abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68652227
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
Staat ie bij ieder figuur mooi?
pi_68652367
Dan ben ik blij dat ik 'm ook besteld heb Deliah Nu alleen nog hopen dat de maat goed is

En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
''Going mental on the Wabbu''
pi_68652447
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Together-Alone het volgende:
En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
Ik vind hem een beetje te serieus .
pi_68652502
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:50 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Staat ie bij ieder figuur mooi?
Geen idee, bij mijn figuur paste die perfect, 1,60m en maat 38.
pi_68652585
Ik ben benieuwd hoe ie zit met mijn 1.94 en maat 36 (bovenkant dan iig )
pi_68652736
Hoe valt ie aan de bovenkant? Ziet het er ook nog een beetje normaal uit bij een grotere cup of heb je dan gelijk een hobbezak aan?
pi_68652913
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:05 schreef Daph_ het volgende:
Geen leuke spulletjes in de sale vanochtend
Ik zag wel een aantal dingen maar het meeste was meteen weg. Ik heb een leuk shirtje voor 2,90 en de spijkerrok die ik eerder terug heb gestuurd omdat ik voor 25 euro niet zelf nog achter de naaimachine wil gaan zitten, nu voor de helft. Ik vond hem erg mooi maar je keek tussen de knopen door en dan kon je zo je slipje zien. Voor 12 euro wil ik m wekl vaststikken en bovenaan wat drukknoopjes er op zetten, want ik ben verder nergens een leuke spijkerrok tegen gekomen.
pi_68658099
Ik vind dat jurkje te duur.
Ik heb een shirtje voor onder m'n pauwenshirt besteld. Anders is tie zo doorschijnend.
pi_68658476
Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:11:43 #190
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68658829
Godverdomme! Nou zijn er WEER dingen verschoven! Eerst stonden die op half mei, nou weer op eind mei! Come on man.. En ook niet eens laten weten waarom het dan opschuift he. Sjeez. Ik ga morgen wel weer bellen..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68659027
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Together-Alone het volgende:
Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
Neeje niet die. Die andere, die nette.
pi_68659214
Ooow die, ja die was 40 euro.. Vond ik ook wel veel maar hij zat zo mooi in de winkel Mag ik ook echt geen gram meer aankomen.
pi_68659857
ze hebben een topje uit mijn bestelling geflikkerd en kan m er niet meer indoen omdat dat de enige nalevering was en de rest is al in behandeling

*mail stuurt*
pi_68660122
Waarom flikkeren ze toch altijd van alles uit bestellingen?
pi_68660238
Het gaat weer lekker Ze leren het ook nooit...
pi_68660386
Bij bij hadden ze er een blazer bijgezet Kreeg ik opeens 2 blazers. Ik vond het al zo gek dat mijn factuur/saldo opeens veel hoger was
pi_68660416
en het was nog wel mijn 3/4 top die ik o zo nodig heb! Als ze niet met beter alternatief komen (5 euro korting ofzo, heb ik tenminste de tyfus verzendkosten er weer uit), dan... dan.... moet ik maar met mijn luie reet van de bank en op de fiets naar de H&M hier in de stad
pi_68661638
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
pi_68662403
Is bij jullie de bestelling van half mei in behandeling? Of kan dat nog komen...
pi_68663068
Toen ik net keek nog niet.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:15:03 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68663272
Pff. Ik denk er zelfs over om dat zomerjasje maar gewoon in de winkel te halen, dan maar zonder korting. Ik zou 'm nu dan eind mei krijgen! Dan is het al zo erg zomer dat ik 'm misschien niet eens nodig heb. Hopeloos. Mja.
pi_68663668
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
10 minuten fietsen
pi_68663711
  maandag 4 mei 2009 @ 19:00:08 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68664576
Ik woon in Gouda en daar is ook (nog!) geen H&M, maar er zijn wel plannen om die hier te gaan invoeren (blijjj ). Ik ga meestal naar de H&M in Rotterdam, omdat ik daar ook op school zit. 30 minuutjes ben ik er.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:14:21 #205
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68665021
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

10 minuten fietsen
5 min. fietsen! Maar wij hebben geen grote H&M...
pi_68665022
H&M hier heeft overigens nooit iets leuks! Tenminste alle leuke op de online shop hebben ze gewoon niet... of pas veel later, dan heb ik het al via de online shop

Heb al mail terug van H&M!!!!!

Beste miss-piggy,

Bedankt voor je mail.

We hebben er geen verklaring voor waarom je nalevering verdwenen was. We hebben de top opnieuw voor je besteld en deze wordt binnen 5 tot 8 werkdagen zonder extra verzendkosten bij je geleverd.

We wensen je veel plezier met je bestelling en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
pi_68667853
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.

* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
pi_68668762
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.

* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
So true idd...
pi_68669912
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:32:06 #210
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68670297
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
Ja daar erger ik me ook aan.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')