abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68598533
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!
juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checken daarom bestel ik ze meestal niet via internet maar deze was maar 20 euro en kreeg nog korting erop en hij zit mooi
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:16:57 #152
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68599636
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checken daarom bestel ik ze meestal niet via internet maar deze was maar 20 euro en kreeg nog korting erop en hij zit mooi
De spijkerbroeken van de H&M zitten goed maar die normale 'nette' broeken daar heb ik altijd of een plooi-kruis of een flubberkontje. En ik heb gewoon normale ronde billen dus het ligt niet aan mij!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:31:10 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68600368
Haha, ik heb precies hetzelfde als jullie
Mijn broeken zijn ook aaaltijd te kort, maar voor de rest zitten ze goed dus laat ik ze altijd vermaken of ik doe het zelf bij mn moeder (die heeft een naaimachine xD).
Je moet wat he, als je blijkbaar te klein bent
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68615667
Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?

De reden dat ik hieraan twijfel is omdat het met borstzak altijd iets sportiefs aanduid.

zondag 3 mei 2009 @ 13:08:46 #155
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68615804
Ik vind dat een borstzak ook formeel kan.. het ziet er nog steeds netjes uit.
maar tja dat ben ik maar
  zondag 3 mei 2009 @ 13:44:42 #156
62419 CherryLips
chocoholic
pi_68616882
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
Broeken zijn bij mij altijd te kort . En ik heb geen heupen of kont .
Tap tap tap
pi_68619966
Ik heb juist wel heupen en een kont.
Dus alles is te klein daar en te ruim bij m'n taille.
pi_68620546
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:
Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?
Dat ligt er denk ik aan hoe netjes je gekleed wil naar jouw school. Op mijn uni zie ik zat studenten met zulke shirts, maar ik denk dat het op een school waar driekwart in afgezakte skinnies met onderbroeken er boven uit getrokken rondloopt het wat meer uit de toon valt.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je het combineert.
pi_68620945
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Same Ben hartstikke blij met mijn figuur hoor, daar niet van, maar alles lijkt voor vormloze dames gemaakt te zijn qua broeken Vooral bij H&M.
pi_68621177
Ik gluur ook weer even mee.
pi_68623131
quote:
Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
zelfde hier heb ik een mooie broek, en dan komt ie eindelijk over mn billen heen en dan istie om mn buik veel te groot, ik loop echt de hele dag te hijsen aan mn broek
  zondag 3 mei 2009 @ 16:33:48 #162
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68624022
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:

De reden dat ik hieraan twijfel is omdat het met borstzak altijd iets sportiefs aanduid.

[ afbeelding ]
Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?
pi_68628256
quote:
Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?
Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:19:43 #164
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68634578
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Dracula188 het volgende:

[..]

Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.
Nou wat mij betreft kan je ermee naar school.
pi_68636955
je moet sowieso dragen wat jij wilt, en niet op je omgeving letten, als ik dat zou doen zou ik al mn fashion weg moeten stoppen en me haren zwart verven, het gaat erom toch wat jij leuk vind...

http://www.girlscene.nl/f(...)n_voor_hm_zomer_2009

pi_68638066
Leuke kimono
pi_68638374
Ooh die lange jurk is geweldig.
pi_68638982
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Bob. het volgende:
Ooh die lange jurk is geweldig.
ja mooi he

wil me daar best in vertonen voor een gala oid
die kimono vind ik ook wijs
pi_68641992
Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
pi_68644853
Nog meer die zitten te wachten tot het technisch onderhoud voorbij is?
pi_68645033
Geen leuke spulletjes in de sale vanochtend
pi_68645052
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.
Klussen deel 1 en 2
pi_68646530
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
kan.. misschien is het bedrag nu hoger oid? mail anders even
pi_68646850
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Kleintje19 het volgende:

die kimono vind ik ook wijs
Inderdaad, maar iets zegt me dat ie mega doorschijnt.....

Wat betreft broeken, hier ook al zo'n probleem..... Ik ben klein (bijna alle broeken zijn me te lang), heb een holle rug en een rond achterwerk. 75% van de H&M broeken kan ik dus écht niet aan omdat hij dan van achetren een immens stuk open blijft staan, ik moet echt geluk hebben met de broeken. Lage taille-broeken van de H&M passen mij sowieso niet, die zijn echt gemaakt op minibipsjes, met de hoge taille wil het vaak nog wel lukken....
I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:48:55 #175
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_68647958
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.
ik heb hetzelfde en ik heb indd ook gewoon alles betaald, want mijn vorige bestelling is van 2 maanden geleden dus die is al lang betaald "helaas te laat, nieuwe levering half mei" en de rest wat op half mei stond staat nu op eind mei :
  maandag 4 mei 2009 @ 10:56:28 #176
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68648206
Mijn bestelling stond ook op eind mei, dus ik had er een topje bijgegooid wat half mei geleverd zou worden. Toen vroegen ze "wanneer wil je het eerste pakket" dus ik had begin mei aangeklikt daarna het topje van half mei eruit gegooid. En nu is m'n bestelling in behandeling genomen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68648945
Mijn andere pakket (die komt door de brievenbus) is ook al onderweg van de andere bestelling gaat er een hele hoop terug vanmiddag.
pi_68649130
Ik vind dit jurkje zo mooi:

Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.

Deze ga ik sowieso bestellen:

Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
''Going mental on the Wabbu''
pi_68651054
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Ik vind dit jurkje zo mooi:
[ afbeelding ]
Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.
Mooie kleur ook
Noot noot.
pi_68651076
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deze ga ik sowieso bestellen:
[ afbeelding ]

Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')