niemand??????quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:27 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn bestelling binnen gekregen
Maar nu hebben ze het hempje in de verkeerde kleur geleverd.![]()
Nu was mijn vraag als ik hem terug stuur en op het retourvel invul verkeerde kleur en invul dat ik de andere ervoor in de plaats wil ruilen betaal ik dan weer 4,90 verzendkostern????
Als dit zo is houdt ik het wel in deze kleur maar ik heb liever de andere kleur
Iemand hier ervaring mee?
Kun je nagaan hoelang ik die bikini al hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:06 schreef Syytön het volgende:
[..]
Die is van Divided zomer 2007. Op Marktplaats krijg je er nog wel wat voor denk ik, hij was toentertijd best gewild.
je betaald dan geen extra verzendkostenquote:
Niiiiicequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Noortje. het volgende:
Wiehoe, de chauffeur is onderweg. Dus als ik thuiskom ligt er een pakketje op me te wachten.
Bij ons hangt "jouw" jurkje er nog wel, heb hem gepast!! En hij is liefffff heb hem niet gekocht want hij zat bij mijn borsten een beetje raar.... net of aan de zijkant ook borsten hebquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Kleintje19 het volgende:
net de matthew collectie IRL gezien, mijn jurkje hing er niet maar alles vloog weg
én mag ik even heel blij zijn omdat ik door mag naar het volgende jaar met mn studie![]()
Mijn mams zegt altijd: bij twijfel, niet doen. Heeft me veel miskopen bespaart.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij ons hangt "jouw" jurkje er nog wel, heb hem gepast!! En hij is liefffff heb hem niet gekocht want hij zat bij mijn borsten een beetje raar.... net of aan de zijkant ook borsten heb![]()
Maar stiekem hoop ik dat hij er na werktijd nog wel hangt want ik vindt hem zooo leuk! Die kleur is ook mooi, maakte me heel erg bruin! Ga hem alleen niet met blote benen aandoen... denk dat er er dan een strakke broek onder ga doen... Maar ja... 70,-- voor een twijfelgeval is best veel... **zucht**
Ja je mams heeft gelijk ook (de mijne dus ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn mams zegt altijd: bij twijfel, niet doen. Heeft me veel miskopen bespaart.
Je mag die 70 euro die je bespaart hebt wel aan mij geven als bedankje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja je mams heeft gelijk ook (de mijne dus ook)! Jammer want hij is zooo lief... Maar ja... de zomer moet nog beginnen dus ik kom vast nog wel een leuk jurkje tegen!
Dank je wel, je hebt me overtuigd!
Mja. Schoenenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je mag die 70 euro die je bespaart hebt wel aan mij geven als bedankje.
He shit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja. Schoenen![]()
![]()
zijn te klein en dat was de grootste maat (maat 40), het jurkje is een verschrikkelijk stofje en het is net of ik er enorme hangtieten in heb, de ketting is een twijfelgeval dus gaat ook terug en het pauwenshirtje is echt
maar schijnt zelfs bij m'n huidskleurige BH door.
Ja inderdaad en er komen toch nog twee naleveringen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He shit.![]()
Hahaha ja die jurkjes he.. Echt 1 op de 10 is maar leuk volgensmij![]()
![]()
Pfff. Stom johNja. Je hebt iig weer geld bespaard
xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |