Kwestie van je in de zaak verdiepen Bassie, dat doen sommige mensen hier. Die komen met links en bewijzen, jajaquote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef bastibro het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze wijsheid, zelf ook een lezing bijgewoond?
"Hou toch op met je bewijs"??quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef bastibro het volgende:
Hou toch op met je bewijs, van Y zeker met haar ziekelijke Kalpoe obsessie.
Er is gewoonweg vrijwel geen bewijs in deze zaak.
Alleen logische aannames, maar daar doen jullie niet aan toch?
En speculeren(ook beschuldigen) door ons als posters op een forum is inderdaad iets anders dan het beschuldigen zonder bewijs van de moeder ja.
zoveel nederlands heb je niet nodig hoor om bovenaan de papieren de kop te lezen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef yyentle het volgende:
Beth schrijft in haar boek dat ze doorgescheurde verklaringen van Joran op het politiebureau had gezien; ze lagen op het bureau of in de prullebak, dat weet ik niet meer maar ze had ze gezien.![]()
![]()
Kon Beth Holloway Nederlands lezen?![]()
Wat een idioot.![]()
Maar het is niet het verhaal van Y. Het zijn verhalen die al jaren verteld worden.quote:Op maandag 20 april 2009 04:20 schreef duikkie het volgende:
het verhaal van Y ken ik zo onderhand wel over beth
De Kalpoe's hebben niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken, dat weten de rechercheurs, Hans Mos, Peter R, de internet onderzoekers.quote:ook de wijsheid dat na 11 juni de kalpoe's de waarheid zeggen , weet alleen Y
\quote:Op maandag 20 april 2009 07:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Maar het is niet het verhaal van Y. Het zijn verhalen die al jaren verteld worden.![]()
[..]
De Kalpoe's hebben niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken, dat weten de rechercheurs, Hans Mos, Peter R, de internet onderzoekers.
Als je de computergevens, die in de eerste maand tijdens de verhoren nog niet bekend waren, checkt en naar de tijdlijn kijkt, kun jij het ook weten Duikkie.![]()
Van Beth Holloway weten we dat ze liegt en bedriegt en mensen misbruikt.
We weten inmiddels uit de verklaringen en de filmpjes ook, dat het gedrag van Natalee (zuipen en achter de mannen aanzitten) heel goed te maken kan hebben met haar thuissituatie (ouders gescheiden) en de relatie die ze met haar afschuwelijke moeder had.
Maak je niet zo druk Duikkie. De Kalpoes zijn onder druk gezet om te liegen en vanaf 2 dagen na hun aanhouding vertellen ze de waarheid.quote:Op maandag 20 april 2009 07:47 schreef duikkie het volgende:
je trekt conclusies die niet te trekken vallen, verhalen zijn er ook over joran en de kalpoe's broers hoe ze alles te maken hebben met de verdwijning van natalee, nog even en de jongens vertellen als getuigen de waarheid volgens sommige,
Volgens mij ben jij onder druk gezet dit soort onzin allemaal te posten ,wellicht tegen betaling ?quote:Op maandag 20 april 2009 08:01 schreef yyentle het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Duikkie. De Kalpoes zijn onder druk gezet om te liegen en vanaf 2 dagen na hun aanhouding vertellen ze de waarheid.![]()
Ik heb het niet over Joran.![]()
Joran en Beth Holloway liegen allebei nogal veel.
@ Duikkie,
Wat denk je van dat vliegtuigje waarover in dit filmpje wordt gesproken?
http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52
geen lid meer maar buster is geband en mag nog (net)Lurkenquote:Op zondag 19 april 2009 15:21 schreef mrBhimself het volgende:
Hé Jo, ik wist niet dat jij (nog) lid was van SM![]()
@ Johan555,quote:Op maandag 20 april 2009 09:02 schreef johan555 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij onder druk gezet dit soort onzin allemaal te posten ,wellicht tegen betaling ?
Misschien zijn de beledigingen aan mijn adres vanwege mijn mening wel de reden dat ik wat fanatieker ben geworden. Ik vond het erg verdacht dat ik persoonlijk werd aangevallen vanwege een mening: ben daarom verder gaan zoeken. Tot nu toe worden al mijn vermoedens bevestigd.quote:Op maandag 20 april 2009 09:37 schreef johan555 het volgende:
Je stopt er zoveel tijd en energie in Om de 2k's te verdedigen en Beth zwart te maken hier dat je wel belang " moet " hebben . Heb je belangen bij dat B filmpje van Gielen ?
Vertel het gewoon dan snappen we het !
http://www.xs4all.nl/~dug(...)eeHolloway/index.htmquote:Beth's credibility has taken some bad hits but most notably when she claimed to have statements that all three youths had sex with Natalee, but has since failed to produce them. Then there was the forged “confession” tape aired on Dr Phil, and endorsed by Beth.
Je moet de verklaringen bestuderen Johan555, heb ik ook gedaan.quote:
Kijk als je onzin vertelt dan moet je wel consistent onzin vertellen jochie.quote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef johan555 het volgende:
geen lid meer maar buster is geband en mag nog (net)Lurken
Heb je de filmpjes, waarin je zelf kunt horen dat ze leugens vertelt, nog steeds niet bekeken?quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:
Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
Die heks liegt alles bij elkaar dat is al zo vaak bewezen, het ontkennen doet daar niets aan af johan maar als je je daar beter bij voelt moet je dat vooral blijven doenquote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
Jazekers jochie en hier nog meer "illegale linkjes" van een lutser genaamd Justice4Nataleequote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef johan555 het volgende:
Oh ga je hier illegale linkjes neerzetten Buster ? Zitten er geen rechten op die film ?
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappigquote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef johan555 het volgende:
Oh ga je hier illegale linkjes neerzetten Buster ? Zitten er geen rechten op die film ?
Verspreiden is strafbaar ! heb even een screenshot genomen![]()
Ja, ja OUWEFIETS er staan ILLEGALE linkjes (wat dat ook zijn), poe poe nou nou, het is me watquote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappig![]()
![]()
Ik zal niet ontkennen dat die post ook bij mij een glimlach teweeg bracht....wat een grapquote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat die post ook bij mij een glimlach teweeg bracht....wat een grap
Maar die documentaire van Renee Gielen, Natalee The Unrevealed Timelines stond toch al lang op YouTube, althans dat beweerde jij hier een paar maandjes geleden nog johan.quote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef johan555 het volgende:
Dan zullen we dat gielen misbakseltje ook ff op you tube zetten
Volgens onze vriend 555 de rest ook:quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij staat alleen de trailer op Youtube.
linkiequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:22 schreef johan555 het volgende:
ja hij staat al een tijdje op you Tube hoor
ff speuren
Maar waarom schrijf je dan 2 uur geleden dat jij hem "ff op you tube gaat zetten" als je weet dat ie er al staat?quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef johan555 het volgende:
hij staat al lang op you tube ja maar moet weer even zoeken waar precies
Als you tube die nieuwe film er gewoon op laat staan zal het wel mogen lijkt me zo .quote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Maar waarom schrijf je dan 2 uur geleden dat jij hem "ff op you tube gaat zetten" als je weet dat ie er al staat?
En waar zijn opeens je bezwaren tegen "ILLEGALE LINKS" gebleven, straks maakt er iemand een screenshot en dan zit je met de gebakken peren![]()
Ahaa dus jij gaat je vanmorgen lopen aanstellen als een kip zonder kop met je "illegale links" en "ik heb er een screenshot van gemaakt" en nu meld je "het zal wel mogen lijkt me zo".quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef johan555 het volgende:
Als you tube die nieuwe film er gewoon op laat staan zal het wel mogen lijkt me zo .
Ouwe meuk, is het weer zoverquote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef observer777 het volgende:
Monday, June 27, 2005
Wederom indrukwekkend.quote:Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef observer777 het volgende:
Monday, June 27, 2005
Croes had said the detention of Paul van der Sloot — whose son Joran changed the story he told police about the night of Natalee's disappearance — could be key to solving the case.
Croes said Joran and the two other jailed suspects were surveilled electronically after being released following an initial round of questioning. He implied that information picked up by such surveillance led to their second detention.
"That's why, after a certain moment, they were seized," said Croes.
In an anecdote that illustrated the insular world of Aruba, Justice Minister Croes said Paul van der Sloot had recently visited him in his office after failing to become a judge, apparently seeking a position in Croes' department. Van der Sloot had also taught the justice minister's daughter.http://www.foxnews.com/story/0,2933,160699,00.html
Dan zal er ook wel geen belangstelling zijn voor dat Flutfilmpje van Gielen want als er "iets " ouwe meuk is is het dat filmpje welquote:
Nee hoor, die film blijft actueel. Wat er ook gebeurt. Die feiten veranderen niet, al zou jij het graag willen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel geen belangstelling zijn voor dat Flutfilmpje van Gielen want als er "iets " ouwe meuk is is het dat filmpje wel![]()
Noem eens 2 aangetoonde feiten in dat flut filmpje van Renee Gielen dan ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee hoor, die film blijft actueel. Wat er ook gebeurt. Die feiten veranderen niet, al zou jij het graag willen.![]()
Heb je hem al gevonden op YouTube?
Amigoe vandaag:
http://www.amigoe.com/artman/publish/printer_55465.php
Aruba
Film Natalee Holloway slecht ontvangen door Amerikaanse pers
20 Apr, 2009, 16:38 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Gisteravond werd de televisiefilm ‘Natalee Holloway’ voor het eerst op televisie vertoond door de zender Lifetime Movie Network.
De volledig in Zuid-Afrika geschoten film, gebaseerd op het boek Loving Natalee, over de verdwijning van Holloway op Aruba door de ogen van moeder Beth, werd in de Amerikaanse pers slecht ontvangen. Alec Harvey van Birmingham News noemt het een ‘slordige, onevenwichtige en snel weer te vergeten’ blik op het verhaal. Het scenario zou volgens Harvey ‘cheesy en manipulatief’ zijn.
Op de vraag wat de gevolgen van de Natalee Holloway-film op het Amerikaanse toerisme zal zijn, reageerde marketing manager van Aruba Tourism Authority (ATA) Frits Israel: “De representanten die nu naar de Anual Tourism Conference 2009 komen, zijn al jaren bekend met Aruba. Nadat Holloway verdween, hebben we veel steun en hulp van hun gekregen. Deze inspanning en hulp zorgden ervoor dat het aantal Amerikaanse toeristen bleef groeien na het Holloway-incident. Komende week wordt er toezicht gehouden op het Amerikaanse toerisme. Als we vreemde dingen opmerken, zullen de nodige maatregelen genomen worden. Het feit dat Holloways film een op de waarheid gebaseerde film is betekent niet dat het zoals de film verbeeldt, is gebeurd. Het zal wel voor een aantal discussies zorgen. En invloed hebben op toeristen die al een negatief beeld hadden van Aruba.”
Israel zegt dat als er actie ondernomen moet worden, ATA gereed staat. Inmiddels hebben Arubanen op Facebook een actiegroep opgericht om te protesteren tegen de film en de manier waarop Aruba erin wordt geportretteerd
-----
Welterusten Johan![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef bastibro het volgende:
Ik heb overigens gehoord dat Renee Gielen zich niet meer in het openbaar vertoont.
Ze schijnt zwaar depressief te zijn geworden na haar zg. docu debacle
PS. Slaap lekker allemaal![]()
1. Dat het leugenachtige lutsers op de kast krijgt.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef johan555 het volgende:
Noem eens 2 aangetoonde feiten in dat flut filmpje van Renee Gielen dan ?
Geruchten die jij jezelf verzint vanuit je ziekelijke obsessie voor Gielen. Noem eens de bron van deze geruchten; zoals gebruikelijk is een linkje voldoende. Ik ben er van overtuigd dat je dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
![]()
Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef JoBuster het volgende:
[..]
1. Dat het leugenachtige lutsers op de kast krijgt.
2. Dat Beth meermaals leugens heeft verkondigd.
hoest met je linkje naar Natalee. The Unrevealed Timelines johan?
AYO!
Lieve johan je denkt toch niet dat men JOU op verzoek bewijzen gaat tonen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?
Noem ze eens en de bewijzen erbij graag .
Of is het allemaal leugenachtige stemmingmakerij ,betaald uit de pot van de Arubaanse toeristen industrie ?
Begrijpend LEZEN is niet je sterkste punt Johan, laat staan begrijpend KIJKEN.quote:Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?
Noem ze eens en de bewijzen erbij graag .
Of is het allemaal leugenachtige stemmingmakerij ,betaald uit de pot van de Arubaanse toeristen industrie ?
Als er hier iemand is die z'n privileges verspeeld heeft ben jij het wel Buster,je noemt de andere posters hier continu Jochie,Lutser,loser, Ventje etc .en bovendien stalk je andere posters hier .quote:Op maandag 20 april 2009 23:37 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lieve johan je denkt toch niet dat men JOU op verzoek bewijzen gaat tonen.![]()
Dat privilege heb je al lang verspeeld hier door continue onzin te verkondigen en geen onderbouwing te leveren ook al hebben bijna alle posters hier je daarom gevraagd.
Die kans is verkeken alleen een verandering (lees verbetering) in je gedrag zal de bereidheid van posters om jou ter wille te zijn weer doen terugkeren.
Als je bewijzen van Beths leugens zoekt kan ik je trouwens wel verwijzen naar de eerdere posts in dit topikkie en reboundje #35 natuurlijk.
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |