Staat ie bij ieder figuur mooi?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
Ik vind hem een beetje te serieusquote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef Together-Alone het volgende:
En hoezo moet je een draagmogelijkheid hebben? Zomer is toch reden genoeg voor zo'n jurkje?
Ik zag wel een aantal dingen maar het meeste was meteen weg. Ik heb een leuk shirtje voor 2,90 en de spijkerrok die ik eerder terug heb gestuurd omdat ik voor 25 euro niet zelf nog achter de naaimachine wil gaan zitten, nu voor de helft. Ik vond hem erg mooi maar je keek tussen de knopen door en dan kon je zo je slipje zien. Voor 12 euro wil ik m wekl vaststikken en bovenaan wat drukknoopjes er op zetten, want ik ben verder nergens een leuke spijkerrok tegen gekomen.quote:
Neeje niet die. Die andere, die nette.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:03 schreef Together-Alone het volgende:
Die turquoise? Die is maar 25 euro, vond ik zelf wel meevallen.
10 minuten fietsenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
So true idd...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.
* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
Ja daar erger ik me ook aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |