Hooray!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling in behandeling. Na ruim een maand wachten..
Ja, turquoise bleek? Ik zou dat eerder denken van zwartquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh hij doet het nu wel? *rent naar webshop*
Ik vind turkoise ook leuk, maar ik heb het idee dat het mij heel bleek maakt.. Ik wil een zwarte bestellen (ik heb alleen een zwart vestje van dat setje, verder niet) zodat ik die met een leuk riempje kan dragen
De webshop is gesloten voor updates *huil*
Ik heb ook dat truitje voor 4,90 in de aanbieding besteld, wel in het turkoise.. Mocht dat nou staan dan bestel ik dat vest (mocht ie leuk zijn natuurlijk) ook wel in die kleur.. Donkere kleuren staan mij best goed, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, turquoise bleek? Ik zou dat eerder denken van zwartdaar word ik echt een spook door
Maar cool!Ben echt heel benieuwd hoe ie staat.
En idd, ik ga nu ook echt, ECHT niks meer bestellen.Echt.
hoop ik.
Haha xD Ja precies, dat verschilt gewoon van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb ook dat truitje voor 4,90 in de aanbieding besteld, wel in het turkoise.. Mocht dat nou staan dan bestel ik dat vest (mocht ie leuk zijn natuurlijk) ook wel in die kleur.. Donkere kleuren staan mij best goed, al zeg ik het zelf.
Is het weer tijd voor een koopstop? Veel succes met een bestelling die pas half juli komt![]()
Hihi klinkt bekend hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha xD Ja precies, dat verschilt gewoon van persoon tot persoon![]()
Nouuu!
![]()
Hahahaha ja I know... maar ik heb uit mn huidige bestelling ook al een paar dingen gehaald en weer terug in mn verlanglijstje gezet om wat andere dingen te kopen
en hij is nou alweer meer dan 100 euro
ik krijg dan wel vakantiegeld maar ik moet ook wel gewoon blijven sparen enzo..
![]()
Nouja, ga het iig proberen.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi klinkt bekend hoorMijn bestelling die eerst komt is dik 200 euri, en de bestelling die daarna komt is geloof ik 150
.
Citroenafwasmiddel erop, even laten intrekken en de wasmachine doet de rest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Niara het volgende:
iemand enig idee hoe je foundation vlekken uit je witte H&M blouseje krijgt (dezelfde als die ik in het groen wil bestellen) op 40 graden wassen help niet
Ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd.![]()
Precies! Nou zitten ze het er nog ff lekker in te wrijvenFijn hoor
![]()
Mja, toch blijven we bestellen he
Nah, geen geld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is er ook in het blauwalle maten nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |