1 miljoen, 3 miljoen, gratis, gratis...quote:
Je weet wel wat opgelicht betekend hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis echt het bedrog
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
1 miljoen, 3 miljoen, gratis, gratis...
Nounou wat zijn we toch weer opgelichtDaarbij wisten we wat we in huis haalden, dus hoezo opgelicht?
Dan ben je toch niet opgelicht. Verkeerd scoutingswerk noem ik het.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef Rots het volgende:
[..]
Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?
En ik weet niet wat jij verstaat onder opgelicht, maar het gaat niet alleen over de transfersom, voor 2 invalbeurten een vorstelijk salaris word je ook niet echt vrolijk van.
En dan gaan we verder, Bakircioglu paar miljoen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je weet wel wat opgelicht betekend hé?
Sno = Gewoon verkeerd gescout door Marco.
Oleguer = 2 miljoen voor betaald, en speelt redelijk dus totaal niet opgelicht.
Luque = Was transfer vrij, en doet het prima bij Malaga had bij Ajax waarschijnlijk ook meerwaarde kunnen zijn.
Urzaiz = Was ook transfer vrij, en is niet gebruikt in de rol waar hij voor gehaald was.De grootste miskoop van de laatste jaren verdedigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis echt het bedrog
![]()
Voor Ajax is het niet veel geld, maar Feyenoord voelt zich al opgelicht wanneer ze een zak bitterballen weg moeten gooien omdat ze te lang in 't frituur hebben gezeten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
1 miljoen, 3 miljoen, gratis, gratis...
Nounou wat zijn we toch weer opgelichtDaarbij wisten we wat we in huis haalden, dus hoezo opgelicht?
Je bent dan toch niet opgelicht?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef Rots het volgende:
[..]
Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?
En ik weet niet wat jij verstaat onder opgelicht, maar het gaat niet alleen over de transfersom, voor 2 invalbeurten een vorstelijk salaris word je ook niet echt vrolijk van.
Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Voor Ajax is het niet veel geld, maar Feyenoord voelt zich al opgelicht wanneer ze een zak bitterballen weg moeten gooien omdat ze te lang in 't frituur hebben gezeten.
Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?
Jij begint, mafkees.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.
Wanneer een Feyenoorder de discussie aanzwengelt is het zeker wel relevant.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?
Gast, hij vraagt toch naar miskopen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer een Feyenoorder de discussie aanzwengelt is het zeker wel relevant.
Oké, jij vindt dat je een veel te hoog salaris niet opgelicht kan noemen. Het gaat niet alleen over de transfers hoor, maar verdedig je miskopen maar, wat jij wilt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je bent dan toch niet opgelicht?![]()
De scouting zit er gewoon zwaar naast, maar de enige schuldige daarvan is Ajax zelf.
Ik las het ook pas net op teletekstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef toma het volgende:
Hoorde net op de radio van Bobby Haarms.
RIP.
Waarom denk je dat ik een Feyenoorder ben? Omdat ik als Ajacied wel realistisch tegen de zaken aan kan kijken? En niet elke nieuwe miskoop van Ajax verdedig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.
Klikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef Rots het volgende:
[..]
Gast, hij vraagt toch naar miskopen?
Ik zwengel helemaal niks aan.
Wat een kutredenatie. Als iemand Feyenoord supporter is mag hij volgens jou niet praten over miskopen bij Ajax omdat het bij Feyenoord allemaal nog slechter isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer een Feyenoorder de discussie aanzwengelt is het zeker wel relevant.
Bakircioglu was 1,7miljoen, voor een speler die 15 goals had gemaakt en rond de 10 assists had gegeven als rechtsbuiten. Leek een goede aankoop toendertijd, pakte helaas niet goed uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij gaat er toch op door? Hij had gewoon kunnen toegeven dat er miskopen zijn geweest en dat Ajax vaak genoeg is opgelicht met transfersommen en salarissen.quote:
Nee, Ajax gaat toch zelf akkoord met dat hoge salaris?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef Rots het volgende:
[..]
Gast, hij vraagt toch naar miskopen?
Ik zwengel helemaal niks aan.
[..]
Oké, jij vindt dat je een veel te hoog salaris niet opgelicht kan noemen. Het gaat niet alleen over de transfers hoor, maar verdedig je miskopen maar, wat jij wilt.
Ik zeg alleen maar in andere woorden dat clubs nu weten dat Ajax een vervanger moet hebben, dus de hoofdprijs gaan vragen voor middelmatige spelers.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:40 schreef twi het volgende:
Het aankoopbeleid van Ajax is prut geweest, dat staat als een paal boven water. Maar het is een beetje onzin om daar als Feyenoorder een open deur over in te trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |