bijvoorbeeld mijn lievelingsblousjequote:Op zondag 10 mei 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Het valt mij op dat ze best veel dingen hebben die iedere collectie terug komen alleen dan in net andere kleuren.
Dat. En mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling genomenquote:
hmm... *denkt*quote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef alors het volgende:
tvp.
Maar heeft iemand wel eens een h&m pakketje op maandag gekregen?
Ik wel maar die hadden ze op zaterdag al geprobeerd af te geven, dus eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:15 schreef alors het volgende:
Maar heeft iemand wel eens een h&m pakketje op maandag gekregen?
Die idd! En de sweater met capuchon. En de bodywarmer en fleecevesten die erin staan, heb ik afgelopen najaar gekocht. En er staat iedere keer zo'n dun t shirt in met V hals met een opdruk.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bijvoorbeeld mijn lievelingsblousje
http://i43.tinypic.com/29to8y.jpg
(rechter) alleen nu in wat donkerdere kleuren.
Menswear is coming soon staat in de catalogus, dus dat is er nog niet..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:29 schreef pometje het volgende:
Daph kan je voor mijn vriendje ook de herenkleding scannen?
oh ok dank je.. dat laatste plaatje is mooi..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Menswear is coming soon staat in de catalogus, dus dat is er nog niet..
Ik vind die knopen juist leukquote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Oooh echt teveel mooie dingen...![]()
Ik twijfel over die trenchcoat, ik vind de achterkant mooi met die plooien, maar voorop is het zo gek met al die knopenwat vinden jullie er van?
Ja ik heb hem er ook in gegooit maar nu zit ik weer te kijken en volgens mij is het niet zo warm, een beetje van die mjah... trenchcoatstofquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip dat twijfelgeval had ik ookIk heb 'm wel besteld, onder het motto 'als het niet goed is stuur ik het wel terug'.. Ik ben benieuwd.. Ik vind 'm wel duur eigenlijk, maargoed alstie warm is..
Toen ik aan het scannen was viel mijn oog ook nog op dit jurkje:
[ afbeelding ]
Ook besteld heeft
Ik zal morgen of van de week nog wat scannenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Dipkip het volgende:
Neee moet je ook niet nu doen!! Maar misschien wil je het ergens van de week doengeen haast bij. Gewoon nieuwsgierig en de korting is zo fijn.
[..]
Ja ik heb hem er ook in gegooit maar nu zit ik weer te kijken en volgens mij is het niet zo warm, een beetje van die mjah... trenchcoatstofin dikke katoen of fluweel zou hij echt
zijn en dan zonder die knopen en zakken op je tiet.
Dat jurkje is ook mooiik heb daar alleen het figuur niet voor helaas.
Over figuur gesproken, ik heb net voor ruim 400 euro aan kleding in maat 44 of maat L in mn mandje zitten gooien, biedt H&M me als kassakoopje wat topjes in maat 34 en maat 36 aannou, bedankt zeg!
Omg echtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa die bruine broek heb ik ook in mn bestelling in drie kleuren
Hij was er in blauw, zwart, bruin en jeans. Ik heb blauw, zwart en bruin besteld. Ik draag alleen maar broeken met een beetje wijde pijp of een best wel wijde pijp. Recht of nog erger, smal, staat me zonder uitzondering afschuwelijk. Ik lijk meteen twee maten dikker dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Omg echtWelke kleuren? Hij was er in blauw, zwart, bruin.. en nog een kleur die ik niet meer weet xD
Ja helemaal geweldigIk denk dat ik een hippie ben maar gewoon in het verkeerde tijdperk geboren
![]()
wacht nog maar even een paar dagen, misschien moet het nog verwerkt worden..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef dieske87 het volgende:
Daph heel erg bedankt!!
Even een vraagje...
Bij mijn saldo staat dat hm nog 28 euro nog wat van mij te goed heeft. Ik heb echter dit gedeelte teruggestuurd!!
Hoe kan dit? Ik heb dit afgelopen woe teruggestuurd
Nee moet je ook niet doenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Dipkip het volgende:
Mja ach tactloos. Ik zit er niet mee dat ik geen maat 34 meer heb hoorvind dit me mooier staan. Dus het is niet zo dat ik helemaal OMFGBBQ ga over de maat, tis meer dat ik het leuke topjes vond en ze dus helemaal niet kan kopen. Bied het dan niet aan
![]()
Ik heb de trenchcoat uit mn bestelling gebonjourd. Net wat je zegt, het is wel 62 euro voor een dunne jas waar ik nu al wat op aan te merken heb. Ik heb nog een mooie winterjas in de opruiming van de wintermode van dit jaar gescoord en een tussen in jas heb ik ook. Ik maak me niet zo druk over of ik er heel 2008 uit zie ofzo, dus ik vind winterjassen kopen in januari de ideale oplossing. Wel mooie jassen maar niet zo enorm duur. Die die ik nu heb was ooit 79 euro en ik had m voor 29
Op het artikel of de hele bestelling?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
sheonlydreams je kunt gewoon bestellen he! Als je dat voor 18-05-09 doet krijg je 10% korting
Op de artikelen van de previewcatalogusquote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Op het artikel of de hele bestelling?
is dat die ene collectie van de 14e?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Kleintje19 het volgende:
h&m moet snel mn account fiksen, zorgen dat mn aankopen etc er weer staan en me retour ook, saldo staat nu op nul maar heb een saldo van 160 die ik moet betalenwil t ook wel niet betalen hoor daar niet van maar wil de sale leegroven
![]()
![]()
ik ga trouwens van de week deze:
[ afbeelding ]
bestellenhij gaat nu tot maat 46, maar gelukkig heb ik die maat niet nodig
dus van de week ff vroeg op
(jurkje)
Ik weet het, maar ik wil eigenlijk niet bestellen omdat ik geen geld hebquote:Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
sheonlydreams je kunt gewoon bestellen he! Als je dat voor 18-05-09 doet krijg je 10% korting
Ze hebben mijn accounts samengevoegd dus ik heb er maar 1. Bah, ik vind het zo'n leuk vestjequote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Addict89 het volgende:
Had ik op 1 account ook last van, op een andere deed hij het wel gewoon.
\quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze hebben mijn accounts samengevoegd dus ik heb er maar 1. Bah, ik vind het zo'n leuk vestje
Deden ze bij mij ook, dus die ander staat op naam van mijn vriend en dat snappen ze nietquote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze hebben mijn accounts samengevoegd dus ik heb er maar 1. Bah, ik vind het zo'n leuk vestje
Ik ben bang dat ze het niet leuk gaan vinden als ik een extra account aanmaakquote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Addict89 het volgende:
Deden ze bij mij ook, dus die ander staat op naam van mijn vriend en dat snappen ze niet.
Is cute hequote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daph is awesome met haar scans![]()
Vraagje alleen!
Wat is de code van het paarse topje (A) op deze pagina: http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/30m7no8.jpg
Die code viel van de scan af![]()
Ik ben ook verliefd op de coltruiDie had ik vorig jaar in het grijs gekocht (iig een die er veel op lijkt) en die zit zo lekker en fijn!
Jaaaquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef oliviaaa het volgende:
[..]
Is cute he![]()
31-2298, noemen ze donker heidepaars, van xs t/m xl.
Ohhhh ja die ook!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij was er in blauw, zwart, bruin en jeans. Ik heb blauw, zwart en bruin besteld. Ik draag alleen maar broeken met een beetje wijde pijp of een best wel wijde pijp. Recht of nog erger, smal, staat me zonder uitzondering afschuwelijk. Ik lijk meteen twee maten dikker dan.
Je hebt nu ook die ribfluwelen broeken in de sale liggen, die zijn ook met een wijde pijp. Die heb ik dus ook al in zwart en donkerblauw, alleen die kaneelkleur wil maar niet lukken in mijn maat, die wil ik heel graag nog.
Ben ook dol op corduroy / ribfluweel
Valt die top ook zo groot dan? Die heb ik ook besteldquote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn bestelling die ik een paar weken geleden heb geplaatst ook binnen.![]()
Maar veel van de sport kleding valt echt groot.Jammer, want ik vond deze nog wel zo leuk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Idd, ik ook...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt die top ook zo groot dan? Die heb ik ook besteld!
Niet echt heel belachelijk groot hoor! Maar omdat hij uit zichzelf ook al wijd is vond ik het een beetje té.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt die top ook zo groot dan? Die heb ik ook besteld!
Nja, ik waag het er wel op, anders stuur ik 'm gewoon terugquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk groot hoor! Maar omdat hij uit zichzelf ook al wijd is vond ik het een beetje té.
Hij is wel van een heel lekker zacht dun stofje.
Moet het 20 euro zijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik dat vest heb, maar ik moet tot half juni! Terwijl hij eind mei kan, maar ja dan moet ik weer dingen bijbestellen enzulks.
Weet iemand iets van 20 euro wat eind mei geleverd kan worden?
Lief hequote:Op maandag 11 mei 2009 17:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OMGIk moet echt minder in dit topic komen.
Hahahahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lief he
Ik moet ook minder komen hier, dan had ik dat vest ook niet besteld
Ik hoopte er op dat hij juist een fraai decolleté zou gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
Het ziet er ook best wel uit alsof je borsten erin geplet worden.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:58 schreef Psych-case het volgende:
Sjonge jonge. Mijn half mei / eind mei zending werd op half mei gezet dus ik hopla ook de verzending op half mei zetten en nu heb ik een paar dagen later de melding: helaas te laat, nieuwe levering eind mei. Voel me blij gemaakt met een dooie mus!
Da's niet leuk van die sjaal.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik ga niet eens meer bellen voor zoiets; dan zeggen ze toch dat het komt omdat je last minute nog wat bij je bestelling hebt gegooid ofzo. Wat gewoon gelul is.Zeg dan vanaf het begin dat het pas eind mei geleverd wordt...
![]()
Zit trouwens nog steeds die sjaal bij van mn moeder. Die begin mei jarig was.
Ja, ik had 'm op tijd besteld, H&M levert gewoon weer te laat als vanouds![]()
Ohh dankje..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Niara ja maar de spullen uit de najaarscollectie komen pas half juli dus je kunt nog even sparenJe krijgt tot 18 mei 10% korting dus het scheelt wel als je eerder bestelt.
Heeft iemand dat vest uit de aanbieding al kunnen bestellen?
Ja, ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand dat vest uit de aanbieding al kunnen bestellen?
Ze staan nog niet online, maar je kunt de kleding in de catalogus bekijken (zie deze en vorige H&M topic voor de scans) en dan bestellen via het bestelformulier. Die vind je rechtsbovenin, aan de linkerkant van je 'h&m tasje'. Daar vul je dan het artikelnummer in, bijvoorbeeld 12-3456 en de maat waarin je het wilt hebben. Bij het artikel staat gewoon aangegeven welke maten er verkrijgbaar zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Niara het volgende:
[..]
Ohh dankje..![]()
En ehmz, staan ze dan ook al online? Of moet je *ergens* de codes invoeren?
Sorry ik ben nogal een noob die nog nooit iets besteld heeft.![]()
Maar het wordt denk ik wel tijd. Er staan zoveel leuke dingen online en in de winkel kan ik ze meestal niet vinden. Plus het is er altijd mega druk.
Die staat ook gewoon op de site hequote:
Ik bedoelde de kortingscode.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die staat ook gewoon op de site he
27-1437 voor turkoois
27-1379 voor zwart
27-1395 voor cherise
27-1387 voor paars(/rood)
Of bedoel je dat vest niet? Want als je besteld hebt dan staat de code toch wel bij je nog niet geleverde items
Stomme ding staat nog steeds op geannuleerd als ik wil bestellen
Iemand (ik geloof jij) zei iets over een kortingscode t/m 18 mei voor 10% korting. Of las ik verkeerd?quote:
Ja op artikelen uit de previewcatalogusquote:Op maandag 11 mei 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iemand (ik geloof jij) zei iets over een kortingscode t/m 18 mei voor 10% korting. Of las ik verkeerd?
Ohhhhhhhhhquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op artikelen uit de previewcatalogusdie rekent ie vanzelf!
Je bestelling komt pas half juli dus dan kun je toch nog sparen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh![]()
![]()
Maar maar ik heb nu nog heel geen geld
Misschien bestel ik die tas dan toch maar ipv hem op m'n verlanglijstje te zetten.
Nee idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:25 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Da's niet leuk van die sjaal.![]()
Dat 'helaas te laat' zit me dwars. Verander dan gewoon stilzwijgend de status!En stuur me ook geen nieuwe bevestiging van levering half mei.
Hmm, vreemde zaak! Bij mij deed íe 't gewoonquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:
Btw, raar trouwens; ik wilde dat vest van 4,90 ook bestellen, ga ik naar de kassa zegt ie 'geannuleerd'!Iemand anders had dat toch ook? Beetje apart...
Mijn bestelling is de 5e al in behandeling genomen...en sinds gister pas onderweg, btje waardeloos!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Inu het volgende:
Er staat bij mijn bestelling dat hij de 10e in behandeling is genomen, kan ik hem dan morgen al ophalen bij het ophaalpunt? De Track & Trace doet het weer eens niet
Bij mij duurde het daarna nog wel ruim een week voor het er echt was, dus ik denk het niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Inu het volgende:
Er staat bij mijn bestelling dat hij de 10e in behandeling is genomen, kan ik hem dan morgen al ophalen bij het ophaalpunt? De Track & Trace doet het weer eens niet
Ooh hij doet het nu wel? *rent naar webshop*quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:
Btw, raar trouwens; ik wilde dat vest van 4,90 ook bestellen, ga ik naar de kassa zegt ie 'geannuleerd'!Iemand anders had dat toch ook? Beetje apart...
Edit: nevermind, nu is het wel gelukt. Turquoise![]()
![]()
Hooray!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling in behandeling. Na ruim een maand wachten..
Ja, turquoise bleek? Ik zou dat eerder denken van zwartquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh hij doet het nu wel? *rent naar webshop*
Ik vind turkoise ook leuk, maar ik heb het idee dat het mij heel bleek maakt.. Ik wil een zwarte bestellen (ik heb alleen een zwart vestje van dat setje, verder niet) zodat ik die met een leuk riempje kan dragen
De webshop is gesloten voor updates *huil*
Ik heb ook dat truitje voor 4,90 in de aanbieding besteld, wel in het turkoise.. Mocht dat nou staan dan bestel ik dat vest (mocht ie leuk zijn natuurlijk) ook wel in die kleur.. Donkere kleuren staan mij best goed, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, turquoise bleek? Ik zou dat eerder denken van zwartdaar word ik echt een spook door
Maar cool!Ben echt heel benieuwd hoe ie staat.
En idd, ik ga nu ook echt, ECHT niks meer bestellen.Echt.
hoop ik.
Haha xD Ja precies, dat verschilt gewoon van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ook dat truitje voor 4,90 in de aanbieding besteld, wel in het turkoise.. Mocht dat nou staan dan bestel ik dat vest (mocht ie leuk zijn natuurlijk) ook wel in die kleur.. Donkere kleuren staan mij best goed, al zeg ik het zelf.
Is het weer tijd voor een koopstop? Veel succes met een bestelling die pas half juli komt![]()
Hihi klinkt bekend hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha xD Ja precies, dat verschilt gewoon van persoon tot persoon![]()
Nouuu!
![]()
Hahahaha ja I know... maar ik heb uit mn huidige bestelling ook al een paar dingen gehaald en weer terug in mn verlanglijstje gezet om wat andere dingen te kopen
en hij is nou alweer meer dan 100 euro
ik krijg dan wel vakantiegeld maar ik moet ook wel gewoon blijven sparen enzo..
![]()
Nouja, ga het iig proberen.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi klinkt bekend hoorMijn bestelling die eerst komt is dik 200 euri, en de bestelling die daarna komt is geloof ik 150
.
Citroenafwasmiddel erop, even laten intrekken en de wasmachine doet de rest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Niara het volgende:
iemand enig idee hoe je foundation vlekken uit je witte H&M blouseje krijgt (dezelfde als die ik in het groen wil bestellen) op 40 graden wassen help niet
Ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd.![]()
Precies! Nou zitten ze het er nog ff lekker in te wrijvenFijn hoor
![]()
Mja, toch blijven we bestellen he
Nah, geen geld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is er ook in het blauwalle maten nog!
Dat dacht ik bij elk item wat ik daar zagquote:
Iemand?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
De shopaholics hier kunnen me vast wel helpen
Ik zoek een dunne 'dubbele' riem.. Ik heb ze een half jaar terug bij Pieces gezien, maar toen had ik er geen een nodigHet is een lange dunne riem die je twee keer om je lichaam kunt doen. Ik wil een felle kleur, dus geen zwart. Iemand een idee?
Laatste keer dat ik bij H&M was hadden ze alleen maar brede, of dunne enkele zeg maar.. Ik heb zelf ook altijd brede riemen voor in m'n taille maar zo'n dunne dubbele lijkt me zo leuk bij mijn bestelde vestquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb altijd brede riemen ik niet weten, maaruh, h&m zelf?
Ja mij lijkt die trui ook wel heel leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand misschien wat de code is van de beige trui op pagina 9?
Is helaas weggevallen op de scan (dank trouwens voor de scans!!)
Jeujjjjj!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Dipkip het volgende:
OMG vandaag krijg ik mn zoekgeraakte pakket
Dat vind ik ook echt rete irritant aan de H&M. Ze hebben nu bergen schattige witte shirtjes online staan en in de winkel liggen, maar ze schijnen allemaal té erg door. Een wit hemdje eronder is ook geen porem, die zie je haast beter zitten dan het shirtje dat je er over aan trektquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Verder scheen het een en ander verschrikkelijk door, ik snap dat nooit van H&M. Voor gekleurde shirts kun je best dat flutstofje gebruiken maar wie koopt er nou witte shirts waar je zelfs een moedervlekje door heen kan zien zitten![]()
Kheb alles besteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Together-Alone het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuk
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Ooooquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
Nee, als je je hele bestelling terugstuurt krijg je de verzendkosten terugbetaalt.
Ik was vanmiddag bij een Pieces en ze hadden een gele en een groene in de etalagequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Chanty thanks! De pieces zit niet bepaald in de buurt, maar als ze ze hebben wil ik best een bezoekje doenMaar als ze ze niet meer hebben doe ik dat liever niet
Ja klopt!! Maar zal vast wel weer om 7 uur 's ochtens zijn als ik nog in een diepe coma lig...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef pometje het volgende:
Wanneer is de kleding van Matthew Williamson online beschikbaar op de site. Ik dacht vandaag toch...
aha, dus ik ben weer voor jan lul op voor de salequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:29 schreef L.in het volgende:
[..]
Ja klopt!! Maar zal vast wel weer om 7 uur 's ochtens zijn als ik nog in een diepe coma lig...
nee volgens mij niet, alleen als je hem ruilt kan het weken duren voordat je hem eindelijk hebt...quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:27 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn bestelling binnen gekregen
Maar nu hebben ze het hempje in de verkeerde kleur geleverd.![]()
Nu was mijn vraag als ik hem terug stuur en op het retourvel invul verkeerde kleur en invul dat ik de andere ervoor in de plaats wil ruilen betaal ik dan weer 4,90 verzendkostern????
Als dit zo is houdt ik het wel in deze kleur maar ik heb liever de andere kleur
Iemand hier ervaring mee?
de meeste zeggen terugsturen en opnieuw bestellen, maar dan betaal je wel verzendkosten, zou even wachten tot 1 van de dames hier er ervaring mee heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:36 schreef dieske87 het volgende:
echt waar? niet gewoon binnen twee weken ofzo????
En je kunt het zeker ook niet achterhalen op mijn pagina???
Wat doen jullie dan in dat geval??
ja die is zeker mooiquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef L.in het volgende:
Om mezelf maar te troosten heb ik een MOOI tasje besteld!!![]()
[ afbeelding ]
Die is van Divided zomer 2007. Op Marktplaats krijg je er nog wel wat voor denk ik, hij was toentertijd best gewild.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Linnie20v het volgende:
Shopaholics, ik heb deze bikini nog liggen:
[ afbeelding ]
Is van afgelopen zomer geloof ik??
Heb hem nog nooit aangehad...net mn nieuwe bikini binnen dus !?!
Iemand die hier blij van wordt?
Maat 36 in het bovenstukje, broekje 38 (maat 36 was erg laag, daarom een 38 genomen)
ik heb die laatste besteld!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is van Divided zomer 2007. Op Marktplaats krijg je er nog wel wat voor denk ik, hij was toentertijd best gewild.
Ik heb normaal niet zoveel met de designers for H&M collectie, ik heb er nog nooit wat van gekocht. Maar van de Matthew Williams collectie wil ik zo graag deze bikini:
[ afbeelding ]
Hij was er nog in mijn maat, dus ik in mijn shoppingbag gooien, kom ik bij de kassa, is het bovenstukje uitverkocht.![]()
Nu moet ik voortaan elke ochtend meteen de pc aangooien om dat topje te bemachtigen.
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk ook wel.![]()
Oh, en dat haar en figuur ook wel, trouwens.
Hoe is het tasje afgezien van de afwijkende kleur? Ik heb m besteld in het bruin namelijk...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef L.in het volgende:
[ afbeelding ]
Oow ja...dit tasje, te cheap voor woorden!! gebroken wit?!eerder vies geel, hele andere kleur dan afgebeeld staat!!
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:24 schreef Syytön het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ze op het model wel véél leuker vind zitten, al die kleding. Vooral als je die tuniekjes in de shop bekijkt, lijken het net van die goedkope marktdingen. De kleur is ook niet zo fel in het echt, volgens mij.
Heb ook nog een foto gevonden van Helena Christensen met die jurk aan, hij valt dus niet zo kort in het echt, aangezien zij als model zijnde niet de kleinste is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
als het niets is, gaat ie gewoon terug
leuk! eindelijk een leuke foto van iemand met die jurk aan, alleen ben ik 1.49 dus ik maak me geen zorgen over de lengtequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb ook nog een foto gevonden van Helena Christensen met die jurk aan, hij valt dus niet zo kort in het echt, aangezien zij als model zijnde niet de kleinste is.
[ afbeelding ]
niemand??????quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:27 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn bestelling binnen gekregen
Maar nu hebben ze het hempje in de verkeerde kleur geleverd.![]()
Nu was mijn vraag als ik hem terug stuur en op het retourvel invul verkeerde kleur en invul dat ik de andere ervoor in de plaats wil ruilen betaal ik dan weer 4,90 verzendkostern????
Als dit zo is houdt ik het wel in deze kleur maar ik heb liever de andere kleur
Iemand hier ervaring mee?
Kun je nagaan hoelang ik die bikini al hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is van Divided zomer 2007. Op Marktplaats krijg je er nog wel wat voor denk ik, hij was toentertijd best gewild.
je betaald dan geen extra verzendkostenquote:
Niiiiicequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Wiehoe, de chauffeur is onderweg. Dus als ik thuiskom ligt er een pakketje op me te wachten.
Bij ons hangt "jouw" jurkje er nog wel, heb hem gepast!! En hij is liefffff heb hem niet gekocht want hij zat bij mijn borsten een beetje raar.... net of aan de zijkant ook borsten hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Kleintje19 het volgende:
net de matthew collectie IRL gezien, mijn jurkje hing er niet maar alles vloog weg
én mag ik even heel blij zijn omdat ik door mag naar het volgende jaar met mn studie![]()
Mijn mams zegt altijd: bij twijfel, niet doen. Heeft me veel miskopen bespaart.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij ons hangt "jouw" jurkje er nog wel, heb hem gepast!! En hij is liefffff heb hem niet gekocht want hij zat bij mijn borsten een beetje raar.... net of aan de zijkant ook borsten heb![]()
Maar stiekem hoop ik dat hij er na werktijd nog wel hangt want ik vindt hem zooo leuk! Die kleur is ook mooi, maakte me heel erg bruin! Ga hem alleen niet met blote benen aandoen... denk dat er er dan een strakke broek onder ga doen... Maar ja... 70,-- voor een twijfelgeval is best veel... **zucht**
Ja je mams heeft gelijk ook (de mijne dus ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn mams zegt altijd: bij twijfel, niet doen. Heeft me veel miskopen bespaart.
Je mag die 70 euro die je bespaart hebt wel aan mij geven als bedankje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja je mams heeft gelijk ook (de mijne dus ook)! Jammer want hij is zooo lief... Maar ja... de zomer moet nog beginnen dus ik kom vast nog wel een leuk jurkje tegen!
Dank je wel, je hebt me overtuigd!
Mja. Schoenenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je mag die 70 euro die je bespaart hebt wel aan mij geven als bedankje.
He shit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja. Schoenen![]()
![]()
zijn te klein en dat was de grootste maat (maat 40), het jurkje is een verschrikkelijk stofje en het is net of ik er enorme hangtieten in heb, de ketting is een twijfelgeval dus gaat ook terug en het pauwenshirtje is echt
maar schijnt zelfs bij m'n huidskleurige BH door.
Ja inderdaad en er komen toch nog twee naleveringen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He shit.![]()
Hahaha ja die jurkjes he.. Echt 1 op de 10 is maar leuk volgensmij![]()
![]()
Pfff. Stom johNja. Je hebt iig weer geld bespaard
xD
Bikini's moeten vaak in de was en dus heb je er meerdere nodig in de zomerquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk! Ook het broekje trouwens.Maar jaaaaaaaaa ik heb een bikini.
Nahhhhhhhhhhh. Ik ben ook niet in de bui om geld uit te geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Bikini's moeten vaak in de was en dus heb je er meerdere nodig in de zomer
Tja, ik verwacht voor 17 euro geen designer tasje ofzo, maar vond deze wel heel erg goedkoop qua nepleer eruitzien, en ik wou een wit, of gebroken wit tasje, deze zag eruit of die een jaar in de rokersruimte had gelegen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe is het tasje afgezien van de afwijkende kleur? Ik heb m besteld in het bruin namelijk...
1 maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk! Ook het broekje trouwens.Maar jaaaaaaaaa ik heb een bikini.
Ik heb er 3quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
1 maar?
Ik heb er 5.![]()
En mag van mezelf nu echt geen nieuwe meer. Van vriendlief ook niet trouwens.![]()
Idd, een portomonnee van 30 euries is wel errug duur...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand misschien wat de code is van de beige trui op pagina 9?
Is helaas weggevallen op de scan (dank trouwens voor de scans!!)
JAA! Je bent een schatquote:
11?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Starlie het volgende:
Van bikini's kun je er niet genoeg hebben toch?! Ik heb er 11(maar ik ben niet zo van het weggooien, want de helft draag ik niet
)
Ja echt te erg gewoon..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
11?
Oh, ik heb er ook wel meer, maar die draag ik niet en van de helft is of het bovenstukje of het broekje kapotIk heb 3 'hele', waarvan er 2 al 3 jaar oud zijn
Heb dat jurkje ook besteld vorige week. Kom eind meiquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Joels het volgende:
En als ze nou eens opschieten om dit jurkje:
[ afbeelding ]
weer in mijn maat leverbaar te zijn doe ik die er ook nog bij. Uit voorzorg maar mijn bestelling op "alles in een pakket" gezet, als dat jurkje er weer is verander ik dat wel maar dan betaal ik iig niet driedubbel verzendkosten.
Bel dan even met de klantenservice! Kan makkelijk worden aangepast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Yw Joels
Btw, ik heb weer een mooie actie van de H&M:
[ afbeelding ]
Dit is mijn lijstje. Die sjaal is een nalevering, staat dus op eind mei, maar ik kan bovenaan dus geen 'eind mei' selecteren, alleen juni.En mijn volgende levering na die sjaal is pas juli, die herfstcollectie zeg maar
![]()
Ja, ze zijn best slim daar hoor!
Ja, weet ik wel, maar daar heb ik dan geen zin in. Wil gewoon niet teveel energie steken in al die misstanden die er zijn bij de online shopquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Bel dan even met de klantenservice! Kan makkelijk worden aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |