TT is leuk!quote:
ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Rekkof het volgende:
Gisteravond bestelling gedaan bij H&M, vanochtend in bestelling genomen! Normaal wel blij mee, maar als ik mn bestelling nacheck hebben ze dingen er dubbel ingedaan en de spullen die een lange levertijd hadden liggen eruit. dus nu krijg ik alleen maar zwarte en grijze spullen ipv de andere kleurige zomerdingen![]()
over smaakt valt niet te twistenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje
[ afbeelding ]
jaloers!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Kleintje19 het volgende:
ik dus ook gisteravond redelijk laat, kom ik vanochtend is ie al in behandeling genomen
Die vind ik ook leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Terrrrrrrrrrrrug vind post! Spam ik gewoon nog een keer dat geweldige rokje
[ afbeelding ]
vind t stiekem ook wel kut, nu moet ik wachten tot ik de sale kan leegrovenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
jaloers!![]()
wel voordeel dat ik mijn ene paarse shirtje kon veranderen in een ander paarse shirtje die net wat toffer is
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Dipkip het volgende:
Volgens de site is mijn bestelling gisteren afgeleverdik was toen niet thuis en er staat hier ook niets, en ik heb geen briefje in de bus gehad wie het heeft.
Wat moet ik nu doen? Hebben jullie dit wel eens gehad?
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
'vermist'-briefjes aan alle bomen en lantaarnpalen?
tnt zijn echt hoeren, gelukkig heb ik wel een lieve postbode, maar op me oude adres was dat anders, die zette het gewoon voor de deur neer!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
Ja officieel wel...nouja, laten we niet gelijk van het ergste uitgaan, misschien denken de mensen die jouw pakje hebben staan wel dat jij gewoon een briefje hebt gekregen en er vanzelf wel om komt vragen.... Veel mensen laten het in de gang staan/liggen, misschien kun je door de deuren gluren of je iets zwart/rood/wits ziet? En maar aanbellen bij de buren, je zult toch wat moeten....Maar klote is het welquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik néém aan dat mijn adres wel op de doos staat dus dat degene die het heeft wel weet voor wie het is...
Noop.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Bob. het volgende:
Trouwens, als ik een bestelling in 2x laat bezorgen omdat 1 ding pas later geleverd kan worden, moet ik dan ook 2x verzendkosten betalen??
Grijp hemquote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.
*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
even alles afgaan, weet dat het niet ideaal is maar misschien heeft nét die ene buurman de andere buurman wat aan zien pakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik ga zo maar s klaar zitten bij het raam voor als ie de straat in rijdt. Helaas verwacht ik verder zelf geen pakketjes, maar met een beetje mazzel moet ie hier zijn voor een van de buren en kan ik m aanschieten cq. afschieten.
Ik heb trouwens geen tuin oid, dus dat kan verder niet.... Ik denk dat het bij een van de buren staat. Maar ja welke.... Krijg zelf ook pakketjes in bewaring voor tot 12 huisnummers verder, en ik woon aan een kruising![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
Oeoeoeoe als het goed is wordt er vandaag wél een boek voor me bezorgd van Bol.com wat zo te zien te dik is voor de gewone post, want die is net geweest.
*verzamelt klauwhamers, hooivorken en brandende fakkels voor als pakjesman komt*
De autobiografie van Ron Jeremyquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Ze doen nergens open Kleintje, maar misschien vanavond mocht de pakjesman zo niet komen (meestal komt ie om 2 uur).
[..]
De autobiografie van Ron Jeremy
Ik zal het vrijdag zien!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ben benieuwd wat je er van vind, heb er nog wat extra dingen in gegooidoh maar dit is eigenlijk het verkeerde topic daarvoor
![]()
Come on come on postbode.....
h&m #66 - waar dipkip de postcode tackeldquote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!
Volgens de Bol.com track and trace is ook DAT pakket gisteren bezorgd![]()
![]()
Stomme pakketbezorgers.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!
![]()
jezus dat meen je nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef Dipkip het volgende:
Aaaaaargh goddamnit!!!
![]()
Ga ik doen als het pakket niet snel opduikt. Voor het zelfde geld komt vanavond een buurvrouw aan de deur met mn pakketjes, dus ik kijk het even aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef StrawberryFields het volgende:
Volgens mij zit er een fout in de TT: #55 - #66![]()
But excuse me if I'm wrong!
Verder over dat pakje wat niet aangekomen is, dat heb ik nu ook twee keer gehad. Toen heb ik een mailtje naar de H&M gestuurd, zij stuurden toen een formulier van TNT die ik in moest vullen en weer terug moest sturen en toen was het geregeld, hoefde de bestelling niet te betalen. Dus misschien een idee om ook even naar de H&M te mailen?
Dat, idd. En aangezien het voor driekwart uit sale producten bestond, kan ik die ook niet alsnog bestellenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jamaarja, dan heb je je bestelling ook niet.
mopperdemopper.
vanavond de buren pesten dan maar..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Dipkip het volgende:
Postbode is niet geweest. Figures, meestal ben ik ook de enige in de straat waar ie pakketjes aan afgeeft.
dat van je inlogcode kan te maken hebben met je eigen internet, met je cookies oid.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben nu echt benieuwd of m'n pauw wel in m'n bestelling zit.
Eigenlijk stom dat ze gewoon dingen uit je bestelling mikken of dat je telkens opnieuw je inlogcode moet invullen en en en.
HAHAHAHAHA geniaal echt waarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik zag de chauffeur de zijstraat in rijden en ben er achteraan gerend![]()
Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
Postbode: 'eh ja, ik had geen briefje gemaakt, maar het was dat huis *wijst*'
Ik: 'daar wil ik dan graag een briefje van'![]()
P: 'die meneer komt het vast snel brengen mevrouw'![]()
Ik: 'ik heb namelijk de TNT gebeld om te klagen'![]()
P: 'u heeft gebeld om te klagen?'![]()
Ik: 'ja, want ik had geen briefje gekregen'
P: 'dat is niet zo mooi'![]()
Ik: 'inderdaad, want ik hoor een briefje te krijgen'![]()
P: 'daar gaat mijn baas over zeuren'![]()
Ik: 'als u nou alsnog die briefjes maakt, kan ik wel opnieuw opbellen?'![]()
P: 'oh ja, dat is goed, heeft u de barcodes?'
Ik: *briefje met barcodes uit zak tovert*
P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
Ik: 'dankuwel hoor'![]()
P: 'dus u belt de TNT'
Ik: 'ja, ik ga ze meteen bellen!'![]()
P: *rijdt weg*
Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet*
![]()
Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
h&m #66 - waar dipkip de postcode tackeld
nu even wachten tot ie je straatje inkomt..
Waarschijnlijk is hij nou jouw rokjes en topjes aan het passen!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef Dipkip het volgende:
Wij denken dat onze buurman een travo is, hij heeft altijd alle luxaflex dicht, doet niet open terwijl je hem rond hoort lopen en hij bestelt regelmatig lingerie zonder dat je er ooit een vrouw ziet... Niks mis met travo's maar GEEF MIJ MN PAKKET NU NU NU!!!!
Ik werk trouwens niet, ben dus ook vrijwel altijd thuis, alleen nu was ik één dagje weg en ben 3 pakketten misgelopen.... Bastards.
Zo doen fashionistas datquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet*
![]()
Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
Wat een sukkel, die postbodequote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Dipkip het volgende:
![]()
h&m # 56 - waar dipkip niet alleen de postbode, maar ook de buurman tackeldquote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Dipkip het volgende:
Het universum lacht mij toeik zag buurman richting supermarkt lopen en ben hem achterna gerend (assertiviteit en rennen zijn de thema's van vandaag geloof ik). Nu heb ik mn boek en mn kleren
![]()
En de jurk zit goed! Ik weet alleen niet of ik hem chique genoeg vind voor een bruiloft... Dit is die van bijna 20 euro uit de sale die in het groen wordt afgebeeld, maar dan in het zwart. Hij is me iets te casual, beetje een flodderstofje. Misschien als het heel warm is ten tijde van de bruiloft *peinst*
Verder gaat ongeveer de helft terug. Spijkerbroek viel zoals jullie al zeiden 3 maten te klein, sneakers zijn veel te groot, en een aantal andere dingen vielen ook raar. Maar er zaten ook hele leuke dingen bij, dus ben tevredenop naar de volgende bestelling!
Hmm ja heb je gelijk in.. Nou ja ik bel wel op als ik vroeg klaar ben met werken ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef Kleintje19 het volgende:
durf ik niet te zeggen noortje, lijkt me dat ie open is want morgen om 6 uur savonds is de boel afgelopen.
Ik was laatst in een h&m die de koopavond had verplaatst naar vrijdag...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:56 schreef Noortje. het volgende:
Weet iemand of de H&M in Arnhem morgen ook tot 2100 open is, aangezien het koninginnedag is? 't Is wel altijd koopavond namelijk en sommige winkels zijn open. Ik kan er niets over vinden op internet en ik bedacht me dat als ik vroeg klaar ben met werken, dat ik dan wel even naar de H&M wil.
Ah dat kan ook. Nou ja ik ga sowieso morgen wel. Bedankt!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was laatst in een h&m die de koopavond had verplaatst naar vrijdag...
Vandaar dat ik ook niet meer zo'n zin had om naar de H&M te gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Linnie20v het volgende:
Een treurige tvp op deze koninginnedag...
Die nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Linnie20v het volgende:
Het is erg stil hier, iedereen lam door het feesten ofzo ??
Ik wil nieuwe shopartikelen zien, vind weinig dingen leuk momenteel!!
dan moet je het terugsturen, maar als je het in de winkel hebt gehaald krijg je gewoon je geld terug, ik snap je verhaal niet helemaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die wat meer weten over de coulance van H&M. Ik wil een voorwerp terug brengen die ik een paar dagen geleden gekocht heb. Alleen is het omruilen ervan of een tegoedbon krijgen geen optie. Ik zou het liefst me aankoopbedrag terug willen hebben. Wettelijk gezien niet opeisbaar.
welke schoenen waren dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, ik heb m'n schoenen en m'n jurkje. Jurkje past maar schoenen zijn veeel te smal (terwijl ik helemaal geen brede voeten heb). Maar hoe werkt dat nu met terugsturen, kost dat geld? En hoe verreken je dat?
die gladiator?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Van die met heule hoge hak. Ik heb maandfactuur. Ik had wel de hele dag gelopen dus waren m'n voeten wat dikker.
Nu met pantykousjes geprobeerd en dat ging wel.
Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Linnie20v het volgende:
Het is erg stil hier, iedereen lam door het feesten ofzo ??
Ik wil nieuwe shopartikelen zien, vind weinig dingen leuk momenteel!!
Ik had een huidskleurig hemdje aan, maar zelfs dat zag je heel duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat ik ook maar die capribroek die zovelen al hebben besteld ga bestellen.
Ik ga deze zomer op vakantie naar Oostenrijk en ik zie mezelf niet in een rokje door de bergen struinen
En voor doorschijnende shirtjes hebben ze de huidkleurige beha uitgevonden. Mijn redding voor veel truitjes die eigenlijk best mooi zijn, maar wat doorschijnen
Dan is de kwaliteit van het shirt inderdaad TE dramatisch, als zelfs dat niet helptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een huidskleurig hemdje aan, maar zelfs dat zag je heel duidelijk
Ik heb 'm niet maar ik vind het jammer dat hij WIT is. Die printjes hadden gaafer gestaan op iets zwart. Dat is de reden voor mij om hem niet te kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al? Ik zit te twijfelen en vraag me af hoe ie valt
Hij is lichtlilaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet maar ik vind het jammer dat hij WIT is. Die printjes hadden gaafer gestaan op iets zwart. Dat is de reden voor mij om hem niet te kopen.
Oh? Wat raar joh van die stof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is lichtlila
Hij zat bij mij een beetje raar op de rug, verder zit de print heel mooi op/in de stof, beeldigAlleen hij zit op sommige plekken dubbel en op andere niet voor... Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar langs de naden zit de stof dubbel, alleen de 2 driehoek op je tiet niet, dat lijkt wat raar, maar kun je misschien wel verhelpen met een huidskleurig of lila hemdje of bh eronder...
ik had hem ook al gespot, die paarse doorzichtige tuniek gaat waarsch. terug en dit leek me wel een mooie vervangerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al? Ik zit te twijfelen en vraag me af hoe ie valt
staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef Chanty87 het volgende:
ZUCHT
Zit ik net door dat best of Spring catalogusje te bladeren en zie ik een aantal leuke dingen die ik wil bestellen, is het natuurlijk allemaal al uitverkocht
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4![]()
En nog heel kort de stad in geweest, het paauwenshirt van divided is NIET mooi. Ik heb de witte aangehad en hij is superdoorzichtig, op de paarse vond ik de print niet mooi uitkomen. Tis echt zo'n kwaliteitsloos dun dividedstofje![]()
Deze dus, weesch gewaarschuwd!
[ afbeelding ]
Tevens een opruiming in mijn lopende bestelling toegepast, van 145 naar 66 euro, hoe goed is dat![]()
Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjesdus wil persee donkerblauw maar die krijg ik elke keer niet te pakken
(pagina 13 van t boekje)
die is idd ook super wijs!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...
zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauwwquote:
dat is minder..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Starlie het volgende:
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, maar mijn pauwenshirt zat er niet bij!!!Stond ook niet op de pakbon... beetje jammer dus!
Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauww![]()
maar even een vraagje weet iemand of je een bestelling die in behandeling is kan annuleren? het gaat hier om een pakketje dat via de brievenbus komt want hij heeft geen nr?
ik heb een geile cameraquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
Kleintje19, die schoenenOMG ik vind ze op de site heel lelijk maar op jouw foto.
hmm sjips... heb toch even gemaild you never knowquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.
tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.
juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!
De spijkerbroeken van de H&M zitten goed maar die normale 'nette' broeken daar heb ik altijd of een plooi-kruis of een flubberkontje. En ik heb gewoon normale ronde billen dus het ligt niet aan mij!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checkendaarom bestel ik ze meestal niet via internet maar deze was maar 20 euro en kreeg nog korting erop en hij zit mooi
Broeken zijn bij mij altijd te kortquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
Dat ligt er denk ik aan hoe netjes je gekleed wil naar jouw school. Op mijn uni zie ik zat studenten met zulke shirts, maar ik denk dat het op een school waar driekwart in afgezakte skinnies met onderbroeken er boven uit getrokken rondloopt het wat meer uit de toon valt.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:
Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?
Samequote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb juist wel heupen en een kont.
Dus alles is te klein daar en te ruim bij m'n taille.
zelfde hierquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb juist wel heupen en een kont.
Dus alles is te klein daar en te ruim bij m'n taille.
Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:
Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?
De reden dat ik hieraan twijfel is omdat het met borstzak altijd iets sportiefs aanduid.
[ afbeelding ]
Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?
Nou wat mij betreft kan je ermee naar school.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Dracula188 het volgende:
[..]
Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.
Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
kan.. misschien is het bedrag nu hoger oid? mail anders evenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
Inderdaad, maar iets zegt me dat ie mega doorschijnt.....quote:
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.
Mooie kleur ookquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Ik vind dit jurkje zo mooi:
[ afbeelding ]
Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deze ga ik sowieso bestellen:
[ afbeelding ]
Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
Staat ie bij ieder figuur mooi?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
Ik vind hem een beetje te serieusquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Together-Alone het volgende:
En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
Ik zag wel een aantal dingen maar het meeste was meteen weg. Ik heb een leuk shirtje voor 2,90 en de spijkerrok die ik eerder terug heb gestuurd omdat ik voor 25 euro niet zelf nog achter de naaimachine wil gaan zitten, nu voor de helft. Ik vond hem erg mooi maar je keek tussen de knopen door en dan kon je zo je slipje zien. Voor 12 euro wil ik m wekl vaststikken en bovenaan wat drukknoopjes er op zetten, want ik ben verder nergens een leuke spijkerrok tegen gekomen.quote:
Neeje niet die. Die andere, die nette.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Together-Alone het volgende:
Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
10 minuten fietsenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
So true idd...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.
* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
Ja daar erger ik me ook aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
Ik ben een jongere en ik erger me eraan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
Die heb je ook in de trein en dan vooral lekker hard op in je GSM schreeuwen zodat de hele coupe op de hoogte is.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Of dat ze hardop gaan bespreken wie wie gepijpt heeft. Noem me een oud wijf, maar dat hoef ik niet te horen tijdens het winkelen. En als je vraagt of je er langs mag zo kijken en geluiden maken alsof je iets vreselijks stoms hebt gezegd en bovendien 87 bent ofzo. Alsof je daar niet meer hoort te komen als je boven de 18 bent
Ik ben ook een jongere. Idem.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben een jongere en ik erger me eraan.
idem en ik ben 22quote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik op mn 25ste me al zo een andere generatie zou voelen dan deze groep... Dat ik echt oprecht zou denken WTF dat deden wij echt niet. Ja heus wel giebelen enzo, maar niet zo arrogant en zo agressief. Ik keek juist op tegen studentes, niet op ze neer.
Same here.quote:
3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
5 min. fietsen!Maar wij hebben geen grote H&M...
ik vertelde gisteren tegen me moeder, er liep er 1 op straat met zn vriendje, niet ouder dan 8, en zn vriendje had hem ondergespoten met waterpistool, vervolgens kwam er alleen maar uit kankerlijer, kankerjong en kankermarrokaan, ik pak je wel bij je kankerkop...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Oke oke.. jij wint!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.
Als je een acceptgiro bij je bestelling hebt dan moet je het volgens mij binnen 2 weken terugsturen. Als het goed is staat het op je pakbon!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:53 schreef Kleintje19 het volgende:* gna gna *
maar goed, ik heb zaterdag me bestelling gekregen en er gaat een hoop terug, tot wanneer kan ik het terugsturen, want er komt nu nog een pakketje aan en als ik daar niet alles van hou dan moet het 2x terug
heb een maandfactuurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je een acceptgiro bij je bestelling hebt dan moet je het volgens mij binnen 2 weken terugsturen. Als het goed is staat het op je pakbon!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:25 schreef Starlie het volgende:
Post is net geweest... maar geen najaarscatalogus!!!![]()
Hopelijk morgen dan heb ik tenminste wat te doen op mijn werk
Als het aan mij lag, zetten ze de hele H&M collectie op internet.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.
Dan woon je dicht bij mij in de buurt denk ikquote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
Dankje die tas op het 4e plaatje is leuk!!! onder in de hoekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef alors het volgende:
pics van de catalogus van via ellegirl forum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kunnen jullie toch een beetje meegenieten
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Dan woon je dicht bij mij in de buurt denk ik
Ik heb ze besteld een paar maanden terug, ze zijn echt superstoer! Enige nadeel is dat de maat wel kleiner valt. Ik had maar 41 besteld (ik heb 40 en 40,5) en ze waren zo klein dat mijn tenen gelijk pijn deden. Ik heb ze teruggestuurd.. Ik zou dus een maatje groter bestellen dan je eigenlijk hebtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
10 euroZal ik doen, zal ik doen? (Dan word ik wel 1.90
)
Ik vind ze superquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
10 euroZal ik doen, zal ik doen? (Dan word ik wel 1.90
)
Is goed, ik ben benieuwd. Ziet er zo wel leuk uit maarja je weet het maar nooit, misschien heeel dunne kwaliteit dat je er zo doorheen kijkt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
Dieske laat even weten hoe dat grijze jurkje valt als je hem hebt!
Ik heb hem in het blauw! Stof is idd erg dun, maar wel heel fijn en schijnt totaal niet door.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Is goed, ik ben benieuwd. Ziet er zo wel leuk uit maarja je weet het maar nooit, misschien heeel dunne kwaliteit dat je er zo doorheen kijkt...
iemand anders die hem wel al heeft?
Ow dat is mooi!! Wat voor postuur heb jij??? en draag jij hem over een broek of legging???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb hem in het blauw! Stof is idd erg dun, maar wel heel fijn en schijnt totaal niet door.
Maar ik weet niet hoe het zit met een grijze kleur. Zal denk ik wel meevallen.
Ja ik ben dus vrij lang, dus draag hem gewoon onder een hele strakke broek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:07 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ow dat is mooi!! Wat voor postuur heb jij??? en draag jij hem over een broek of legging???
Dat hemdje is geweldig, ik heb hem in het zwart en hij is heel lang en valt erg mooi. Ik heb de grootste maat en hij past perfect (normaal maat 36/S)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef dieske87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit alles voor maar 32,70
Heeft iemand deze artikelen ook/??
Ik heb maat 170 besteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat hemdje is geweldig, ik heb hem in het zwart en hij is heel lang en valt erg mooi. Ik heb de grootste maat en hij past perfect (normaal maat 36/S)
Ik ben niet zo groot, ben maar 1.64quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus vrij lang, dus draag hem gewoon onder een hele strakke broek.
Als je gewoon rond de 1.70 bent ofzo, kun je hem makkelijker als echt jurkje dragen
Hij viel mij eigenlijk gewoon perfect. Sluit heel mooi aan. Denk als ik een maatje groter had gedaan dat die ook nog wel had gepast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot, ben maar 1.64
Hoe zit het eigenlijk met de maat
is heb of 34 en soms 36
Ze hadden heb nu alleen nog maar in maat 36
Valt ie juist groot of klein?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iemand enig idee wanneer dit online komt? heb nog nooit via de catalogus besteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, met de bijgeleverde envelop en formulier en je kunt bellen.
Er staat ook dat je va internet kunt bestellen d.m.v het bestelformulier, maar dat werkt nog niet geloof ik
Je krijgt die preview catalogus alleen als je daarvoor een mail hebt gekregen en daarin je bevestiging hebt gegeven. Maar in de loop van de tijd komen de artikelnummers wel op internet te staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*smelt* ik wil al die schoenen!!! maar als je de catologus krijg en kan je vanuit daar al bestellen?
Deze collectie komt denk ik ergens in juli pas online.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
iemand enig idee wanneer dit online komt? heb nog nooit via de catalogus besteld
en dan weet ik wanneer ik 7 uur klaar moet zitten![]()
omg me moeder vermoord me
ohwww dan kan me moeder me niet eens vermoorden want dan is ze op vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
Deze collectie komt denk ik ergens in juli pas online.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohwww dan kan me moeder me niet eens vermoorden want dan is ze op vakantiemooi, dan kan ik lekker toch nog 2 paar andere schoenen halen voordat deze komen
ken er 2 die hem gewoon door de bus hebben gekregen zonder er iets voor te doen..* begint alvast te bidden*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Je krijgt die preview catalogus alleen als je daarvoor een mail hebt gekregen en daarin je bevestiging hebt gegeven. Maar in de loop van de tijd komen de artikelnummers wel op internet te staan.
ik betaal al me rekeningen én ik heb nooit schulden maar ze is bang dat ik echt verslaafd verslaafd ben, terwijl me broer veeeeulll meer koopt (lcd tv, computerschermen,ipod's etc en miljoenen dvd's ) daar zegt ze niets over maar nu moet ik zeggen dat het wel gaat minderen, ze zeurt wel minder sinds ik het zelf aan het wassen en strijken benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:53 schreef Linnie20v het volgende:
Als je toch alles zelf betaald, who cares??
Mijn moeder kan zeggen wat ze wil, echter bepaal ik zelf wat en hoeveel ik koop
Wanneer krijg je het geleverd dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, met de bijgeleverde envelop en formulier en je kunt bellen.
Er staat ook dat je va internet kunt bestellen d.m.v het bestelformulier, maar dat werkt nog niet geloof ik
Die rode trechcoat & SCHOENEN!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een geselecteerd groepje koopverslaafden krijgt die mail voor de previewcatalogus. Volgens mij helpt het als je maandfactuur hebt, maar weet ik niet zeker. Toen ik een tijdje acceptgiro had kreeg ik em niet meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het stom dat je mail moet krijgen en dat je dan moet bevestigen of je een catalogus wil.
Ik heb niet eens een mail gekregen. Ik ga 'm los maar bestellen dan.
Dat is dan ook geen garantie.quote:
Krijgt je 99% zeker gewoon niet. Ik heb er wel eens over gemaild en ze zijn bepaald niet genadig. Je krijgt in juli/augustus gewoon de gewone najaarscatalogus.quote:
Die stijl vind ik echt geweldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Syytön het volgende:
Daarnaast vind ik het echt vrij truttig en saai geworden.
Nja jammer dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen garantie.
[..]
Krijgt je 99% zeker gewoon niet. Ik heb er wel eens over gemaild en ze zijn bepaald niet genadig. Je krijgt in juli/augustus gewoon de gewone najaarscatalogus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |