abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68577614
Ik heb die jurk ook besteld.
Nou, dan ben ik benieuwd of dat pauwenshirtje leuk is.
En die schoenen zijn het niet trouwens.
pi_68584564
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-05-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 02-05-2009 Utrecht , pakkettendistributie
ik ben zooo blij
pi_68584956
ZUCHT

Zit ik net door dat best of Spring catalogusje te bladeren en zie ik een aantal leuke dingen die ik wil bestellen, is het natuurlijk allemaal al uitverkocht
pi_68585637
Ik wil ook op manco, verdomme.
pi_68585715
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef Chanty87 het volgende:
ZUCHT

Zit ik net door dat best of Spring catalogusje te bladeren en zie ik een aantal leuke dingen die ik wil bestellen, is het natuurlijk allemaal al uitverkocht
staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjes dus wil persee donkerblauw maar die krijg ik elke keer niet te pakken (pagina 13 van t boekje)
pi_68585757
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4

En nog heel kort de stad in geweest, het paauwenshirt van divided is NIET mooi. Ik heb de witte aangehad en hij is superdoorzichtig, op de paarse vond ik de print niet mooi uitkomen. Tis echt zo'n kwaliteitsloos dun dividedstofje

Deze dus, weesch gewaarschuwd!

[ afbeelding ]

Tevens een opruiming in mijn lopende bestelling toegepast, van 145 naar 66 euro, hoe goed is dat

Eigenlijk had ik dat wel verwacht trouwens.
pi_68585938
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjes dus wil persee donkerblauw maar die krijg ik elke keer niet te pakken (pagina 13 van t boekje)
Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...
pi_68586059

Besteld heeft . Geen idee of het me staat, maar ik vind het er zo schattig uitzien
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:41:42 #134
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68586338
Mijn Chauffeur is onderweg!!!!!!! Heb ik tenminste weer iets om aan te trekken
pi_68586620
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...
die is idd ook super wijs!

chaffeur is onderweg *wacht tot ze hem kan bespringen*
pi_68588522
ik heb zo'n broekpak (harembroek) maar vind er geen goede foto van.

komt van den H&M
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_68588835
nou heb me pakket maareh is best wel een tegenvaller...

dit blouse/hemdje is echt mn grootste miskoop ooit, zelfs me hempjes van de zeeman zitten lekkerder en netter ook is ie gewoon echt niet geschikt voor rondborstige dames, met mn cup e zit de hele band op mn borst terwijl hij eronder hoort te zitten maar op je rug zit hij wel naar beneden, raar gezicht dus..

ik ben net een zwart gekleede zeekoe hierin wel een mooie en fijne stof!

en deze zit niet lekker

twijfelgeval, beetje vormloos maar hij verstopt wel een hoop ook de kleuren zijn niet zo spetterend.

ook twijfel gevalletje omdat hij doorschijnt

die spijkerbroek is echt voor me gemaakt, zit heel erg mooi! en het hempie voor 2,90 blijft natuurlijk ook

en mijn ubergeile schoenen

twijfel gevalletjes gaat mamsie bepalen
pi_68591705
Ik heb m'n spullen binnen en alles past.
En m'n multjes zijn zo. En het pauwenshirt staat ook leuk, waarschijnlijk doe ik daar dan wel een hempie onder ofzo.
pi_68592085
het geruite shirtje blijft, en het tuniekje gaat terug, me moeder vind hem wel erg leuk maar met legging, maar dat ding doorschijnt mij teveel voor een legging.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:33:29 #140
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68592646
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, maar mijn pauwenshirt zat er niet bij!!! Stond ook niet op de pakbon... beetje jammer dus!
pi_68592653
Jammer, tis wel een leuk tuniekje.
pi_68594014
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer, tis wel een leuk tuniekje.
zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauww

maar even een vraagje weet iemand of je een bestelling die in behandeling is kan annuleren? het gaat hier om een pakketje dat via de brievenbus komt want hij heeft geen nr?
pi_68594025
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Starlie het volgende:
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, maar mijn pauwenshirt zat er niet bij!!! Stond ook niet op de pakbon... beetje jammer dus!
dat is minder..
pi_68594032
Kleintje19, die schoenen OMG ik vind ze op de site heel lelijk maar op jouw foto.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:27:53 #145
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68594063
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauww

maar even een vraagje weet iemand of je een bestelling die in behandeling is kan annuleren? het gaat hier om een pakketje dat via de brievenbus komt want hij heeft geen nr?
Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_68594626
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
Kleintje19, die schoenen OMG ik vind ze op de site heel lelijk maar op jouw foto.
ik heb een geile camera maar je snapt wel hoe verliefd ik er op ben dus, ze zijn echt like wauw, alleen de touwtjes zijn even kut, als ze te strak zitten zitten ze niet lekker, en als ze los hangen aan de binnekant (niet strak getrokken) staan ze dus in je poot te branden maar voor de rest >
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.
hmm sjips... heb toch even gemaild you never know ik wil namelijk nog 2 dingetjes, maar ik had niet verwacht dat als je om 22.30 besteld je de volgende ochtend om 9 uur niets meer kan wijzigen.. een bestelling word nooit zo snel in behandeling genomen maar goed.. ik hoor het wel en anders haal ik de rest wel in de winkel.. want vind het zonde van me verzendkosten.
pi_68594672
die broek is btw ook staat heel leuk met de pumps ik moet hem alleen weer eens wegbrengen naar zo'n knuppel die hem korter maakt, hij is veul te lang en bij zo'n jeans is het niet mooi om hem om te vouwen, maakt mn benen korter.. en ik heb al zulke korte beentjes
pi_68595756
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
pi_68596508
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:02:26 #150
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68596810
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.
Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')