abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68182549
quote:
Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef bastibro het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze wijsheid, zelf ook een lezing bijgewoond?
Kwestie van je in de zaak verdiepen Bassie, dat doen sommige mensen hier. Die komen met links en bewijzen, jaja
Linkje: http://www.bolivarcom.com/index.cfm?event=news.view&id=F7564D1C-19B9-E2E2-67A38D7B28954FA8

en DE quote:
She was kidnapped, raped and murdered on the last night of her vacation.

Errug he, dat je zoiets zegt zonder ENIG bewijs.

zondag 19 april 2009 @ 21:49:44 #62
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68184870
Hou toch op met je bewijs, van Y zeker met haar ziekelijke Kalpoe obsessie.
Er is gewoonweg vrijwel geen bewijs in deze zaak.
Alleen logische aannames, maar daar doen jullie niet aan toch?
En speculeren(ook beschuldigen) door ons als posters op een forum is inderdaad iets anders dan het beschuldigen zonder bewijs van de moeder ja.
pi_68186242
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef bastibro het volgende:
Hou toch op met je bewijs, van Y zeker met haar ziekelijke Kalpoe obsessie.
Er is gewoonweg vrijwel geen bewijs in deze zaak.
Alleen logische aannames, maar daar doen jullie niet aan toch?
En speculeren(ook beschuldigen) door ons als posters op een forum is inderdaad iets anders dan het beschuldigen zonder bewijs van de moeder ja.
"Hou toch op met je bewijs"??

Je raaskalt nu echt Bassie. Beter lezen misschien? Je vraagt om bewijs, het wordt je aangeleverd en nu zijn het logische aannames, speculaties, beschuldigingen aan het adres van Beth?

JoB: "ze zegt standaard mijn dochter is ontvoerd, verkracht door meerdere mannen en vermoord."

Jij, Bastibro: "Hoe kom je aan deze wijsheid, zelf ook een lezing bijgewoond?"

Ik, OF: ze zegt het zelf! Beth! Lees:
http://www.bolivarcom.com/index.cfm?event=news.view&id=F7564D1C-19B9-E2E2-67A38D7B28954FA8 met DE quote van Beth: She was kidnapped, raped and murdered on the last night of her vacation.

OF's woorden zijn het niet, yyentle's woorden zijn het niet, JoB's woorden zijn het niet.
Het is Beth zelf!! Wie heeft er volgens jou nou gelogen Bassie? Bolivar Commercial? Beth?

Nou?
pi_68192087
quote van Beth: She was kidnapped, raped and murdered on the last night of her vacation.

er is ook geen bewijs dat natalee niet gekidnapped is, verkracht en uit joran van de eem autotrip kan je ook halen dat ze misschien wel vermoord is !!!

we weten niet of op enige punt natalee wel uit de auto wilde, na het roepen van iets uit het raam vlak voor de weg naar choose a name , weten we niets, het kan zijn dat toen handtastelijk werd natalee niet zo lol meer had, het gedonder op de achterbank begon namelijk pas later, namelijk na het rondje choose a name bij het bezine station volgens joran dan. dat het allemaal niet zo vrijwillig was kan je ook gaan afvragen als joran zegt dat natalee lebisch was, en dat hij de eerste was, macho gedrag hij zou dan natalee wel genezen. dat verklaard ook wel het gevoel was waarschijnlijk wel verkrachting. lebisch wordt je namelijk niet zomaar en hetro op 1 avond ook niet.

dus wat joran allemaal op de stoep stond te vertellen die nacht samen met vader tegenover de americanen is wel aanleiding om aan te nemen dat natalee wel gekidnapt en verkracht moet zijn.
NATALEE was lebisch !!! hoe kan joran dat weten dan ??? zoiets vertel je een jongen als je geen sex met hem wil naar mijn mening !!, vanaf dat moment dat joran dat wist kan je spreken over verkrachting als je dan toch gewoon doorgaat en verder rijden dan hotel kan dan kidnaping zijn.
dat vermoord zijn kan je halen uit joran verhaal bij van eem !! in zee gedumpt samen in bootje geholpen door daury( paul van der sloot ?? ) terwijl je niet wist of natalee wel dood was !

verder is het de overtuiging van een moeder, die geen goed antwoord krijgt van drie leugenaars !!
pi_68192104
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef yyentle het volgende:
Beth schrijft in haar boek dat ze doorgescheurde verklaringen van Joran op het politiebureau had gezien; ze lagen op het bureau of in de prullebak, dat weet ik niet meer maar ze had ze gezien.

Kon Beth Holloway Nederlands lezen?

Wat een idioot.
zoveel nederlands heb je niet nodig hoor om bovenaan de papieren de kop te lezen.

de verklaring van 31 mei joran zijn wij internetters ook een beetje kwijt geweest heeft lang geduurt voordat deze verklaring boven water kwam, dus het kan best zijn dat de eerste versie in de prullemand belandt was.

je weet niet of joran en paul van der sloot. de eerste versie heeft ondertekend toen. wat wel weer gek is dat we ook een kelly hebben die later schreef dat joran ook nog had gezegd uitgestapt te zijn bij fischermans hut ??

kortom wat beth gezien heeft weten wij niet he, misschien gewoon iets menselijks van kelly ??
pi_68192116
we zijn weer blij dat Y weer terug is , las ik in het vorige deel niet dat Y het wel gezien had ?? waarschijnlijk een moment van zwakte ???

het verhaal van Y ken ik zo onderhand wel over beth , die was/is slecht. de kalpoe's zijn dus om telkens rondjes te draaien heeft geen zin.
ook de wijsheid dat na 11 juni de kalpoe's de waarheid zeggen , weet alleen Y
pi_68192343
quote:
Op maandag 20 april 2009 04:20 schreef duikkie het volgende:
het verhaal van Y ken ik zo onderhand wel over beth
Maar het is niet het verhaal van Y. Het zijn verhalen die al jaren verteld worden.
quote:
ook de wijsheid dat na 11 juni de kalpoe's de waarheid zeggen , weet alleen Y
De Kalpoe's hebben niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken, dat weten de rechercheurs, Hans Mos, Peter R, de internet onderzoekers.
Als je de computergevens, die in de eerste maand tijdens de verhoren nog niet bekend waren, checkt en naar de tijdlijn kijkt, kun jij het ook weten Duikkie.

Van Beth Holloway weten we dat ze liegt en bedriegt en mensen misbruikt.

We weten inmiddels uit de verklaringen en de filmpjes ook, dat het gedrag van Natalee (zuipen en achter de mannen aanzitten) heel goed te maken kan hebben met haar thuissituatie (ouders gescheiden) en de relatie die ze met haar afschuwelijke moeder had.
pi_68192487
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:18 schreef yyentle het volgende:

[..]

Maar het is niet het verhaal van Y. Het zijn verhalen die al jaren verteld worden.
[..]

De Kalpoe's hebben niets met de verdwijning van Natalee Holloway te maken, dat weten de rechercheurs, Hans Mos, Peter R, de internet onderzoekers.
Als je de computergevens, die in de eerste maand tijdens de verhoren nog niet bekend waren, checkt en naar de tijdlijn kijkt, kun jij het ook weten Duikkie.

Van Beth Holloway weten we dat ze liegt en bedriegt en mensen misbruikt.

We weten inmiddels uit de verklaringen en de filmpjes ook, dat het gedrag van Natalee (zuipen en achter de mannen aanzitten) heel goed te maken kan hebben met haar thuissituatie (ouders gescheiden) en de relatie die ze met haar afschuwelijke moeder had.
\

je trekt conclusies die niet te trekken vallen, verhalen zijn er ook over joran en de kalpoe's broers hoe ze alles te maken hebben met de verdwijning van natalee, nog even en de jongens vertellen als getuigen de waarheid volgens sommige , ze zijn als laatste gezien met de jongens en de jongens logen over het verloop van die avond als getuigen. en ik weet nog steeds niet wat er tussen 1:15 en 1:55 in de auto is gebeurt ook na 3:25 tot 07:00 weten we helemaal niets !!

ik kan tijdslijnen kijken wat ik wil er zitten grootte gaten in, en beth holloway was nu eenmaal niet op het eiland die werd ook pas later ingelicht over zaken.

over de achtergrond van natalee weten we niet echt veel, maar er is ook geen bewijs dat natalee het moeilijk had thuis !!, mensen die haar kennen spreken andere dingen dan sommige hier doen.
van afkick centrum of weet ik veel is nooit maar iets van bewijs boven water gekomen. en daar heb je geen politie of fbi informatie voor nodig hoor.
pi_68192573
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:47 schreef duikkie het volgende:

je trekt conclusies die niet te trekken vallen, verhalen zijn er ook over joran en de kalpoe's broers hoe ze alles te maken hebben met de verdwijning van natalee, nog even en de jongens vertellen als getuigen de waarheid volgens sommige ,
Maak je niet zo druk Duikkie. De Kalpoes zijn onder druk gezet om te liegen en vanaf 2 dagen na hun aanhouding vertellen ze de waarheid.

Ik heb het niet over Joran.

Joran en Beth Holloway liegen allebei nogal veel.

@ Duikkie,

Wat denk je van dat vliegtuigje waarover in dit filmpje wordt gesproken?

http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52
pi_68193206
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:01 schreef yyentle het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk Duikkie. De Kalpoes zijn onder druk gezet om te liegen en vanaf 2 dagen na hun aanhouding vertellen ze de waarheid.

Ik heb het niet over Joran.

Joran en Beth Holloway liegen allebei nogal veel.

