abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68498198
Jamaarja, dan heb je je bestelling ook niet.
mopperdemopper.
pi_68498324
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef StrawberryFields het volgende:
Volgens mij zit er een fout in de TT: #55 - #66
But excuse me if I'm wrong!
Verder over dat pakje wat niet aangekomen is, dat heb ik nu ook twee keer gehad. Toen heb ik een mailtje naar de H&M gestuurd, zij stuurden toen een formulier van TNT die ik in moest vullen en weer terug moest sturen en toen was het geregeld, hoefde de bestelling niet te betalen. Dus misschien een idee om ook even naar de H&M te mailen?
Ga ik doen als het pakket niet snel opduikt. Voor het zelfde geld komt vanavond een buurvrouw aan de deur met mn pakketjes, dus ik kijk het even aan.
pi_68498345
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jamaarja, dan heb je je bestelling ook niet.
mopperdemopper.
Dat, idd. En aangezien het voor driekwart uit sale producten bestond, kan ik die ook niet alsnog bestellen
pi_68498591
Jullie zijn al op de 2e pagina voordat ik kom met mijn TVP .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_68498843
Goed he!
pi_68499440
Postbode is niet geweest. Figures, meestal ben ik ook de enige in de straat waar ie pakketjes aan afgeeft.

pi_68499667
Jezus wat gaat het snel.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:05:20 #58
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68499710
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:04 schreef Noortje. het volgende:
Jezus wat gaat het snel.
Dit topic wel, de H&M helaas niet
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68499981
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dit topic wel, de H&M helaas niet
Beter sturen we allemaal een brief met klachten, misschien dat het werkt dan.
pi_68500092
Ik ben nu echt benieuwd of m'n pauw wel in m'n bestelling zit.
Eigenlijk stom dat ze gewoon dingen uit je bestelling mikken of dat je telkens opnieuw je inlogcode moet invullen en en en.
pi_68500139
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Dipkip het volgende:
Postbode is niet geweest. Figures, meestal ben ik ook de enige in de straat waar ie pakketjes aan afgeeft.

vanavond de buren pesten dan maar..
pi_68500191
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben nu echt benieuwd of m'n pauw wel in m'n bestelling zit.
Eigenlijk stom dat ze gewoon dingen uit je bestelling mikken of dat je telkens opnieuw je inlogcode moet invullen en en en.
dat van je inlogcode kan te maken hebben met je eigen internet, met je cookies oid.

zolang ik me schoenen krijg in de juiste maat ben ik al dolblij, en me geruite blousje! de rest kan ik eventueel wel fixen
pi_68500212
Ik weet zeker als ze bij ons een pakketje bezorgen bij onze stomme buren dat wij dat pakketje nooit meer terugzien.
Gelukkig is mijn moeder oppasoma dus altijd thuis en bezorgen ze het meestal aan de andere kant. Gek, want die stomme buren zitten aan ons vast (2 onder 1 kap).
En als we dan om ons pakketje vragen worden we uitgescholden en krijgen we gewoon ons pakket niet want dan hadden we maar thuis moeten blijven. "Nu is het van ons! ".

@kleintje, wachtwoorden onthoudt ie altijd behalve bij de h&m.
pi_68500432
freaky zulke buren

gelukkig heeft me zusje 2 weken vakantie en ik anderhalf, als t goed is kan me zusje hem dan ontvangen
pi_68500590
Ja, ze zijn niet echt lief nee.
Ze hebben zo'n hele hoge boom (die altijd heel gevaarlijk onze kant op helt als het waait). En laatst lag het dak van onze schuur helemaal vol met blaadjes van die boom, m'n pa dus die blaadjes hun kant dus opvegen.

Komt ze naar buiten: "STOMME SUKKEL DOE NORMAAL IK GA DE POLITIE BELLEN!"

Moet ze doen want die boom mag daar eigenlijk helemaal niet staan.
pi_68500849
Ik zag de chauffeur de zijstraat in rijden en ben er achteraan gerend

Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
Postbode: 'eh ja, ik had geen briefje gemaakt, maar het was dat huis *wijst*'
Ik: 'daar wil ik dan graag een briefje van'
P: 'die meneer komt het vast snel brengen mevrouw'
Ik: 'ik heb namelijk de TNT gebeld om te klagen'
P: 'u heeft gebeld om te klagen?'
Ik: 'ja, want ik had geen briefje gekregen'
P: 'dat is niet zo mooi'
Ik: 'inderdaad, want ik hoor een briefje te krijgen'
P: 'daar gaat mijn baas over zeuren'
Ik: 'als u nou alsnog die briefjes maakt, kan ik wel opnieuw opbellen?'
P: 'oh ja, dat is goed, heeft u de barcodes?'
Ik: *briefje met barcodes uit zak tovert*
P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
Ik: 'dankuwel hoor'
P: 'dus u belt de TNT'
Ik: 'ja, ik ga ze meteen bellen!'
P: *rijdt weg*
Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet *

Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
pi_68500926
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik zag de chauffeur de zijstraat in rijden en ben er achteraan gerend

Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
Postbode: 'eh ja, ik had geen briefje gemaakt, maar het was dat huis *wijst*'
Ik: 'daar wil ik dan graag een briefje van'
P: 'die meneer komt het vast snel brengen mevrouw'
Ik: 'ik heb namelijk de TNT gebeld om te klagen'
P: 'u heeft gebeld om te klagen?'
Ik: 'ja, want ik had geen briefje gekregen'
P: 'dat is niet zo mooi'
Ik: 'inderdaad, want ik hoor een briefje te krijgen'
P: 'daar gaat mijn baas over zeuren'
Ik: 'als u nou alsnog die briefjes maakt, kan ik wel opnieuw opbellen?'
P: 'oh ja, dat is goed, heeft u de barcodes?'
Ik: *briefje met barcodes uit zak tovert*
P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
Ik: 'dankuwel hoor'
P: 'dus u belt de TNT'
Ik: 'ja, ik ga ze meteen bellen!'
P: *rijdt weg*
Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet *

Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
HAHAHAHAHA geniaal echt waar hoop dat je snel je pakketje krijgt!
pi_68500984
Wat een domme bezorger zeg.
Nou hopen dat die vent open doet dan, als ie niet post aan het verbranden is in z'n tuin enzo.
pi_68501105
geweldig..... Nouja, je hoeft niet bang te zijn dat je buurman dadelijk met jouw nieuwe jurkje rondloopt als het een buurman is
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:48:27 #70
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68501243
Is het geen idee als jullie het ook op jullie werk laten bezorgen (als dat kan tenminste).
Dat heb ik ook gedaan mede omdat ik me doodschaamde dat ik elke week bij mijn buren moest aanbellen en die dan zeiden: zooo weer een pakje van de H&M... en omdat ik bang was dat het een keer bij mijn stinkende, vrouwenliefhebbende klagende onderbuurvrouw zou beladen... met wie ik elke keer ruzie heb omdat ze mij zogenaamd op hakken hoort rondlopen..... terwijl ik niet eens kan lopen op hakken...

Enig nadeel is nu dat mijn collega's erg nieuwsgierig zijn... maar ja, ik krijg tenminste wel ZELF het pakje!

Edit: Zit me nu te bedenken dat het misschien niet zo handig is dat ik het op mijn werk laat bezorgen... stel dat mijn baas er een keer is... dan denkt hij hee: die heeft genoeg geld om de H&M leeg te shoppen die heeft geen salarisverhoging meer nodig...

[ Bericht 8% gewijzigd door Starlie op 29-04-2009 15:56:04 ]
pi_68501333
Omg, ik zie m'n buurman al in m'n jurkje rondlopen.
pi_68501961
Wij denken dat onze buurman een travo is, hij heeft altijd alle luxaflex dicht, doet niet open terwijl je hem rond hoort lopen en hij bestelt regelmatig lingerie zonder dat je er ooit een vrouw ziet... Niks mis met travo's maar GEEF MIJ MN PAKKET NU NU NU!!!!

Ik werk trouwens niet, ben dus ook vrijwel altijd thuis, alleen nu was ik één dagje weg en ben 3 pakketten misgelopen.... Bastards.
pi_68502050
Zul je net zien..
pi_68503188
Het universum lacht mij toe ik zag buurman richting supermarkt lopen en ben hem achterna gerend (assertiviteit en rennen zijn de thema's van vandaag geloof ik). Nu heb ik mn boek en mn kleren

En de jurk zit goed! Ik weet alleen niet of ik hem chique genoeg vind voor een bruiloft... Dit is die van bijna 20 euro uit de sale die in het groen wordt afgebeeld, maar dan in het zwart. Hij is me iets te casual, beetje een flodderstofje. Misschien als het heel warm is ten tijde van de bruiloft *peinst*

Verder gaat ongeveer de helft terug. Spijkerbroek viel zoals jullie al zeiden 3 maten te klein, sneakers zijn veel te groot, en een aantal andere dingen vielen ook raar. Maar er zaten ook hele leuke dingen bij, dus ben tevreden op naar de volgende bestelling!
pi_68503444
Leuk jurkje is dat!
Ik durf nooit broeken bij de h&m te passen daar word ik echt chaggo van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')