Geen idee. Ik heb ook nooit bewijs gezien dat die website werkelijk heeft bestaan. Jij kennelijk wel. Alhoewel je daarvan hier geen enkel bewijs kunt leveren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:03 schreef johan555 het volgende:
Waarom heeft Paul vd Sloot die website direct na de verdwijning eraf gehaald denk je ?
Toevallig hoor, dat je iedere keer van al die dingen die je zelf verzint nou net geen linkje ofquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef johan555 het volgende:
Die website is weggehaald omdat er natuurlijk belastende zaken op stonden .
Hi hi LOL zit johan nu gewoon een website over te schrijven en plakt ie er dan IK voor om interessant te doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:27 schreef mrBhimself het volgende:
Merckelbach ziet meer heil in nieuwe technieken zoals de registratie van reactietijden, het elektromyogram (EMG) van gelaatsspieren en het elekro-encefalogram (EEG) dat de hersenactiviteit registreert.
Met deze technieken zouden de prestaties van de SKT nog wat kunnen worden geoptimaliseerd.
SKT staat voor Schuldige Kennis Test
Bron: SKEPP.BE
Als Ik iets gelezen heb en ben het er mee eens dan vind IK dat ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi hi LOL zit johan nu gewoon een website over te schrijven en plakt ie er dan IK voor om interessant te doen![]()
Wat een bak, na gejatte fotootje bekladden met "watermerken" nu dit weer, o de domheid toch.
Bedankt mrB voor de link
Bedankt Mr B dat is een goed artikel !quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef mrBhimself het volgende:
Wellicht dat de link naar een publicatie van Harald Merckelbach, Tom Smeets, Maarten Peters & Marko Jelicic uit 2005 over valse bekentenissen nog aardig leesvoer.
Klik HIER voor de pdf van een artikel uit het maandblad Geestelijke gezondheid. Is Joran misschien schizofreen?
Dit was inderdaad een hele interessante mevrouw Johan, vooral deze zinnen: Natuurlijk kun je geen diagnose stellen op basis van een tv-uitzending. Alles wat je in de uitzending ziet, zou je moeten verifiëren. Niet alleen de feiten, ook de gedragingen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:30 schreef johan555 het volgende:
Forensisch Psycholoog Corine de Ruiter: Omdat Joran daarbij zo narcistisch is, is hij ook behoorlijk krenkbaar
[ afbeelding ]
“Joran heeft trekken van psychopathie.”
Corine de Ruiter is hoogleraar forensische psychologie aan de Universiteit Maastricht. Zij heeft het programma Peter R de Vries misdaadverslaggever over Natalee Holloway van begin tot eind gezien. Ze noemt de uitzending “geweldig” en “erg professioneel gemaakt.” In een interview met NRC Handelsblad van woensdag analyseert zij Joran van der Sloot. De Ruiter: Natuurlijk kun je geen diagnose stellen op basis van een tv-uitzending. Alles wat je in de uitzending ziet, zou je moeten verifiëren. Niet alleen de feiten, ook de gedragingen.
Enkele opmerkelijke citaten van De Ruiter over Joran van der Sloot uit het NRC-interview:
„Het gaat niet om Natalee. Het gaat om hém. Hij is niet gepakt. Hij rekent op schadevergoeding omdat hij onterecht heeft vastgezeten.”
„Het is het beeld van een behoorlijk antisociale jongen. Erg egocentrisch. Een opgeblazen gevoel van eigenwaarde. Een instrumentele relatie met anderen. Gebrek aan empathie. Joran praat over Natalee alsof ze een gebruiksvoorwerp is. Het vele blowen, gokken, meisjes scoren, een zekere fascinatie met de onderwereld. Het neigt naar een antisociale levensstijl en heeft trekken van psychopathie.”
„Drugs ontremmen een beetje, maar het is niet zo dat je onder invloed van cannabis allerlei fantasieverhalen gaat vertellen.”
„Het beeld is erg overtuigend. Het liegen, het bespelen van de recherche, het past allemaal bij elkaar. En als Joran niet dit soort karaktertrekken had, zou hij anders met de situatie rond Natalee zijn omgegaan. De cover-up is heel berekenend. Hij is de volgende dag gewoon naar school gegaan.”
„Een zo berekenende instelling is een risicofactor voor geweld. Omdat Joran daarbij zo narcistisch is, is hij ook behoorlijk krenkbaar.”
Bron: nrc
Dat is je probleem Johan, jij wilt/kunt zelden vragen beantwoorden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef johan555 het volgende:
Spijtig genoeg voor jou Ouwefiets, reageer ik niet meer op je .
Vragen stellen heeft dus geen zin .
Dus stop met je [b]gezuig de hele tijd Ouwefiets[/b]
Hee interessant mrB gaat Hans Mos naar St Maarten, hij had toch de keuze uit 2 of 3 verschillende banen als ik het me goed herinner dus de Antillen moeten hem goed bevallen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:46 schreef mrBhimself het volgende:
Inderdaad. Ik denk dat Mos de zaak binnenkort gaat afsluiten en dan vertrekt richting St. Maarten naar zijn nieuwe job. Het schijnt dat het onderzoek van Pietersz ook geen nieuwe inzichten brengt, dus als dat onderzoek afgerond is zal het dossier Holloway wel gesloten worden denk ik.
Will you be throwing a big party if they close the case?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:46 schreef mrBhimself het volgende:
Inderdaad. Ik denk dat Mos de zaak binnenkort gaat afsluiten en dan vertrekt richting St. Maarten naar zijn nieuwe job. Het schijnt dat het onderzoek van Pietersz ook geen nieuwe inzichten brengt, dus als dat onderzoek afgerond is zal het dossier Holloway wel gesloten worden denk ik.
En jij? Wat ga jij doen??quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef observer777 het volgende:
[..]
Will you be throwing a big party if they close the case?
Weet je OUWEFIETS het sluiten van de zaak is waarschijnlijk het beste dat die stalkende losers op hun geheime forumpies kan overkomen.quote:
Daar zit wat in JoB...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Weet je OUWEFIETS het sluiten van de zaak is waarschijnlijk het beste dat die stalkende losers op hun geheime forumpies kan overkomen.
Stel je voor dat ze volgende week ineens de knekels van Natalee vinden met daarop het DNA van <voeg hier je favoriete verdachte in> en die bekent ook nog, dan hebben sommige van die engerds toch geen doel meer in het leven.
Ik voorzie dan depressies, praatgroepen, suicides en nog meer onenigheid dan er nu al heerst tussen de diverse facties.
Je zou er bijna op gaan hopen
de middelste foto zegt weer allesquote:Op zondag 26 april 2009 01:22 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Och wat een verrassing deze ochtend! Nu deze foto's weer bestempeld als origineel van Bassie.. lagen jullie met z'n allen daar in die bosjes Bassie? OBS555, OBS777 en jij? Ze lijken trouwens verdomd veel op elkaar. En wij mogen jullie foto's niet stelenquote:Op zondag 26 april 2009 01:22 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje warrig verhaal Duikkie, je moet het me niet kwalijk nemen.. Voor wat betreft Jaap, hij heeft hetzelfde probleem als Renee Gielen.quote:Op zondag 26 april 2009 07:58 schreef duikkie het volgende:
nu even terug op de zaak holloway en of joran of beter gezegd JAAP de terror wat heeft aan zijn interview en leugentest ???
in een zin als je de artikels lees dus NEE
het bewijs dat een leugentest bij joran werkt, zelfs zonder apparaat weet je dat joran liegt, zou beter zijn als bij joran een apparaat wordt aangesloten als hij de waarheid zegt. gaat hij ook minder af
![]()
gelukkig hoef ik niet aan de geheugentest, bij mij gaan nooit bellen rinkelen en moet ik heel goed nadenken wat ik gisteren nog gegeten heb, ben benieuwd wat voor misdaden ik allemaal zo kan ontkennen.
kortom allemaal mooie technieken hoor, maar als ik ergens over twijfel dan is het wel dat leugentest en of geheugentest ons mensheid zullen helpen, geloof er geen moer van.
verder herinner ik me dat natalee een gebloemd onderbroekje aan had, daderkennis dus
, maar aan zoiets heb je ook niets, natalee zal nooit gevonden worden en zeker haar kleren niet. dus daderkennis is in deze zaak ook al zo moeilijk te krijgen niet ??
Jaap probeert tenminste nog de waarheid te achterhalen.quote:Op zondag 26 april 2009 10:48 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Beetje warrig verhaal Duikkie, je moet het me niet kwalijk nemen.. Voor wat betreft Jaap, hij heeft hetzelfde probleem als Renee Gielen.
Unconvenient truth, onverkoopbaar dankzij onze volksheld PRuk.
Nu noemt-ie het een kermisattractie, bij RG was het een zonnesteek.
De lul.
Ja daar gaan we lekker voor zitten, een zaak van 35 jaar oud NOT dus.quote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef bastibro het volgende:
LEVE PETER R DE VRIES en vanaaf vooral weer kijken, dan heb je altijd een alibi
En dat probleem gaat voor Gielen nog Veeeel groter worden voor Dolphje en onze geweldige "media strateeg" Leinders ookquote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jaap probeert tenminste nog de waarheid te achterhalen.
Das duidelijk appels met rotte appels vergelijken OF en bovendien is het programma van Jaap Unlimited is nog volop in onderhandeling met diverse omroepen hoor.
Gielen heeft een veel groter probleem, namelijk een ziek brein.
LEVE PETER R DE VRIES en vanaaf vooral weer kijken, dan heb je altijd een alibi
vertel-vertel-vertel??quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef johan555 het volgende:
[..]
En dat probleem gaat voor Gielen nog Veeeel groter worden voor Dolphje en onze geweldige "media strateeg" Leinders ook
Dat is dan volgens mij niet voor het eerst. Ben net terug hier sinds ruim een jaar, maar er is niks nieuws onder de (arubaanse) zon wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi hi LOL zit johan nu gewoon een website over te schrijven en plakt ie er dan IK voor om interessant te doen![]()
Wat een bak, na gejatte fotootje bekladden met "watermerken" nu dit weer, o de domheid toch.
Bedankt mrB voor de link
quote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef johan555 het volgende:
Dit zijn de cijfers het gaat helemaal goed daar op aruba OF![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben haar daar dus nooit kunnen begraven tussen de cactussen, hadden ze wat van die prikdingen moeten kappen. Zou helemaal niet opvallen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef nickhs het volgende:
Zelfs ik ben er vorig jaar mei naar toe geweest met de familie en ons Hotel was bijna naast het Holiday Inn, heb alle plaatsen bezocht die van belang waren en onze reis stond in het teken van "Op jacht naar Natalee", beetje ziek geef ik toe. Maar de lokale mensen praatten er maar wat graag over, dus het was best goed voor de economie. Maar ik zeg je, als ze daar later in het natuurrreservaat is begraven, wordt ze nooit meer gevonden tussen de cactussen.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
![]()
Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef johan555 het volgende:
Gielen haalt mensen door het slijk bekijk haar filmpje maar eens ,als er iets onder de gordel is is het dat filmpje wel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |