Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef DeWaasheid het volgende:
Ff anders voetbal dan onder die pannekoek Van Basten... wat ben ik blij dat die er ff niet meer is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Onee, ik juich niet voor iedereen.
Van Bommel kan de pleuris krijgen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Wat spelen ze ongelooflijk goed zeg. Het is zoveel leuker dan het voetbal onder VanBasten.
Jij blij dat van Basten er niet meer is?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar op het wk gaat het allemaal heel anders!
Van Marwijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Wat spelen ze ongelooflijk goed zeg. Het is zoveel leuker dan het voetbal onder VanBasten.
Hehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een paar kritische noten!
[..]
Wéér geen De Zeeuw & Schaars
[..]
Van Bommel & De Jong doen het goed hoor, maar wanneer krijgt het AZ-duo eens de kans? Zie het er van komen dat ze zelfs in een oefenpotje nog niet mogen spelen.
Ik ga vanaf nu ook echt kei enthiousiast liggen doen over deze waardeloze poel en het spel. Maar wel vanaf mijn volgende reactie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Dat is vloeken in de kerk hier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |