

Wedstrijdschema:

vrijdag 24 juli
19.00 uur Wedstrijd 1
21.15 uur Wedstrijd 2

zondag 26 juli
19.00 uur Wedstrijd 3
21.15 uur Wedstrijd 4
Dus zelfs Ajax zegt dat we een ploeg krijgen uit Engeland welke niet eens subtop is en een ploeg uit Portugal waar we vanwege sentiment uit eerdere resultaten maar nog een keertje van moeten winnen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_69713721
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Luco het volgende:
En dan ook echt het bericht op de Ajax site:
[..]

Dus zelfs Ajax zegt dat we een ploeg krijgen uit Engeland welke niet eens subtop is en een ploeg uit Portugal waar we vanwege sentiment uit eerdere resultaten maar nog een keertje van moeten winnen
Als we eerlijk moeten zijn zeggen we dat Benfica net zo'n club is als Ajax, mooi verleden maar de laatste tijd wel afgegleden
pi_69714689
Ik ben eigenlijk wel blij als Braafheid naar Bayern gaat. Ik vind hem eigenlijk niks speciaals hebben en stiekem een beetje overschat. Hij is misschien wat meer een 'echte' linksback als Vermaelen, maar ik denk dat als je een beetje actief gaat scouten in het buitenland je zo een betere te pakken hebt met in ieder geval meer potentie...
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:42:27 #166
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69714778
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij als Braafheid naar Bayern gaat. Ik vind hem eigenlijk niks speciaals hebben en stiekem een beetje overschat. Hij is misschien wat meer een 'echte' linksback als Vermaelen, maar ik denk dat als je een beetje actief gaat scouten in het buitenland je zo een betere te pakken hebt met in ieder geval meer potentie...
Als hij naar Bayern gaat voorkomt het in ieder geval dat hij naar de voornaamste concurrent PSV vertrekt. Ik vind hem zeker niet overschat, fysiek sterk, verdedigend sterk en voor die 2 miljoen echt een koopje. Bovendien kun je wanneer je hem haalt met een gerust hart cashen door Vermaelen voor iets van 10 miljoen te verkopen.
pi_69714982
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Lahm de overstap naar Ajax zal maken indien Braafheid vertrekt naar Bayern.
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:48:35 #168
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69715029
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig dat Jol de tijd krijgt maar ze moeten gewoon kampioen worden dit jaar. Dan heb ik liever spelers die van duidelijke meerwaarde zijn tov de selectie dan een aantal "projecten" waar je dan je hoop op gaat vestigen. Anders krijg je van die taferelen dat spelers een aantal keer opzichtig falen en zodra ze een meerwaarde voor het team worden naar het buitenland vertrekken. Kun je weer van vooraf aan beginnen.
[..]

Pranjic heeft ook een keer geroepen dat ie alleen naar een grote buitenlandse club wilde vertrekken als hij Heerenveen zou verlaten. En dat Sulejmani z'n vriendje mist is al helemaal een kulargument. Moet ik bij m'n baas mee aankomen . En Verbeek boven Jol verkiezen? Nee dankje. Ik denk dat Jol toch wel een ietsiepietsie meer heeft bewezen in het internationale voetbal...
[..]

Maar die spelers die een duidelijke meerwaarde zouden kunnen vervullen worden gezien als absoluut niet haalbaar. En, de huidige selectie "faalt" al jaren.

Ik verkies Verbeek niet boven Jol. Geef alleen aan dat een komst van Verbeek een reden had kunnen zijn voor Pranjic om naar Ajax te gaan.

Wat betreft de band Sulejmani - Pranjic: het is niet zo dat Pranjic zich aanbiedt om bij Sulejmani te zijn. Hij geeft slechts aan dat Sulejmani zijn steun (qua voetbalkwaliteiten) mist. Als Ajax hem zou vragen zou dat mee kunnen meewegen in zijn beslissing.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69715155
In de VI staat een stukje over Standard, voornamelijk over Defour en Witsel, ik dacht altijd dat die Defour zo'n technisch mannetje was die niet verdedigd een soort Sneijder zeg maar. Maar het schijnt dus echt een werker te zijn ook.

Ik wil niet weer de Defour, Wilhelmsson drama posts nieuw leven inblazen maar misschien moet Ajax nog maar eens een poging wagen? Hij is aanvoerder daar en schijnt echt een mannetje te zijn
Yo!Soppa?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:14:15 #170
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_69716098
Wat is dit voor droefenis op het Amsterdam Tournament? Sunderland? Benfica en Atletico gaan nog wel maar willen de echte top teams nu al niet eens meer naar ons toernooitje komen?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:17:39 #171
166976 DuvelDuvel
pi_69716256
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef soppa het volgende:
In de VI staat een stukje over Standard, voornamelijk over Defour en Witsel, ik dacht altijd dat die Defour zo'n technisch mannetje was die niet verdedigd een soort Sneijder zeg maar. Maar het schijnt dus echt een werker te zijn ook.

Ik wil niet weer de Defour, Wilhelmsson drama posts nieuw leven inblazen maar misschien moet Ajax nog maar eens een poging wagen? Hij is aanvoerder daar en schijnt echt een mannetje te zijn
Die komt niet meer. Hij is ook in Engeland al opgevallen.
#FreeHat
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:18:45 #172
166976 DuvelDuvel
pi_69716311
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Een deel van ze zijn vriendjes met feyenoord...
Ah oke. Ik was bij die wedstrijd en vond al dat er wat vijandig gedaan werd tegen de harde kern van Sunderland.
#FreeHat
pi_69716347
Jol brengt ons terug naar de top. Ajax = Ajax. 1995 = 2011?
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:21:30 #174
164283 Luco
Buongiorno!
pi_69716452
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef bloodysunday het volgende:
Jol brengt ons terug naar de top. Ajax = Ajax. 1995 = 2011?
21=5

Dus, 1995 + 16 = 2011

Het klopt!!! Het is gewoon een samenzwering van Aad, Jol en Blind !
pi_69716845
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Die komt niet meer. Hij is ook in Engeland al opgevallen.
Tsja vrij logisch eigenlijk, een jonge aanvoerder van een kampioensploeg zal wel snel opvallen daar.

Ben benieuwd wat Jol allemaal aan het bekokstoven is op zijn vakantie adres, zou hij in een sjiek hotel zitten of zit hij nu in zijn sleurhut aankomend seizoen te overpeinzen?

Eigenlijk moet iemand hem even attent maken op deze topics alhoewel het niveau vrij laag is tijdens voetballoze periodes
Yo!Soppa?
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:50:13 #176
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69717719
Defour had twee jaar geleden moeten komen, nu is het te laat
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_69717828
Lijkt erop dat Braafheid naar Bayern gaat, dan maar Obradovic halen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:52:33 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69717831
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:50 schreef Mr_DG het volgende:
Defour had twee jaar geleden moeten komen, nu is het te laat
Je bedoelt dat hij niet haalbaar is. Want welkom is hij nog steeds. Hij is dan wel geen néger, maar geeft dat middenveld wel wat extra's.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_69717991
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het ajax van Martin Jol, laat het alsjeblieft gewoon een 3 jaar durende combi zijn waarin het elftal en de prestaties écht progressie maken. Van Basten heeft gewoon verkeerd uitgepakt, dat moet de conclusie zijn na 3 jaar Jol met twee kampioenschappen en aansprekende resultaten in Europa
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:14:57 #180
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69718941
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het ajax van Martin Jol, laat het alsjeblieft gewoon een 3 jaar durende combi zijn waarin het elftal en de prestaties écht progressie maken. Van Basten heeft gewoon verkeerd uitgepakt, dat moet de conclusie zijn na 3 jaar Jol met twee kampioenschappen en aansprekende resultaten in Europa
Zucht ... Van Basten ... dat kon je in 2003 al voorspellen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69718971
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef soppa het volgende:
Ben benieuwd wat Jol allemaal aan het bekokstoven is op zijn vakantie adres, zou hij in een sjiek hotel zitten of zit hij nu in zijn sleurhut aankomend seizoen te overpeinzen?
Naar verluid zit hij nu een beetje ongemakkelijk in zijn stoel naar de DVD's van afgelopen seizoen te kijken.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:17:04 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69719042
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar die spelers die een duidelijke meerwaarde zouden kunnen vervullen worden gezien als absoluut niet haalbaar. En, de huidige selectie "faalt" al jaren.

Ik verkies Verbeek niet boven Jol. Geef alleen aan dat een komst van Verbeek een reden had kunnen zijn voor Pranjic om naar Ajax te gaan.

Wat betreft de band Sulejmani - Pranjic: het is niet zo dat Pranjic zich aanbiedt om bij Sulejmani te zijn. Hij geeft slechts aan dat Sulejmani zijn steun (qua voetbalkwaliteiten) mist. Als Ajax hem zou vragen zou dat mee kunnen meewegen in zijn beslissing.
Als je als profvoetballer de steun van je maatje mist ben je niet geschikt voor de top. Iedereen weet hoe meedogenloos de voetbalwereld kan zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69719095
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Barca het volgende:

[..]

Zucht ... Van Basten ... dat kon je in 2003 al voorspellen.
De clubleiding niet blijkbaar.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:20:23 #184
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_69719223
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Lahm de overstap naar Ajax zal maken indien Braafheid vertrekt naar Bayern.
Ik liep in diezelfde gang en ja het klopt! Philipp Kampioenuh!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_69719394
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef sammeh het volgende:

[..]

Naar verluid zit hij nu een beetje ongemakkelijk in zijn stoel naar de DVD's van afgelopen seizoen te kijken.
Pakt zijn telefoon:

Eeeuuuh Rick...even over die eventuele 1 a 2 versterkingen...stel dat ik misschien wat meer spelers nodig heb...hoeveel?...Ja ach, nou, je weet, een stuk of 14 denk ik...

Yo!Soppa?
pi_69719583
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij niet haalbaar is. Want welkom is hij nog steeds. Hij is dan wel geen néger, maar geeft dat middenveld wel wat extra's.

²
Terechte conclusie, Defour is geen néger. Hij heeft wel een baard, iets wat zijn verschijning meer uitstraling geeft
Yo!Soppa?
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:45:52 #187
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_69720638
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef DeVinger het volgende:
Zo hoor ik het graag. Dat Ajax zijn smoelwerk maar weer terug mag krijgen. Dat ploegen bij voorbaat hopen om de nederlaag tegen Ajax zo klein mogelijk te houden zonder enige hoop op winst.
Life is what you make it.
pi_69720704
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef soppa het volgende:
Defour is een soort speler als Pirlo.
pi_69720751
Ach zelfs op het Tournament willen de grote clubs niet meer komen...
pi_69720862
Defour gewoon PROBEREN. Wie niet waagt wie niet wint.
pi_69720882
Arsenal en Manchester United hebben wel goede redenen om niet meer te komen.
pi_69721339
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef Rumille het volgende:
Zlatan en Xavi ook proberen dan.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:06:05 #193
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69721596
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef Rumille het volgende:
Nog zo'n dwerg erbij
pi_69721664
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Nog zo'n dwerg erbij
1.75 valt mee.
pi_69721668
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef Radegast het volgende:
Arsenal en Manchester United hebben wel goede redenen om niet meer te komen.
Man utd. zou nooit meer komen in verband met de rare regels met rode kaarten, maar Arsenal ontgaat me, behalve dat ze de laatste jaren erg vaak geweest zijn?
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_69721855
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Man utd. zou nooit meer komen in verband met de rare regels met rode kaarten, maar Arsenal ontgaat me, behalve dat ze de laatste jaren erg vaak geweest zijn?
Die vonden geloof ik dat Ajax te hard speelde.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:21:20 #197
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_69722338
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die vonden geloof ik dat Ajax te hard speelde.
Ajax en hard spelen

Met Vurnon Anita zeker
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_69722419
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:21 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Ajax en hard spelen

Met Vurnon Anita zeker
Mwa, als je zoveel klasses minder ben, worden ze wel gefrustreerd. Maar nee, ze worden niet gefrustreerd als ze zwak spelen en achter staan tegen een degradatieploeg.
pi_69722871
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:22 schreef Rots het volgende:

[..]

Mwa, als je zoveel klasses minder ben, worden ze wel gefrustreerd. Maar nee, ze worden niet gefrustreerd als ze zwak spelen en achter staan tegen een degradatieploeg.
ach altijd nog beter dan die gasten uit rotterdam dat is pas echt een zooitje ongeregeld
pi_69722996
quote:
HFC Haarlem heeft de gelederen voor komend seizoen opnieuw versterkt. Geoffrey Meye komt over van Telstar en tekent voor één seizoen, zo meldt RTV Noord-Holland donderdagavond. Daarnaast maken Calvin Mac Intosh en Jordi Schell de overstap van Jong Ajax naar de Noord-Hollandse Eerstedivisionist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')