Ga ik doen als het pakket niet snel opduikt. Voor het zelfde geld komt vanavond een buurvrouw aan de deur met mn pakketjes, dus ik kijk het even aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef StrawberryFields het volgende:
Volgens mij zit er een fout in de TT: #55 - #66![]()
But excuse me if I'm wrong!
Verder over dat pakje wat niet aangekomen is, dat heb ik nu ook twee keer gehad. Toen heb ik een mailtje naar de H&M gestuurd, zij stuurden toen een formulier van TNT die ik in moest vullen en weer terug moest sturen en toen was het geregeld, hoefde de bestelling niet te betalen. Dus misschien een idee om ook even naar de H&M te mailen?
Dat, idd. En aangezien het voor driekwart uit sale producten bestond, kan ik die ook niet alsnog bestellenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jamaarja, dan heb je je bestelling ook niet.
mopperdemopper.
vanavond de buren pesten dan maar..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef Dipkip het volgende:
Postbode is niet geweest. Figures, meestal ben ik ook de enige in de straat waar ie pakketjes aan afgeeft.
dat van je inlogcode kan te maken hebben met je eigen internet, met je cookies oid.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben nu echt benieuwd of m'n pauw wel in m'n bestelling zit.
Eigenlijk stom dat ze gewoon dingen uit je bestelling mikken of dat je telkens opnieuw je inlogcode moet invullen en en en.
HAHAHAHAHA geniaal echt waarquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Dipkip het volgende:
Ik zag de chauffeur de zijstraat in rijden en ben er achteraan gerend![]()
Ik: 'hallo, u heeft gisteren pakketjes voor nummer X bezorgd bij de buren, maar we hebben geen briefje gehad over welke buren!'
Postbode: 'eh ja, ik had geen briefje gemaakt, maar het was dat huis *wijst*'
Ik: 'daar wil ik dan graag een briefje van'![]()
P: 'die meneer komt het vast snel brengen mevrouw'![]()
Ik: 'ik heb namelijk de TNT gebeld om te klagen'![]()
P: 'u heeft gebeld om te klagen?'![]()
Ik: 'ja, want ik had geen briefje gekregen'
P: 'dat is niet zo mooi'![]()
Ik: 'inderdaad, want ik hoor een briefje te krijgen'![]()
P: 'daar gaat mijn baas over zeuren'![]()
Ik: 'als u nou alsnog die briefjes maakt, kan ik wel opnieuw opbellen?'![]()
P: 'oh ja, dat is goed, heeft u de barcodes?'
Ik: *briefje met barcodes uit zak tovert*
P: *briefjes maakt met datum van vandaag dat pakketten bij buurman zijn afgegeven*
Ik: 'dankuwel hoor'![]()
P: 'dus u belt de TNT'
Ik: 'ja, ik ga ze meteen bellen!'![]()
P: *rijdt weg*
Ik: *belt TNT om een officiele klacht te laten vastleggen, TNT helemaal OMG dat mág niet*
![]()
Nu weet ik tenminste waar ze zijn en ik heb een bewijsje, nu nog hopen dat buurman snel open doet is zo'n rare gast die vrijwel nooit de deur open doet en zn post in de tuin verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |