Ja, ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand dat vest uit de aanbieding al kunnen bestellen?
Ze staan nog niet online, maar je kunt de kleding in de catalogus bekijken (zie deze en vorige H&M topic voor de scans) en dan bestellen via het bestelformulier. Die vind je rechtsbovenin, aan de linkerkant van je 'h&m tasje'. Daar vul je dan het artikelnummer in, bijvoorbeeld 12-3456 en de maat waarin je het wilt hebben. Bij het artikel staat gewoon aangegeven welke maten er verkrijgbaar zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef Niara het volgende:
[..]
Ohh dankje..![]()
En ehmz, staan ze dan ook al online? Of moet je *ergens* de codes invoeren?
Sorry ik ben nogal een noob die nog nooit iets besteld heeft.![]()
Maar het wordt denk ik wel tijd. Er staan zoveel leuke dingen online en in de winkel kan ik ze meestal niet vinden. Plus het is er altijd mega druk.
Die staat ook gewoon op de site hequote:
Ik bedoelde de kortingscode.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die staat ook gewoon op de site he
27-1437 voor turkoois
27-1379 voor zwart
27-1395 voor cherise
27-1387 voor paars(/rood)
Of bedoel je dat vest niet? Want als je besteld hebt dan staat de code toch wel bij je nog niet geleverde items
Stomme ding staat nog steeds op geannuleerd als ik wil bestellen
Iemand (ik geloof jij) zei iets over een kortingscode t/m 18 mei voor 10% korting. Of las ik verkeerd?quote:
Ja op artikelen uit de previewcatalogusquote:Op maandag 11 mei 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iemand (ik geloof jij) zei iets over een kortingscode t/m 18 mei voor 10% korting. Of las ik verkeerd?
Ohhhhhhhhhquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op artikelen uit de previewcatalogusdie rekent ie vanzelf!
Je bestelling komt pas half juli dus dan kun je toch nog sparen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh![]()
![]()
Maar maar ik heb nu nog heel geen geld
Misschien bestel ik die tas dan toch maar ipv hem op m'n verlanglijstje te zetten.
Nee idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:25 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Da's niet leuk van die sjaal.![]()
Dat 'helaas te laat' zit me dwars. Verander dan gewoon stilzwijgend de status!En stuur me ook geen nieuwe bevestiging van levering half mei.
Hmm, vreemde zaak! Bij mij deed íe 't gewoonquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:
Btw, raar trouwens; ik wilde dat vest van 4,90 ook bestellen, ga ik naar de kassa zegt ie 'geannuleerd'!Iemand anders had dat toch ook? Beetje apart...
Mijn bestelling is de 5e al in behandeling genomen...en sinds gister pas onderweg, btje waardeloos!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Inu het volgende:
Er staat bij mijn bestelling dat hij de 10e in behandeling is genomen, kan ik hem dan morgen al ophalen bij het ophaalpunt? De Track & Trace doet het weer eens niet
Bij mij duurde het daarna nog wel ruim een week voor het er echt was, dus ik denk het niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Inu het volgende:
Er staat bij mijn bestelling dat hij de 10e in behandeling is genomen, kan ik hem dan morgen al ophalen bij het ophaalpunt? De Track & Trace doet het weer eens niet
Ooh hij doet het nu wel? *rent naar webshop*quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:
Btw, raar trouwens; ik wilde dat vest van 4,90 ook bestellen, ga ik naar de kassa zegt ie 'geannuleerd'!Iemand anders had dat toch ook? Beetje apart...
Edit: nevermind, nu is het wel gelukt. Turquoise![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |