Ik weet het, maar ik wil eigenlijk niet bestellen omdat ik geen geld hebquote:Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
sheonlydreams je kunt gewoon bestellen he! Als je dat voor 18-05-09 doet krijg je 10% korting
Ze hebben mijn accounts samengevoegd dus ik heb er maar 1. Bah, ik vind het zo'n leuk vestjequote:Op maandag 11 mei 2009 13:00 schreef Addict89 het volgende:
Had ik op 1 account ook last van, op een andere deed hij het wel gewoon.
\quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze hebben mijn accounts samengevoegd dus ik heb er maar 1. Bah, ik vind het zo'n leuk vestje
Deden ze bij mij ook, dus die ander staat op naam van mijn vriend en dat snappen ze nietquote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze hebben mijn accounts samengevoegd dus ik heb er maar 1. Bah, ik vind het zo'n leuk vestje
Ik ben bang dat ze het niet leuk gaan vinden als ik een extra account aanmaakquote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef Addict89 het volgende:
Deden ze bij mij ook, dus die ander staat op naam van mijn vriend en dat snappen ze niet.
Is cute hequote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daph is awesome met haar scans![]()
Vraagje alleen!
Wat is de code van het paarse topje (A) op deze pagina: http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/30m7no8.jpg
Die code viel van de scan af![]()
Ik ben ook verliefd op de coltruiDie had ik vorig jaar in het grijs gekocht (iig een die er veel op lijkt) en die zit zo lekker en fijn!
Jaaaquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef oliviaaa het volgende:
[..]
Is cute he![]()
31-2298, noemen ze donker heidepaars, van xs t/m xl.
Ohhhh ja die ook!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij was er in blauw, zwart, bruin en jeans. Ik heb blauw, zwart en bruin besteld. Ik draag alleen maar broeken met een beetje wijde pijp of een best wel wijde pijp. Recht of nog erger, smal, staat me zonder uitzondering afschuwelijk. Ik lijk meteen twee maten dikker dan.
Je hebt nu ook die ribfluwelen broeken in de sale liggen, die zijn ook met een wijde pijp. Die heb ik dus ook al in zwart en donkerblauw, alleen die kaneelkleur wil maar niet lukken in mijn maat, die wil ik heel graag nog.
Ben ook dol op corduroy / ribfluweel
Valt die top ook zo groot dan? Die heb ik ook besteldquote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn bestelling die ik een paar weken geleden heb geplaatst ook binnen.![]()
Maar veel van de sport kleding valt echt groot.Jammer, want ik vond deze nog wel zo leuk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Idd, ik ook...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt die top ook zo groot dan? Die heb ik ook besteld!
Niet echt heel belachelijk groot hoor! Maar omdat hij uit zichzelf ook al wijd is vond ik het een beetje té.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Valt die top ook zo groot dan? Die heb ik ook besteld!
Nja, ik waag het er wel op, anders stuur ik 'm gewoon terugquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk groot hoor! Maar omdat hij uit zichzelf ook al wijd is vond ik het een beetje té.
Hij is wel van een heel lekker zacht dun stofje.
Moet het 20 euro zijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik dat vest heb, maar ik moet tot half juni! Terwijl hij eind mei kan, maar ja dan moet ik weer dingen bijbestellen enzulks.
Weet iemand iets van 20 euro wat eind mei geleverd kan worden?
Lief hequote:Op maandag 11 mei 2009 17:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OMGIk moet echt minder in dit topic komen.
Hahahahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lief he
Ik moet ook minder komen hier, dan had ik dat vest ook niet besteld
Ik hoopte er op dat hij juist een fraai decolleté zou gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
Het ziet er ook best wel uit alsof je borsten erin geplet worden.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:58 schreef Psych-case het volgende:
Sjonge jonge. Mijn half mei / eind mei zending werd op half mei gezet dus ik hopla ook de verzending op half mei zetten en nu heb ik een paar dagen later de melding: helaas te laat, nieuwe levering eind mei. Voel me blij gemaakt met een dooie mus!
Da's niet leuk van die sjaal.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik ga niet eens meer bellen voor zoiets; dan zeggen ze toch dat het komt omdat je last minute nog wat bij je bestelling hebt gegooid ofzo. Wat gewoon gelul is.Zeg dan vanaf het begin dat het pas eind mei geleverd wordt...
![]()
Zit trouwens nog steeds die sjaal bij van mn moeder. Die begin mei jarig was.
Ja, ik had 'm op tijd besteld, H&M levert gewoon weer te laat als vanouds![]()
Ohh dankje..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Niara ja maar de spullen uit de najaarscollectie komen pas half juli dus je kunt nog even sparenJe krijgt tot 18 mei 10% korting dus het scheelt wel als je eerder bestelt.
Heeft iemand dat vest uit de aanbieding al kunnen bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |