Geen goede commentator, maar die taal van je kan echt niet door de beugel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef VonHinten het volgende:
Leo Driessen hou je muil. Ik denk dat niemand er ook maar een minuut van zou wakker liggen als jij dood naast je commentatorsstoel zou neervallen.
Neem z'n taak over als je denkt dat je het beter kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef VonHinten het volgende:
Leo Driessen hou je muil. Ik denk dat niemand er ook maar een minuut van zou wakker liggen als jij dood naast je commentatorsstoel zou neervallen.
Dat was toch toen hij tegen Madrid scoorde?quote:
Ik mis Evertquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef VonHinten het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuijt, pamper...
Puta enzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was toch toen hij tegen Madrid scoorde?
Telt goed voetbal daar niet meer dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!
Ja? Jij verliest wel een minuut slaap?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen goede commentator, maar die taal van je kan echt niet door de beugel.
Je moet toch ergens op bezuinigen tijdens de crisis?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef Barca het volgende:
Commentaar is nog slechter dan het voetbal van die IJslanders.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:10 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Zuid Afrika klaar voor Oranje legioen
Oh, het is niet lullig bedoeld. Het is gewoon een constatering. Het voetbal onder van basten was zo slaapverwekkend en juist in dit soort wedstrijden was het vaak helemaal niks.quote:
WOO DIe van Bommel! Hij is echt goed, ik heb nog nooit zo'n stabiele middenvelder gezien. Hij is niet bang voor een opstootje en hij heeft echt een ontzettend lekkaa wijffffffff.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook echt kei enthiousiast liggen doen over deze waardeloze poel en het spel. Maar wel vanaf mijn volgende reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |