Je bedoelt dat hij niet haalbaar is. Want welkom is hij nog steeds. Hij is dan wel geen néger, maar geeft dat middenveld wel wat extra's.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:50 schreef Mr_DG het volgende:
Defour had twee jaar geleden moeten komen, nu is het te laat
Zucht ... Van Basten ... dat kon je in 2003 al voorspellen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het ajax van Martin Jol, laat het alsjeblieft gewoon een 3 jaar durende combi zijn waarin het elftal en de prestaties écht progressie maken. Van Basten heeft gewoon verkeerd uitgepakt, dat moet de conclusie zijn na 3 jaar Jol met twee kampioenschappen en aansprekende resultaten in Europa
Naar verluid zit hij nu een beetje ongemakkelijk in zijn stoel naar de DVD's van afgelopen seizoen te kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef soppa het volgende:
Ben benieuwd wat Jol allemaal aan het bekokstoven is op zijn vakantie adres, zou hij in een sjiek hotel zitten of zit hij nu in zijn sleurhut aankomend seizoen te overpeinzen?![]()
Als je als profvoetballer de steun van je maatje mist ben je niet geschikt voor de top. Iedereen weet hoe meedogenloos de voetbalwereld kan zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar die spelers die een duidelijke meerwaarde zouden kunnen vervullen worden gezien als absoluut niet haalbaar. En, de huidige selectie "faalt" al jaren.
Ik verkies Verbeek niet boven Jol. Geef alleen aan dat een komst van Verbeek een reden had kunnen zijn voor Pranjic om naar Ajax te gaan.
Wat betreft de band Sulejmani - Pranjic: het is niet zo dat Pranjic zich aanbiedt om bij Sulejmani te zijn. Hij geeft slechts aan dat Sulejmani zijn steun (qua voetbalkwaliteiten) mist. Als Ajax hem zou vragen zou dat mee kunnen meewegen in zijn beslissing.
De clubleiding niet blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Zucht ... Van Basten ... dat kon je in 2003 al voorspellen.
Ik liep in diezelfde gang en ja het klopt! Philipp Kampioenuh!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Lahm de overstap naar Ajax zal maken indien Braafheid vertrekt naar Bayern.
Pakt zijn telefoon:quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:15 schreef sammeh het volgende:
[..]
Naar verluid zit hij nu een beetje ongemakkelijk in zijn stoel naar de DVD's van afgelopen seizoen te kijken.
Terechte conclusie, Defour is geen néger. Hij heeft wel een baard, iets wat zijn verschijning meer uitstraling geeftquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij niet haalbaar is. Want welkom is hij nog steeds. Hij is dan wel geen néger, maar geeft dat middenveld wel wat extra's.²
Zo hoor ik het graag. Dat Ajax zijn smoelwerk maar weer terug mag krijgen. Dat ploegen bij voorbaat hopen om de nederlaag tegen Ajax zo klein mogelijk te houden zonder enige hoop op winst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben echt ontzettend benieuwd naar het ajax van Martin Jol, laat het alsjeblieft gewoon een 3 jaar durende combi zijn waarin het elftal en de prestaties écht progressie maken. Van Basten heeft gewoon verkeerd uitgepakt, dat moet de conclusie zijn na 3 jaar Jol met twee kampioenschappen en aansprekende resultaten in Europa
Defour is een soort speler als Pirlo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef soppa het volgende:
In de VI staat een stukje over Standard, voornamelijk over Defour en Witsel, ik dacht altijd dat die Defour zo'n technisch mannetje was die niet verdedigd een soort Sneijder zeg maar. Maar het schijnt dus echt een werker te zijn ook.
Zlatan en Xavi ook proberen dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef Rumille het volgende:
Defour gewoon PROBEREN. Wie niet waagt wie niet wint.
Nog zo'n dwerg erbijquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef Rumille het volgende:
Defour gewoon PROBEREN. Wie niet waagt wie niet wint.
Man utd. zou nooit meer komen in verband met de rare regels met rode kaarten, maar Arsenal ontgaat me, behalve dat ze de laatste jaren erg vaak geweest zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef Radegast het volgende:
Arsenal en Manchester United hebben wel goede redenen om niet meer te komen.
Die vonden geloof ik dat Ajax te hard speelde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Man utd. zou nooit meer komen in verband met de rare regels met rode kaarten, maar Arsenal ontgaat me, behalve dat ze de laatste jaren erg vaak geweest zijn?
Ajax en hard spelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die vonden geloof ik dat Ajax te hard speelde.
Mwa, als je zoveel klasses minder ben, worden ze wel gefrustreerd. Maar nee, ze worden niet gefrustreerd als ze zwak spelen en achter staan tegen een degradatieploeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Ajax en hard spelen
Met Vurnon Anita zeker
ach altijd nog beter dan die gasten uit rotterdam dat is pas echt een zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:22 schreef Rots het volgende:
[..]
Mwa, als je zoveel klasses minder ben, worden ze wel gefrustreerd. Maar nee, ze worden niet gefrustreerd als ze zwak spelen en achter staan tegen een degradatieploeg.
quote:HFC Haarlem heeft de gelederen voor komend seizoen opnieuw versterkt. Geoffrey Meye komt over van Telstar en tekent voor één seizoen, zo meldt RTV Noord-Holland donderdagavond. Daarnaast maken Calvin Mac Intosh en Jordi Schell de overstap van Jong Ajax naar de Noord-Hollandse Eerstedivisionist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |