Iemand?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
De shopaholics hier kunnen me vast wel helpen
Ik zoek een dunne 'dubbele' riem.. Ik heb ze een half jaar terug bij Pieces gezien, maar toen had ik er geen een nodigHet is een lange dunne riem die je twee keer om je lichaam kunt doen. Ik wil een felle kleur, dus geen zwart. Iemand een idee?
Laatste keer dat ik bij H&M was hadden ze alleen maar brede, of dunne enkele zeg maar.. Ik heb zelf ook altijd brede riemen voor in m'n taille maar zo'n dunne dubbele lijkt me zo leuk bij mijn bestelde vestquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb altijd brede riemen ik niet weten, maaruh, h&m zelf?
Ja mij lijkt die trui ook wel heel leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand misschien wat de code is van de beige trui op pagina 9?
Is helaas weggevallen op de scan (dank trouwens voor de scans!!)
Jeujjjjj!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Dipkip het volgende:
OMG vandaag krijg ik mn zoekgeraakte pakket
Dat vind ik ook echt rete irritant aan de H&M. Ze hebben nu bergen schattige witte shirtjes online staan en in de winkel liggen, maar ze schijnen allemaal té erg door. Een wit hemdje eronder is ook geen porem, die zie je haast beter zitten dan het shirtje dat je er over aan trektquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Verder scheen het een en ander verschrikkelijk door, ik snap dat nooit van H&M. Voor gekleurde shirts kun je best dat flutstofje gebruiken maar wie koopt er nou witte shirts waar je zelfs een moedervlekje door heen kan zien zitten![]()
Kheb alles besteld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Together-Alone het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuk
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Ooooquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
Nee, als je je hele bestelling terugstuurt krijg je de verzendkosten terugbetaalt.
Ik was vanmiddag bij een Pieces en ze hadden een gele en een groene in de etalagequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Chanty thanks! De pieces zit niet bepaald in de buurt, maar als ze ze hebben wil ik best een bezoekje doenMaar als ze ze niet meer hebben doe ik dat liever niet
Ja klopt!! Maar zal vast wel weer om 7 uur 's ochtens zijn als ik nog in een diepe coma lig...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef pometje het volgende:
Wanneer is de kleding van Matthew Williamson online beschikbaar op de site. Ik dacht vandaag toch...
aha, dus ik ben weer voor jan lul op voor de salequote:Op donderdag 14 mei 2009 01:29 schreef L.in het volgende:
[..]
Ja klopt!! Maar zal vast wel weer om 7 uur 's ochtens zijn als ik nog in een diepe coma lig...
nee volgens mij niet, alleen als je hem ruilt kan het weken duren voordat je hem eindelijk hebt...quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:27 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn bestelling binnen gekregen
Maar nu hebben ze het hempje in de verkeerde kleur geleverd.![]()
Nu was mijn vraag als ik hem terug stuur en op het retourvel invul verkeerde kleur en invul dat ik de andere ervoor in de plaats wil ruilen betaal ik dan weer 4,90 verzendkostern????
Als dit zo is houdt ik het wel in deze kleur maar ik heb liever de andere kleur
Iemand hier ervaring mee?
de meeste zeggen terugsturen en opnieuw bestellen, maar dan betaal je wel verzendkosten, zou even wachten tot 1 van de dames hier er ervaring mee heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 07:36 schreef dieske87 het volgende:
echt waar? niet gewoon binnen twee weken ofzo????
En je kunt het zeker ook niet achterhalen op mijn pagina???
Wat doen jullie dan in dat geval??
ja die is zeker mooiquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef L.in het volgende:
Om mezelf maar te troosten heb ik een MOOI tasje besteld!!![]()
[ afbeelding ]
Die is van Divided zomer 2007. Op Marktplaats krijg je er nog wel wat voor denk ik, hij was toentertijd best gewild.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:54 schreef Linnie20v het volgende:
Shopaholics, ik heb deze bikini nog liggen:
[ afbeelding ]
Is van afgelopen zomer geloof ik??
Heb hem nog nooit aangehad...net mn nieuwe bikini binnen dus !?!
Iemand die hier blij van wordt?
Maat 36 in het bovenstukje, broekje 38 (maat 36 was erg laag, daarom een 38 genomen)
ik heb die laatste besteld!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is van Divided zomer 2007. Op Marktplaats krijg je er nog wel wat voor denk ik, hij was toentertijd best gewild.
Ik heb normaal niet zoveel met de designers for H&M collectie, ik heb er nog nooit wat van gekocht. Maar van de Matthew Williams collectie wil ik zo graag deze bikini:
[ afbeelding ]
Hij was er nog in mijn maat, dus ik in mijn shoppingbag gooien, kom ik bij de kassa, is het bovenstukje uitverkocht.![]()
Nu moet ik voortaan elke ochtend meteen de pc aangooien om dat topje te bemachtigen.
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk ook wel.![]()
Oh, en dat haar en figuur ook wel, trouwens.
Hoe is het tasje afgezien van de afwijkende kleur? Ik heb m besteld in het bruin namelijk...quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef L.in het volgende:
[ afbeelding ]
Oow ja...dit tasje, te cheap voor woorden!! gebroken wit?!eerder vies geel, hele andere kleur dan afgebeeld staat!!
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:24 schreef Syytön het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ze op het model wel véél leuker vind zitten, al die kleding. Vooral als je die tuniekjes in de shop bekijkt, lijken het net van die goedkope marktdingen. De kleur is ook niet zo fel in het echt, volgens mij.
Heb ook nog een foto gevonden van Helena Christensen met die jurk aan, hij valt dus niet zo kort in het echt, aangezien zij als model zijnde niet de kleinste is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
als het niets is, gaat ie gewoon terug
leuk! eindelijk een leuke foto van iemand met die jurk aan, alleen ben ik 1.49 dus ik maak me geen zorgen over de lengtequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb ook nog een foto gevonden van Helena Christensen met die jurk aan, hij valt dus niet zo kort in het echt, aangezien zij als model zijnde niet de kleinste is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |