abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68387585
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef johan555 het volgende:

[..]

En dat probleem gaat voor Gielen nog Veeeel groter worden voor Dolphje en onze geweldige "media strateeg" Leinders ook
vertel-vertel-vertel??
pi_68390805
Ach, geen aandacht aan besteden, dit is weer zo'n loze, "hoe maak ik mij zelf tot het middelpunt van de belangstelling' actie van 555. A) het is weer eens een onzin post en B) je krijgt toch geen antwoord op je vragen.
--
pi_68399180
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hi hi LOL zit johan nu gewoon een website over te schrijven en plakt ie er dan IK voor om interessant te doen

Wat een bak, na gejatte fotootje bekladden met "watermerken" nu dit weer, o de domheid toch.

Bedankt mrB voor de link
Dat is dan volgens mij niet voor het eerst. Ben net terug hier sinds ruim een jaar, maar er is niks nieuws onder de (arubaanse) zon wat dat betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door nickhs op 26-04-2009 18:19:55 (grap) ]
pi_68399254
Je zou bijna denken dat Joran en Natalee een boost hebben gegeven aan de Arubaanse economie en het effect is uitgewerkt.
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef johan555 het volgende:
Dit zijn de cijfers het gaat helemaal goed daar op aruba OF

[ afbeelding ]
pi_68399531
Zelfs ik ben er vorig jaar mei naar toe geweest met de familie en ons Hotel was bijna naast het Holiday Inn, heb alle plaatsen bezocht die van belang waren en onze reis stond in het teken van "Op jacht naar Natalee", beetje ziek geef ik toe. Maar de lokale mensen praatten er maar wat graag over, dus het was best goed voor de economie. Maar ik zeg je, als ze daar later in het natuurrreservaat is begraven, wordt ze nooit meer gevonden tussen de cactussen.
pi_68400482
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef nickhs het volgende:
Zelfs ik ben er vorig jaar mei naar toe geweest met de familie en ons Hotel was bijna naast het Holiday Inn, heb alle plaatsen bezocht die van belang waren en onze reis stond in het teken van "Op jacht naar Natalee", beetje ziek geef ik toe. Maar de lokale mensen praatten er maar wat graag over, dus het was best goed voor de economie. Maar ik zeg je, als ze daar later in het natuurrreservaat is begraven, wordt ze nooit meer gevonden tussen de cactussen.
Ze hebben haar daar dus nooit kunnen begraven tussen de cactussen, hadden ze wat van die prikdingen moeten kappen. Zou helemaal niet opvallen.
pi_68400712
Misschien een wat verlate reactie inzake de opmerking betreffende Renee Gielen, maar dit gaat toch werkelijk een stap te ver. Het moet wel leuk blijven Johan. Ik doe wat terug: Dat je mogelijk meedeelt in de advertentieopbrengsten van deze site en het probeert het in het nieuws en actueel te houden is een ding, maar mensen door het slijk halen, zonder dat je daarvoor een reden hebt (jij weet net zoveel als wij, mag ik aannemen) is echt onder de gordel. Ik vraag me trouwens nog steeds af wat jouw belang in deze zaak is, dat je er zo aan vasthoudt.
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
pi_68401782
Gielen haalt mensen door het slijk bekijk haar filmpje maar eens ,als er iets onder de gordel is is het dat filmpje wel !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68402203
Het filmpje is niet meer of minder dan de weergave van een journaliste. Je kunt het er mee eens zijn of niet. Er is inderdaad geen enkele reden om zo obsessief op Gielen te reageren.

Er is niemand geweest die juridische stappen heeft ondernomen; als het filmpje, in de ogen van bepaalde mensen, kwetsend of grievend zou zijn geweest, had er al lang iemand een procedure gestart.
--
pi_68402898
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef johan555 het volgende:
Gielen haalt mensen door het slijk bekijk haar filmpje maar eens ,als er iets onder de gordel is is het dat filmpje wel !
Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?
Ik bedoel, waarom ben jij zo zeker dat jou waarheid de waarheid ook is? Waarom kan (een deel van) Gielen niet waar zijn. Gielen heeft Beth persoonlijk meegemaakt, jij ook?

[ Bericht 15% gewijzigd door nickhs op 26-04-2009 20:32:25 ]
  zondag 26 april 2009 @ 20:28:11 #61
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68403021
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreft
O nee, dat was die Dolph van Stapele, cameraman van Gielen die filmt met handycam en verslaafd is aan hasjies.
Net als Joran, zijn vriend waar hij mee op vakantie is geweest naar Thailand
pi_68403120
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef nickhs het volgende:

[..]

Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?
Ik bedoel, waarom ben jij zo zeker dat jou waarheid de waarheid ook is? Waarom kan (een deel van) Gielen niet waar zijn. Gielen heeft Beth persoonlijk meegemaakt, jij ook?
pi_68403297
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:

[..]

Das niet best Bastribo.
pi_68403343
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:

[..]

O nee, dat was die Dolph van Stapele, cameraman van Gielen die filmt met handycam en verslaafd is aan hasjies.
Net als Joran, zijn vriend waar hij mee op vakantie is geweest naar Thailand
Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.
  zondag 26 april 2009 @ 20:40:02 #65
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68403468
Naa, ik weet het niet hoor met die Gielen
Vanaf het moment dat ik haar eens goed in de ogen keek weet ik het zeker: die is vals as hell en is in staat om haar eigen moeder te ruilen voor een beetje publiciteit.
Om Dompig een beetje meer compatible te maken schijnt ze zelfs het bed met hem te hebben gedeeld
pi_68403550
Wat heeft Gielen dan aangetoond volgens jou nickhs ?
Kan je 3 dingen opnoemen ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68404187
Geen idee wat ze wel of niet heeft aangetoond en daarmee bewezen. Net zo min als wat jij hebt aangetoond en bewezen. Volgens mij is het meeste na 4 jaar nog steeds gissen, of je nou aan deze of de andere kant staat. Het is alleen frappant dat er partijen zijn, zoals jij, die ten koste van alles uitgaan van een bepaald scenario en alles wat daar niet in past, belachelijk maken. Dat lijkt me niet de juiste grondhouding om de waarheid te vinden. Vandaar mijn vraag, die je dus niet beantwoordt, welk belang jij hierin hebt.
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef johan555 het volgende:
Wat heeft Gielen dan aangetoond volgens jou nickhs ?
Kan je 3 dingen opnoemen ?
pi_68404263
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
pi_68404335
Dus jij kent haar persoonlijk?
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het antwoord al bekend aan het forum.
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef bastibro het volgende:
Naa, ik weet het niet hoor met die Gielen
Vanaf het moment dat ik haar eens goed in de ogen keek weet ik het zeker: die is vals as hell en is in staat om haar eigen moeder te ruilen voor een beetje publiciteit.
Om Dompig een beetje meer compatible te maken schijnt ze zelfs het bed met hem te hebben gedeeld
pi_68404453
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.
Of waar is wat Gielen zegt weten we niet omdat we haar niet kennen (tenminste ik niet) maar als ik de filmpjes van Beth Holloway bekijk waaruit blijkt dat ze wel erg wraakzuchtig is, leugens vertelt en beschuldigt wie ze maar wil, krijg ik het vermoeden dat Renee Gielen best eens de waarheid kan hebben verteld.

Maar het is toch niet alleen Renee Gielen die Beth Holloway meemaakte?

De Arubaanse bevolking heeft toch ook meegemaakt hoe Beth Holloway zich opstelde?

Het zal toch niet zo zijn dat al die mensen lopen te liegen en dat de enige die de waarheid vertelt Beth Holloway is?
  zondag 26 april 2009 @ 21:05:13 #71
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68404461
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.
Walgelijk en bovendien erg ongeloofwaardig en lasterlijk.

pi_68404650
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef nickhs het volgende:
Dus jij kent haar persoonlijk?
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het antwoord al bekend aan het forum.
[..]
Nee hoor, het antwoord is niet bekend. En de bewering dat de heer Bro mevrouw Gielen persoonlijk kent is een leugen.
--
pi_68404822
Is het niet vreemd dat Gielen maandenlang op allerlei forums en Blogs continu met de leuze komt " Facts don't Lie "
En dan na 3 jaar onderzoek te komen met een filmpje zonder Facts ?
pi_68405437
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef bastibro het volgende:Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.
Walgelijk en bovendien erg ongeloofwaardig en lasterlijk.
Hi hi LOL "duivelspropaganda" doe niet zo hysterisch joh.

Dat heeft me eigenlijk altijd al verbaasd jullie fascinatie met mevrouw Gielen en die documentaire.
Volgens mij is het gewoon een docu waar de filmmaakster een aantal vragen oproept en daar kan je het mee eens zijn of niet.

Maar waarom schieten Peppi en Kokki hier toch altijd zo in de vlekken als die documentaire volgens hen zo ongeloofwaardig is?
Hoe belemmert die documentaire waarheidsvinding en waarom stapt er niemand naar de rechter als het inderdaad zo "lasterlijk" is.

Vragen, vragen, je zou bijna denken dat Renee Gielen ergens iets op het spoor gekomen is dat de Twolloways liever niet in het openbaar hebben.

Misschien vanavond nog maar eens Natalee. The Unrevealed Timelines kijken ipv naar Peterrrr die met 35 jaar ouwe zaken bezig is
I stand with the happy Island.
pi_68405791
Een goeie documentaire maker doet aan hoor en wederhoor .
Niet eerst roepen de feiten liegen niet en dan met een stemmingmakerij achtig iets komen .
Heel groot werd het gebracht hoor : Beth is om 7 uur aangekomen
Werd een dag later al onderuit gehaald door Mos (zie de Amigoe )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')