abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69769027
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Sno, Oleguer, Luque, Urzaiz.
1 miljoen, 3 miljoen, gratis, gratis...

Nounou wat zijn we toch weer opgelicht Daarbij wisten we wat we in huis haalden, dus hoezo opgelicht?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:26:02 #102
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769056
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Sno, Oleguer, Luque, Urzaiz.
Je weet wel wat opgelicht betekend hé?

Sno = Gewoon verkeerd gescout door Marco.
Oleguer = 2 miljoen voor betaald, en speelt redelijk dus totaal niet opgelicht.
Luque = Was transfer vrij, en doet het prima bij Malaga had bij Ajax waarschijnlijk ook meerwaarde kunnen zijn.
Urzaiz = Was ook transfer vrij, en is niet gebruikt in de rol waar hij voor gehaald was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis echt het bedrog
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:28:15 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69769099
Luque verdiende anders wel dik 2 miljoen per jaar.
pi_69769100
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nounou wat zijn we toch weer opgelicht Daarbij wisten we wat we in huis haalden, dus hoezo opgelicht?
Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?

En ik weet niet wat jij verstaat onder opgelicht, maar het gaat niet alleen over de transfersom, voor 2 invalbeurten een vorstelijk salaris word je ook niet echt vrolijk van.

En dan gaan we verder, Bakircioglu paar miljoen.
pi_69769146
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef Rots het volgende:

[..]

Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?

En ik weet niet wat jij verstaat onder opgelicht, maar het gaat niet alleen over de transfersom, voor 2 invalbeurten een vorstelijk salaris word je ook niet echt vrolijk van.

Dan ben je toch niet opgelicht. Verkeerd scoutingswerk noem ik het.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:30:16 #106
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_69769149
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.

Prachtig!

Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_69769159
Hoorde net op de radio van Bobby Haarms.
RIP.
pi_69769174
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69769176
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je weet wel wat opgelicht betekend hé?

Sno = Gewoon verkeerd gescout door Marco.
Oleguer = 2 miljoen voor betaald, en speelt redelijk dus totaal niet opgelicht.
Luque = Was transfer vrij, en doet het prima bij Malaga had bij Ajax waarschijnlijk ook meerwaarde kunnen zijn.
Urzaiz = Was ook transfer vrij, en is niet gebruikt in de rol waar hij voor gehaald was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis echt het bedrog
De grootste miskoop van de laatste jaren verdedigen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:30:59 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769182
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Voor Ajax is het niet veel geld, maar Feyenoord voelt zich al opgelicht wanneer ze een zak bitterballen weg moeten gooien omdat ze te lang in 't frituur hebben gezeten.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:31:26 #111
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769192
quote:

[..]

Je bent dan toch niet opgelicht?

De scouting zit er gewoon zwaar naast, maar de enige schuldige daarvan is Ajax zelf.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69769216
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef twi het volgende:

[..]

Voor Ajax is het niet veel geld, maar Feyenoord voelt zich al opgelicht wanneer ze een zak bitterballen weg moeten gooien omdat ze te lang in 't frituur hebben gezeten.
Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:33:17 #113
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769238
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?
Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.
pi_69769251
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.
Jij begint, mafkees.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:33:55 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769252
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wanneer een Feyenoorder de discussie aanzwengelt is het zeker wel relevant.
pi_69769284
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef twi het volgende:

[..]

Gast, hij vraagt toch naar miskopen?

Ik zwengel helemaal niks aan.
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je bent dan toch niet opgelicht?

De scouting zit er gewoon zwaar naast, maar de enige schuldige daarvan is Ajax zelf.
Oké, jij vindt dat je een veel te hoog salaris niet opgelicht kan noemen. Het gaat niet alleen over de transfers hoor, maar verdedig je miskopen maar, wat jij wilt.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:35:16 #117
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69769286
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef toma het volgende:
Hoorde net op de radio van Bobby Haarms.
RIP.
Ik las het ook pas net op teletekst
pi_69769288
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik een Feyenoorder ben? Omdat ik als Ajacied wel realistisch tegen de zaken aan kan kijken? En niet elke nieuwe miskoop van Ajax verdedig?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:36:40 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769313
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef Rots het volgende:

[..]

Klik
pi_69769329
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef twi het volgende:

[..]

Wat een kutredenatie. Als iemand Feyenoord supporter is mag hij volgens jou niet praten over miskopen bij Ajax omdat het bij Feyenoord allemaal nog slechter is

Wat een onzin joh.
pi_69769346
quote:

[..]

Bakircioglu was 1,7miljoen, voor een speler die 15 goals had gemaakt en rond de 10 assists had gegeven als rechtsbuiten. Leek een goede aankoop toendertijd, pakte helaas niet goed uit.
pi_69769361
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:36 schreef twi het volgende:

[..]

Klik
Hij gaat er toch op door? Hij had gewoon kunnen toegeven dat er miskopen zijn geweest en dat Ajax vaak genoeg is opgelicht met transfersommen en salarissen.

Zeker omdat clubs nu weer weten dat Ajax geld te besteden heeft en een vervanger voor Vermaelen MOET hebben. Waar de discussie dus mee begon.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:40:14 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769415
Het aankoopbeleid van Ajax is prut geweest, dat staat als een paal boven water. Maar het is een beetje onzin om daar als Feyenoorder een open deur over in te trappen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:41:13 #124
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769441
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef Rots het volgende:

[..]

[..]

Oké, jij vindt dat je een veel te hoog salaris niet opgelicht kan noemen. Het gaat niet alleen over de transfers hoor, maar verdedig je miskopen maar, wat jij wilt.
Nee, Ajax gaat toch zelf akkoord met dat hoge salaris?

Je weet echt niet wat opgelicht betekend hé?
Het aankoopbeleid is gewoon bagger laaste jaren, maar Ajax is alleen door zichzelf opgelicht en door niemand anders
pi_69769484
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:40 schreef twi het volgende:
Het aankoopbeleid van Ajax is prut geweest, dat staat als een paal boven water. Maar het is een beetje onzin om daar als Feyenoorder een open deur over in te trappen.
Ik zeg alleen maar in andere woorden dat clubs nu weten dat Ajax een vervanger moet hebben, dus de hoofdprijs gaan vragen voor middelmatige spelers.

Daar hoef je toch niet zo op in te gaan en gewoon mij gelijk geven en dat het beleid van Ajax de verkoop beter kon uitstellen totdat er een vervanger is aangetrokken? Dat Mike dan zo moeilijk moet doen is zijn probleem, maar daar reageer ik dan ook gewoon op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')