Ik vind die knopen juist leukquote:Op zondag 10 mei 2009 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Oooh echt teveel mooie dingen...![]()
Ik twijfel over die trenchcoat, ik vind de achterkant mooi met die plooien, maar voorop is het zo gek met al die knopenwat vinden jullie er van?
Ja ik heb hem er ook in gegooit maar nu zit ik weer te kijken en volgens mij is het niet zo warm, een beetje van die mjah... trenchcoatstofquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Dipkip dat twijfelgeval had ik ookIk heb 'm wel besteld, onder het motto 'als het niet goed is stuur ik het wel terug'.. Ik ben benieuwd.. Ik vind 'm wel duur eigenlijk, maargoed alstie warm is..
Toen ik aan het scannen was viel mijn oog ook nog op dit jurkje:
[ afbeelding ]
Ook besteld heeft
Ik zal morgen of van de week nog wat scannenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Dipkip het volgende:
Neee moet je ook niet nu doen!! Maar misschien wil je het ergens van de week doengeen haast bij. Gewoon nieuwsgierig en de korting is zo fijn.
[..]
Ja ik heb hem er ook in gegooit maar nu zit ik weer te kijken en volgens mij is het niet zo warm, een beetje van die mjah... trenchcoatstofin dikke katoen of fluweel zou hij echt
zijn en dan zonder die knopen en zakken op je tiet.
Dat jurkje is ook mooiik heb daar alleen het figuur niet voor helaas.
Over figuur gesproken, ik heb net voor ruim 400 euro aan kleding in maat 44 of maat L in mn mandje zitten gooien, biedt H&M me als kassakoopje wat topjes in maat 34 en maat 36 aannou, bedankt zeg!
Omg echtquote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef Dipkip het volgende:
Jaaaaa die bruine broek heb ik ook in mn bestelling in drie kleuren
Hij was er in blauw, zwart, bruin en jeans. Ik heb blauw, zwart en bruin besteld. Ik draag alleen maar broeken met een beetje wijde pijp of een best wel wijde pijp. Recht of nog erger, smal, staat me zonder uitzondering afschuwelijk. Ik lijk meteen twee maten dikker dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Omg echtWelke kleuren? Hij was er in blauw, zwart, bruin.. en nog een kleur die ik niet meer weet xD
Ja helemaal geweldigIk denk dat ik een hippie ben maar gewoon in het verkeerde tijdperk geboren
![]()
wacht nog maar even een paar dagen, misschien moet het nog verwerkt worden..quote:Op zondag 10 mei 2009 21:54 schreef dieske87 het volgende:
Daph heel erg bedankt!!
Even een vraagje...
Bij mijn saldo staat dat hm nog 28 euro nog wat van mij te goed heeft. Ik heb echter dit gedeelte teruggestuurd!!
Hoe kan dit? Ik heb dit afgelopen woe teruggestuurd
Nee moet je ook niet doenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Dipkip het volgende:
Mja ach tactloos. Ik zit er niet mee dat ik geen maat 34 meer heb hoorvind dit me mooier staan. Dus het is niet zo dat ik helemaal OMFGBBQ ga over de maat, tis meer dat ik het leuke topjes vond en ze dus helemaal niet kan kopen. Bied het dan niet aan
![]()
Ik heb de trenchcoat uit mn bestelling gebonjourd. Net wat je zegt, het is wel 62 euro voor een dunne jas waar ik nu al wat op aan te merken heb. Ik heb nog een mooie winterjas in de opruiming van de wintermode van dit jaar gescoord en een tussen in jas heb ik ook. Ik maak me niet zo druk over of ik er heel 2008 uit zie ofzo, dus ik vind winterjassen kopen in januari de ideale oplossing. Wel mooie jassen maar niet zo enorm duur. Die die ik nu heb was ooit 79 euro en ik had m voor 29
Op het artikel of de hele bestelling?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
sheonlydreams je kunt gewoon bestellen he! Als je dat voor 18-05-09 doet krijg je 10% korting
Op de artikelen van de previewcatalogusquote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef JointjeErbij het volgende:
[..]
Op het artikel of de hele bestelling?
is dat die ene collectie van de 14e?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:59 schreef Kleintje19 het volgende:
h&m moet snel mn account fiksen, zorgen dat mn aankopen etc er weer staan en me retour ook, saldo staat nu op nul maar heb een saldo van 160 die ik moet betalenwil t ook wel niet betalen hoor daar niet van maar wil de sale leegroven
![]()
![]()
ik ga trouwens van de week deze:
[ afbeelding ]
bestellenhij gaat nu tot maat 46, maar gelukkig heb ik die maat niet nodig
dus van de week ff vroeg op
(jurkje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |