staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:43 schreef Chanty87 het volgende:
ZUCHT
Zit ik net door dat best of Spring catalogusje te bladeren en zie ik een aantal leuke dingen die ik wil bestellen, is het natuurlijk allemaal al uitverkocht
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4![]()
En nog heel kort de stad in geweest, het paauwenshirt van divided is NIET mooi. Ik heb de witte aangehad en hij is superdoorzichtig, op de paarse vond ik de print niet mooi uitkomen. Tis echt zo'n kwaliteitsloos dun dividedstofje![]()
Deze dus, weesch gewaarschuwd!
[ afbeelding ]
Tevens een opruiming in mijn lopende bestelling toegepast, van 145 naar 66 euro, hoe goed is dat![]()
Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
staat zo;n leuk donkerblauw blousje in, heb hem in me handen gehad, in t donkerblauw istie leuk maar hij hing er alleen nog in t roze en wit in de winkel, en dan zijn t net oude wijven dingetjesdus wil persee donkerblauw maar die krijg ik elke keer niet te pakken
(pagina 13 van t boekje)
die is idd ook super wijs!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik wilde die blouse van pag. 7 bestellen, maandag maar eens vroeg de wekker zetten...
zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauwwquote:
dat is minder..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Starlie het volgende:
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen, maar mijn pauwenshirt zat er niet bij!!!Stond ook niet op de pakbon... beetje jammer dus!
Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zeker maar gewoon niet wat ik wilde, dan leg ik het geld wel bij een stoerder tuniekje waarvan ik zeg wauww![]()
maar even een vraagje weet iemand of je een bestelling die in behandeling is kan annuleren? het gaat hier om een pakketje dat via de brievenbus komt want hij heeft geen nr?
ik heb een geile cameraquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:26 schreef Noortje. het volgende:
Kleintje19, die schoenenOMG ik vind ze op de site heel lelijk maar op jouw foto.
hmm sjips... heb toch even gemaild you never knowquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Volgensmij niet meer. Als je de 'aantallen' niet meer op 0 kunt zetten dan is het te laat.
tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Daarom durf ik zo geen broeken te bestellen, veeel te lang.
Ik ook. Als kont en kruis maar goed zitten!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tjah, mijn lengtemaat bestaat niet ( ben zelf 1.49) al mn broeken zijn dus te lang, behalve 3 kwart, die zitten normaal maar vind ik vaak niet mooi, ik koop dus gewoon een broek en laat ze altijd korter maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |