Vandaar dat ik ook niet meer zo'n zin had om naar de H&M te gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Linnie20v het volgende:
Een treurige tvp op deze koninginnedag...
Die nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Linnie20v het volgende:
Het is erg stil hier, iedereen lam door het feesten ofzo ??
Ik wil nieuwe shopartikelen zien, vind weinig dingen leuk momenteel!!
dan moet je het terugsturen, maar als je het in de winkel hebt gehaald krijg je gewoon je geld terug, ik snap je verhaal niet helemaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die wat meer weten over de coulance van H&M. Ik wil een voorwerp terug brengen die ik een paar dagen geleden gekocht heb. Alleen is het omruilen ervan of een tegoedbon krijgen geen optie. Ik zou het liefst me aankoopbedrag terug willen hebben. Wettelijk gezien niet opeisbaar.
welke schoenen waren dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, ik heb m'n schoenen en m'n jurkje. Jurkje past maar schoenen zijn veeel te smal (terwijl ik helemaal geen brede voeten heb). Maar hoe werkt dat nu met terugsturen, kost dat geld? En hoe verreken je dat?
die gladiator?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Van die met heule hoge hak. Ik heb maandfactuur. Ik had wel de hele dag gelopen dus waren m'n voeten wat dikker.
Nu met pantykousjes geprobeerd en dat ging wel.
Ik mocht vandaag heerlijk naar school van 9 tot 4quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Linnie20v het volgende:
Het is erg stil hier, iedereen lam door het feesten ofzo ??
Ik wil nieuwe shopartikelen zien, vind weinig dingen leuk momenteel!!
Ik had een huidskleurig hemdje aan, maar zelfs dat zag je heel duidelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat ik ook maar die capribroek die zovelen al hebben besteld ga bestellen.
Ik ga deze zomer op vakantie naar Oostenrijk en ik zie mezelf niet in een rokje door de bergen struinen
En voor doorschijnende shirtjes hebben ze de huidkleurige beha uitgevonden. Mijn redding voor veel truitjes die eigenlijk best mooi zijn, maar wat doorschijnen
Dan is de kwaliteit van het shirt inderdaad TE dramatisch, als zelfs dat niet helptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had een huidskleurig hemdje aan, maar zelfs dat zag je heel duidelijk
Ik heb 'm niet maar ik vind het jammer dat hij WIT is. Die printjes hadden gaafer gestaan op iets zwart. Dat is de reden voor mij om hem niet te kopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al? Ik zit te twijfelen en vraag me af hoe ie valt
Hij is lichtlilaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:09 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet maar ik vind het jammer dat hij WIT is. Die printjes hadden gaafer gestaan op iets zwart. Dat is de reden voor mij om hem niet te kopen.
Oh? Wat raar joh van die stof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is lichtlila
Hij zat bij mij een beetje raar op de rug, verder zit de print heel mooi op/in de stof, beeldigAlleen hij zit op sommige plekken dubbel en op andere niet voor... Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar langs de naden zit de stof dubbel, alleen de 2 driehoek op je tiet niet, dat lijkt wat raar, maar kun je misschien wel verhelpen met een huidskleurig of lila hemdje of bh eronder...
ik had hem ook al gespot, die paarse doorzichtige tuniek gaat waarsch. terug en dit leek me wel een mooie vervangerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze al? Ik zit te twijfelen en vraag me af hoe ie valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |