Ter bevestiging dan: Ik ben er!quote:
www.irandaarbaand.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, linkje?
De ayatollah heeft gewoon liever keiharde contante eurie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
ziet er lekker uit!
Behalve dan de 4% opslag als je met Mastercard wil betalen
Zodat hij de boekhouding kan "aanpassen"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
De ayatollah heeft gewoon liever keiharde contante eurie.
Hij doet maar met z'n boekhouding wat ie wil.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zodat hij de boekhouding kan "aanpassen"
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
net een Lush overdracht gedaan op amstel. Voelde wel wat clandestienmaar heb heel gezellig zitten kletsen
en natuurlijk keiharde doekoe verdiend
nu onderweg naar mijn zus en dan vanavond concert
Jouw broer moet nog bellenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
net een Lush overdracht gedaan op amstel. Voelde wel wat clandestienmaar heb heel gezellig zitten kletsen
en natuurlijk keiharde doekoe verdiend
nu onderweg naar mijn zus en dan vanavond concert
Dat is helemaal waar!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
Hij doet maar met z'n boekhouding wat ie wil.![]()
Als het eten zaterdag maar heerlijk is.![]()
Weet ik niet precies, ik zit niet "in the creditcard" businessquote:Die 4% zijn dat de kosten die de creditcard maatschappijen de winkeliers opleggen?
Nou ja zoveel is het ook weer niet helaasquote:
Ohquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja zoveel is het ook weer niet helaassterker nog, het is het enige dat ik op dit moment bezit, was nogal blut
![]()
Hmmm dat schiet niet op zoquote:
Trakteer jij dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh![]()
MaJo hoeft zaterdag niet te trakteren
Ik had hem ook ge-sms'd, dus ik wacht nu op zijn respons...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dat schiet niet op zozal ik anders zijn nummer PMen? Misschien is dat handiger? Hij zei dat ie wel gesmst had trouwens
Nee, want je krijgt al boeken van me.quote:
Oh dat is wel vreemd danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik had hem ook ge-sms'd, dus ik wacht nu op zijn respons...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is wel vreemd danWeet dat ie de afgelopen dagen wel druk was dus daar zou het door kunnen komen. Ik bel hem wel even
Ik ben dr nog niet helemaal kapot van, dus ga nu alvast maar wat uitzoeken voordat ik zaterdag een half uur moet twijfelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
ziet er lekker uit!
Behalve dan de 4% opslag als je met Mastercard wil betalen
Ik at dus vorige week hier een keer. En nu kan je zeggen wat je wil, maar ik spreek geen Russisch, geen Vietnamees, en de menukaart beschrijvingen in het Engels leken meer op Engrish dan op Engels. Ik had bij mijn weten nog nooit Vietnamees gegeten, maar ik kon wel binnen 3 minuten beslissen omdat ze bij alle gerechten PLAATJES hadden. Dat zouden meer restaurants moeten doen. Uitstekend gegeten daar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
Goed plan, Whiteguy, ik ben zelf van het on-the-spot beslissen, dan hoef ik me nog niet vast te leggen
New King op de Zeedijk heeft dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik at dus vorige week hier een keer. En nu kan je zeggen wat je wil, maar ik spreek geen Russisch, geen Vietnamees, en de menukaart beschrijvingen in het Engels leken meer op Engrish dan op Engels. Ik had bij mijn weten nog nooit Vietnamees gegeten, maar ik kon wel binnen 3 minuten beslissen omdat ze bij alle gerechten PLAATJES hadden. Dat zouden meer restaurants moeten doen. Uitstekend gegeten daar.
Over wie gaat de film?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond naar de filmis echt een eeuw geleden dat ik naar de bioscoop ben geweest
Op het programma staat "The Boat That Rocked", ben benieuwdopzich klinkt britse rock 'n roll in de sixties errug nice
Dat is echt zo super handig...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is echt zo super handig...
Ik ben echt niet de beroerdste om wat nieuws te proberen ofzo, maar ik heb toch altijd wel een beetje dat schrikbeeld voor me dat ik wat bestel en 10 minuten later de Vietnamese kok uit de keuken komt, naar mijn tafel loopt, een diepe buiging maakt 'ooooh you verrrry brave man! you hero!' en dat dan blijkt dat ik in krokodillenhersens gemarineerde gordeldierballen in wasabisaus bestelt heb.
Komt ie eindelijk in NL in de bios?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef Nesle het volgende:
Ik ga morgen naar premiere van Angels and Demons (bernini mysterie), ook zin in
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Over britse radiopiraten die in de jaren 60 vanaf een boot in de noordzee rock 'n roll uitzonden
http://www.pathe.nl/groni(...)ked/?rday=12-05-2009
De voorstukjes zagen er wel leuk uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
Over britse radiopiraten die in de jaren 60 vanaf een boot in de noordzee rock 'n roll uitzonden
http://www.pathe.nl/groni(...)ked/?rday=12-05-2009
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want Bernini Mysterie vond ik niet zo heel erg geweldig. In elk geval vond ik Da Vinci Code beterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef Nesle het volgende:
Ik ga morgen naar premiere van Angels and Demons (bernini mysterie), ook zin in
Ik juist andersom.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want Bernini Mysterie vond ik niet zo heel erg geweldig. In elk geval vond ik Da Vinci Code beter
quote:
Ik ookquote:
We kunnen het toch niet altijd eens zijn hequote:
En heb jij het al eens geprobeerdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ooken in het engels gelezen
![]()
da vinci code nog steeds niet gezien maar heb niet het gevoel dat ik daar wat aan mis. Ik hou het lekker bij de boeken
Ik heb de film wel gezien, maar zou nu willen dat ik het nooit had gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ooken in het engels gelezen
![]()
da vinci code nog steeds niet gezien maar heb niet het gevoel dat ik daar wat aan mis. Ik hou het lekker bij de boeken
Nee, en nee helaas niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
We kunnen het toch niet altijd eens zijn he
Heb je NCIS seizoen 5 al binnen?
He Nemquote:
Oh da's ook niet zo gekquote:
Meestal kopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's ook niet zo gekDie kom op 21 mei pas uit
![]()
ik ga er tenminste vanuit dat je de dvd's koopt/leent![]()
21 meiquote:
fucking hell, da's oudquote:
Even snel regelen dan! Thxquote:
Toch kende ik em nog nietquote:
Graag gedaanquote:
Dat heb ik met minimaal de helft van internetcontentquote:
Dat heb je juist met plaatjes. Daaraan kun je helemaal niet zien wat voor vlees het is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
en dat dan blijkt dat ik in krokodillenhersens gemarineerde gordeldierballen in wasabisaus bestelt heb.
Dan heb je geen idee of het nou stierenballen in bladerdeeg zijn of paardenballen in bladerdeeg, onherkenbaar!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb je juist met plaatjes. Daaraan kun je helemaal niet zien wat voor vlees het is.
Een vergelijkbaar boek heb ik eerder over getwijfeld, daarin legden ze dingen uit die je als man moet weten. Zoals hoe je achteruit moet rijden met een aanhangwagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vandaag een boek gezien, 15 euro, met allemaal dingen waarvan het handig is om te weten hoe het moet, van hoe je een dronken bruiloftsgast helpt, hoe je de chachacha danst, hoe je vriendschapsbandjes maakt en weet ik veel wat nog meer.
Heb het wel laten liggen, maar vond het wel een tof boek
Die weet ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vergelijkbaar boek heb ik eerder over getwijfeld, daarin legden ze dingen uit die je als man moet weten. Zoals hoe je achteruit moet rijden met een aanhangwagen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wives are funny creatures. They don't have sex with their husbands for weeks and then they want to kill the woman who does.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
Ik heb wel meer boeken die leuk zijn om te hebben, maar waar je niet zo snel in kijkt. Zoals De Top 10 van Alles. Niet iets om echt te lezen, meer een bladerboek. Ook leuk voor visitequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die weet ikIn theorie dan, nooit gedaan
zijn leuke boekenMaar ik vraag me af hoe vaak je het zou gebruiken
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef laffer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
We Ik zal het niet weer doen lieve laffer
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Vrienden van me hebben in Praag wel een Eisbein gegeten. Dat ziet er naar mijn smaak goor uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan heb je geen idee of het nou stierenballen in bladerdeeg zijn of paardenballen in bladerdeeg, onherkenbaar!
In Praag heb ik een keer bij een vreemd buitenlands restaurant varkensnekfilet gegeten, dat smaakte nog best. En bij een ander restaurant iets waarvan ik alleen weet dat het van varken was gemaakt, maar geen idee welk stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |