Ahaa dus jij gaat je vanmorgen lopen aanstellen als een kip zonder kop met je "illegale links" en "ik heb er een screenshot van gemaakt" en nu meld je "het zal wel mogen lijkt me zo".quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef johan555 het volgende:
Als you tube die nieuwe film er gewoon op laat staan zal het wel mogen lijkt me zo .
Ouwe meuk, is het weer zoverquote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef observer777 het volgende:
Monday, June 27, 2005
Wederom indrukwekkend.quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef observer777 het volgende:
Monday, June 27, 2005
Croes had said the detention of Paul van der Sloot — whose son Joran changed the story he told police about the night of Natalee's disappearance — could be key to solving the case.
Croes said Joran and the two other jailed suspects were surveilled electronically after being released following an initial round of questioning. He implied that information picked up by such surveillance led to their second detention.
"That's why, after a certain moment, they were seized," said Croes.
In an anecdote that illustrated the insular world of Aruba, Justice Minister Croes said Paul van der Sloot had recently visited him in his office after failing to become a judge, apparently seeking a position in Croes' department. Van der Sloot had also taught the justice minister's daughter.http://www.foxnews.com/story/0,2933,160699,00.html
Dan zal er ook wel geen belangstelling zijn voor dat Flutfilmpje van Gielen want als er "iets " ouwe meuk is is het dat filmpje welquote:
Nee hoor, die film blijft actueel. Wat er ook gebeurt. Die feiten veranderen niet, al zou jij het graag willen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel geen belangstelling zijn voor dat Flutfilmpje van Gielen want als er "iets " ouwe meuk is is het dat filmpje wel![]()
Noem eens 2 aangetoonde feiten in dat flut filmpje van Renee Gielen dan ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee hoor, die film blijft actueel. Wat er ook gebeurt. Die feiten veranderen niet, al zou jij het graag willen.![]()
Heb je hem al gevonden op YouTube?
Amigoe vandaag:
http://www.amigoe.com/artman/publish/printer_55465.php
Aruba
Film Natalee Holloway slecht ontvangen door Amerikaanse pers
20 Apr, 2009, 16:38 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Gisteravond werd de televisiefilm ‘Natalee Holloway’ voor het eerst op televisie vertoond door de zender Lifetime Movie Network.
De volledig in Zuid-Afrika geschoten film, gebaseerd op het boek Loving Natalee, over de verdwijning van Holloway op Aruba door de ogen van moeder Beth, werd in de Amerikaanse pers slecht ontvangen. Alec Harvey van Birmingham News noemt het een ‘slordige, onevenwichtige en snel weer te vergeten’ blik op het verhaal. Het scenario zou volgens Harvey ‘cheesy en manipulatief’ zijn.
Op de vraag wat de gevolgen van de Natalee Holloway-film op het Amerikaanse toerisme zal zijn, reageerde marketing manager van Aruba Tourism Authority (ATA) Frits Israel: “De representanten die nu naar de Anual Tourism Conference 2009 komen, zijn al jaren bekend met Aruba. Nadat Holloway verdween, hebben we veel steun en hulp van hun gekregen. Deze inspanning en hulp zorgden ervoor dat het aantal Amerikaanse toeristen bleef groeien na het Holloway-incident. Komende week wordt er toezicht gehouden op het Amerikaanse toerisme. Als we vreemde dingen opmerken, zullen de nodige maatregelen genomen worden. Het feit dat Holloways film een op de waarheid gebaseerde film is betekent niet dat het zoals de film verbeeldt, is gebeurd. Het zal wel voor een aantal discussies zorgen. En invloed hebben op toeristen die al een negatief beeld hadden van Aruba.”
Israel zegt dat als er actie ondernomen moet worden, ATA gereed staat. Inmiddels hebben Arubanen op Facebook een actiegroep opgericht om te protesteren tegen de film en de manier waarop Aruba erin wordt geportretteerd
-----
Welterusten Johan![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef bastibro het volgende:
Ik heb overigens gehoord dat Renee Gielen zich niet meer in het openbaar vertoont.
Ze schijnt zwaar depressief te zijn geworden na haar zg. docu debacle
PS. Slaap lekker allemaal![]()
1. Dat het leugenachtige lutsers op de kast krijgt.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef johan555 het volgende:
Noem eens 2 aangetoonde feiten in dat flut filmpje van Renee Gielen dan ?
Geruchten die jij jezelf verzint vanuit je ziekelijke obsessie voor Gielen. Noem eens de bron van deze geruchten; zoals gebruikelijk is een linkje voldoende. Ik ben er van overtuigd dat je dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
![]()
Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef JoBuster het volgende:
[..]
1. Dat het leugenachtige lutsers op de kast krijgt.
2. Dat Beth meermaals leugens heeft verkondigd.
hoest met je linkje naar Natalee. The Unrevealed Timelines johan?
AYO!
Lieve johan je denkt toch niet dat men JOU op verzoek bewijzen gaat tonen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?
Noem ze eens en de bewijzen erbij graag .
Of is het allemaal leugenachtige stemmingmakerij ,betaald uit de pot van de Arubaanse toeristen industrie ?
Begrijpend LEZEN is niet je sterkste punt Johan, laat staan begrijpend KIJKEN.quote:Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?
Noem ze eens en de bewijzen erbij graag .
Of is het allemaal leugenachtige stemmingmakerij ,betaald uit de pot van de Arubaanse toeristen industrie ?
Als er hier iemand is die z'n privileges verspeeld heeft ben jij het wel Buster,je noemt de andere posters hier continu Jochie,Lutser,loser, Ventje etc .en bovendien stalk je andere posters hier .quote:Op maandag 20 april 2009 23:37 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lieve johan je denkt toch niet dat men JOU op verzoek bewijzen gaat tonen.![]()
Dat privilege heb je al lang verspeeld hier door continue onzin te verkondigen en geen onderbouwing te leveren ook al hebben bijna alle posters hier je daarom gevraagd.
Die kans is verkeken alleen een verandering (lees verbetering) in je gedrag zal de bereidheid van posters om jou ter wille te zijn weer doen terugkeren.
Als je bewijzen van Beths leugens zoekt kan ik je trouwens wel verwijzen naar de eerdere posts in dit topikkie en reboundje #35 natuurlijk.
succes
Hoe ik aan sommige betrokkenen in de zaak Holloway refereer gaat je geen reet aan johan, net zo min als ik jou aanspreek op allerlei bijvoegelijke naamwoorden die jij aan de naam van de diverse betrokkenen wenst toe te voegen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:00 schreef johan555 het volgende:
Beth noem je continu een ouwe heks en Natalee is niet meer dan een dronken en drugsgebruikende breezerslet ,Jug is een verkrachter etc etc . Te misselijk voor woorden .
Niet blijven drammen johan je bent geen 4 meer (hoop ik), ik heb je al vaker uitgelegd dat ik niet echt genegen ben JOU links of quotes te verschaffen aangezien je dat hier stelselmatig weigert aan alle andere posters.quote:Als ik om bewijzen vraag geef je niet thuis .
Lieve jongen, ik zou niets liever willen dat de zaak Holloway wordt opgelost en dat de waarheid boven water (no pun intended) komt.quote:Ik begin me hier af te vragen waarom je hier komt posten dat is zeker niet om de waarheid naar boven te krijgen maar eerder omgekeerd ,om de waarheid te verdoezelen .
Post Natalee hier dan, want dat is enige van wie er foto's opstaan, voor de rest zie ik een autootje, een hele enge foto van Beth en een witte blur die wel wat wegheeft van die hele foute mod die klaasend van de Bange Aapjes heeft afgetrapt.quote:Op de potobucket van Buster is te zien dat hij foto's van andere forum leden spaart .
Hij is weer compleetquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:16 schreef mrBhimself het volgende:
Ik had begrepen dat het nog niet de bedoeling was om al een nieuw topic aan te maken als het oude nog niet gesloten is. Als je het dan toch (weer) doet, neem dan op zijn minst ook ALLE links over van "Andere interessante links" en niet alleen de links die jou welgevallig zijn!
Graag toevoegen :Jan Brennan's online-boek; No Evidence of a Crime Renee Gielen's documentaire; Natalee. The unrevealed time lines Natalee Holloway forensic
wat dacht je van jezelf.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:01 schreef observer777 het volgende:
I think the Aruban authorities should investigate that lunatic Reality
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |