juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!
De spijkerbroeken van de H&M zitten goed maar die normale 'nette' broeken daar heb ik altijd of een plooi-kruis of een flubberkontje. En ik heb gewoon normale ronde billen dus het ligt niet aan mij!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
juist! vooral kont is bij mij erg belangrijk, ik moet geen kleine zakken hebben oid, mn billen zijn rond en steken vooral uit (jeej geen platte billen! ) maar ik moet wel altijd een broek 6x daarop checkendaarom bestel ik ze meestal niet via internet maar deze was maar 20 euro en kreeg nog korting erop en hij zit mooi
Broeken zijn bij mij altijd te kortquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
Dat ligt er denk ik aan hoe netjes je gekleed wil naar jouw school. Op mijn uni zie ik zat studenten met zulke shirts, maar ik denk dat het op een school waar driekwart in afgezakte skinnies met onderbroeken er boven uit getrokken rondloopt het wat meer uit de toon valt.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:
Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?
Samequote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb juist wel heupen en een kont.
Dus alles is te klein daar en te ruim bij m'n taille.
zelfde hierquote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb juist wel heupen en een kont.
Dus alles is te klein daar en te ruim bij m'n taille.
Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dracula188 het volgende:
Ik heb ongeveer onderstaand shirt gekocht bij de H&M maar dan zonder borstzak. Nu vraag ik me af of dit shirt voor formele of informele gelegenheden is bedoeld? Maw kan ik het gewoon dagelijks op school dragen of is dit echt voor nette gelegenheden zoals feesten e.d.?
De reden dat ik hieraan twijfel is omdat het met borstzak altijd iets sportiefs aanduid.
[ afbeelding ]
Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ben je van plan de blouse in je broek te proppen of om hem erover heen te laten hangen?
Nou wat mij betreft kan je ermee naar school.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:26 schreef Dracula188 het volgende:
[..]
Eroverheen, instoppen vind ik net iets te netjes.
Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
kan.. misschien is het bedrag nu hoger oid? mail anders evenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling komt nu ineens half mei (was eerst begin mei, toen helaas te laat nieuwe levering begin mei, en nu half mei), ligt dat aan het feit dat ik volgens hen nog moet betalen? Wawnt ik heb al eerder bestellingen gehad waarbij ik de vorige nog niet had betaald, maar dat ze toch geleverd werden..
Inderdaad, maar iets zegt me dat ie mega doorschijnt.....quote:
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met mijn bestelling, maar ik betaal altijd met creditcard, dus dat zou niet moeten uitmaken.
Mooie kleur ookquote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Ik vind dit jurkje zo mooi:
[ afbeelding ]
Khoop alleen dat ie in het echt ook mooi is.
Die heb ik in de winkel gepast en die zit mooi!! Alleen niet meegenomen omdat ik geen mogelijkheden heb voor het dragen ervan.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
Deze ga ik sowieso bestellen:
[ afbeelding ]
Ik wilde 'm niet bestellen zonder m eerst gepasd te hebben, maar in de winkel hadden ze alleen de zwarte nog in mijn maat.. Dus kon ik 'm niet meteen meenemen. Gelukkig had de online shop 'm inene wel weer in de goede maat en kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |