Bikini's moeten vaak in de was en dus heb je er meerdere nodig in de zomerquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk! Ook het broekje trouwens.Maar jaaaaaaaaa ik heb een bikini.
Nahhhhhhhhhhh. Ik ben ook niet in de bui om geld uit te geven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Bikini's moeten vaak in de was en dus heb je er meerdere nodig in de zomer
Tja, ik verwacht voor 17 euro geen designer tasje ofzo, maar vond deze wel heel erg goedkoop qua nepleer eruitzien, en ik wou een wit, of gebroken wit tasje, deze zag eruit of die een jaar in de rokersruimte had gelegen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe is het tasje afgezien van de afwijkende kleur? Ik heb m besteld in het bruin namelijk...
1 maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik leuk! Ook het broekje trouwens.Maar jaaaaaaaaa ik heb een bikini.
Ik heb er 3quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
1 maar?
Ik heb er 5.![]()
En mag van mezelf nu echt geen nieuwe meer. Van vriendlief ook niet trouwens.![]()
Idd, een portomonnee van 30 euries is wel errug duur...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef verregentmeisje het volgende:
Weet iemand misschien wat de code is van de beige trui op pagina 9?
Is helaas weggevallen op de scan (dank trouwens voor de scans!!)
JAA! Je bent een schatquote:
11?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Starlie het volgende:
Van bikini's kun je er niet genoeg hebben toch?! Ik heb er 11(maar ik ben niet zo van het weggooien, want de helft draag ik niet
)
Ja echt te erg gewoon..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
11?
Oh, ik heb er ook wel meer, maar die draag ik niet en van de helft is of het bovenstukje of het broekje kapotIk heb 3 'hele', waarvan er 2 al 3 jaar oud zijn
Heb dat jurkje ook besteld vorige week. Kom eind meiquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef Joels het volgende:
En als ze nou eens opschieten om dit jurkje:
[ afbeelding ]
weer in mijn maat leverbaar te zijn doe ik die er ook nog bij. Uit voorzorg maar mijn bestelling op "alles in een pakket" gezet, als dat jurkje er weer is verander ik dat wel maar dan betaal ik iig niet driedubbel verzendkosten.
Bel dan even met de klantenservice! Kan makkelijk worden aangepast.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Yw Joels
Btw, ik heb weer een mooie actie van de H&M:
[ afbeelding ]
Dit is mijn lijstje. Die sjaal is een nalevering, staat dus op eind mei, maar ik kan bovenaan dus geen 'eind mei' selecteren, alleen juni.En mijn volgende levering na die sjaal is pas juli, die herfstcollectie zeg maar
![]()
Ja, ze zijn best slim daar hoor!
Ja, weet ik wel, maar daar heb ik dan geen zin in. Wil gewoon niet teveel energie steken in al die misstanden die er zijn bij de online shopquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Bel dan even met de klantenservice! Kan makkelijk worden aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |