abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69769027
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Sno, Oleguer, Luque, Urzaiz.
1 miljoen, 3 miljoen, gratis, gratis...

Nounou wat zijn we toch weer opgelicht Daarbij wisten we wat we in huis haalden, dus hoezo opgelicht?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:26:02 #102
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769056
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Sno, Oleguer, Luque, Urzaiz.
Je weet wel wat opgelicht betekend hé?

Sno = Gewoon verkeerd gescout door Marco.
Oleguer = 2 miljoen voor betaald, en speelt redelijk dus totaal niet opgelicht.
Luque = Was transfer vrij, en doet het prima bij Malaga had bij Ajax waarschijnlijk ook meerwaarde kunnen zijn.
Urzaiz = Was ook transfer vrij, en is niet gebruikt in de rol waar hij voor gehaald was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis echt het bedrog
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:28:15 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69769099
Luque verdiende anders wel dik 2 miljoen per jaar.
pi_69769100
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nounou wat zijn we toch weer opgelicht Daarbij wisten we wat we in huis haalden, dus hoezo opgelicht?
Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?

En ik weet niet wat jij verstaat onder opgelicht, maar het gaat niet alleen over de transfersom, voor 2 invalbeurten een vorstelijk salaris word je ook niet echt vrolijk van.

En dan gaan we verder, Bakircioglu paar miljoen.
pi_69769146
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:28 schreef Rots het volgende:

[..]

Meer dan 1 miljoen voor Sno hoor. En als je wist wat je in huis haalde, waarom doe je het dan?

En ik weet niet wat jij verstaat onder opgelicht, maar het gaat niet alleen over de transfersom, voor 2 invalbeurten een vorstelijk salaris word je ook niet echt vrolijk van.

Dan ben je toch niet opgelicht. Verkeerd scoutingswerk noem ik het.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:30:16 #106
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_69769149
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.

Prachtig!

Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_69769159
Hoorde net op de radio van Bobby Haarms.
RIP.
pi_69769174
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zoiets?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hm, vaag dat die hoekpunten er nog aanzitten. Ik doe iets niet goed in PS.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69769176
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:26 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je weet wel wat opgelicht betekend hé?

Sno = Gewoon verkeerd gescout door Marco.
Oleguer = 2 miljoen voor betaald, en speelt redelijk dus totaal niet opgelicht.
Luque = Was transfer vrij, en doet het prima bij Malaga had bij Ajax waarschijnlijk ook meerwaarde kunnen zijn.
Urzaiz = Was ook transfer vrij, en is niet gebruikt in de rol waar hij voor gehaald was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis echt het bedrog
De grootste miskoop van de laatste jaren verdedigen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:30:59 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769182
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Voor Ajax is het niet veel geld, maar Feyenoord voelt zich al opgelicht wanneer ze een zak bitterballen weg moeten gooien omdat ze te lang in 't frituur hebben gezeten.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:31:26 #111
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769192
quote:

[..]

Je bent dan toch niet opgelicht?

De scouting zit er gewoon zwaar naast, maar de enige schuldige daarvan is Ajax zelf.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69769216
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef twi het volgende:

[..]

Voor Ajax is het niet veel geld, maar Feyenoord voelt zich al opgelicht wanneer ze een zak bitterballen weg moeten gooien omdat ze te lang in 't frituur hebben gezeten.
Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:33:17 #113
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769238
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom begin je over Feyenoord. Is toch helemaal niet relevant in deze discussie?
Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.
pi_69769251
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jawel, hij bedoelt eigen verkapt te zeggen dat jullie twee Feyenoorders je beter met je eigen clubje bezig kan houden.
Jij begint, mafkees.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:33:55 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769252
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wanneer een Feyenoorder de discussie aanzwengelt is het zeker wel relevant.
pi_69769284
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef twi het volgende:

[..]

Gast, hij vraagt toch naar miskopen?

Ik zwengel helemaal niks aan.
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:31 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Je bent dan toch niet opgelicht?

De scouting zit er gewoon zwaar naast, maar de enige schuldige daarvan is Ajax zelf.
Oké, jij vindt dat je een veel te hoog salaris niet opgelicht kan noemen. Het gaat niet alleen over de transfers hoor, maar verdedig je miskopen maar, wat jij wilt.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:35:16 #117
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69769286
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:30 schreef toma het volgende:
Hoorde net op de radio van Bobby Haarms.
RIP.
Ik las het ook pas net op teletekst
pi_69769288
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik een Feyenoorder ben? Omdat ik als Ajacied wel realistisch tegen de zaken aan kan kijken? En niet elke nieuwe miskoop van Ajax verdedig?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:36:40 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769313
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef Rots het volgende:

[..]

Klik
pi_69769329
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:33 schreef twi het volgende:

[..]

Wat een kutredenatie. Als iemand Feyenoord supporter is mag hij volgens jou niet praten over miskopen bij Ajax omdat het bij Feyenoord allemaal nog slechter is

Wat een onzin joh.
pi_69769346
quote:

[..]

Bakircioglu was 1,7miljoen, voor een speler die 15 goals had gemaakt en rond de 10 assists had gegeven als rechtsbuiten. Leek een goede aankoop toendertijd, pakte helaas niet goed uit.
pi_69769361
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:36 schreef twi het volgende:

[..]

Klik
Hij gaat er toch op door? Hij had gewoon kunnen toegeven dat er miskopen zijn geweest en dat Ajax vaak genoeg is opgelicht met transfersommen en salarissen.

Zeker omdat clubs nu weer weten dat Ajax geld te besteden heeft en een vervanger voor Vermaelen MOET hebben. Waar de discussie dus mee begon.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:40:14 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_69769415
Het aankoopbeleid van Ajax is prut geweest, dat staat als een paal boven water. Maar het is een beetje onzin om daar als Feyenoorder een open deur over in te trappen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:41:13 #124
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769441
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:35 schreef Rots het volgende:

[..]

[..]

Oké, jij vindt dat je een veel te hoog salaris niet opgelicht kan noemen. Het gaat niet alleen over de transfers hoor, maar verdedig je miskopen maar, wat jij wilt.
Nee, Ajax gaat toch zelf akkoord met dat hoge salaris?

Je weet echt niet wat opgelicht betekend hé?
Het aankoopbeleid is gewoon bagger laaste jaren, maar Ajax is alleen door zichzelf opgelicht en door niemand anders
pi_69769484
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:40 schreef twi het volgende:
Het aankoopbeleid van Ajax is prut geweest, dat staat als een paal boven water. Maar het is een beetje onzin om daar als Feyenoorder een open deur over in te trappen.
Ik zeg alleen maar in andere woorden dat clubs nu weten dat Ajax een vervanger moet hebben, dus de hoofdprijs gaan vragen voor middelmatige spelers.

Daar hoef je toch niet zo op in te gaan en gewoon mij gelijk geven en dat het beleid van Ajax de verkoop beter kon uitstellen totdat er een vervanger is aangetrokken? Dat Mike dan zo moeilijk moet doen is zijn probleem, maar daar reageer ik dan ook gewoon op.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:43:11 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69769492
Genoeg mensen.
Gewoon doordiscussieren. Het was nergens voor nodig om direct naar Feyenoord te wijzen. Als het je niet zint dat iemand van een andere club hier reageert, reageer dan zelf niet en ga naar een 110% Ajax forum.
pi_69769496
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee, Ajax gaat toch zelf akkoord met dat hoge salaris?

Je weet echt niet wat opgelicht betekend hé?
Het aankoopbeleid is gewoon bagger laaste jaren, maar Ajax is alleen door zichzelf opgelicht en door niemand anders
Als je het zo stelt, kan je ook niet worden opgelicht met transfers. Daar ga je toch ook zelf akkoord mee.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:44:24 #128
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769533
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:43 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Als je het zo stelt, kan je ook niet worden opgelicht met transfers. Daar ga je toch ook zelf akkoord mee.
Inderdaad, je kan ook gewoon néé zeggen tegen een te dure speler.

Het is gewoon domme scouting, geen oplichting.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:45:39 #129
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769564
Maar ik snap sowieso niet wat er zo spannend is om elke keer weer dezelfde open deur in te trappen Rots?

Net alsof dat wij Ajacieden niet weten dat het aankoopbeleid kut is geweest de afgelopen jaren?
pi_69769567
Lekker belangrijk allemaal
pi_69769616
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:44 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Inderdaad, je kan ook gewoon néé zeggen tegen een te dure speler.

Het is gewoon domme scouting, geen oplichting.
Misschien geen oplichting. Maar ze hebben zich wel een aantal keer flink laten naaien door bijvoorbeeld Heerenveen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:49:18 #132
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69769673
Ik lees het net van Bobby.

Rust in vrede, Bob.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:50:39 #133
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769706
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Misschien geen oplichting. Maar ze hebben zich wel een aantal keer flink laten naaien door bijvoorbeeld Heerenveen.
Lees twee posts boven je en je hebt het antwoord, lijkt me nogal nutteloos om verder hierover te discussiëren.
pi_69769745
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Lees twee posts boven je en je hebt het antwoord, lijkt me nogal nutteloos om verder hierover te discussiëren.
Oke, je geeft dus toe dat het aankoopbeleid kut is. Eerder in dit topic zat je nog spelers als Oleguer en Luque te verdedigen.
pi_69769780
quote:
'Ajacied Vermaelen met Arsenal in onderhandeling'
06/06/2009 11:10

Thomas Vermaelen lijkt dicht bij een overgang naar Arsenal. De Belgische international mag van Ajax praten met The Gunners, schrijft De Telegraaf.

Delegaties van Ajax en Arsenal spraken onder meer afgelopen woensdag met elkaar in Londen. Vervolgens kreeg Vermaelen toestemming met de Engelse club te onderhandelen over een contract. Dat is meestal een teken dat de clubs tot een akkoord zijn gekomen, of het nagenoeg eens zijn over de transfervoorwaarden. De Amsterdammers incasseren naar verluidt dertien miljoen euro.

Volgens De Telegraaf heeft Arsenal Vermaelen een vierjarig contract voorgelegd, maar daarmee zou de 23-jarige verdediger nog niet hebben ingestemd. De 21-voudig international en zijn zaakwaarnemer Sören Lerby hebben een tegenbod gedaan. Bij Ajax staat Vermaelen nog tot medio 2012 onder contract.
13 miljoen zelfs. Wat een bedrag joh.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:54:33 #136
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769811
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Oke, je geeft dus toe dat het aankoopbeleid kut is. Eerder in dit topic zat je nog spelers als Oleguer en Luque te verdedigen.
Ik heb helemaal niemand zitten verdedigen, alleen heb ik het iets minder negatiever neer gezet.

En nogmaals, ga mijn posting history mij doorzoeken en je kan zien dat ik al lang roep dat het aankoopbeleid kut is
pi_69769819
quote:

[..]

Opgelicht en kut is vrij verschillend .
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:54:56 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69769823
quote:

[..]

Oleguer is gewoon een goede aankoop, dat vind ik nog steeds.
Luque was geen aankoop
-
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:56:08 #139
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69769843
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:43 schreef Prosac het volgende:
Genoeg mensen.
Gewoon doordiscussieren. Het was nergens voor nodig om direct naar Feyenoord te wijzen. Als het je niet zint dat iemand van een andere club hier reageert, reageer dan zelf niet en ga naar een 110% Ajax forum.
Och jee, ze hebben de clownmod weer losgelaten. .
-
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:56:23 #140
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769848
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Luque was geen aankoop
De_Kromme begrijpt niet dat er ook mensen zijn die een andere mening over bepaalde spelers hebben.

Oleguer is prima, en ik vind nog steeds dat Luque meer kansen had moeten krijgen.
pi_69769852
Wat een helden als Ajax voor Vermaelen 13 miljoen vangt
pi_69769858
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Opgelicht en kut is vrij verschillend .
Ik was ook niet degene die het over opgelicht had.
pi_69769873
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Luque was geen aankoop
Oleguer een goede aankoop. Bekijk jij de wedstrijden van Ajax wel
pi_69769900
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:56 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De_Kromme begrijpt niet dat er ook mensen zijn die een andere mening over bepaalde spelers hebben.

Oleguer is prima, en ik vind nog steeds dat Luque meer kansen had moeten krijgen.
Over bepaalde spelers begrijp ik dat er een verschil van mening kan zijn. Maar over Oleguer niet. Iedereen kan zien dat die vent er niks van heeft gebakken.

Luque meer kansen? Heeft genoeg kansen gehad volgens mij. Het is geen jong talent dat moet wennen oid. Een speler met zo'n salaris moet er gewoon direct staan.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:59:24 #145
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69769903
De_Kromme, leer er mee leven er zijn mensen die een andere mening hebben daar valt niet over te discussiëren
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Over bepaalde spelers begrijp ik dat er een verschil van mening kan zijn. Maar over Oleguer niet. Iedereen kan zien dat die vent er niks van heeft gebakken.

Luque meer kansen? Heeft genoeg kansen gehad volgens mij. Het is geen jong talent dat moet wennen oid. Een speler met zo'n salaris moet er gewoon direct staan.
Erm genoeg kansen? Hij heeft 4 wedstrijden gespeeld waarin hij 3x scoorde, dat Koster hem daarna niet meer opstelde kan ik niet begrijpen.

En natuurlijk moeten spelers even aan de eredivisie wennen dat heeft geen hol met je leeftijd te maken
pi_69769905
Lees net het nieuws van Bobby

Rust in vrede.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_69769913
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:56 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

alleen Wielaert is niet gelukt
pi_69769938
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:59 schreef _Mike_ het volgende:
De_Kromme, leer er mee leven er zijn mensen die een andere mening hebben daar valt niet over te discussiëren
Maar waar baseer jij het op dat Oleguer een goede aankoop is dan?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:01:45 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69769948
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Er was meer aan de hand dan alleen zijn fouten hoor. Verdedigen begint ver voor zijn positie.
Ik weet zeker dat ie het volgend seizoen prima doet.
-
pi_69769980
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Er was meer aan de hand dan alleen zijn fouten hoor. Verdedigen begint ver voor zijn positie.
Ik weet zeker dat ie het volgend seizoen prima doet.
Oke, ik hoop het. Maar heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')