abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68886134
Oooh echt teveel mooie dingen...

Ik twijfel over die trenchcoat, ik vind de achterkant mooi met die plooien, maar voorop is het zo gek met al die knopen wat vinden jullie er van?
pi_68886295
Oh en ik ben stiekum ook wel benieuwd naar de lingerie
pi_68886370
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Oooh echt teveel mooie dingen...

Ik twijfel over die trenchcoat, ik vind de achterkant mooi met die plooien, maar voorop is het zo gek met al die knopen wat vinden jullie er van?
Ik vind die knopen juist leuk
Noot noot.
pi_68886380
Dipkip dat twijfelgeval had ik ook Ik heb 'm wel besteld, onder het motto 'als het niet goed is stuur ik het wel terug'.. Ik ben benieuwd.. Ik vind 'm wel duur eigenlijk, maargoed alstie warm is..

Toen ik aan het scannen was viel mijn oog ook nog op dit jurkje:

Ook besteld heeft
pi_68886410
Dipkip ik wil morgen nog wel wat scannen hoor, maar vanavond doe ik dat echt niet meer want ik ben er helemaal duf van
pi_68886560
Neee moet je ook niet nu doen!! Maar misschien wil je het ergens van de week doen geen haast bij. Gewoon nieuwsgierig en de korting is zo fijn.
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip dat twijfelgeval had ik ook Ik heb 'm wel besteld, onder het motto 'als het niet goed is stuur ik het wel terug'.. Ik ben benieuwd.. Ik vind 'm wel duur eigenlijk, maargoed alstie warm is..

Toen ik aan het scannen was viel mijn oog ook nog op dit jurkje:

[ afbeelding ]

Ook besteld heeft
Ja ik heb hem er ook in gegooit maar nu zit ik weer te kijken en volgens mij is het niet zo warm, een beetje van die mjah... trenchcoatstof in dikke katoen of fluweel zou hij echt zijn en dan zonder die knopen en zakken op je tiet.

Dat jurkje is ook mooi ik heb daar alleen het figuur niet voor helaas.

Over figuur gesproken, ik heb net voor ruim 400 euro aan kleding in maat 44 of maat L in mn mandje zitten gooien, biedt H&M me als kassakoopje wat topjes in maat 34 en maat 36 aan nou, bedankt zeg!
pi_68886801
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Dipkip het volgende:
Neee moet je ook niet nu doen!! Maar misschien wil je het ergens van de week doen geen haast bij. Gewoon nieuwsgierig en de korting is zo fijn.
[..]

Ja ik heb hem er ook in gegooit maar nu zit ik weer te kijken en volgens mij is het niet zo warm, een beetje van die mjah... trenchcoatstof in dikke katoen of fluweel zou hij echt zijn en dan zonder die knopen en zakken op je tiet.

Dat jurkje is ook mooi ik heb daar alleen het figuur niet voor helaas.

Over figuur gesproken, ik heb net voor ruim 400 euro aan kleding in maat 44 of maat L in mn mandje zitten gooien, biedt H&M me als kassakoopje wat topjes in maat 34 en maat 36 aan nou, bedankt zeg!
Ik zal morgen of van de week nog wat scannen Don't worry

Hmm ja wat je zegt over die jas is wel waar ja Nu begin ik helemaal te twijfelen, want hij is wel 63 euro (met korting dus) en ik heb al een megabestelling *twijfelll* Ik hoop maar dat dat jurkje me staat want ik ben niet zo dun als het model dat het draagt in de catalogus

H&M kan zo tactloos zijn af en toe Dat snap ik ook nooit. Sukkels!
pi_68887196
Mja ach tactloos. Ik zit er niet mee dat ik geen maat 34 meer heb hoor vind dit me mooier staan. Dus het is niet zo dat ik helemaal OMFGBBQ ga over de maat, tis meer dat ik het leuke topjes vond en ze dus helemaal niet kan kopen. Bied het dan niet aan

Ik heb de trenchcoat uit mn bestelling gebonjourd. Net wat je zegt, het is wel 62 euro voor een dunne jas waar ik nu al wat op aan te merken heb. Ik heb nog een mooie winterjas in de opruiming van de wintermode van dit jaar gescoord en een tussen in jas heb ik ook. Ik maak me niet zo druk over of ik er heel 2008 uit zie ofzo, dus ik vind winterjassen kopen in januari de ideale oplossing. Wel mooie jassen maar niet zo enorm duur. Die die ik nu heb was ooit 79 euro en ik had m voor 29
  zondag 10 mei 2009 @ 22:26:40 #34
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68887331
Ohhh Daph geweeeeeeeeeeeldig! Thanks!
Ik heb al zoveel leuke dingen gezien
Gewoon nu alweer 7 dingen besteld En mooi dat het allemaal pas half juli geleverd wordt, want ik heb nu absoluut geen geld
De dingen die ik besteld heb even bij elkaar:

Die bruine broek, ohhh
En dat ene vest dat open is en heel wijd (staat vooral in lichtroze afgebeeld) vond ik ook erg leuk, maar dat is natuurlijk weer wol waar ik niet tegen kan
Mja, de rest is echt superleuk ben weer helemaal blij. Echt slecht hoor. Ik had juist met mezelf afgesproken niks meer te kopen Nouja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68887420
Jaaaaa die bruine broek heb ik ook in mn bestelling in drie kleuren
  zondag 10 mei 2009 @ 22:32:40 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68887614
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa die bruine broek heb ik ook in mn bestelling in drie kleuren
Omg echt Welke kleuren? Hij was er in blauw, zwart, bruin.. en nog een kleur die ik niet meer weet xD
Ja helemaal geweldig Ik denk dat ik een hippie ben maar gewoon in het verkeerde tijdperk geboren
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68888030
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Omg echt Welke kleuren? Hij was er in blauw, zwart, bruin.. en nog een kleur die ik niet meer weet xD
Ja helemaal geweldig Ik denk dat ik een hippie ben maar gewoon in het verkeerde tijdperk geboren
Hij was er in blauw, zwart, bruin en jeans. Ik heb blauw, zwart en bruin besteld. Ik draag alleen maar broeken met een beetje wijde pijp of een best wel wijde pijp. Recht of nog erger, smal, staat me zonder uitzondering afschuwelijk. Ik lijk meteen twee maten dikker dan.

Je hebt nu ook die ribfluwelen broeken in de sale liggen, die zijn ook met een wijde pijp. Die heb ik dus ook al in zwart en donkerblauw, alleen die kaneelkleur wil maar niet lukken in mijn maat, die wil ik heel graag nog.

Ben ook dol op corduroy / ribfluweel
pi_68888206
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef dieske87 het volgende:
Daph heel erg bedankt!!

Even een vraagje...
Bij mijn saldo staat dat hm nog 28 euro nog wat van mij te goed heeft. Ik heb echter dit gedeelte teruggestuurd!!
Hoe kan dit? Ik heb dit afgelopen woe teruggestuurd
wacht nog maar even een paar dagen, misschien moet het nog verwerkt worden..
pi_68888680
TVP.
pi_68889988
^ Wat zij zegt !
pi_68890239
Leuk dat er zoveel paginas van het catalogus erbij staan! Ik vind het jammer dat ik die niet gehad heb, maar dan zou ik nu al veel te veel bestellen
Klussen deel 1 en 2
pi_68890408
Daph
pi_68895186
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Dipkip het volgende:
Mja ach tactloos. Ik zit er niet mee dat ik geen maat 34 meer heb hoor vind dit me mooier staan. Dus het is niet zo dat ik helemaal OMFGBBQ ga over de maat, tis meer dat ik het leuke topjes vond en ze dus helemaal niet kan kopen. Bied het dan niet aan

Ik heb de trenchcoat uit mn bestelling gebonjourd. Net wat je zegt, het is wel 62 euro voor een dunne jas waar ik nu al wat op aan te merken heb. Ik heb nog een mooie winterjas in de opruiming van de wintermode van dit jaar gescoord en een tussen in jas heb ik ook. Ik maak me niet zo druk over of ik er heel 2008 uit zie ofzo, dus ik vind winterjassen kopen in januari de ideale oplossing. Wel mooie jassen maar niet zo enorm duur. Die die ik nu heb was ooit 79 euro en ik had m voor 29
Nee moet je ook niet doen Ik had er verder ook geen moeite mee toen ik nog maat 42/44 had, maar vond het soms wel frustrerend aangezien er wel leuke dingen tussen zaten, maar die waren er dan alleen nog maar tot max maat 38.

Ik heb de jas ook uit mijn bestelling gemieterd na er een nachtje over geslapen te hebben
pi_68895254
sheonlydreams je kunt gewoon bestellen he! Als je dat voor 18-05-09 doet krijg je 10% korting
pi_68895399
tvp
pi_68896751
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
sheonlydreams je kunt gewoon bestellen he! Als je dat voor 18-05-09 doet krijg je 10% korting
Op het artikel of de hele bestelling?
ook al niet
pi_68896837
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef JointjeErbij het volgende:

[..]

Op het artikel of de hele bestelling?
Op de artikelen van de previewcatalogus
pi_68897908
h&m moet snel mn account fiksen, zorgen dat mn aankopen etc er weer staan en me retour ook, saldo staat nu op nul maar heb een saldo van 160 die ik moet betalen wil t ook wel niet betalen hoor daar niet van maar wil de sale leegroven
ik ga trouwens van de week deze:

bestellen hij gaat nu tot maat 46, maar gelukkig heb ik die maat niet nodig dus van de week ff vroeg op
(jurkje)
  maandag 11 mei 2009 @ 11:33:17 #49
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68899025
Mijn portemonnee zucht nog maar eens diep
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_68899221
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Kleintje19 het volgende:
h&m moet snel mn account fiksen, zorgen dat mn aankopen etc er weer staan en me retour ook, saldo staat nu op nul maar heb een saldo van 160 die ik moet betalen wil t ook wel niet betalen hoor daar niet van maar wil de sale leegroven
ik ga trouwens van de week deze:
[ afbeelding ]
bestellen hij gaat nu tot maat 46, maar gelukkig heb ik die maat niet nodig dus van de week ff vroeg op
(jurkje)
is dat die ene collectie van de 14e?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')