@ Duikkie,

Wat denk je van dat vliegtuigje waarover in dit filmpje wordt gesproken?

http://player.omroep.nl/?aflID=4971839&start=00:00:25&end=00:13:52
Volgens mij ben jij onder druk gezet dit soort onzin allemaal te posten ,wellicht tegen betaling ?
De broers liegen niet na 11-6
Hoe weet je dat zo zeker ?
Wat liegt Beth allemaal en kom eens met bewijzen !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68193311
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:21 schreef mrBhimself het volgende:
Hé Jo, ik wist niet dat jij (nog) lid was van SM
geen lid meer maar buster is geband en mag nog (net)Lurken
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68193505
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:02 schreef johan555 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij onder druk gezet dit soort onzin allemaal te posten ,wellicht tegen betaling ?
@ Johan555,

Ken je het spreekwoord "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?"

Je gelooft toch zelf zeker niet dat de huidige en de voormalige officier van Justitie, de rechercheurs en de misdaadjournalisten allemaal onzin verkopen?

Enne, voor de leugens van Beth Holloway moet je even teruglezen, het zijn er teveel om zo even
op te sommen.

Begrijp ik uit de reacties op de film dat er nieuwe leugens van Beth boven water zijn komen drijven waarover zelfs de leden van de Scared Monkeys teleurgesteld zijn?
pi_68193941
Je stopt er zoveel tijd en energie in Om de 2k's te verdedigen en Beth zwart te maken hier dat je wel belang " moet " hebben . Heb je belangen bij dat B filmpje van Gielen ?
Vertel het gewoon dan snappen we het !
pi_68194511
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:37 schreef johan555 het volgende:
Je stopt er zoveel tijd en energie in Om de 2k's te verdedigen en Beth zwart te maken hier dat je wel belang " moet " hebben . Heb je belangen bij dat B filmpje van Gielen ?
Vertel het gewoon dan snappen we het !
Misschien zijn de beledigingen aan mijn adres vanwege mijn mening wel de reden dat ik wat fanatieker ben geworden. Ik vond het erg verdacht dat ik persoonlijk werd aangevallen vanwege een mening: ben daarom verder gaan zoeken. Tot nu toe worden al mijn vermoedens bevestigd.

Dat de Kalpoe's niets weten en vanaf 11 juni de waarheid vertellen staat voor mij vast.
Een vaststelling waarin ik niet alleen sta.

Ik ben overigens niet de enige die aanvankelijk Beth Holloway geloofde; even verder kijken en je ontkomt niet aan al haar leugens.
quote:
Beth's credibility has taken some bad hits but most notably when she claimed to have statements that all three youths had sex with Natalee, but has since failed to produce them. Then there was the forged “confession” tape aired on Dr Phil, and endorsed by Beth.
http://www.xs4all.nl/~dug(...)eeHolloway/index.htm

Welke van de drie filmpjes waar Renee Gielen aan heeft meegewerkt bedoel je?

Deze?

Ik heb de docu gekocht, een aanrader Johan555!
pi_68194856
Je blijft vage mededelingen doen en zoekt steun bij anderen ?
YEen vaststelling waarin ik niet alleen sta,Tot nu toe worden al mijn vermoedens bevestigd.
Kom zelf met bewijs Yyentle !
Hier alsmaar roepen dat de 2 leugenaars na 11-6 niet meer logen kan je eenvoudig weg niet bewijzen .En is dus gezwam
Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
En denk je Gielen hier een plezier te doen om hier promotie te maken voor dat filmpje vol met leugens ?
pi_68194934
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:
Kom zelf met bewijs Yyentle !
Je moet de verklaringen bestuderen Johan555, heb ik ook gedaan.

Het is onmogelijk om zoveel details aan elkaar vast te liegen. Deepak en Satish spreken vanaf 11 juni de waarheid.
Jammer voor je, maar helaas.
pi_68195075
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef johan555 het volgende:
geen lid meer maar buster is geband en mag nog (net)Lurken
Kijk als je onzin vertelt dan moet je wel consistent onzin vertellen jochie.

6 dagen geleden schrijf je "Buster a member of SM" en nu ben ik er volgens jou weer geband, dus vertel me eens ventje wat is het nu?
I stand with the happy Island.
pi_68195180
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:
Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
Heb je de filmpjes, waarin je zelf kunt horen dat ze leugens vertelt, nog steeds niet bekeken?
pi_68195301
Begin je weer met persoonlijke aanvallen Buster ! met je jochie en Ventje !
Lachen wel dat jij dat soort platte taal gebruikt ,maar dat past ook wel bij je foto
pi_68195573
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
Die heks liegt alles bij elkaar dat is al zo vaak bewezen, het ontkennen doet daar niets aan af johan maar als je je daar beter bij voelt moet je dat vooral blijven doen

Trouwens voor de geinteresseerden de leugens van Beth zijn ooit in boekvorm uitgebracht en die hele bundel leugens is nu als TV-filmpje verschenen.
Gisteren is deze Prachtfilmtm genaamd The Natalee Holloway Story voor het eerst uitgezonden op Lifetime Movie Network.

Een of andere lutser genaamd bigjuicykungfu heeft de hele meuk al op YouTube geplempt, wees er snel bij voordat die hele boel verwijderd wordt.

Beths leugens deel 1
Beths leugens deel 2
Beths leugens deel 3
Beths leugens deel 4
Beths leugens deel 5
Beths leugens deel 6
Beths leugens deel 7
Beths leugens deel 8

Veel kijkplezier allemaal.

AYO!
pi_68195672
Oh ga je hier illegale linkjes neerzetten Buster ? Zitten er geen rechten op die film ?
Verspreiden is strafbaar ! heb even een screenshot genomen

[ Bericht 45% gewijzigd door johan555 op 20-04-2009 10:58:10 ]
pi_68195863
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef johan555 het volgende:
Oh ga je hier illegale linkjes neerzetten Buster ? Zitten er geen rechten op die film ?
Jazekers jochie en hier nog meer "illegale linkjes" van een lutser genaamd Justice4Natalee

Voor al uw klachten en of opmerking verwijs ik naar www.youtube.com

AYO!
pi_68195953
Oh Buster begin je nu weer met Lutser ,jochie en Ventje ?
pi_68201155
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef johan555 het volgende:
Verspreiden is strafbaar ! heb even een screenshot genomen
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappig

pi_68209443
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
Ja, ja OUWEFIETS er staan ILLEGALE linkjes (wat dat ook zijn), poe poe nou nou, het is me wat

Heb trouwens het "meesterwerk" bekeken, flinterdun verhaaltje dat eigenlijk van flasbackje naar flashbackje kabbelt.

Joran heeft een geinig zuid-afrikaans accentje, Jug komt er in vergelijking met de realiteit nog het beste vanaf en de film zou beter Beth dan Natalee in de titel kunnen hebben.
Peterrrrr zit er ook in alleen is ie plotsklaps helemaal grijs en oud geworden:

en BocaGrande Patrick juist weer jonger en een kilo of 20 lichter.

Grappig trouwens want men claimt dat de film op het boek met leugens van Beth is gebaseerd, maar Peterrrr en Patrick komen helemaal niet in dat boek voor

Tot slot zijn de aapjes en andere alu-hoedjes een beetje teleurgesteld ze hadden verwacht meer van de ongefundeerde beschuldigingen en de leugens (van Beth) terug te vinden in de film.

Hoogstwaarschijnlijk heeft de juridische afdeling van de filmmaatschappij ze er van af gehouden anders zouden ze binnen de kortst mogelijk tijd tot hun nek in de rechtzaken zitten.

Conclusie: De film en het boek houden elkaar kwalitatief in evenwicht
pi_68211715
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat die post ook bij mij een glimlach teweeg bracht....wat een grap
--
pi_68211724
- Dubbel
--
pi_68212428
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat die post ook bij mij een glimlach teweeg bracht....wat een grap

Dan zullen we dat gielen misbakseltje ook ff op you tube zetten
pi_68212544
Goed plan, ik heb die video nog niet gezien en gratis is altijd prima w.m.b. Alhoewel niet uit te sluiten is dat degene die het daar neerzet aangepakt kan worden door Youtube.

Dat geld overigens ook voor degene die de TV uitzending/docu daar heeft geplaatst; het bekijken van dat youtube filmpje is overigens nergens strafbaar gesteld.
--
pi_68212855
Even snel een leesrondje langs de fora gemaakt. Er is bijna niemand te vinden die de film een succes acht. Zelfs de SM'ers vinden dat er veel te veel fouten en onwaarheden in zitten. Zelfs 777 wil de film nooit meer zien geeft hij aan.
Om een oordeel te kunnen vellen, ga ik deze zelf toch maar eens bekijken.
--
pi_68213648
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef johan555 het volgende:
Dan zullen we dat gielen misbakseltje ook ff op you tube zetten
Maar die documentaire van Renee Gielen, Natalee The Unrevealed Timelines stond toch al lang op YouTube, althans dat beweerde jij hier een paar maandjes geleden nog johan.

Of was je toen een jokkebrokje?

*ziet johans eerste linkje met spanning tegemoet*
pi_68213736
Volgens mij staat alleen de trailer op Youtube.
--
pi_68214095
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij staat alleen de trailer op Youtube.
Volgens onze vriend 555 de rest ook:
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:22 schreef johan555 het volgende:
ja hij staat al een tijdje op you Tube hoor
ff speuren
linkie

Waaron ie dan nu opeens de boel opnieuw wil uploaden
pi_68214418
Tja, het is lastig leugens consistent te houden. Maar als de docu op YouTube staat, is een link nooit weg.
Maar zoals zo vaak, ben ik bang dat ik hier het antwoord al ken en er geen link naar de docu komt.
--
pi_68215708
Bedankt voor de linkjes JoB! Maar tjongejonge, ik moet nu wel ff bijkomen zeg..

Typisch staaltje gemiddelde-kijkers-KLIK!!

Precies in de lijn van Het Nawoord:
"Beth Holoway continues to speak publicaly about [ ]"
&
"She tells Natalee's story to tens of thousands each year [ ]"

DUH..
pi_68217914
hij staat al lang op you tube ja maar moet weer even zoeken waar precies
pi_68218163
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef johan555 het volgende:
hij staat al lang op you tube ja maar moet weer even zoeken waar precies
Maar waarom schrijf je dan 2 uur geleden dat jij hem "ff op you tube gaat zetten" als je weet dat ie er al staat?

en waar zijn opeens je bezwaren tegen "ILLEGALE LINKS" gebleven, straks maakt er iemand een screenshot en dan zit je met de gebakken peren
pi_68218971

Nu is mijn papiemento niet meer wat het geweest is maar volgens mij is de strekking van het bericht:

Film over Natalee Holloway is een totaal fiasco.

AYO!
pi_68219668
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Maar waarom schrijf je dan 2 uur geleden dat jij hem "ff op you tube gaat zetten" als je weet dat ie er al staat?

En waar zijn opeens je bezwaren tegen "ILLEGALE LINKS" gebleven, straks maakt er iemand een screenshot en dan zit je met de gebakken peren
Als you tube die nieuwe film er gewoon op laat staan zal het wel mogen lijkt me zo .
pi_68219771
Paul hiding in the bushes June 23rd 2005(Fox News)

Bekijk deze YouTube-video (Video Removed)

Anyone home??Hello??Is Anybody home??You got company..Knock Knock..Hi..Theres someone..Hi..Hi.Anybody home??Theres a guy right there..I see you in the bushes..Hello?? We just want to give you some cards..Hi..I'm Natalee's Mom..

==================================
Beth: What I saw is something I have never seen before..In 90 minutes his sweat was only increasing..He was sweating profusely..After the first hour it was starting to roll of him and drip on the table and his wife had to grab a towel to wipe him down and wipe the table..Beth made the comment when she met him in person that he looked like he had parkinson's disease as he was shaking uncontrollably and sweating profusely when she put the hope bracelet on his wrist..

Issue goes back to May 31st at 3AM..Why would present a lie to begin with if you have nothing to hide?
=====================
Video's

==============================

You can see a few second's of PVDS at the 5 minute mark..Anita starts to talk about drugs and alcohol and the sweat starts to pour off of Paul..A phone is ringing in the background and strangely as he gets up he stares down Beth and Greta..Most people when they turn there bodies to get out of a chair they look that way..I can only imagine what the rest of the interview was like as PVDS was probably on the verge of a nervous breakdown

=================

http://www.foxnews.com/video2/player06.html?062305/greta_vanderslootparents_062205&On_the_Record&Exclusive&Van%20der%20Sloots%2C%20Part%201&U.S.%20%26%20World&34&&180&&&exp
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68220744
Indrukwekkend.
Dit gaat dus allemaal over zweten. Sommige mensen weten nog steeds niet dat er aardig wat afgezweet wordt in de tropen. De een heeft er meer last van dan de ander.
En het heeft ook alles te maken met Natalee's verdwijning. Tuurlijk!!

Is het trouwens ook opgevallen, dat Greta uit de gratie is bij Beth? Wel begrijpelijk natuurlijk na die onzin show van Greta over de sexhandel van Joran.
We hebben immers in de film gezien hoe Natalee aan haar einde kwam, althans volgens Beth, Peter en Patrick.
Peter R was er 10 jaar ouder door geworden.
pi_68221213
Monday, June 27, 2005

Croes had said the detention of Paul van der Sloot — whose son Joran changed the story he told police about the night of Natalee's disappearance — could be key to solving the case.
Croes said Joran and the two other jailed suspects were surveilled electronically after being released following an initial round of questioning. He implied that information picked up by such surveillance led to their second detention.
"That's why, after a certain moment, they were seized," said Croes.

In an anecdote that illustrated the insular world of Aruba, Justice Minister Croes said Paul van der Sloot had recently visited him in his office after failing to become a judge, apparently seeking a position in Croes' department. Van der Sloot had also taught the justice minister's daughter.http://www.foxnews.com/story/0,2933,160699,00.html
pi_68221526
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef johan555 het volgende:
Als you tube die nieuwe film er gewoon op laat staan zal het wel mogen lijkt me zo .
Ahaa dus jij gaat je vanmorgen lopen aanstellen als een kip zonder kop met je "illegale links" en "ik heb er een screenshot van gemaakt" en nu meld je "het zal wel mogen lijkt me zo".

Ik lach me suf, johan555 draaikont van de maand

[ Bericht 0% gewijzigd door JoBuster op 20-04-2009 22:56:30 ]
pi_68221602
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef observer777 het volgende:
Monday, June 27, 2005
Ouwe meuk, is het weer zover
pi_68221616
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:40 schreef observer777 het volgende:
Monday, June 27, 2005

Croes had said the detention of Paul van der Sloot — whose son Joran changed the story he told police about the night of Natalee's disappearance — could be key to solving the case.
Croes said Joran and the two other jailed suspects were surveilled electronically after being released following an initial round of questioning. He implied that information picked up by such surveillance led to their second detention.
"That's why, after a certain moment, they were seized," said Croes.

In an anecdote that illustrated the insular world of Aruba, Justice Minister Croes said Paul van der Sloot had recently visited him in his office after failing to become a judge, apparently seeking a position in Croes' department. Van der Sloot had also taught the justice minister's daughter.http://www.foxnews.com/story/0,2933,160699,00.html
Wederom indrukwekkend.
Allemaal achterhaalde zooi.
Wat men al niet doet in wanhoop.
pi_68222085
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:49 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ouwe meuk, is het weer zover
Dan zal er ook wel geen belangstelling zijn voor dat Flutfilmpje van Gielen want als er "iets " ouwe meuk is is het dat filmpje wel
pi_68222420
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef johan555 het volgende:

[..]

Dan zal er ook wel geen belangstelling zijn voor dat Flutfilmpje van Gielen want als er "iets " ouwe meuk is is het dat filmpje wel
Nee hoor, die film blijft actueel. Wat er ook gebeurt. Die feiten veranderen niet, al zou jij het graag willen.
Heb je hem al gevonden op YouTube?

Amigoe vandaag:
http://www.amigoe.com/artman/publish/printer_55465.php

Aruba
Film Natalee Holloway slecht ontvangen door Amerikaanse pers
20 Apr, 2009, 16:38 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Gisteravond werd de televisiefilm ‘Natalee Holloway’ voor het eerst op televisie vertoond door de zender Lifetime Movie Network.

De volledig in Zuid-Afrika geschoten film, gebaseerd op het boek Loving Natalee, over de verdwijning van Holloway op Aruba door de ogen van moeder Beth, werd in de Amerikaanse pers slecht ontvangen. Alec Harvey van Birmingham News noemt het een ‘slordige, onevenwichtige en snel weer te vergeten’ blik op het verhaal. Het scenario zou volgens Harvey ‘cheesy en manipulatief’ zijn.

Op de vraag wat de gevolgen van de Natalee Holloway-film op het Amerikaanse toerisme zal zijn, reageerde marketing manager van Aruba Tourism Authority (ATA) Frits Israel: “De representanten die nu naar de Anual Tourism Conference 2009 komen, zijn al jaren bekend met Aruba. Nadat Holloway verdween, hebben we veel steun en hulp van hun gekregen. Deze inspanning en hulp zorgden ervoor dat het aantal Amerikaanse toeristen bleef groeien na het Holloway-incident. Komende week wordt er toezicht gehouden op het Amerikaanse toerisme. Als we vreemde dingen opmerken, zullen de nodige maatregelen genomen worden. Het feit dat Holloways film een op de waarheid gebaseerde film is betekent niet dat het zoals de film verbeeldt, is gebeurd. Het zal wel voor een aantal discussies zorgen. En invloed hebben op toeristen die al een negatief beeld hadden van Aruba.”
Israel zegt dat als er actie ondernomen moet worden, ATA gereed staat. Inmiddels hebben Arubanen op Facebook een actiegroep opgericht om te protesteren tegen de film en de manier waarop Aruba erin wordt geportretteerd

-----

Welterusten Johan
pi_68222531
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Nee hoor, die film blijft actueel. Wat er ook gebeurt. Die feiten veranderen niet, al zou jij het graag willen.
Heb je hem al gevonden op YouTube?

Amigoe vandaag:
http://www.amigoe.com/artman/publish/printer_55465.php

Aruba
Film Natalee Holloway slecht ontvangen door Amerikaanse pers
20 Apr, 2009, 16:38 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Gisteravond werd de televisiefilm ‘Natalee Holloway’ voor het eerst op televisie vertoond door de zender Lifetime Movie Network.

De volledig in Zuid-Afrika geschoten film, gebaseerd op het boek Loving Natalee, over de verdwijning van Holloway op Aruba door de ogen van moeder Beth, werd in de Amerikaanse pers slecht ontvangen. Alec Harvey van Birmingham News noemt het een ‘slordige, onevenwichtige en snel weer te vergeten’ blik op het verhaal. Het scenario zou volgens Harvey ‘cheesy en manipulatief’ zijn.

Op de vraag wat de gevolgen van de Natalee Holloway-film op het Amerikaanse toerisme zal zijn, reageerde marketing manager van Aruba Tourism Authority (ATA) Frits Israel: “De representanten die nu naar de Anual Tourism Conference 2009 komen, zijn al jaren bekend met Aruba. Nadat Holloway verdween, hebben we veel steun en hulp van hun gekregen. Deze inspanning en hulp zorgden ervoor dat het aantal Amerikaanse toeristen bleef groeien na het Holloway-incident. Komende week wordt er toezicht gehouden op het Amerikaanse toerisme. Als we vreemde dingen opmerken, zullen de nodige maatregelen genomen worden. Het feit dat Holloways film een op de waarheid gebaseerde film is betekent niet dat het zoals de film verbeeldt, is gebeurd. Het zal wel voor een aantal discussies zorgen. En invloed hebben op toeristen die al een negatief beeld hadden van Aruba.”
Israel zegt dat als er actie ondernomen moet worden, ATA gereed staat. Inmiddels hebben Arubanen op Facebook een actiegroep opgericht om te protesteren tegen de film en de manier waarop Aruba erin wordt geportretteerd

-----

Welterusten Johan
Noem eens 2 aangetoonde feiten in dat flut filmpje van Renee Gielen dan ?
  maandag 20 april 2009 @ 23:10:49 #109
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68222656
Ik heb overigens gehoord dat Renee Gielen zich niet meer in het openbaar vertoont.
Ze schijnt zwaar depressief te zijn geworden na haar zg. docu debacle

PS. Slaap lekker allemaal
pi_68222819
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef bastibro het volgende:
Ik heb overigens gehoord dat Renee Gielen zich niet meer in het openbaar vertoont.
Ze schijnt zwaar depressief te zijn geworden na haar zg. docu debacle

PS. Slaap lekker allemaal

Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
pi_68222911
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef johan555 het volgende:
Noem eens 2 aangetoonde feiten in dat flut filmpje van Renee Gielen dan ?
1. Dat het leugenachtige lutsers op de kast krijgt.
2. Dat Beth meermaals leugens heeft verkondigd.

hoest met je linkje naar Natalee. The Unrevealed Timelines johan?

AYO!
pi_68223039
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Geruchten die jij jezelf verzint vanuit je ziekelijke obsessie voor Gielen. Noem eens de bron van deze geruchten; zoals gebruikelijk is een linkje voldoende. Ik ben er van overtuigd dat je dat niet gaat lukken.
Je gedraagt je inderdaad zoals men op SM aangeeft
--
pi_68223324
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef JoBuster het volgende:

[..]

1. Dat het leugenachtige lutsers op de kast krijgt.
2. Dat Beth meermaals leugens heeft verkondigd.

hoest met je linkje naar Natalee. The Unrevealed Timelines johan?

AYO!
Welke leugens van Mevrouw Holloway toont Renee Gielen aan ?
Noem ze eens en de bewijzen erbij graag .
Of is het allemaal leugenachtige stemmingmakerij ,betaald uit de pot van de Arubaanse toeristen industrie ?
pi_68223637
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
Of is het allemaal leugenachtige stemmingmakerij ,betaald uit de pot van de Arubaanse toeristen industrie ?
Lieve johan je denkt toch niet dat men JOU op verzoek bewijzen gaat tonen.

Dat privilege heb je al lang verspeeld hier door continue onzin te verkondigen en geen onderbouwing te leveren ook al hebben bijna alle posters hier je daarom gevraagd.
Die kans is verkeken alleen een verandering (lees verbetering) in je gedrag zal de bereidheid van posters om jou ter wille te zijn weer doen terugkeren.

Als je bewijzen van Beths leugens zoekt kan ik je trouwens wel verwijzen naar de eerdere posts in dit topikkie en reboundje #35 natuurlijk.

succes
pi_68227248
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:

[..]

Begrijpend LEZEN is niet je sterkste punt Johan, laat staan begrijpend KIJKEN.

Je lijfspreuk houden we er dus voorlopig nog even in:

Toedeloe!
pi_68227835
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:37 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Lieve johan je denkt toch niet dat men JOU op verzoek bewijzen gaat tonen.

Dat privilege heb je al lang verspeeld hier door continue onzin te verkondigen en geen onderbouwing te leveren ook al hebben bijna alle posters hier je daarom gevraagd.
Die kans is verkeken alleen een verandering (lees verbetering) in je gedrag zal de bereidheid van posters om jou ter wille te zijn weer doen terugkeren.

Als je bewijzen van Beths leugens zoekt kan ik je trouwens wel verwijzen naar de eerdere posts in dit topikkie en reboundje #35 natuurlijk.

succes
Als er hier iemand is die z'n privileges verspeeld heeft ben jij het wel Buster,je noemt de andere posters hier continu Jochie,Lutser,loser, Ventje etc .en bovendien stalk je andere posters hier .
Observer noem je hier Vetklep,pedofiel ,222 kilo ,dikke dit en dikke dat

Je spaart foto's van andere forum leden en dat doe je niet voor niks .
Beth noem je continu een ouwe heks en Natalee is niet meer dan een dronken en drugsgebruikende breezerslet ,Jug is een verkrachter etc etc . Te misselijk voor woorden .
Als ik om bewijzen vraag geef je niet thuis .
Als ik vraag waarom Buster mensen stalkt en foto's verzamelt geef je geen antwoord .
Je draagt de boodschap van Gielen uit maar als we hier om bewijzen vragen geef je een vaag antwoord of helemaal geen antwoord .
Ik begin me hier af te vragen waarom je hier komt posten dat is zeker niet om de waarheid naar boven te krijgen maar eerder omgekeerd ,om de waarheid te verdoezelen .
Op de potobucket van Buster is te zien dat hij foto's van andere forum leden spaart .

Nogmaals de vraag aan Buster : waarom stalk je forum leden van Fok en spaar je hun foto's ?

Photobucket van Buster : Natte Alie

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 21-04-2009 09:09:04 ]
pi_68228861
Wow! What the heck are you doing with photos of me ? Buster?
pi_68233206
MONDAY, APRIL 20, 2009

The "Natalee Holloway" movie on Lifetime was more of a twisted reality of a drunken Mother.

I love true story movies, but a movie about something 100.000 persons lived for over 4 years, that had nothing to do with the reality... that I don't like. Last night Lifetime Movie Network premiered the movie about the Natalee Holloway case, based on part on a book filled with unreal events that happened during the summer of 2005 and years after.

In the first 15 minutes, you can already see that the producers did not even follow the lies the mother wrote in her book, but created their own.

But some facts supported by witnesses and statements in hand of the police:

- Beth Reynolds arrived in Aruba by sunset (as depicted by the movie and some statements by the mother on National TV, but not as she wrote in her book)

- The mother arrived on a private jetplane with already made posters with the word "KIDNAPPED", did not make these on the island, as depicted in the movie.

- She received the call on her cellphone while driving on the interstate and was over one hour far from her home (as claimed in her book and on National TV), not as depicted in the movie that she received that her friend's house and was immediately home after speeding.

- Natalee was only 18 while Joran v/d Sloot was 17, a minor.

- The home of v/d Sloots was depicted as a mansion trying to portray the family as millionaires, while in reality they lived in a modest home, no high walls or gates and with expensive cars.

- In the movie, they depicted the mother walking unexpectedly in a copier/internet place where she confronted one of the Kalpoe brothers and talked nicely to him, while in reality, this was a setup by the mother, where she was all mic'ed up and had cameras with her when they drove all the way from the hotels to confront one of the Kalpoes at his work, and insulted him as can be seen on the FoxNews film. That was the reason why the lawyers send her a letter to back-off from the Kalpoe brothers.

- In the movie she was depicted as a crying mother, calling for other nations not to let the Kalpoe brothers walk free in their countries, because they were criminals that committed a crime against her daughter. In reality, the next day, the mother had to retract those statements since she had no evidence of what happened to her daughter and the police nor the FBI had any evidence that a crime was committed. This of course was not shown in the movie.

What we missed in the movie:

The thousands of local men and women looking all around the island for her daughter and the hundreds of police and marines searching.

The parties Beth Twitty organized weeks after she first landed in Aruba, Casino nights, gambling, free food, lodging and booze at local restaurants. Even having champagne with other American reporters at fancy restaurants, on account.

The millions spent in the investigation, the F-16 deployed all the way from Holland, the dozens of European experts, and FBI agents working on this case from day one.

They did not portray the fact that the initial suspects in the case, the boys, were being followed, monitored and electronically surveilled by the police since day one.

Did not show the use of drugs by the Alabama teenagers, and what all they did to get to these, from selling their cameras to Ipods. And the FBI statements where they show that Natalee was seen with Cocaine with her and that one fellow student said that she experimented with drugs.

Did not show the first person that Beth came to Aruba looking for: A Dutch marine and a blue eyed blond guy.

The movie did not show the numerous people that saw Natalee after she disappeared.

And where the millions the mother collected over the years went. None was in the searches, every search done in Aruba was paid for by donations from Arubans and tax payers from Aruba and the Netherlands. Even the special boat sent to Aruba by the father, was not paid by the mother, but by Texas Equu Search that used MILLIONS of dollars of American donation in this adventure. Last time that Dave sent a cadaver team to Aruba for two weeks back in February, was paid not by Beth and her millions but by Dave himself, who did not receive one single dime from the bookdeal and the moviedeal that is making Beth wealtier.

http://reality-shock.blog(...)on-lifetime-was.html
pi_68234832
I think the Aruban authorities should investigate that lunatic Reality
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:20:02 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68237393
Johan, het gaat niet alleen om wat jij wel of niet wil horen. Andere links in de OP kun je dus ook gewoon laten staan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')