Je moet de verklaringen bestuderen Johan555, heb ik ook gedaan.quote:
Kijk als je onzin vertelt dan moet je wel consistent onzin vertellen jochie.quote:Op maandag 20 april 2009 09:07 schreef johan555 het volgende:
geen lid meer maar buster is geband en mag nog (net)Lurken
Heb je de filmpjes, waarin je zelf kunt horen dat ze leugens vertelt, nog steeds niet bekeken?quote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:
Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
Die heks liegt alles bij elkaar dat is al zo vaak bewezen, het ontkennen doet daar niets aan af johan maar als je je daar beter bij voelt moet je dat vooral blijven doenquote:Op maandag 20 april 2009 10:19 schreef johan555 het volgende:Dat Beth liegt Kan je ook op geen enkele manier bewijzen .
Jazekers jochie en hier nog meer "illegale linkjes" van een lutser genaamd Justice4Nataleequote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef johan555 het volgende:
Oh ga je hier illegale linkjes neerzetten Buster ? Zitten er geen rechten op die film ?
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappigquote:Op maandag 20 april 2009 10:52 schreef johan555 het volgende:
Oh ga je hier illegale linkjes neerzetten Buster ? Zitten er geen rechten op die film ?
Verspreiden is strafbaar ! heb even een screenshot genomen![]()
Ja, ja OUWEFIETS er staan ILLEGALE linkjes (wat dat ook zijn), poe poe nou nou, het is me watquote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappig![]()
![]()
Ik zal niet ontkennen dat die post ook bij mij een glimlach teweeg bracht....wat een grapquote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Whahaha sorry hoor maar dit is echt zooo ontzettend grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat die post ook bij mij een glimlach teweeg bracht....wat een grap
Maar die documentaire van Renee Gielen, Natalee The Unrevealed Timelines stond toch al lang op YouTube, althans dat beweerde jij hier een paar maandjes geleden nog johan.quote:Op maandag 20 april 2009 19:24 schreef johan555 het volgende:
Dan zullen we dat gielen misbakseltje ook ff op you tube zetten
Volgens onze vriend 555 de rest ook:quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef mrBhimself het volgende:
Volgens mij staat alleen de trailer op Youtube.
linkiequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:22 schreef johan555 het volgende:
ja hij staat al een tijdje op you Tube hoor
ff speuren
Maar waarom schrijf je dan 2 uur geleden dat jij hem "ff op you tube gaat zetten" als je weet dat ie er al staat?quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef johan555 het volgende:
hij staat al lang op you tube ja maar moet weer even zoeken waar precies
Als you tube die nieuwe film er gewoon op laat staan zal het wel mogen lijkt me zo .quote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Maar waarom schrijf je dan 2 uur geleden dat jij hem "ff op you tube gaat zetten" als je weet dat ie er al staat?
En waar zijn opeens je bezwaren tegen "ILLEGALE LINKS" gebleven, straks maakt er iemand een screenshot en dan zit je met de gebakken peren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |