Iemand?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
De shopaholics hier kunnen me vast wel helpen
Ik zoek een dunne 'dubbele' riem.. Ik heb ze een half jaar terug bij Pieces gezien, maar toen had ik er geen een nodigHet is een lange dunne riem die je twee keer om je lichaam kunt doen. Ik wil een felle kleur, dus geen zwart. Iemand een idee?

Laatste keer dat ik bij H&M was hadden ze alleen maar brede, of dunne enkele zeg maar.. Ik heb zelf ook altijd brede riemen voor in m'n taille maar zo'n dunne dubbele lijkt me zo leuk bij mijn bestelde vestquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb altijd brede riemen ik niet weten, maaruh, h&m zelf?

Ja mij lijkt die trui ook wel heel leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand misschien wat de code is van de beige trui op pagina 9?
Is helaas weggevallen op de scan (dank trouwens voor de scans!!)

Jeujjjjj!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Dipkip het volgende:
OMG vandaag krijg ik mn zoekgeraakte pakket

Dat vind ik ook echt rete irritant aan de H&M. Ze hebben nu bergen schattige witte shirtjes online staan en in de winkel liggen, maar ze schijnen allemaal té erg door. Een wit hemdje eronder is ook geen porem, die zie je haast beter zitten dan het shirtje dat je er over aan trektquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Verder scheen het een en ander verschrikkelijk door, ik snap dat nooit van H&M. Voor gekleurde shirts kun je best dat flutstofje gebruiken maar wie koopt er nou witte shirts waar je zelfs een moedervlekje door heen kan zien zitten![]()

Kheb alles besteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Together-Alone het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuk
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]

Ooooquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
Nee, als je je hele bestelling terugstuurt krijg je de verzendkosten terugbetaalt.
Ik was vanmiddag bij een Pieces en ze hadden een gele en een groene in de etalagequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Chanty thanks! De pieces zit niet bepaald in de buurt, maar als ze ze hebben wil ik best een bezoekje doenMaar als ze ze niet meer hebben doe ik dat liever niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |