quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Onee, ik juich niet voor iedereen.
Van Bommel kan de pleuris krijgen.
Nou juich ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef Kopbal het volgende:
Wat een heerlijke goal zeg. Hakje van Kuijt
quote:
Dan moet er wat aan de verdediging gesleuteld worden. Zo een van bronckhorst bijvoorbeeld kan echt niet meer. Jammer dat ie dat zelf niet ziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo gek is die opmerking van Huntelaar inderdaad niet.
De halve finale voor Nederland volgend jaar is best mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Straks zit opeens Beenhakker op de stoel van Bert.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Judas de Jong en Markus von Bommel de NSB'er.Who's next?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Robben.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
En Ooijer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dan moet er wat aan de verdediging gesleuteld worden. Zo een van bronckhorst bijvoorbeeld kan echt niet meer. Jammer dat ie dat zelf niet ziet.
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef DeWaasheid het volgende:
Ff anders voetbal dan onder die pannekoek Van Basten... wat ben ik blij dat die er ff niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Onee, ik juich niet voor iedereen.
Van Bommel kan de pleuris krijgen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Wat spelen ze ongelooflijk goed zeg. Het is zoveel leuker dan het voetbal onder VanBasten.
Jij blij dat van Basten er niet meer is?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!
Van Marwijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Wat spelen ze ongelooflijk goed zeg. Het is zoveel leuker dan het voetbal onder VanBasten.
Hehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een paar kritische noten!
[..]
Wéér geen De Zeeuw & Schaars
[..]
Van Bommel & De Jong doen het goed hoor, maar wanneer krijgt het AZ-duo eens de kans? Zie het er van komen dat ze zelfs in een oefenpotje nog niet mogen spelen.
Ik ga vanaf nu ook echt kei enthiousiast liggen doen over deze waardeloze poel en het spel. Maar wel vanaf mijn volgende reactie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Dat is vloeken in de kerk hier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |