abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68491220

Vervolg van:
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.
  • pi_68491244
    Ik heb de ontwerpcollectie gemist
    Voices tell me I'm the shit.
      woensdag 29 april 2009 @ 11:16:31 #3
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_68491336
    Haha leuke TT!! Ze zijn al daaaaaaaaagen bezig met het in behandeling nemen van mijn bestelling.....
    Ik moet toch van mijn baas ook doorwerken.. laat ze daar ook eens opschieten dan!!!
    pi_68491380
    Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje

I had a signature once. It was awful.
    pi_68491381
    Leuke TT
    verkapte tvp
      woensdag 29 april 2009 @ 11:18:38 #6
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_68491426
    onverkapte TVP
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_68491451
    tvp
      woensdag 29 april 2009 @ 11:19:33 #8
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68491456
    Haha die TT
    Tvp natuurlijk
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_68491548
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Rekkof het volgende:
    tvp
    TT is leuk!
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Rekkof het volgende:
    Gisteravond bestelling gedaan bij H&M, vanochtend in bestelling genomen! Normaal wel blij mee, maar als ik mn bestelling nacheck hebben ze dingen er dubbel ingedaan en de spullen die een lange levertijd hadden liggen eruit. dus nu krijg ik alleen maar zwarte en grijze spullen ipv de andere kleurige zomerdingen
    ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomen
    pi_68491913
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]
    over smaakt valt niet te twisten
    pi_68492088
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:

ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomen
    jaloers!
    wel voordeel dat ik mijn ene paarse shirtje kon veranderen in een ander paarse shirtje die net wat toffer is
      woensdag 29 april 2009 @ 11:38:56 #12
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68492220
    Eind mei, dan komt het. Kan wel eerder maar dan splitsen ze de bikini onderdelen weer enzo, niet handig .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_68492470
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[ afbeelding ]
    Die vind ik ook leuk!
    pi_68492844
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

jaloers!
    wel voordeel dat ik mijn ene paarse shirtje kon veranderen in een ander paarse shirtje die net wat toffer is
    vind t stiekem ook wel kut, nu moet ik wachten tot ik de sale kan leegroven maar goed, hij heeft geen nr, omdat me dure bestelling eerst onderweg is..
    pi_68493543
    Volgens de site is mijn bestelling gisteren afgeleverd ik was toen niet thuis en er staat hier ook niets, en ik heb geen briefje in de bus gehad wie het heeft.

Wat moet ik nu doen? Hebben jullie dit wel eens gehad?
      woensdag 29 april 2009 @ 12:18:09 #16
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68493659
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
    Volgens de site is mijn bestelling gisteren afgeleverd ik was toen niet thuis en er staat hier ook niets, en ik heb geen briefje in de bus gehad wie het heeft.

Wat moet ik nu doen? Hebben jullie dit wel eens gehad?
    De hele buurt aflopen, dat is wat je kunt doen .
    Kut is dat he!
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_68493992
    Balen dipkip, dat ze dan op z'n minst een briefje in de bus duwen.
    Misschien met tnt bellen?
    pi_68494021
    Godverdegodverdegodver.

Is dus gewoon 135 euro wat anonieme buuf kan gaan claimen bij de H&M he ik heb TNT gebelt en die zeggen alleen maar dat het volgens hun systeem hier is afgeleverd en dat als ik dit een probleem vind ik voortaan verzekerd moet laten verzenden
    pi_68494125
    Hallo, zij moeten het gewoon goed afleveren, klaar.
    Ik kan daar zo niet tegen hoe laks er wordt omgegaan met andere mensen hun spullen.
    pi_68494151
    Je kunt bij de TNT een klacht indienen, aangezien de bezorger verplicht is een briefje achter te laten als hij op een anderadres bezorgd. Maar voor je pakketje valt er inderdaad helaas héél weinig te doen behalve bij alle buren aanbellen of de eerstvolgende keer dat je de tnt-bezorger ziet hem zelf bij de lurven te grijpen (lijkt me ook erg effectief), want de TNT kan simpelweg niets doen als de zending niet aangetekend of verzekerd is.

Succes, ik hoop dat je hem terugvindt

'vermist'-briefjes aan alle bomen en lantaarnpalen?
    pi_68494297
    Ze MOETEN inderdaad een briefje achterlaten, als bij ons op het postkantoor iemand dat niet deed had ie een groot probleem.
    pi_68494606
    Mijn vriend was de hele dag aan het werk, ik was niet eens in de stad, niemand kan het hier thuis dus aangenomen hebben.

Overigens heb ik ook al een paar keer pakketjes aangenomen van onze pakjesman voor andere buren en me erg gestoord aan dat ze ze niet op kwamen halen.... Als ik ze uiteindelijk bracht was het 'we hebben geen briefje gehad'.

Ik heb een klacht ingediend maar daar heb ik persoonlijk dus niks aan omdat het niet aangetekend verzonden is, het enige is dat de postbezorger te horen krijgt dat er geklaagd is.
    pi_68494628
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
    'vermist'-briefjes aan alle bomen en lantaarnpalen?
    Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
    pi_68494774
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
    tnt zijn echt hoeren, gelukkig heb ik wel een lieve postbode, maar op me oude adres was dat anders, die zette het gewoon voor de deur neer!

ffr goed zoeken, ff overburen vragen, de hele buurt en ff in je achtertuin kijken, en anders naar tnt rijden en de postbode opzoeken die het afleverd op jullie postcode, en die de wind van voren geven.
    dreigen met de mededeling diefstal en rechtzaak doet het hem echt wel hoor.
    pi_68494905
    Ik ga zo maar s klaar zitten bij het raam voor als ie de straat in rijdt. Helaas verwacht ik verder zelf geen pakketjes, maar met een beetje mazzel moet ie hier zijn voor een van de buren en kan ik m aanschieten cq. afschieten.

Ik heb trouwens geen tuin oid, dus dat kan verder niet.... Ik denk dat het bij een van de buren staat. Maar ja welke.... Krijg zelf ook pakketjes in bewaring voor tot 12 huisnummers verder, en ik woon aan een kruising
    pi_68494933
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja officieel wel...nouja, laten we niet gelijk van het ergste uitgaan, misschien denken de mensen die jouw pakje hebben staan wel dat jij gewoon een briefje hebt gekregen en er vanzelf wel om komt vragen.... Veel mensen laten het in de gang staan/liggen, misschien kun je door de deuren gluren of je iets zwart/rood/wits ziet? En maar aanbellen bij de buren, je zult toch wat moeten....Maar klote is het wel

Gelukkig heb ik zowel een lieve, keurige postbode als lieve buren aan beide kanten die zelf wel in de gaten houden of we terug thuis zijn om het af te geven, en ik besef me steeds meer wat een zegen dat is.....
    pi_68495347
    Hang anders een briefje op de deur Dipkip, waarop je vraagt of degene bij wie het pakje is afgegeven even zijn/haar huisnummer op wil schrijven, zodat jij het op kunt halen.
    Ik heb het ook wel eens gehad en bij mij is het dan altijd de gok bij welke buren het deze keer weer is afgeleverd. Heel vervelend. Vooral omdat ik nooit overdag thuis ben en ik meestal ook geen briefje in de bus vind.

Mocht ik zowaar wel thuis zijn en er wordt bij mij een pakketje voor mijn buren afgeleverd, dan plak ik meestal een briefje op de deur dat het bij mij ligt of ik gooi het zelf even langs 's avonds.
    pi_68495446
    Als wij 'n pakketje voor de buren hebben ga ik het meestal langsbrengen als ze thuis zijn, ook bij de stomme buren.
      woensdag 29 april 2009 @ 13:18:23 #29
    148689 Muis006
    pi_68495680
    Mijn postbode is tevens mijn zeer vriendelijke overbuurvrouw, dus ik heb geluk denk ik. Maar wat lijkt me dat naar als je pakketje kwijt is
    pi_68496130
    Er wordt nergens zelfs maar open gedaan vanavond maar weer een rondje lopen. En hopen dat de pakjesman zo in de straat stopt.
    pi_68496268
    Ohh die pauwenshirtjes zijn leuk. Maar uitverkocht. Buh.

Trouwens, als ik een bestelling in 2x laat bezorgen omdat 1 ding pas later geleverd kan worden, moet ik dan ook 2x verzendkosten betalen??
    pi_68496292
    Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.

*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
    pi_68496552
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Bob. het volgende:
    Trouwens, als ik een bestelling in 2x laat bezorgen omdat 1 ding pas later geleverd kan worden, moet ik dan ook 2x verzendkosten betalen??
    Noop.
      woensdag 29 april 2009 @ 13:41:08 #34
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68496572
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
    Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.

*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
    Grijp hem
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_68496830
    Welk boek dipkip?
    Het zal me niks verbazen als ik straks m'n bestelling krijg dat er gewoon geen pauwenshirtje inzit.
    pi_68496920
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef Dipkip het volgende:
    Ik ga zo maar s klaar zitten bij het raam voor als ie de straat in rijdt. Helaas verwacht ik verder zelf geen pakketjes, maar met een beetje mazzel moet ie hier zijn voor een van de buren en kan ik m aanschieten cq. afschieten.

Ik heb trouwens geen tuin oid, dus dat kan verder niet.... Ik denk dat het bij een van de buren staat. Maar ja welke.... Krijg zelf ook pakketjes in bewaring voor tot 12 huisnummers verder, en ik woon aan een kruising
    even alles afgaan, weet dat het niet ideaal is maar misschien heeft nét die ene buurman de andere buurman wat aan zien pakken

edit: ah zag al dat je op[ jacht was geweest
    pi_68496975
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:

misschien zit je h&m pakketje daar wel bij, dat ie t mee terug heeft genomen
    pi_68497017
    Ze doen nergens open Kleintje, maar misschien vanavond mocht de pakjesman zo niet komen (meestal komt ie om 2 uur).
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef DanseMacabre het volgende:
    Welk boek dipkip?
    De autobiografie van Ron Jeremy
    pi_68497223
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
    Ze doen nergens open Kleintje, maar misschien vanavond mocht de pakjesman zo niet komen (meestal komt ie om 2 uur).
    [..]

De autobiografie van Ron Jeremy
    Gaaf!
    Ik heb gister het lot van de familie meijer binnengekregen van de Eci . Ik heb m'n lidmaatschap al opgezegd en volgens mij ook al acht boeken besteld maar ik blijf bestelherinneringen krijgen. En de klantenservice lult er omheen.

Gister ook een nieuwe telefoon binnengekregen.

Ik hou van pakketjes. En het liefst laat ik het ook nog inpakken voor mezelf.
    pi_68497296
    Heb je mijn pakketje nou eigenlijk nog gehad vandaag?
    pi_68497362
    Ik ga m'n moeder even bellen. Ben bij m'n vriend thuis.
    pi_68497448
    De post is nog niet geweest zei ze.
    pi_68497683
    Ben benieuwd wat je er van vind, heb er nog wat extra dingen in gegooid oh maar dit is eigenlijk het verkeerde topic daarvoor

Come on come on postbode.....
    pi_68497722
    Morgen moet mn bestelling manco staan
    pi_68497761
    Aaaaaargh goddamnit!!!

Volgens de Bol.com track and trace is ook DAT pakket gisteren bezorgd
    pi_68497762
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
    Ben benieuwd wat je er van vind, heb er nog wat extra dingen in gegooid oh maar dit is eigenlijk het verkeerde topic daarvoor

Come on come on postbode.....
    Ik zal het vrijdag zien!
    Ik wil klerennn.
    pi_68497834
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
    Aaaaaargh goddamnit!!!

h&m #66 - waar dipkip de postcode tackeld

nu even wachten tot ie je straatje inkomt..
    pi_68497950
    quote:
    Aaaaaargh goddamnit!!!

Stomme pakketbezorgers.
    Dat ze hun werk 'ns fatsoenlijk doen.
    pi_68498140
    quote:
    Aaaaaargh goddamnit!!!

jezus dat meen je niet Wat een eikel zeg, die bezorger!
    pi_68498156
    Volgens mij zit er een fout in de TT: #55 - #66
    But excuse me if I'm wrong!
    Verder over dat pakje wat niet aangekomen is, dat heb ik nu ook twee keer gehad. Toen heb ik een mailtje naar de H&M gestuurd, zij stuurden toen een formulier van TNT die ik in moest vullen en weer terug moest sturen en toen was het geregeld, hoefde de bestelling niet te betalen. Dus misschien een idee om ook even naar de H&M te mailen?
    pi_68498198
    Jamaarja, dan heb je je bestelling ook niet.
    mopperdemopper.
    pi_68498324
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef StrawberryFields het volgende:
    Volgens mij zit er een fout in de TT: #55 - #66
    But excuse me if I'm wrong!
    Verder over dat pakje wat niet aangekomen is, dat heb ik nu ook twee keer gehad. Toen heb ik een mailtje naar de H&M gestuurd, zij stuurden toen een formulier van TNT die ik in moest vullen en weer terug moest sturen en toen was het geregeld, hoefde de bestelling niet te betalen. Dus misschien een idee om ook even naar de H&M te mailen?
    Ga ik doen als het pakket niet snel opduikt. Voor het zelfde geld komt vanavond een buurvrouw aan de deur met mn pakketjes, dus ik kijk het even aan.
    pi_68498345
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef DanseMacabre het volgende:
    Jamaarja, dan heb je je bestelling ook niet.
    mopperdemopper.
    Dat, idd. En aangezien het voor driekwart uit sale producten bestond, kan ik die ook niet alsnog bestellen
    pi_68498591
    Jullie zijn al op de 2e pagina voordat ik kom met mijn TVP .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_68498843
    Goed he!
    pi_68499440
    Postbode is niet geweest. Figures, meestal ben ik ook de enige in de straat waar ie pakketjes aan afgeeft.

pi_68499667
    Jezus wat gaat het snel.
      woensdag 29 april 2009 @ 15:05:20 #58
    148689 Muis006
    pi_68499710
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Noortje. het volgende:
    Jezus wat gaat het snel.
    Dit topic wel, de H&M helaas niet
    pi_68499981
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dit topic wel, de H&M helaas niet
    Beter sturen we allemaal een brief met klachten, misschien dat het werkt dan.
    pi_68500092
    Ik ben nu echt benieuwd of m'n pauw wel in m'n bestelling zit.
    Eigenlijk stom dat ze gewoon dingen uit je bestelling mikken of dat je telkens opnieuw je inlogcode moet invullen en en en.
    pi_68500139
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Dipkip het volgende:
    Postbode is niet geweest. Figures, meestal ben ik ook de enige in de straat waar ie pakketjes aan afgeeft.

vanavond de buren pesten dan maar..
    pi_68500191
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik ben nu echt benieuwd of m'n pauw wel in m'n bestelling zit.
    Eigenlijk stom dat ze gewoon dingen uit je bestelling mikken of dat je telkens opnieuw je inlogcode moet invullen en en en.
    dat van je inlogcode kan te maken hebben met je eigen internet, met je cookies oid.

zolang ik me schoenen krijg in de juiste maat ben ik al dolblij, en me geruite blousje! de rest kan ik eventueel wel fixen
    pi_68500212
    Ik weet zeker als ze bij ons een pakketje bezorgen bij onze stomme buren dat wij dat pakketje nooit meer terugzien.
    Gelukkig is mijn moeder oppasoma dus altijd thuis en bezorgen ze het meestal aan de andere kant. Gek, want die stomme buren zitten aan ons vast (2 onder 1 kap).
    En als we dan om ons pakketje vragen worden we uitgescholden en krijgen we gewoon ons pakket niet want dan hadden we maar thuis moeten blijven. "Nu is het van ons! ".

@kleintje, wachtwoorden onthoudt ie altijd behalve bij de h&m.
    pi_68500432
    freaky zulke buren

gelukkig heeft me zusje 2 weken vakantie en ik anderhalf, als t goed is kan me zusje hem dan ontvangen
    pi_68500590
    Ja, ze zijn niet echt lief nee.
    Ze hebben zo'n hele hoge boom (die altijd heel gevaarlijk onze kant op helt als het waait). En laatst lag het dak van onze schuur helemaal vol met blaadjes van die boom, m'n pa dus die blaadjes hun kant dus opvegen.

Komt ze naar buiten: "STOMME SUKKEL DOE NORMAAL IK GA DE POLITIE BELLEN!"

Moet ze doen want die boom mag daar eigenlijk helemaal niet staan.
    pi_68500849
    Ik zag de chauffeur de zijstraat in rijden en ben er achteraan gerend

Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
    Postbode: 'eh ja, ik had geen briefje gemaakt, maar het was dat huis *wijst*'
    Ik: 'daar wil ik dan graag een briefje van'
    P: 'die meneer komt het vast snel brengen mevrouw'
    Ik: 'ik heb namelijk de TNT gebeld om te klagen'
    P: 'u heeft gebeld om te klagen?'
    Ik: 'ja, want ik had geen briefje gekregen'
    P: 'dat is niet zo mooi'
    Ik: 'inderdaad, want ik hoor een briefje te krijgen'
    P: 'daar gaat mijn baas over zeuren'
    Ik: 'als u nou alsnog die briefjes maakt, kan ik wel opnieuw opbellen?'
    P: 'oh ja, dat is goed, heeft u de barcodes?'
    Ik: *briefje met barcodes uit zak tovert*
    P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
    Ik: 'dankuwel hoor'
    P: 'dus u belt de TNT'
    Ik: 'ja, ik ga ze meteen bellen!'
    P: *rijdt weg*
    Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet *

Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
    pi_68500926
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Dipkip het volgende:

Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
    P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
    Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet *

Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
    HAHAHAHAHA geniaal echt waar hoop dat je snel je pakketje krijgt!
    pi_68500984
    Wat een domme bezorger zeg.
    Nou hopen dat die vent open doet dan, als ie niet post aan het verbranden is in z'n tuin enzo.
    pi_68501105
    geweldig..... Nouja, je hoeft niet bang te zijn dat je buurman dadelijk met jouw nieuwe jurkje rondloopt als het een buurman is
      woensdag 29 april 2009 @ 15:48:27 #70
    125420 Starlie
    pi_68501243
    Is het geen idee als jullie het ook op jullie werk laten bezorgen (als dat kan tenminste).
    Dat heb ik ook gedaan mede omdat ik me doodschaamde dat ik elke week bij mijn buren moest aanbellen en die dan zeiden: zooo weer een pakje van de H&M... en omdat ik bang was dat het een keer bij mijn stinkende, vrouwenliefhebbende klagende onderbuurvrouw zou beladen... met wie ik elke keer ruzie heb omdat ze mij zogenaamd op hakken hoort rondlopen..... terwijl ik niet eens kan lopen op hakken...

Enig nadeel is nu dat mijn collega's erg nieuwsgierig zijn... maar ja, ik krijg tenminste wel ZELF het pakje!

Edit: Zit me nu te bedenken dat het misschien niet zo handig is dat ik het op mijn werk laat bezorgen... stel dat mijn baas er een keer is... dan denkt hij hee: die heeft genoeg geld om de H&M leeg te shoppen die heeft geen salarisverhoging meer nodig...

[ Bericht 8% gewijzigd door Starlie op 29-04-2009 15:56:04 ]
    pi_68501333
    Omg, ik zie m'n buurman al in m'n jurkje rondlopen.
    pi_68501961
    Wij denken dat onze buurman een travo is, hij heeft altijd alle luxaflex dicht, doet niet open terwijl je hem rond hoort lopen en hij bestelt regelmatig lingerie zonder dat je er ooit een vrouw ziet... Niks mis met travo's maar GEEF MIJ MN PAKKET NU NU NU!!!!

Ik werk trouwens niet, ben dus ook vrijwel altijd thuis, alleen nu was ik één dagje weg en ben 3 pakketten misgelopen.... Bastards.
    pi_68502050
    Zul je net zien..
    pi_68503188
    Het universum lacht mij toe ik zag buurman richting supermarkt lopen en ben hem achterna gerend (assertiviteit en rennen zijn de thema's van vandaag geloof ik). Nu heb ik mn boek en mn kleren

En de jurk zit goed! Ik weet alleen niet of ik hem chique genoeg vind voor een bruiloft... Dit is die van bijna 20 euro uit de sale die in het groen wordt afgebeeld, maar dan in het zwart. Hij is me iets te casual, beetje een flodderstofje. Misschien als het heel warm is ten tijde van de bruiloft *peinst*

Verder gaat ongeveer de helft terug. Spijkerbroek viel zoals jullie al zeiden 3 maten te klein, sneakers zijn veel te groot, en een aantal andere dingen vielen ook raar. Maar er zaten ook hele leuke dingen bij, dus ben tevreden op naar de volgende bestelling!
    pi_68503444
    Leuk jurkje is dat!
    Ik durf nooit broeken bij de h&m te passen daar word ik echt chaggo van.
    pi_68505494
    tvp, jeetje wat gaan jullie snel.

Mijn beloved pakketje is vandaag dan ook gekomen
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 29 april 2009 @ 18:16:07 #77
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68506303
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

h&m #66 - waar dipkip de postcode tackeld

nu even wachten tot ie je straatje inkomt..
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      woensdag 29 april 2009 @ 18:25:40 #78
    125420 Starlie
    pi_68506556
    Het moet trouwens #56 zijn... Of gaan jullie zo snel dat ik er ook een paar heb gemist
      woensdag 29 april 2009 @ 18:34:26 #79
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68506845
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Dipkip het volgende:
    Wij denken dat onze buurman een travo is, hij heeft altijd alle luxaflex dicht, doet niet open terwijl je hem rond hoort lopen en hij bestelt regelmatig lingerie zonder dat je er ooit een vrouw ziet... Niks mis met travo's maar GEEF MIJ MN PAKKET NU NU NU!!!!

Ik werk trouwens niet, ben dus ook vrijwel altijd thuis, alleen nu was ik één dagje weg en ben 3 pakketten misgelopen.... Bastards.
    Waarschijnlijk is hij nou jouw rokjes en topjes aan het passen!
      woensdag 29 april 2009 @ 18:41:52 #80
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68507059
    quote:

Zo doen fashionistas dat ! Zo'n gruwelijke hekel aan pakketjes zonder briefjes..
    pi_68507113
    ik een fashionista

Paar maanden geleden was ik nog praktisch een vent
    pi_68507711
    quote:

Wat een sukkel, die postbode Geniale beschrijving btw, zo met die smileys
    pi_68510775
    tvp
    pi_68511664
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Dipkip het volgende:
    Het universum lacht mij toe ik zag buurman richting supermarkt lopen en ben hem achterna gerend (assertiviteit en rennen zijn de thema's van vandaag geloof ik). Nu heb ik mn boek en mn kleren

En de jurk zit goed! Ik weet alleen niet of ik hem chique genoeg vind voor een bruiloft... Dit is die van bijna 20 euro uit de sale die in het groen wordt afgebeeld, maar dan in het zwart. Hij is me iets te casual, beetje een flodderstofje. Misschien als het heel warm is ten tijde van de bruiloft *peinst*

Verder gaat ongeveer de helft terug. Spijkerbroek viel zoals jullie al zeiden 3 maten te klein, sneakers zijn veel te groot, en een aantal andere dingen vielen ook raar. Maar er zaten ook hele leuke dingen bij, dus ben tevreden op naar de volgende bestelling!
    h&m # 56 - waar dipkip niet alleen de postbode, maar ook de buurman tackeld
    pi_68514846
    Ik ben over een week schuldloos, dus dan kan ik alles houden wat ik van de H&M besteld heb
    pi_68515379
    Weet iemand of de H&M in Arnhem morgen ook tot 2100 open is, aangezien het koninginnedag is? 't Is wel altijd koopavond namelijk en sommige winkels zijn open. Ik kan er niets over vinden op internet en ik bedacht me dat als ik vroeg klaar ben met werken, dat ik dan wel even naar de H&M wil.
    pi_68517095
    durf ik niet te zeggen noortje, lijkt me dat ie open is want morgen om 6 uur savonds is de boel afgelopen.
    pi_68521586
    Wow, mn bestelling is al in behandeling..... Wordt brievenbuspost want ik heb geen T&T code.
    pi_68523165
    Mijne is nog steeds in behandeling. Ik zal het volgende week wel hebben, met pauwenshirt hoop ik.
    pi_68523750
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Kleintje19 het volgende:
    durf ik niet te zeggen noortje, lijkt me dat ie open is want morgen om 6 uur savonds is de boel afgelopen.
    Hmm ja heb je gelijk in.. Nou ja ik bel wel op als ik vroeg klaar ben met werken ofzo.
    pi_68524138
    MANCOOO
    pi_68525814
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
    pi_68529247

donderdag 30 april 2009 @ 15:43:37 #94
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_68531292
    hmmm misschien kunnen jullie me helpen
    ik wil graag een bestelling plaatsen met o.a. die geweldige kussenhoesjes van 2.90
    nu word het meeste geleverd begin mei (daar kan ik voor kiezen)
    behalve 2 van die hoesjes á ¤2,90 p/s waar bij staat "levering eind mei"
    staat er daarboven ineens: "Restbedrag is te laag, je bestelling wordt geannuleerd"

als ik dan kies voor 2 pakketten, worden die laatste 2 kussenhoesjes dan dus geannuleerd? :S
    pi_68531356
    Geen idee, nooit gehad. Maar lijkt me wel raar.
    pi_68531410
    Ja, dan worden ze geannuleerd.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      donderdag 30 april 2009 @ 15:48:05 #97
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_68531419
    volgens een vriendin is dat omdat het dan te duur is met verzenden naar jou?
    zij had dat gehad met een paar slippers, die werden er ook zomaar uitgegooid omdat dan schijnbaar duurder om het op te sturen als wat ze er aan verdienen?

ik vraag me af of, als ik kies voor 1 pakket wat dan eind mei komt (helaas) ze er dan wel in blijven...

overigens vind ik het wel belachelijk dat ze dan geannuleerd worden, wat kan ik er nou aan doen?
    ik wil die kussenhoesjes graag hebben

edit:opgelost heb er een leuk truitje bijgegooid wat toevallig half mei pas leverbaar was, dus die word nu eind mei samen met de kussenhoesjes geleverd

[ Bericht 20% gewijzigd door sproetjes op 30-04-2009 15:58:03 ]
    pi_68534432
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Noortje. het volgende:
    Weet iemand of de H&M in Arnhem morgen ook tot 2100 open is, aangezien het koninginnedag is? 't Is wel altijd koopavond namelijk en sommige winkels zijn open. Ik kan er niets over vinden op internet en ik bedacht me dat als ik vroeg klaar ben met werken, dat ik dan wel even naar de H&M wil.
    Ik was laatst in een h&m die de koopavond had verplaatst naar vrijdag...
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68535303
    Mooi opgelost sproetjes!
    pi_68536048
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 17:45 schreef alors het volgende:

[..]

Ik was laatst in een h&m die de koopavond had verplaatst naar vrijdag...
    Ah dat kan ook. Nou ja ik ga sowieso morgen wel. Bedankt!
    pi_68536820
    Een treurige tvp op deze koninginnedag...
    pi_68536851
    pi_68537065
    Heb de hele dag gewerkt, dus zie nu net de beelden voor het eerst
    pi_68537162
    quote:
    Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Linnie20v het volgende:
    Een treurige tvp op deze koninginnedag...
    Vandaar dat ik ook niet meer zo'n zin had om naar de H&M te gaan.
    pi_68558203
    Het is erg stil hier, iedereen lam door het feesten ofzo ??

Ik wil nieuwe shopartikelen zien, vind weinig dingen leuk momenteel!!
    pi_68558283
    JA inderdaad weinig mensen vandaag op dit forum....
    Ik wacht nog steeds op mijn pakketje wat ik hopelijk snel binnen krijgt....
    pi_68558304
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Linnie20v het volgende:

Die nieuwe schoenen. !!!!
      vrijdag 1 mei 2009 @ 14:41:42 #108
    148689 Muis006
    pi_68558516
    Mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling genomen dus ik heb weinig te melden. Behalve dan dat H&M wel op mag schieten van mij.
    pi_68562086
    ik wacht op mn bestelling die onderweg is maar nog manco staat ik vind van die nieuwe campagne, die riem wel leuk die om het blousje zit, maar nee die kan ik natuurlijk niet vinden
      vrijdag 1 mei 2009 @ 16:50:16 #110
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_68562388
    Mensen die wat meer weten over de coulance van H&M. Ik wil een voorwerp terug brengen die ik een paar dagen geleden gekocht heb. Alleen is het omruilen ervan of een tegoedbon krijgen geen optie. Ik zou het liefst me aankoopbedrag terug willen hebben. Wettelijk gezien niet opeisbaar.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_68562670
    Nou, ik heb m'n schoenen en m'n jurkje. Jurkje past maar schoenen zijn veeel te smal (terwijl ik helemaal geen brede voeten heb). Maar hoe werkt dat nu met terugsturen, kost dat geld? En hoe verreken je dat?
    pi_68562935
    Staat allemaal netjes op de factuur.
    pi_68564766
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Mensen die wat meer weten over de coulance van H&M. Ik wil een voorwerp terug brengen die ik een paar dagen geleden gekocht heb. Alleen is het omruilen ervan of een tegoedbon krijgen geen optie. Ik zou het liefst me aankoopbedrag terug willen hebben. Wettelijk gezien niet opeisbaar.
    dan moet je het terugsturen, maar als je het in de winkel hebt gehaald krijg je gewoon je geld terug, ik snap je verhaal niet helemaal heb je het via internet gekocht oid?
    pi_68564790
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
    Nou, ik heb m'n schoenen en m'n jurkje. Jurkje past maar schoenen zijn veeel te smal (terwijl ik helemaal geen brede voeten heb). Maar hoe werkt dat nu met terugsturen, kost dat geld? En hoe verreken je dat?
    welke schoenen waren dat?
    heb je acceptgiro of maandfactuur?
    edit; heeft h&m cadeaubonnen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kleintje19 op 01-05-2009 18:38:28 ]
    pi_68565541
    Van die met heule hoge hak. Ik heb maandfactuur. Ik had wel de hele dag gelopen dus waren m'n voeten wat dikker.
    Nu met pantykousjes geprobeerd en dat ging wel.
    pi_68565578
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef DanseMacabre het volgende:
    Van die met heule hoge hak. Ik heb maandfactuur. Ik had wel de hele dag gelopen dus waren m'n voeten wat dikker.
    Nu met pantykousjes geprobeerd en dat ging wel.
    die gladiator?

?
      vrijdag 1 mei 2009 @ 19:37:01 #117
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68567037
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Linnie20v het volgende:

Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4

En nog heel kort de stad in geweest, het paauwenshirt van divided is NIET mooi. Ik heb de witte aangehad en hij is superdoorzichtig, op de paarse vond ik de print niet mooi uitkomen. Tis echt zo'n kwaliteitsloos dun dividedstofje

Deze dus, weesch gewaarschuwd!

Tevens een opruiming in mijn lopende bestelling toegepast, van 145 naar 66 euro, hoe goed is dat
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 19:48:40 #118
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68567442
    Ik denk dat ik ook maar die capribroek die zovelen al hebben besteld ga bestellen.
    Ik ga deze zomer op vakantie naar Oostenrijk en ik zie mezelf niet in een rokje door de bergen struinen

En voor doorschijnende shirtjes hebben ze de huidkleurige beha uitgevonden . Mijn redding voor veel truitjes die eigenlijk best mooi zijn, maar wat doorschijnen
      vrijdag 1 mei 2009 @ 19:57:32 #119
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68567732
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:
    Ik denk dat ik ook maar die capribroek die zovelen al hebben besteld ga bestellen.
    Ik ga deze zomer op vakantie naar Oostenrijk en ik zie mezelf niet in een rokje door de bergen struinen

En voor doorschijnende shirtjes hebben ze de huidkleurige beha uitgevonden . Mijn redding voor veel truitjes die eigenlijk best mooi zijn, maar wat doorschijnen
    Ik had een huidskleurig hemdje aan, maar zelfs dat zag je heel duidelijk
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 20:00:13 #120
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68567841
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef alors het volgende:

[..]

Ik had een huidskleurig hemdje aan, maar zelfs dat zag je heel duidelijk
    Dan is de kwaliteit van het shirt inderdaad TE dramatisch, als zelfs dat niet helpt
      vrijdag 1 mei 2009 @ 20:06:37 #121
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68568029

Heeft iemand deze al? Ik zit te twijfelen en vraag me af hoe ie valt
      vrijdag 1 mei 2009 @ 20:09:05 #122
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68568111
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Enfermera het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik heb 'm niet maar ik vind het jammer dat hij WIT is. Die printjes hadden gaafer gestaan op iets zwart. Dat is de reden voor mij om hem niet te kopen.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 20:24:32 #123
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68568635
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik heb 'm niet maar ik vind het jammer dat hij WIT is. Die printjes hadden gaafer gestaan op iets zwart. Dat is de reden voor mij om hem niet te kopen.
    Hij is lichtlila

Hij zat bij mij een beetje raar op de rug, verder zit de print heel mooi op/in de stof, beeldig Alleen hij zit op sommige plekken dubbel en op andere niet voor... Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar langs de naden zit de stof dubbel, alleen de 2 driehoek op je tiet niet, dat lijkt wat raar, maar kun je misschien wel verhelpen met een huidskleurig of lila hemdje of bh eronder...
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 20:31:58 #124
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68568918
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef alors het volgende:

[..]

Hij is lichtlila

Hij zat bij mij een beetje raar op de rug, verder zit de print heel mooi op/in de stof, beeldig Alleen hij zit op sommige plekken dubbel en op andere niet voor... Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar langs de naden zit de stof dubbel, alleen de 2 driehoek op je tiet niet, dat lijkt wat raar, maar kun je misschien wel verhelpen met een huidskleurig of lila hemdje of bh eronder...
    Oh? Wat raar joh van die stof. Nouja, ik bestel 'm binnenkort denk gewoon en dan kijk ik wel hoe ie valt Thanks iig!
    pi_68576451
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Enfermera het volgende:
    [ afbeelding ]

ik had hem ook al gespot, die paarse doorzichtige tuniek gaat waarsch. terug en dit leek me wel een mooie vervanger

Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
    ik weet niet maar denk dat ze op hun achterhoofd gevallen zijn, 2 dagen maar in behandeling, 1 dag manco
    pi_68577614
    Ik heb die jurk ook besteld.
    Nou, dan ben ik benieuwd of dat pauwenshirtje leuk is.
    En die schoenen zijn het niet trouwens.
    pi_68584564
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-05-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
    Zending zit in afleverroute 02-05-2009 Utrecht , pakkettendistributie
    ik ben zooo blij
    pi_68584956
    ZUCHT

Zit ik net door dat best of Spring catalogusje te bladeren en zie ik een aantal leuke dingen die ik wil bestellen, is het natuurlijk allemaal al uitverkocht
    pi_68585637
    Ik wil ook op manco, verdomme.
    pi_68585715
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef Chanty87 het volgende:
    ZUCHT

Zit ik net door dat best of Spring catalogusje te bladeren en zie ik een aantal leuke dingen die ik wil bestellen, is het natuurlijk allemaal al uitverkocht
    staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjes dus wil persee donkerblauw maar die krijg ik elke keer niet te pakken (pagina 13 van t boekje)
    pi_68585757
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4

En nog heel kort de stad in geweest, het paauwenshirt van divided is NIET mooi. Ik heb de witte aangehad en hij is superdoorzichtig, op de paarse vond ik de print niet mooi uitkomen. Tis echt zo'n kwaliteitsloos dun dividedstofje

Deze dus, weesch gewaarschuwd!

[ afbeelding ]

Tevens een opruiming in mijn lopende bestelling toegepast, van 145 naar 66 euro, hoe goed is dat

Eigenlijk had ik dat wel verwacht trouwens.
    pi_68585938
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjes dus wil persee donkerblauw maar die krijg ik elke keer niet te pakken (pagina 13 van t boekje)
    Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...
    pi_68586059

Besteld heeft . Geen idee of het me staat, maar ik vind het er zo schattig uitzien
      zaterdag 2 mei 2009 @ 11:41:42 #134
    125420 Starlie
    pi_68586338
    Mijn Chauffeur is onderweg!!!!!!! Heb ik tenminste weer iets om aan te trekken
    pi_68586620
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...
    die is idd ook super wijs!

chaffeur is onderweg *wacht tot ze hem kan bespringen*
    pi_68588522
    ik heb zo'n broekpak (harembroek) maar vind er geen goede foto van.

komt van den H&M
    Werewolf
    pi_68588835
    nou heb me pakket maareh is best wel een tegenvaller...

dit blouse/hemdje is echt mn grootste miskoop ooit, zelfs me hempjes van de zeeman zitten lekkerder en netter ook is ie gewoon echt niet geschikt voor rondborstige dames, met mn cup e zit de hele band op mn borst terwijl hij eronder hoort te zitten maar op je rug zit hij wel naar beneden, raar gezicht dus..

ik ben net een zwart gekleede zeekoe hierin wel een mooie en fijne stof!

en deze zit niet lekker

twijfelgeval, beetje vormloos maar hij verstopt wel een hoop ook de kleuren zijn niet zo spetterend.

ook twijfel gevalletje omdat hij doorschijnt

die spijkerbroek is echt voor me gemaakt, zit heel erg mooi! en het hempie voor 2,90 blijft natuurlijk ook

en mijn ubergeile schoenen

twijfel gevalletjes gaat mamsie bepalen
    pi_68591705
    Ik heb m'n spullen binnen en alles past.
    En m'n multjes zijn zo. En het pauwenshirt staat ook leuk, waarschijnlijk doe ik daar dan wel een hempie onder ofzo.
    pi_68592085
    het geruite shirtje blijft, en het tuniekje gaat terug, me moeder vind hem wel erg leuk maar met legging, maar dat ding doorschijnt mij teveel voor een legging.
      zaterdag 2 mei 2009 @ 16:33:29 #140
    125420 Starlie
    pi_68592646
    Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, maar mijn pauwenshirt zat er niet bij!!! Stond ook niet op de pakbon... beetje jammer dus!
    pi_68592653
    Jammer, tis wel een leuk tuniekje.
    pi_68594014
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef DanseMacabre het volgende:
    Jammer, tis wel een leuk tuniekje.
    zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauww

maar even een vraagje weet iemand of je een bestelling die in behandeling is kan annuleren? het gaat hier om een pakketje dat via de brievenbus komt want hij heeft geen nr?
    pi_68594025
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Starlie het volgende:
    Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, maar mijn pauwenshirt zat er niet bij!!! Stond ook niet op de pakbon... beetje jammer dus!
    dat is minder..
    pi_68594032
    Kleintje19, die schoenen OMG ik vind ze op de site heel lelijk maar op jouw foto.
      zaterdag 2 mei 2009 @ 17:27:53 #145
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68594063
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauww

maar even een vraagje weet iemand of je een bestelling die in behandeling is kan annuleren? het gaat hier om een pakketje dat via de brievenbus komt want hij heeft geen nr?
    Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.
    pi_68594626
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
    Kleintje19, die schoenen OMG ik vind ze op de site heel lelijk maar op jouw foto.
    ik heb een geile camera maar je snapt wel hoe verliefd ik er op ben dus, ze zijn echt like wauw, alleen de touwtjes zijn even kut, als ze te strak zitten zitten ze niet lekker, en als ze los hangen aan de binnekant (niet strak getrokken) staan ze dus in je poot te branden maar voor de rest >
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.
    hmm sjips... heb toch even gemaild you never know ik wil namelijk nog 2 dingetjes, maar ik had niet verwacht dat als je om 22.30 besteld je de volgende ochtend om 9 uur niets meer kan wijzigen.. een bestelling word nooit zo snel in behandeling genomen maar goed.. ik hoor het wel en anders haal ik de rest wel in de winkel.. want vind het zonde van me verzendkosten.
    pi_68594672
    die broek is btw ook staat heel leuk met de pumps ik moet hem alleen weer eens wegbrengen naar zo'n knuppel die hem korter maakt, hij is veul te lang en bij zo'n jeans is het niet mooi om hem om te vouwen, maakt mn benen korter.. en ik heb al zulke korte beentjes
    pi_68595756
    Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
    pi_68596508
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
    tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.
      zaterdag 2 mei 2009 @ 19:02:26 #150
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68596810
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.
    Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!
    pi_68598533
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!
    juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checken daarom bestel ik ze meestal niet via internet maar deze was maar 20 euro en kreeg nog korting erop en hij zit mooi
      zaterdag 2 mei 2009 @ 20:16:57 #152
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68599636
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checken daarom bestel ik ze meestal niet via internet maar deze was maar 20 euro en kreeg nog korting erop en hij zit mooi
    De spijkerbroeken van de H&M zitten goed maar die normale 'nette' broeken daar heb ik altijd of een plooi-kruis of een flubberkontje. En ik heb gewoon normale ronde billen dus het ligt niet aan mij!
      zaterdag 2 mei 2009 @ 20:31:10 #153
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68600368
    Haha, ik heb precies hetzelfde als jullie
    Mijn broeken zijn ook aaaltijd te kort, maar voor de rest zitten ze goed dus laat ik ze altijd vermaken of ik doe het zelf bij mn moeder (die heeft een naaimachine xD).
    Je moet wat he, als je blijkbaar te klein bent
    pi_68615667
    Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?

De reden dat ik hieraan twijfel is omdat het met borstzak altijd iets sportiefs aanduid.

zondag 3 mei 2009 @ 13:08:46 #155
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_68615804
    Ik vind dat een borstzak ook formeel kan.. het ziet er nog steeds netjes uit.
    maar tja dat ben ik maar
      zondag 3 mei 2009 @ 13:44:42 #156
    62419 CherryLips
    chocoholic
    pi_68616882
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
    Broeken zijn bij mij altijd te kort . En ik heb geen heupen of kont .
    Tap tap tap
    pi_68619966
    Ik heb juist wel heupen en een kont.
    Dus alles is te klein daar en te ruim bij m'n taille.
    pi_68620546
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:
    Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?
    Dat ligt er denk ik aan hoe netjes je gekleed wil naar jouw school. Op mijn uni zie ik zat studenten met zulke shirts, maar ik denk dat het op een school waar driekwart in afgezakte skinnies met onderbroeken er boven uit getrokken rondloopt het wat meer uit de toon valt.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het combineert.
    pi_68620945
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    Same Ben hartstikke blij met mijn figuur hoor, daar niet van, maar alles lijkt voor vormloze dames gemaakt te zijn qua broeken Vooral bij H&M.
    pi_68621177
    Ik gluur ook weer even mee.
    pi_68623131
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    zelfde hier heb ik een mooie broek, en dan komt ie eindelijk over mn billen heen en dan istie om mn buik veel te groot, ik loop echt de hele dag te hijsen aan mn broek
      zondag 3 mei 2009 @ 16:33:48 #162
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68624022
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:

De reden dat ik hieraan twijfel is omdat het met borstzak altijd iets sportiefs aanduid.

[ afbeelding ]
    Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?
    pi_68628256
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?
    Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.
      zondag 3 mei 2009 @ 21:19:43 #164
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68634578
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Dracula188 het volgende:

[..]

Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.
    Nou wat mij betreft kan je ermee naar school.
    pi_68636955
    je moet sowieso dragen wat jij wilt, en niet op je omgeving letten, als ik dat zou doen zou ik al mn fashion weg moeten stoppen en me haren zwart verven, het gaat erom toch wat jij leuk vind...

http://www.girlscene.nl/f(...)n_voor_hm_zomer_2009

pi_68638066
    Leuke kimono
    pi_68638374
    Ooh die lange jurk is geweldig.
    pi_68638982
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Bob. het volgende:
    Ooh die lange jurk is geweldig.
    ja mooi he

wil me daar best in vertonen voor een gala oid
    die kimono vind ik ook wijs
    pi_68641992
    Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
    pi_68644853
    Nog meer die zitten te wachten tot het technisch onderhoud voorbij is?
    pi_68645033
    Geen leuke spulletjes in de sale vanochtend
    pi_68645052
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
    Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
    Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.
    Klussen deel 1 en 2
    pi_68646530
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
    kan.. misschien is het bedrag nu hoger oid? mail anders even
    pi_68646850
    quote:
    Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Kleintje19 het volgende:

die kimono vind ik ook wijs
    Inderdaad, maar iets zegt me dat ie mega doorschijnt.....

Wat betreft broeken, hier ook al zo'n probleem..... Ik ben klein (bijna alle broeken zijn me te lang), heb een holle rug en een rond achterwerk. 75% van de H&M broeken kan ik dus écht niet aan omdat hij dan van achetren een immens stuk open blijft staan, ik moet echt geluk hebben met de broeken. Lage taille-broeken van de H&M passen mij sowieso niet, die zijn echt gemaakt op minibipsjes, met de hoge taille wil het vaak nog wel lukken....
      maandag 4 mei 2009 @ 10:48:55 #175
    143586 sproetjes
    ignorance is bliss
    pi_68647958
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.
    ik heb hetzelfde en ik heb indd ook gewoon alles betaald, want mijn vorige bestelling is van 2 maanden geleden dus die is al lang betaald "helaas te laat, nieuwe levering half mei" en de rest wat op half mei stond staat nu op eind mei :
      maandag 4 mei 2009 @ 10:56:28 #176
    148689 Muis006
    pi_68648206
    Mijn bestelling stond ook op eind mei, dus ik had er een topje bijgegooid wat half mei geleverd zou worden. Toen vroegen ze "wanneer wil je het eerste pakket" dus ik had begin mei aangeklikt daarna het topje van half mei eruit gegooid. En nu is m'n bestelling in behandeling genomen
    pi_68648945
    Mijn andere pakket (die komt door de brievenbus) is ook al onderweg van de andere bestelling gaat er een hele hoop terug vanmiddag.
    pi_68649130
    Ik vind dit jurkje zo mooi:

Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.

Deze ga ik sowieso bestellen:

Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
    ''Going mental on the Wabbu''
    pi_68651054
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
    Ik vind dit jurkje zo mooi:
    [ afbeelding ]
    Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.
    Mooie kleur ook
    Noot noot.
    pi_68651076
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
    Deze ga ik sowieso bestellen:
    [ afbeelding ]

Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
    Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
    pi_68652227
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
    Staat ie bij ieder figuur mooi?
    pi_68652367
    Dan ben ik blij dat ik 'm ook besteld heb Deliah Nu alleen nog hopen dat de maat goed is

En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
    pi_68652447
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Together-Alone het volgende:
    En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
    Ik vind hem een beetje te serieus .
    pi_68652502
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Staat ie bij ieder figuur mooi?
    Geen idee, bij mijn figuur paste die perfect, 1,60m en maat 38.
    pi_68652585
    Ik ben benieuwd hoe ie zit met mijn 1.94 en maat 36 (bovenkant dan iig )
    pi_68652736
    Hoe valt ie aan de bovenkant? Ziet het er ook nog een beetje normaal uit bij een grotere cup of heb je dan gelijk een hobbezak aan?
    pi_68652913
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 08:05 schreef Daph_ het volgende:
    Geen leuke spulletjes in de sale vanochtend
    Ik zag wel een aantal dingen maar het meeste was meteen weg. Ik heb een leuk shirtje voor 2,90 en de spijkerrok die ik eerder terug heb gestuurd omdat ik voor 25 euro niet zelf nog achter de naaimachine wil gaan zitten, nu voor de helft. Ik vond hem erg mooi maar je keek tussen de knopen door en dan kon je zo je slipje zien. Voor 12 euro wil ik m wekl vaststikken en bovenaan wat drukknoopjes er op zetten, want ik ben verder nergens een leuke spijkerrok tegen gekomen.
    pi_68658099
    Ik vind dat jurkje te duur.
    Ik heb een shirtje voor onder m'n pauwenshirt besteld. Anders is tie zo doorschijnend.
    pi_68658476
    Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
      maandag 4 mei 2009 @ 16:11:43 #190
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68658829
    Godverdomme! Nou zijn er WEER dingen verschoven! Eerst stonden die op half mei, nou weer op eind mei! Come on man.. En ook niet eens laten weten waarom het dan opschuift he. Sjeez. Ik ga morgen wel weer bellen..
    pi_68659027
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Together-Alone het volgende:
    Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
    Neeje niet die. Die andere, die nette.
    pi_68659214
    Ooow die, ja die was 40 euro.. Vond ik ook wel veel maar hij zat zo mooi in de winkel Mag ik ook echt geen gram meer aankomen.
    pi_68659857
    ze hebben een topje uit mijn bestelling geflikkerd en kan m er niet meer indoen omdat dat de enige nalevering was en de rest is al in behandeling

*mail stuurt*
    pi_68660122
    Waarom flikkeren ze toch altijd van alles uit bestellingen?
    pi_68660238
    Het gaat weer lekker Ze leren het ook nooit...
    pi_68660386
    Bij bij hadden ze er een blazer bijgezet Kreeg ik opeens 2 blazers. Ik vond het al zo gek dat mijn factuur/saldo opeens veel hoger was
    pi_68660416
    en het was nog wel mijn 3/4 top die ik o zo nodig heb! Als ze niet met beter alternatief komen (5 euro korting ofzo, heb ik tenminste de tyfus verzendkosten er weer uit), dan... dan.... moet ik maar met mijn luie reet van de bank en op de fiets naar de H&M hier in de stad
    pi_68661638
    Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
    pi_68662403
    Is bij jullie de bestelling van half mei in behandeling? Of kan dat nog komen...
    pi_68663068
    Toen ik net keek nog niet.
      maandag 4 mei 2009 @ 18:15:03 #201
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68663272
    Pff. Ik denk er zelfs over om dat zomerjasje maar gewoon in de winkel te halen, dan maar zonder korting. Ik zou 'm nu dan eind mei krijgen! Dan is het al zo erg zomer dat ik 'm misschien niet eens nodig heb. Hopeloos. Mja.
    pi_68663668
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
    10 minuten fietsen
    pi_68663711
      maandag 4 mei 2009 @ 19:00:08 #204
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_68664576
    Ik woon in Gouda en daar is ook (nog!) geen H&M, maar er zijn wel plannen om die hier te gaan invoeren (blijjj ). Ik ga meestal naar de H&M in Rotterdam, omdat ik daar ook op school zit. 30 minuutjes ben ik er.
      maandag 4 mei 2009 @ 19:14:21 #205
    125420 Starlie
    pi_68665021
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

10 minuten fietsen
    5 min. fietsen! Maar wij hebben geen grote H&M...
    pi_68665022
    H&M hier heeft overigens nooit iets leuks! Tenminste alle leuke op de online shop hebben ze gewoon niet... of pas veel later, dan heb ik het al via de online shop

Heb al mail terug van H&M!!!!!

Beste miss-piggy,

Bedankt voor je mail.

We hebben er geen verklaring voor waarom je nalevering verdwenen was. We hebben de top opnieuw voor je besteld en deze wordt binnen 5 tot 8 werkdagen zonder extra verzendkosten bij je geleverd.

We wensen je veel plezier met je bestelling en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
    pi_68667853
    Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.

* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
    pi_68668762
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
    Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.

* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
    So true idd...
    pi_68669912
    Jeweettoch.
    Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
      maandag 4 mei 2009 @ 21:32:06 #210
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68670297
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
    Jeweettoch.
    Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
    Ja daar erger ik me ook aan.
      maandag 4 mei 2009 @ 21:33:42 #211
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68670378
    quote:
    Jeweettoch.
    Ik ben een jongere en ik erger me eraan.
    pi_68670482
    Of dat ze hardop gaan bespreken wie wie gepijpt heeft. Noem me een oud wijf, maar dat hoef ik niet te horen tijdens het winkelen. En als je vraagt of je er langs mag zo kijken en geluiden maken alsof je iets vreselijks stoms hebt gezegd en bovendien 87 bent ofzo. Alsof je daar niet meer hoort te komen als je boven de 18 bent
      maandag 4 mei 2009 @ 21:37:36 #213
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68670595
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef Dipkip het volgende:
    Of dat ze hardop gaan bespreken wie wie gepijpt heeft. Noem me een oud wijf, maar dat hoef ik niet te horen tijdens het winkelen. En als je vraagt of je er langs mag zo kijken en geluiden maken alsof je iets vreselijks stoms hebt gezegd en bovendien 87 bent ofzo. Alsof je daar niet meer hoort te komen als je boven de 18 bent
    Die heb je ook in de trein en dan vooral lekker hard op in je GSM schreeuwen zodat de hele coupe op de hoogte is.
    pi_68670640
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ben een jongere en ik erger me eraan.
    Ik ben ook een jongere. Idem.
    pi_68670721
    Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik op mn 25ste me al zo een andere generatie zou voelen dan deze groep... Dat ik echt oprecht zou denken WTF dat deden wij echt niet. Ja heus wel giebelen enzo, maar niet zo arrogant en zo agressief. Ik keek juist op tegen studentes, niet op ze neer.
    pi_68670923
    Ik zat een keer in de bus met dat soort drollen, zitten ze te klagen over dat hun telefoon niet hard genoeg kan en over "wijven" die ze op stap in elkaar hebben geslagen.

En dan mensen uitschelden om dat ze te lang kijken.
    pi_68672106
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
    Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik op mn 25ste me al zo een andere generatie zou voelen dan deze groep... Dat ik echt oprecht zou denken WTF dat deden wij echt niet. Ja heus wel giebelen enzo, maar niet zo arrogant en zo agressief. Ik keek juist op tegen studentes, niet op ze neer.
    idem en ik ben 22
    pi_68672244
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik ben ook een jongere. Idem.
    Same here.
    Vooral dat 'mag ik er even langs' is herkenbaar. Dat is toch een normale beleefde vraag.
    Of als je in de drukte tegen ze opbotst 'sorry' zeggen en ze kijken je aan alsof je gek bent
    pi_68672813
    Ik heb hier laatst een paar jochies van 11 aan de deur gehad. Aanbellen en een zo'n ding voor over het fietszadel tussen onze deur klemmen. Ik heb dat ding gepakt en de deur dicht gedaan. Vervolgens gingen ze door onze voortuin baggeren om daarna tegen onze deur aan te trappen.
    En ik was een vieze hoer en mijn neefje van 10 die zou me kapotneuken (dat is overigens een heel lief manneke maargoed). Ze zeiden ook nog dat z'n vader LEKKER PUH HELEMAAL DOOD WAS.

Ohja, ze gingen de politie bellen als ik dat ding niet terug zou geven want dat was van z'n mama.
    pi_68673104
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Starlie het volgende:

[..]

5 min. fietsen! Maar wij hebben geen grote H&M...
    3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.
    pi_68673284
    quote:
    Jeweettoch.
    ik vertelde gisteren tegen me moeder, er liep er 1 op straat met zn vriendje, niet ouder dan 8, en zn vriendje had hem ondergespoten met waterpistool, vervolgens kwam er alleen maar uit kankerlijer, kankerjong en kankermarrokaan, ik pak je wel bij je kankerkop...
    serieus en dat is dan niet ouder dan 8..
    ik zelf ben bijna 20, maar mn broer heeft het één keer tegen me moeder gezegd vroegah, toen heeft mn moeder zn mond gespoeld met een blok zeep... *zucht* waar is vroeger ik krijg gewoon kippenvel als ik het al moet gebruiken om te vertellen dat me buurvrouw er aan overleden is, laat staan als je het als scheldwoord gebruikt..
    pi_68673503
    Inderdaad...
    pi_68681266
    Ik heb weer niks leuks gezien in de sale

Wel goed voor de portemonnee though
      dinsdag 5 mei 2009 @ 09:16:27 #224
    125420 Starlie
    pi_68682193
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.
    Oke oke.. jij wint!
    pi_68684417
    * gna gna *

maar goed, ik heb zaterdag me bestelling gekregen en er gaat een hoop terug, tot wanneer kan ik het terugsturen, want er komt nu nog een pakketje aan en als ik daar niet alles van hou dan moet het 2x terug
      dinsdag 5 mei 2009 @ 11:11:30 #226
    125420 Starlie
    pi_68685109
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef Kleintje19 het volgende:
    * gna gna *

maar goed, ik heb zaterdag me bestelling gekregen en er gaat een hoop terug, tot wanneer kan ik het terugsturen, want er komt nu nog een pakketje aan en als ik daar niet alles van hou dan moet het 2x terug
    Als je een acceptgiro bij je bestelling hebt dan moet je het volgens mij binnen 2 weken terugsturen. Als het goed is staat het op je pakbon!
    pi_68687009
    Ik had zaterdag ook m'n bestelling gekregen, ik had het een maat kleiner besteld dan dat ik altijd normaal heb omdat het eigenlijk allemaal niet meer in m'n maat was.
    En het paste gewoon allemaal goed.
    pi_68687182
    Ik heb nog altijd niets bij mijn bestelling gemikt!!
    Er is ook niets leuks te krijgen nu...
    pi_68687894
    Bestelling is in behandeling oeoew, ik hoop dat die jurk goed is voor de bruiloft...
    pi_68688548
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 11:11 schreef Starlie het volgende:

[..]

Als je een acceptgiro bij je bestelling hebt dan moet je het volgens mij binnen 2 weken terugsturen. Als het goed is staat het op je pakbon!
    heb een maandfactuur maar ik doe het vrijdag wel op de post.
    pi_68688943
    Najaarscatalogus, allemaal leuke winterspulletjes .
    Alleen nog niet via internet te bestellen , dat ik dat voor de zomer al wil doen .
      dinsdag 5 mei 2009 @ 12:59:19 #232
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68689008
    Jaaa ik heb em ook!! Staat veel leuks in hoor, mijn hartje gaat er sneller van kloppen

know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 13:10:06 #233
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68689355
    Aaah waarom kan ik niet al nu bestellen, fix dat deze week nog even please, oh tis echt prachtig allemaal Hele toffe schoenen, accessoires en lingerie en gewone kleding natuurlijk ook

H&M wil de recessie volgens mij te lijf gaan met 5 centjes. Alles is nu .95 ipc .90
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68689605
    Ja verdorie, ik heb nog geen post gehad ..
    pi_68689646
    Ik wil 'm ook
    Noot noot.
    pi_68689788
    grrr mn postventje komt altijd pas na 4en, zo irritant nu moet ik hem straks weer tackelen omdat hij het te laat bracht
    pi_68689885
    Ik was te snel , hij ligt nu naast me...
      dinsdag 5 mei 2009 @ 13:25:15 #238
    125420 Starlie
    pi_68689887
    Post is net geweest... maar geen najaarscatalogus!!!
    Hopelijk morgen dan heb ik tenminste wat te doen op mijn werk
    pi_68689992
    Ahhhhh iik wil bestellen ... leuke schoenen en ben pas net gaan bladeren...
    pi_68690110
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef Starlie het volgende:
    Post is net geweest... maar geen najaarscatalogus!!!
    Hopelijk morgen dan heb ik tenminste wat te doen op mijn werk

IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
    Noot noot.
    pi_68690367
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
    Als het aan mij lag, zetten ze de hele H&M collectie op internet.
    Maarja, daarentegen ga je soms in de winkel kijken en dan zie je een artikel wat er leuk uit zag op de site, maar in werkelijkheid weer niets voorstelt. Of iets dat er op internet heel saai uitziet maar in het echt heel leuk is.
    Wat er nu op de site staat vind ik niets. Ik heb al maanden niets meer besteld en mijn totale waarde qua bestellingen over de afgelopen 12 maanden ligt onder de 150 euro. Eerder onder de 100 denk ik eigenlijk. Ik koop sowieso niet zo veel meer bij H&M, ik vind het echt tegenvallig tegenwoordig. En dan heb ik het niet eens over de kwaliteit want dat heb ik eigenlijk altijd best mee vinden vallen. Maar ik vind het gewoon niet origineel meer, en nogal truttig en saai.

[ Bericht 15% gewijzigd door Syytön op 05-05-2009 13:49:03 ]
    pi_68690563
    Ik gooi mn H&M post tegenwoordig ongeopend weg, anders kom ik véél te erg in de verleiding en ik mag niks meer kopen......
    pi_68690706
    Mijn bestelling is ook in behandeling.
    En nu ga ik even de brievenbus checken.
    pi_68691575
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    Dan woon je dicht bij mij in de buurt denk ik
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:16:25 #245
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68691770
    pics van de catalogus van via ellegirl forum

kunnen jullie toch een beetje meegenieten
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:18:22 #246
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_68691853
    woehoeee ik heb de catalogus net binnen.. ga even grondig doorbladeren met een pen in de aanslag..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_68691895
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef alors het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dankje die tas op het 4e plaatje is leuk!!! onder in de hoek
    pi_68691896
    Thanks alors
    Noot noot.
    pi_68692114
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Dan woon je dicht bij mij in de buurt denk ik
    Waar kom jij vandaan dan?
    pi_68692189
    Ohja de catalogus had ik nog niet, vanmiddag misschien met selektmail of iets anders dan tnt.
    pi_68692208
    Die schoenen linksonder op plaatje 4

Wel dom gezicht idd die ,95 in plaats van ,90
    pi_68692228
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Waar kom jij vandaan dan?
    Omgeving helmond eindhoven
    pi_68692309
    Je hebt pm.
    pi_68692800

[img]https://shop.hm.com/media/products/605/DXL605_61573_D0037_99_9999.jpg[/img]

En dit alles voor maar 32,70

Heeft iemand deze artikelen ook/??
    pi_68692886
    en deze..

[img]https://shop.hm.com/media/products/605/DXL605_61573_D0037_99_9999.jpg[/img]
    pi_68693075

10 euro Zal ik doen, zal ik doen? (Dan word ik wel 1.90 )
    Noot noot.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:48:29 #257
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68693103
    Je moet de s na http even weghalen nu zijn ze niet te zien.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68693106
    Dieske laat even weten hoe dat grijze jurkje valt als je hem hebt!
    pi_68693151
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik heb ze besteld een paar maanden terug, ze zijn echt superstoer! Enige nadeel is dat de maat wel kleiner valt. Ik had maar 41 besteld (ik heb 40 en 40,5) en ze waren zo klein dat mijn tenen gelijk pijn deden. Ik heb ze teruggestuurd.. Ik zou dus een maatje groter bestellen dan je eigenlijk hebt
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:49:50 #260
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68693160
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik vind ze super
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68693437

Haha ik dacht al waarom die andere twee wel en deze niet, hopelijk issie nu wel te zien
    pi_68693450
    Besteld!
    Noot noot.
    pi_68693474
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
    Dieske laat even weten hoe dat grijze jurkje valt als je hem hebt!
    Is goed, ik ben benieuwd. Ziet er zo wel leuk uit maarja je weet het maar nooit, misschien heeel dunne kwaliteit dat je er zo doorheen kijkt...

iemand anders die hem wel al heeft?
    pi_68693750
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Is goed, ik ben benieuwd. Ziet er zo wel leuk uit maarja je weet het maar nooit, misschien heeel dunne kwaliteit dat je er zo doorheen kijkt...

iemand anders die hem wel al heeft?
    Ik heb hem in het blauw! Stof is idd erg dun, maar wel heel fijn en schijnt totaal niet door.
    Maar ik weet niet hoe het zit met een grijze kleur. Zal denk ik wel meevallen.
    Noot noot.
    pi_68693856
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik heb hem in het blauw! Stof is idd erg dun, maar wel heel fijn en schijnt totaal niet door.
    Maar ik weet niet hoe het zit met een grijze kleur. Zal denk ik wel meevallen.
    Ow dat is mooi!! Wat voor postuur heb jij??? en draag jij hem over een broek of legging???
    pi_68693953
    Trouwens die bikini (die gekleurde van het vorige topic) die heb ik inmiddels binnen gekregen afgelopen weekend

Is echt leuk en zit goed! Alleen het bikini hesje valt een beetje klein. Gelukkig had ik twee maken besteld
    pi_68694186
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ow dat is mooi!! Wat voor postuur heb jij??? en draag jij hem over een broek of legging???
    Ja ik ben dus vrij lang, dus draag hem gewoon onder een hele strakke broek.
    Als je gewoon rond de 1.70 bent ofzo, kun je hem makkelijker als echt jurkje dragen
    Noot noot.
    pi_68694472
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef dieske87 het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit alles voor maar 32,70

Heeft iemand deze artikelen ook/??
    Dat hemdje is geweldig, ik heb hem in het zwart en hij is heel lang en valt erg mooi. Ik heb de grootste maat en hij past perfect (normaal maat 36/S)
    pi_68695043
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat hemdje is geweldig, ik heb hem in het zwart en hij is heel lang en valt erg mooi. Ik heb de grootste maat en hij past perfect (normaal maat 36/S)
    Ik heb maat 170 besteld
    Ik ben 164cm groot
    Normaal 34xs 0f 36s
    Nu hadden ze het alleen in die kleur. Lijkt me ook wel handig voor op het werk in de zomer (gehandicapten kinderen instelling)
    pi_68695104
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja ik ben dus vrij lang, dus draag hem gewoon onder een hele strakke broek.
    Als je gewoon rond de 1.70 bent ofzo, kun je hem makkelijker als echt jurkje dragen
    Ik ben niet zo groot, ben maar 1.64
    Hoe zit het eigenlijk met de maat
    is heb of 34 en soms 36
    Ze hadden heb nu alleen nog maar in maat 36
    Valt ie juist groot of klein?
    pi_68695204
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo groot, ben maar 1.64
    Hoe zit het eigenlijk met de maat
    is heb of 34 en soms 36
    Ze hadden heb nu alleen nog maar in maat 36
    Valt ie juist groot of klein?
    Hij viel mij eigenlijk gewoon perfect. Sluit heel mooi aan. Denk als ik een maatje groter had gedaan dat die ook nog wel had gepast.
    Noot noot.
    pi_68699263
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*smelt* ik wil al die schoenen!!! maar als je de catologus krijg en kan je vanuit daar al bestellen?
    pi_68699338
    Ja, met de bijgeleverde envelop en formulier en je kunt bellen.
    Er staat ook dat je va internet kunt bestellen d.m.v het bestelformulier, maar dat werkt nog niet geloof ik
    pi_68699415
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
    Er staat ook dat je va internet kunt bestellen d.m.v het bestelformulier, maar dat werkt nog niet geloof ik
    iemand enig idee wanneer dit online komt? heb nog nooit via de catalogus besteld
    en dan weet ik wanneer ik 7 uur klaar moet zitten
    omg me moeder vermoord me
      dinsdag 5 mei 2009 @ 17:39:11 #275
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68699444
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

*smelt* ik wil al die schoenen!!! maar als je de catologus krijg en kan je vanuit daar al bestellen?
    Je krijgt die preview catalogus alleen als je daarvoor een mail hebt gekregen en daarin je bevestiging hebt gegeven. Maar in de loop van de tijd komen de artikelnummers wel op internet te staan.
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 17:40:29 #276
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68699489
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

iemand enig idee wanneer dit online komt? heb nog nooit via de catalogus besteld
    en dan weet ik wanneer ik 7 uur klaar moet zitten
    omg me moeder vermoord me
    Deze collectie komt denk ik ergens in juli pas online.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68699618
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef alors het volgende:

[..]

Deze collectie komt denk ik ergens in juli pas online.
    ohwww dan kan me moeder me niet eens vermoorden want dan is ze op vakantie mooi, dan kan ik lekker toch nog 2 paar andere schoenen halen voordat deze komen
      dinsdag 5 mei 2009 @ 17:47:36 #278
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68699710
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ohwww dan kan me moeder me niet eens vermoorden want dan is ze op vakantie mooi, dan kan ik lekker toch nog 2 paar andere schoenen halen voordat deze komen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68699753
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef alors het volgende:

[..]

Je krijgt die preview catalogus alleen als je daarvoor een mail hebt gekregen en daarin je bevestiging hebt gegeven. Maar in de loop van de tijd komen de artikelnummers wel op internet te staan.
    ken er 2 die hem gewoon door de bus hebben gekregen zonder er iets voor te doen..* begint alvast te bidden*
    pi_68699785
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef alors het volgende:

[..]

ze heeft me nieuwe bruine niet eens gezien, die ziet ze morgenochtend voor het eerst
    pi_68699932
    Als je toch alles zelf betaald, who cares??
    Mijn moeder kan zeggen wat ze wil, echter bepaal ik zelf wat en hoeveel ik koop
    pi_68700037
    Raar dat je dat moet bevestigen.
    Mijn moeder wil ook bepalen wat ik koop. (Als het aan haar ligt bepaald ze ook nog wat ik aantrek).
    pi_68700411
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
    Als je toch alles zelf betaald, who cares??
    Mijn moeder kan zeggen wat ze wil, echter bepaal ik zelf wat en hoeveel ik koop
    ik betaal al me rekeningen én ik heb nooit schulden maar ze is bang dat ik echt verslaafd verslaafd ben, terwijl me broer veeeeulll meer koopt (lcd tv, computerschermen,ipod's etc en miljoenen dvd's ) daar zegt ze niets over maar nu moet ik zeggen dat het wel gaat minderen, ze zeurt wel minder sinds ik het zelf aan het wassen en strijken ben
      dinsdag 5 mei 2009 @ 18:13:16 #284
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_68700559
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
    Wanneer krijg je het geleverd dan?

Via bestelformulier op internet kan idd nog niet.
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
      dinsdag 5 mei 2009 @ 18:15:28 #285
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_68700640
    quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die rode trechcoat & SCHOENEN!
    pi_68700655
    Ik vind het stom dat je mail moet krijgen en dat je dan moet bevestigen of je een catalogus wil.
    Ik heb niet eens een mail gekregen. Ik ga 'm los maar bestellen dan.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 18:22:09 #287
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68700869
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik vind het stom dat je mail moet krijgen en dat je dan moet bevestigen of je een catalogus wil.
    Ik heb niet eens een mail gekregen. Ik ga 'm los maar bestellen dan.
    Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68700954
    Ik heb maandfactuur.
    Vreemd.
    pi_68701164
    Hij is gaaf he! De preview. Wij kregen 'm vorige week en meteen al als een dolle os zitten opschrijven en bestellen. Die schoenen
      dinsdag 5 mei 2009 @ 18:33:27 #290
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68701174
    Ik ga me NU storten op de nieuwe catalogus die in de bus lag
    pi_68701234
    Als ik nu de catalogus bestel op de site krijg ik dan de oude of die preview?
    pi_68701471
    Oude krijg je sowieso niet meer, die is op.
    pi_68701540
    Nou dan hoop ik op de preview.
    pi_68702133
    Ik heb de catalogus vandaag ontvangen, maar ik vind er helemaal niets aan. Shirtjes die heel erg op vorig jaar lijken maar dan in andere kleuren, en ook die lange trui met col staat er al voor het derde opeenvolgende jaar in. Daarnaast vind ik het echt vrij truttig en saai geworden. Nee, ik heb het wel weer gezien met H&M.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 19:25:45 #295
    123170 alors
    zlata1234
    pi_68703014
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:25 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik heb maandfactuur.
    Vreemd.
    Dat is dan ook geen garantie.
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 18:45 schreef DanseMacabre het volgende:
    Nou dan hoop ik op de preview.
    Krijgt je 99% zeker gewoon niet. Ik heb er wel eens over gemaild en ze zijn bepaald niet genadig. Je krijgt in juli/augustus gewoon de gewone najaarscatalogus.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_68703247
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Syytön het volgende:
    Daarnaast vind ik het echt vrij truttig en saai geworden.
    Die stijl vind ik echt geweldig!
    pi_68703690
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen garantie.
    [..]

Krijgt je 99% zeker gewoon niet. Ik heb er wel eens over gemaild en ze zijn bepaald niet genadig. Je krijgt in juli/augustus gewoon de gewone najaarscatalogus.
    Nja jammer dan.
    pi_68703747
    Leuke kleren in de nieuwe catalogus!

Alleen lijp dat nu nog niet besteld kan worden waarom brengen ze hem nu dan al uit ?
    Strawberry Flavour..
    pi_68703809
    Voor de grap.
    pi_68703903
    Telefonisch kan je wel bestellen.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 19:54:35 #301
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_68704111
    Ik heb wel een paar dingen gezien die ik wil gaan bestellen
    De kinderkleren vind ik wel enorm tegenvallen .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')