Nja, ik waag het er wel op, anders stuur ik 'm gewoon terugquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet echt heel belachelijk groot hoor! Maar omdat hij uit zichzelf ook al wijd is vond ik het een beetje té.
Hij is wel van een heel lekker zacht dun stofje.
Moet het 20 euro zijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik dat vest heb, maar ik moet tot half juni! Terwijl hij eind mei kan, maar ja dan moet ik weer dingen bijbestellen enzulks.
Weet iemand iets van 20 euro wat eind mei geleverd kan worden?
Lief hequote:Op maandag 11 mei 2009 17:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OMGIk moet echt minder in dit topic komen.
Hahahahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lief he
Ik moet ook minder komen hier, dan had ik dat vest ook niet besteld
Ik hoopte er op dat hij juist een fraai decolleté zou gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef Noortje. het volgende:
Het ziet er ook best wel uit alsof je borsten erin geplet worden.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:58 schreef Psych-case het volgende:
Sjonge jonge. Mijn half mei / eind mei zending werd op half mei gezet dus ik hopla ook de verzending op half mei zetten en nu heb ik een paar dagen later de melding: helaas te laat, nieuwe levering eind mei. Voel me blij gemaakt met een dooie mus!
Da's niet leuk van die sjaal.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik ga niet eens meer bellen voor zoiets; dan zeggen ze toch dat het komt omdat je last minute nog wat bij je bestelling hebt gegooid ofzo. Wat gewoon gelul is.Zeg dan vanaf het begin dat het pas eind mei geleverd wordt...
![]()
Zit trouwens nog steeds die sjaal bij van mn moeder. Die begin mei jarig was.
Ja, ik had 'm op tijd besteld, H&M levert gewoon weer te laat als vanouds![]()
Ohh dankje..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Niara ja maar de spullen uit de najaarscollectie komen pas half juli dus je kunt nog even sparenJe krijgt tot 18 mei 10% korting dus het scheelt wel als je eerder bestelt.
Heeft iemand dat vest uit de aanbieding al kunnen bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |