vertel-vertel-vertel??quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef johan555 het volgende:
[..]
En dat probleem gaat voor Gielen nog Veeeel groter worden voor Dolphje en onze geweldige "media strateeg" Leinders ook
Dat is dan volgens mij niet voor het eerst. Ben net terug hier sinds ruim een jaar, maar er is niks nieuws onder de (arubaanse) zon wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi hi LOL zit johan nu gewoon een website over te schrijven en plakt ie er dan IK voor om interessant te doen![]()
Wat een bak, na gejatte fotootje bekladden met "watermerken" nu dit weer, o de domheid toch.
Bedankt mrB voor de link
quote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef johan555 het volgende:
Dit zijn de cijfers het gaat helemaal goed daar op aruba OF![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben haar daar dus nooit kunnen begraven tussen de cactussen, hadden ze wat van die prikdingen moeten kappen. Zou helemaal niet opvallen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:31 schreef nickhs het volgende:
Zelfs ik ben er vorig jaar mei naar toe geweest met de familie en ons Hotel was bijna naast het Holiday Inn, heb alle plaatsen bezocht die van belang waren en onze reis stond in het teken van "Op jacht naar Natalee", beetje ziek geef ik toe. Maar de lokale mensen praatten er maar wat graag over, dus het was best goed voor de economie. Maar ik zeg je, als ze daar later in het natuurrreservaat is begraven, wordt ze nooit meer gevonden tussen de cactussen.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
![]()
Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef johan555 het volgende:
Gielen haalt mensen door het slijk bekijk haar filmpje maar eens ,als er iets onder de gordel is is het dat filmpje wel !
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreftquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
![]()
Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef nickhs het volgende:
[..]
Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?
Ik bedoel, waarom ben jij zo zeker dat jou waarheid de waarheid ook is? Waarom kan (een deel van) Gielen niet waar zijn. Gielen heeft Beth persoonlijk meegemaakt, jij ook?
Das niet best Bastribo.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreft![]()
Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreft![]()
O nee, dat was die Dolph van Stapele, cameraman van Gielen die filmt met handycamen verslaafd is aan hasjies.
Net als Joran, zijn vriend waar hij mee op vakantie is geweest naar Thailand
quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef johan555 het volgende:
Wat heeft Gielen dan aangetoond volgens jou nickhs ?
Kan je 3 dingen opnoemen ?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef bastibro het volgende:
Naa, ik weet het niet hoor met die Gielen![]()
Vanaf het moment dat ik haar eens goed in de ogen keek weet ik het zeker: die is vals as hell en is in staat om haar eigen moeder te ruilen voor een beetje publiciteit.
Om Dompig een beetje meer compatible te maken schijnt ze zelfs het bed met hem te hebben gedeeld
Of waar is wat Gielen zegt weten we niet omdat we haar niet kennen (tenminste ik niet) maar als ik de filmpjes van Beth Holloway bekijk waaruit blijkt dat ze wel erg wraakzuchtig is, leugens vertelt en beschuldigt wie ze maar wil, krijg ik het vermoeden dat Renee Gielen best eens de waarheid kan hebben verteld.quote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.
Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
Nee hoor, het antwoord is niet bekend. En de bewering dat de heer Bro mevrouw Gielen persoonlijk kent is een leugen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef nickhs het volgende:
Dus jij kent haar persoonlijk?
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het antwoord al bekend aan het forum.
[..]
Hi hi LOL "duivelspropaganda" doe niet zo hysterisch joh.quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef bastibro het volgende:Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.
Walgelijk en bovendien erg ongeloofwaardig en lasterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |