abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 20:28:11 #61
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68403021
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreft
O nee, dat was die Dolph van Stapele, cameraman van Gielen die filmt met handycam en verslaafd is aan hasjies.
Net als Joran, zijn vriend waar hij mee op vakantie is geweest naar Thailand
pi_68403120
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef nickhs het volgende:

[..]

Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?
Ik bedoel, waarom ben jij zo zeker dat jou waarheid de waarheid ook is? Waarom kan (een deel van) Gielen niet waar zijn. Gielen heeft Beth persoonlijk meegemaakt, jij ook?
pi_68403297
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:

[..]

Das niet best Bastribo.
pi_68403343
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:

[..]

O nee, dat was die Dolph van Stapele, cameraman van Gielen die filmt met handycam en verslaafd is aan hasjies.
Net als Joran, zijn vriend waar hij mee op vakantie is geweest naar Thailand
Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.
  zondag 26 april 2009 @ 20:40:02 #65
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68403468
Naa, ik weet het niet hoor met die Gielen
Vanaf het moment dat ik haar eens goed in de ogen keek weet ik het zeker: die is vals as hell en is in staat om haar eigen moeder te ruilen voor een beetje publiciteit.
Om Dompig een beetje meer compatible te maken schijnt ze zelfs het bed met hem te hebben gedeeld
pi_68403550
Wat heeft Gielen dan aangetoond volgens jou nickhs ?
Kan je 3 dingen opnoemen ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68404187
Geen idee wat ze wel of niet heeft aangetoond en daarmee bewezen. Net zo min als wat jij hebt aangetoond en bewezen. Volgens mij is het meeste na 4 jaar nog steeds gissen, of je nou aan deze of de andere kant staat. Het is alleen frappant dat er partijen zijn, zoals jij, die ten koste van alles uitgaan van een bepaald scenario en alles wat daar niet in past, belachelijk maken. Dat lijkt me niet de juiste grondhouding om de waarheid te vinden. Vandaar mijn vraag, die je dus niet beantwoordt, welk belang jij hierin hebt.
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef johan555 het volgende:
Wat heeft Gielen dan aangetoond volgens jou nickhs ?
Kan je 3 dingen opnoemen ?
pi_68404263
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68404335
Dus jij kent haar persoonlijk?
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het antwoord al bekend aan het forum.
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef bastibro het volgende:
Naa, ik weet het niet hoor met die Gielen
Vanaf het moment dat ik haar eens goed in de ogen keek weet ik het zeker: die is vals as hell en is in staat om haar eigen moeder te ruilen voor een beetje publiciteit.
Om Dompig een beetje meer compatible te maken schijnt ze zelfs het bed met hem te hebben gedeeld
pi_68404453
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.
Of waar is wat Gielen zegt weten we niet omdat we haar niet kennen (tenminste ik niet) maar als ik de filmpjes van Beth Holloway bekijk waaruit blijkt dat ze wel erg wraakzuchtig is, leugens vertelt en beschuldigt wie ze maar wil, krijg ik het vermoeden dat Renee Gielen best eens de waarheid kan hebben verteld.

Maar het is toch niet alleen Renee Gielen die Beth Holloway meemaakte?

De Arubaanse bevolking heeft toch ook meegemaakt hoe Beth Holloway zich opstelde?

Het zal toch niet zo zijn dat al die mensen lopen te liegen en dat de enige die de waarheid vertelt Beth Holloway is?
  zondag 26 april 2009 @ 21:05:13 #71
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68404461
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.
Walgelijk en bovendien erg ongeloofwaardig en lasterlijk.

pi_68404650
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef nickhs het volgende:
Dus jij kent haar persoonlijk?
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het antwoord al bekend aan het forum.
[..]
Nee hoor, het antwoord is niet bekend. En de bewering dat de heer Bro mevrouw Gielen persoonlijk kent is een leugen.
--
pi_68404822
Is het niet vreemd dat Gielen maandenlang op allerlei forums en Blogs continu met de leuze komt " Facts don't Lie "
En dan na 3 jaar onderzoek te komen met een filmpje zonder Facts ?
pi_68405437
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef bastibro het volgende:Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.
Walgelijk en bovendien erg ongeloofwaardig en lasterlijk.
Hi hi LOL "duivelspropaganda" doe niet zo hysterisch joh.

Dat heeft me eigenlijk altijd al verbaasd jullie fascinatie met mevrouw Gielen en die documentaire.
Volgens mij is het gewoon een docu waar de filmmaakster een aantal vragen oproept en daar kan je het mee eens zijn of niet.

Maar waarom schieten Peppi en Kokki hier toch altijd zo in de vlekken als die documentaire volgens hen zo ongeloofwaardig is?
Hoe belemmert die documentaire waarheidsvinding en waarom stapt er niemand naar de rechter als het inderdaad zo "lasterlijk" is.

Vragen, vragen, je zou bijna denken dat Renee Gielen ergens iets op het spoor gekomen is dat de Twolloways liever niet in het openbaar hebben.

Misschien vanavond nog maar eens Natalee. The Unrevealed Timelines kijken ipv naar Peterrrr die met 35 jaar ouwe zaken bezig is
I stand with the happy Island.
pi_68405791
Een goeie documentaire maker doet aan hoor en wederhoor .
Niet eerst roepen de feiten liegen niet en dan met een stemmingmakerij achtig iets komen .
Heel groot werd het gebracht hoor : Beth is om 7 uur aangekomen
Werd een dag later al onderuit gehaald door Mos (zie de Amigoe )
pi_68405893
En die waarheid, die weet jij al schijnbaar?
Denk je dat die hier aan het licht komt?
5000 herhalingen van zetten op dit forum schiet niet echt op.
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
  zondag 26 april 2009 @ 21:50:31 #77
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68406116
Inderdaad, die aankomsttijd was een van de dragers van de doc. en werd groots gebracht.
Dit bleek al snel een leugen.
Hiermee werd in feite de hele doc. ongeloofwaardig.
Dan de rehab, waar Gielen zelf in verbleef vanwege alcoholmisbruik
Zeer amateuristisch!
pi_68406222
Ok, dat is dan misschien voldoende weerlegt, tenzij er hier omkoping in het spel is en de gegevens bewust zijn veranderd. (niet bewezen, maar ook niet onbewezen, we gaan er vanuit dat ze kloppen)
Maar wat denk jij dan bij het feit, dat alle mensen die Beth in het begin hebben geholpen of
geassisteerd, haar de rug hebben toegekeerd?
Ligt dat allemaal aan die mensen? Of hebben die mensen een voldoende reden, omdat ze
voelen meerdere malen om de tuin te zijn geleid door Beth....
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef johan555 het volgende:
Een goeie documentaire maker doet aan hoor en wederhoor .
Niet eerst roepen de feiten liegen niet en dan met een stemmingmakerij achtig iets komen .
Heel groot werd het gebracht hoor : Beth is om 7 uur aangekomen
Werd een dag later al onderuit gehaald door Mos (zie de Amigoe )
pi_68406575
Oh Nicks denk je dat Hans Mos omgekocht is ?
De rug toegekeerd : daar bedoel je vast Julia Renfro mee en die 2 door de mand gevallen Mediums ?

Als je het over die mensen hebt noem dan de namen !
pi_68408554
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef mrBhimself het volgende:
Ach, geen aandacht aan besteden, dit is weer zo'n loze, "hoe maak ik mij zelf tot het middelpunt van de belangstelling' actie van 555. A) het is weer eens een onzin post en B) je krijgt toch geen antwoord op je vragen.
Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwd Ik heb sowieso mijn buik vol van de trappen onder de gordel, niet alleen in de richting van mw Gielen maar ook jegens degenen die binnen deze draad nog (enige) realiteitszin bezitten..
pi_68408683
Ik heb begrepen dat Renee Gielen heel aardig op de hoogte is van het doen en laten van haar obsessieve stalkers.
--
pi_68409532
obsessie ha ha laat me niet lachen als het je te moeilijk wordt noem je iedereen maar een stalker
geef liever een keer antwoord Mr b
op deze vraag:

Wat heeft Gielen aangetoond volgens jou ?
Kan je 1 ding opnoemen ?

eentje maar
pi_68410363
Ik noem zeker niet iedereen een stalker, maar voor jou maak ik graag een uitzondering 555.

Gielen heeft voor mij aangetoond dat er nog heel veel vragen niet beantwoord zijn en dat het zeker nodig is om ook andere kanten van de zaak te onderzoeken.
--
pi_68410441
Die andere kant heeft ze toch 3 jaar lang onderzocht !
pi_68410613
Waar lees je dat ik zeg dat Hans Mos is omgekocht? Ik bedoel verder niemand in het bijzonder en noem zeker geen namen of ga mensen beschadigen. Ik zeg alleen maar dat er in het algemeen een goede reden is als mensen je opeens de rug toekeren, dat doe je niet zomaar.
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef johan555 het volgende:
Oh Nicks denk je dat Hans Mos omgekocht is ?
De rug toegekeerd : daar bedoel je vast Julia Renfro mee en die 2 door de mand gevallen Mediums ?

Als je het over die mensen hebt noem dan de namen !
pi_68410763
Terror Jaap denkt dat Peter R jaloers op hem is. Klik HIER voor het hele verhaal.

Ik ben benieuwd of Terror Jaap zijn show nog verkocht krijgt in Nederland?
--
pi_68410824
Ik hoop het voor die jaap want hij heeft z'n best gedaan
Ben ook benieuwd of die willem v Cromvoirt bij dat Bredase bedrijf werkt
pi_68412139
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef johan555 het volgende:
obsessie ha ha laat me niet lachen als het je te moeilijk wordt noem je iedereen maar een stalker
geef liever een keer antwoord Mr b
op deze vraag:

Wat heeft Gielen aangetoond volgens jou ?
Kan je 1 ding opnoemen ?

eentje maar
Ga jij nou maar eerst eens die film bekijken Johan en kom dan met een oordeel.
Hoor en wederhoor hou toch op. Ik heb net nog even gekeken, aan het eind van de film staat dat mevrouw Beth Holloway Twitty niet bereid bleek Gielen te woord te staan. Dus wederhoor wel degelijk gevraagd, maar aangezien je de film niet gezien hebt, kun je dat ook niet weten.
Het laten zien van een andere kant is vaak de basis van een docu, moet je de films van Michael Moore maar eens bekijken. Maar daar heb je vast nooit van gehoord.
pi_68413475
Ben King: Poor Judgement Or Cover-Up in Natalee Holloway Case

I was and still am a bit leary of this report on corruption in the Dutch justice system in Aruba: some facts appear to be incorrect. For instance, Paul(us) v d Sloot is not a "high-ranking official."

The habitual impartiality has been demonstrated in the past with several cases, one case in particular stands out. The case of Alexander Mathew against a Dutch government official, Ben Vocking whom now goes by the name of Ben King .

In this particular case documents disappeared, forensic reports were over looked and witnesses were denied, these documents were in the favor of Alexander Mathew. Paul van der Sloot is a high ranking official in the judicial system and is close friends with Ben King, whom now works at the prosecution office. King was reportedly seen visiting Paul van der Sloot at his home when the Arubian police were performing a search of the van der Sloot residence. Mathew's entire case was tampered with.

King said that his friend Paul van der Sloot helped him in the Mathew case. How many cases has and will Paul van der Sloot help cover up?

However, I do find it curious that an official so close to the PM would 1) change his name and 2) exercise such poor judgement in the Natalee Holloway case that it now appears he has taken a vacation and, from all appearances, will continue to be of assistance or support to the Van der Sloot's in some way.

An article I found in Dutch - scroll down to fifth article - looked curious, so I asked Begga from Hasibokos to translate.

Translation: The Public Ministry (Aruban prosecutor's office) affirmed that Ben King, head of the support division of the Attorney General, was present at the house of the Van der Sloot family when it was being searched Thursday last week.

Spokesperson Marianne Croes, of the prosecutor's office: “King was and is on holiday. He was indeed not present on behalf of the PM (during the search of the van der Sloot estate)” The spokesperson doesn’t want to comment on the various observations that find it strange that a member of the PM was present at the house of the suspects family while the search took place.

Sources within the PM affirm however that the PM as a whole is not happy at all with the actions of Ben King, because this may raise doubts with regard to the impartiality of the ministry. .

King himself says that he and his family have been good friends with the Van der Sloots for some years now. Paul van der Sloot also worked for the PM in the past. King: “A few years ago, when I was working at KIA (local prison), I was maltreated by a prisoner and went through a rough period during which the Van der Sloot family provided us with fantastic support. We want to do the same for them now. But I realize naturally that I cannot stand at both sides on the line.”

And because of this King took some time off from his job to be able to support his friends. King: “It is a small island where conclusions are drawn very fast.” Both Public Ministry and I realize that we have to remain cool-headed. At the same time I have my rights as private-citizen and I want to support my friends in this difficult period.” Ben King was formerly named Vocking, he changed his name a few months ago and his name is now officially King.

http://tinyurl.com/848bd
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68413725
Ik heb dat filmpje allang gezien ,een aanfluiting vind ik het ,dat sommige mensen het nog een Docu durven te noemen helemaal .
Het filmpje is een aanklacht richting de fam Holloway, op een zeer smerige manier gebracht
.

Als er dit soort smakeloze suggestieve texten zonder enig bewijs in voorkomen dan gaat een moeder natuurlijk niet reageren. En er was allang bekend dat Gielen ingehuurd was door de fam vd Sloot en de arubaanse toeristen industrie
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op die Taxichauffeur ,die heel vaag (zogenaamd) iets gehoord had over een rehab .
Een goeie documenteire maker gaat dat na trekken of dat ook echt zo is voordat zoiets gebruikt wordt.
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op,het luchthaven verhaal,die poster ,
en ga zo maar door ,niets in dat filmpje is onderbouwd.
Ook werd er gezegd : natalee wilde niet naar huis .
Waarom hing er dan een kalender op haar kamer die voor 3 maanden al ingevuld was ?

Er werd hier nog gezegd gielen heeft hetzelfde probleem als Jaap niemand wil het uitzenden ha ha
Dat is niet waar, ze willen het filmpje van gielen niet uitzenden omdat het vol met leugens staat
Jaap heeft tenminste nog een Erkend bedrijf in de hand genomen met een reputatie

Kortom dat gielen filmje toont niets aan .maakt gebruik van ingehuurde boodschappers en
niet voor niets wil niemand het uitzenden en terecht .

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 27-04-2009 08:49:47 ]
pi_68414083
Hier kan je lezen wat Hoofd officier Hans Mos er over zegt :

Gielen heeft geen kennis van het onderzoeks dossier

pi_68414811
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je lezen wat Hoofd officier Hans Mos er over zegt :

Gielen heeft geen kennis van het onderzoeks dossier

[ afbeelding ]

Zoals jij de film in een kwaad daglicht stelt, met de meest valse beschuldigingen en ranzigste opmerkingen aan het adres van Gielen staat in geen verhouding tot de mening van het OM. En denk jij nou werkelijk dat het OM blij is met jouw schandelijke acties op (niet alleen) het www: stalking, inderdaad, verspreiding privé gegevens en privé foto's, dreigementen, misbruik IP adressen... Je denkt werkelijk alles en iedereen te kunnen terroriseren. FOK moest eens weten waar jij je allemaal mee bezighoudt!

En dat is waar het hier om gaat, namelijk over de manier waarop jij je het recht toeeigent mensen volledig verrot te trappen, n'importe qui. Ik herhaal mijn advies: zoek een goede psychotherapeut om je te laten behandelen tegen je hersenspinsels, die van het giftigste soort.
pi_68414935
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Zoals jij de film in een kwaad daglicht stelt, met de meest valse beschuldigingen en ranzigste opmerkingen aan het adres van Gielen staat in geen verhouding tot de mening van het OM. En denk jij nou werkelijk dat het OM blij is met jouw schandelijke acties op (niet alleen) het www: stalking, inderdaad, verspreiding privé gegevens en privé foto's, dreigementen, misbruik IP adressen... Je denkt werkelijk alles en iedereen te kunnen terroriseren. FOK moest eens weten waar jij je allemaal mee bezighoudt!

En dat is waar het hier om gaat, namelijk over de manier waarop jij je het recht toeeigent mensen volledig verrot te trappen, n'importe qui. Ik herhaal mijn advies: zoek een goede psychotherapeut om je te laten behandelen tegen je hersenspinsels, die van het giftigste soort.

pi_68415119
Oh mogen we geen kritiek hebben op Gielen ?
Je moet eens weten wat er allemaal over PrdV uitzenindingen geschreven is
Kom met argumenten en bewijzen dat ik ongelijk heb !
Ik heb al 2 keer gevraagd wat er aangetoond is .
Ik onderbouw de aanmerkingen die ik heb met feiten ,kranten artikelen etc .
Maar dat zien bepaalde mensen liever niet !
pi_68415200
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
pi_68415419
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Johann555's sig:

"Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven."

pi_68416292
als je niet beter wil weten lieg je nog niet altijd

die docu van gielen is net als zoveel andere invalshoeken en koppig houdingen, het vreemde is dat gielen er drie jaar over heeft gedaan , en ze geen onderzoek in USA ging doen, naar haar vermoedens.

dat crack huis ook , laat mensen aan het woord , de hele straat liep gillend naar buiten toch , dus zo moeilijk is dat dan niet mensen te vinden die die dag paniek zagen. ook het onderzoek in usa maak een trip zoek waar natalee in de heropvoeding zat en sleep een ex junk voor de camera die natelle wel herkend, hoef je geen fbi of familie van holloway medewerking voor te vragen hoor.

maar ik denk dat er niet zoveel te vinden is in usa, anders was dat verhaal allang door iemand naar buiten gebracht, niet elke americaan is vriend van holloway familie hoor, het is aruba niet waar iedereen iedereen wel kent

maar als het wegloop theorie zou willen kloppen , waarom doen joran en de kalpoe's dan als getuigen zo vreemd ??? dan verklaar je dat dan toch en hou je je bij je verhaal, niet eerst afzetten bij hotel of verkocht op het strand aan duister figuur, of in bootje geholpen en overboord geduwd.

kortom in vrijwillige wegloop theorie geloof ik niet in, daar doen de drie jongens te vreemd voor
pi_68416760
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef duikkie het volgende:
als je niet beter wil weten lieg je nog niet altijd

die docu van gielen is net als zoveel andere invalshoeken en koppig houdingen, het vreemde is dat gielen er drie jaar over heeft gedaan , en ze geen onderzoek in USA ging doen, naar haar vermoedens.

dat crack huis ook , laat mensen aan het woord , de hele straat liep gillend naar buiten toch , dus zo moeilijk is dat dan niet mensen te vinden die die dag paniek zagen. ook het onderzoek in usa maak een trip zoek waar natalee in de heropvoeding zat en sleep een ex junk voor de camera die natelle wel herkend, hoef je geen fbi of familie van holloway medewerking voor te vragen hoor.

maar ik denk dat er niet zoveel te vinden is in usa, anders was dat verhaal allang door iemand naar buiten gebracht, niet elke americaan is vriend van holloway familie hoor, het is aruba niet waar iedereen iedereen wel kent

maar als het wegloop theorie zou willen kloppen , waarom doen joran en de kalpoe's dan als getuigen zo vreemd ??? dan verklaar je dat dan toch en hou je je bij je verhaal, niet eerst afzetten bij hotel of verkocht op het strand aan duister figuur, of in bootje geholpen en overboord geduwd.

kortom in vrijwillige wegloop theorie geloof ik niet in, daar doen de drie jongens te vreemd voor
Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hoor en ik kan je lang niet altijd volgen maar je belicht sommige dingetjes soms tenminste nog 'ns van verschillende kanten en dat is leuk want dat zet mij ook lekker weer aan het denken..
pi_68417428
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hoor en ik kan je lang niet altijd volgen maar je belicht sommige dingetjes soms tenminste nog 'ns van verschillende kanten en dat is leuk want dat zet mij ook lekker weer aan het denken..
en voor denken zijn we tenminste hier , beetje kletsen, proberen gedachte over de zaak te verwoorden, in altijd nette zinnen ( zoveel mogelijk in nederlands )

verder niemand zal in mijn voetsporen treden , of te wel don't follow me
pi_68419153
You guys clearly have very bad information. The only whore and drug addict I've seen is Joran Van Der Sloot. I have investigated all of your claims and they are complete lies. Natalee Holloway recieved a scholarship to the University of Alabama and wanted to be a doctor. Joran Van Der Sloot was a drug addict who wanted to be a Pimp.
==============================
Name one shred a proof Natalee was a drug addict in Rehab and impregnated by her Father. If the lies werent so disturbing they would be laughable. Now lets look at Joran Van Der Sloot who has a history of drug abuse,drugging and raping girls,anger problems,killing animals,stealing,lying..etc etc etc

Just a few of Natalees achievements before someone robbed her of living anymore and fullfilling her dreams.

- The American Field Service - a club which interacts with the foreign exchange students.
-National Honor Society
- Who's Who Among America's High School Student's
- Dorians Dance Team- Future Business Leaders of America
- Mu Alpha Theta - Math honor society
- Natural Helpers - A peer based emotional support group
- Outdoors Club
- Spanish Club
- Spanish Honor Society
- Spartan Pride
- School pep group
- TASC - Teens Actively Serving the Community
- received a full scholarship to the University of Alabama
- planned to major in Pre-Med, in order to pursue her goal of being a pediatrician

People Mag: Quote "A National Honor Society member whose GPA was a 4.15 on a scale of 4.0(she scored better than perfect by taking advanced placement classes)" end quote

[ Bericht 4% gewijzigd door observer777 op 27-04-2009 12:44:45 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68419437
Om het beeld nog even te completeren kon Natalee ook nog zuipen als een bootwerker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, liet ze hele volksstammen haar navel uitlikken en scheen ze een neusje (zeg maar gerust neus) te hebben voor het vinden van de juiste adresjes en dealers voor diverse drugs, zowel voor eigen gebruik als voor dat van haar mede leerlingen.

Wat een meid he
pi_68420506
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef observer777 het volgende:
You guys clearly have very bad information. The only whore and drug addict I've seen is Joran Van Der Sloot. I have investigated all of your claims and they are complete lies. Natalee Holloway recieved a scholarship to the University of Alabama and wanted to be a doctor. Joran Van Der Sloot was a drug addict who wanted to be a Pimp.
==============================
Name one shred a proof Natalee was a drug addict in Rehab and impregnated by her Father. If the lies werent so disturbing they would be laughable. Now lets look at Joran Van Der Sloot who has a history of drug abuse,drugging and raping girls,anger problems,killing animals,stealing,lying..etc etc etc

Just a few of Natalees achievements before someone robbed her of living anymore and fullfilling her dreams.

- The American Field Service - a club which interacts with the foreign exchange students.
-National Honor Society
- Who's Who Among America's High School Student's
- Dorians Dance Team- Future Business Leaders of America
- Mu Alpha Theta - Math honor society
- Natural Helpers - A peer based emotional support group
- Outdoors Club
- Spanish Club
- Spanish Honor Society
- Spartan Pride
- School pep group
- TASC - Teens Actively Serving the Community
- received a full scholarship to the University of Alabama
- planned to major in Pre-Med, in order to pursue her goal of being a pediatrician

People Mag: Quote "A National Honor Society member whose GPA was a 4.15 on a scale of 4.0(she scored better than perfect by taking advanced placement classes)" end quote
Die Observer durft. Van de smerige beschuldigingen richting Joran is al niks waar en van al die prestaties van Natalee klopt ook een deel niet.

Verder Gielen's docu: 'intrigerende vaststelling van feiten' zegt Mos.
Maar het immigratieformulier klopt. Dus op Aruba klopt iets niet.
Komt allemaal wel een keer uit. Misschien als Mos weg is?
pi_68423353
IK begin zo langzamerhand te denken dat Gielen hier op het forum is Lol
Het is niet m'n bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen maar wel om Kritiek te hebben op
het filmpje .
Zo gek is dat toch niet dat dat vragen oproept ?
De reacties die ik op die vragen krijg zijn van het zelfde nivo als het filmpje maar dat geeft niet want de waarheid komt toch wel naar boven .
Dit is een fragment en daar hebben ze het over Keiharde bewijzen ( lol)
Ik daag de bezitters van dat keiharde bewijs dit hier maar eens te posten
gewoon een lekker scherp kopietje & niet een half vaag en weggemoffeld scheef gehouden vod papier

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 27-04-2009 20:36:34 ]
pi_68427033
het gaat erom over welke 19:46 we het hebben ?? was al eens eerder mijn vraag wordt de tijd niet in GMT of UTC neergezet, lijkt mij trouwens wel handig om GMT tijden te hanteren vooral bij vliegtuigen die vliegen nogal eens over een tijdslijn heen
pi_68429006
EERSTE VIDEOBEELDEN JORAN AAN LEUGENDETECTOR
27 april 2009
Shownieuws kan al exclusieve videobeelden laten zien van Terror Jaap die Joran van der Sloot een leugendetectortest laat doen! Hier alvast een voorproefje! De rest van de beelden en een interview met Terror Jaap is te zien in de vroege editie van Shownieuws vanaf 19:15 uur!

http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=72195
pi_68429088
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
IK begin zo langzamerhand te denken dat Gielen hier op het forum is Lol
Het is niet m'n bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen maar wel om Kritiek te hebben op
het filmpje .
Zo gek is dat toch niet dat dat vragen oproept ?
De reacties die ik op die vragen krijg zijn van het zelfde nivo als het filmpje maar dat geeft niet want de waarheid komt toch wel naar boven .
Dit is een fragment en daar hebben ze het over Keiharde bewijzen ( lol)
Ik daag de bezitters van dat keiharde bewijs dit hier maar eens te posten
gewoon een lekker scherp kopietje & nieteen half vaag en weggemoffeld scheefgehouden vod papier

[ afbeelding ]
Nou zeg, je draait een beetje bij Johan? 'Niet de bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen'? Dat is wat je al jaren doet beste Johan555. Drank, drugs, rehab, Julia Renfro idem dito. En niemand heeft ooit beweerd dat haar docu geen vragen op mag roepen, incl. RG zelf. Kritiek verboden? Flauwekul. Dat is nou juist de clou van de film: durf verder te kijken dan je neus lang is; durf discussie aan. In die zin heeft RG een mega-gevoelige snaar geraakt. Dat blijkt eens te meer uit jouw posts. Valse beschuldigingen, schelden, smerige suggesties, dit allemaal omdat je het dmv redelijke argumentatie niet aankunt. Onder verwijzing naar je maatje Bassie. En PrdV natuurlijk met z'n zielige, minderwaardige scheldkanonnade

En dit: het op commando plaatsen van een haarscherpe kopie bij wijze van bewijs? Al zou ik het kunnen, denk maar niet dat ik dat zou doen. Zelf niet het minste fatsoen kunnen opbrengen om op verzoek simpele linkjes te vermelden? Zeg maar dag met je handje!

[ Bericht 0% gewijzigd door OUWEFIETS op 27-04-2009 17:25:46 ]
pi_68429859
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef johan555 het volgende:
EERSTE VIDEOBEELDEN JORAN AAN LEUGENDETECTOR
27 april 2009
Shownieuws kan al exclusieve videobeelden laten zien van Terror Jaap die Joran van der Sloot een leugendetectortest laat doen! Hier alvast een voorproefje! De rest van de beelden en een interview met Terror Jaap is te zien in de vroege editie van Shownieuws vanaf 19:15 uur!

http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=72195
Ik begon me al af te vragen of we nog wat zouden horen over Joran en de leugendetector.

Om 19.15 afstemmen op SBS6 begrijp ik.
  maandag 27 april 2009 @ 17:51:45 #108
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430108
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwd Ik heb sowieso mijn buik vol van de trappen onder de gordel, niet alleen in de richting van mw Gielen maar ook jegens degenen die binnen deze draad nog (enige) realiteitszin bezitten..
Jeetje zeg, de pot verwijt de ketel hier . .
Laten we hopen dat mw. Holloway hier niet meeleest.
Ongelooflijk, wat een oogkleppen
  maandag 27 april 2009 @ 17:56:50 #109
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430267
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef JoBuster het volgende:
Om het beeld nog even te completeren kon Natalee ook nog zuipen als een bootwerker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, liet ze hele volksstammen haar navel uitlikken en scheen ze een neusje (zeg maar gerust neus) te hebben voor het vinden van de juiste adresjes en dealers voor diverse drugs, zowel voor eigen gebruik als voor dat van haar mede leerlingen.

Wat een meid he
Hoe kom jij erbij dat Natalee een grote neus zou hebben?

Just askin
  maandag 27 april 2009 @ 18:02:08 #110
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430395
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:44 schreef johan555 het volgende:
Ik heb dat filmpje allang gezien ,een aanfluiting vind ik het ,dat sommige mensen het nog een Docu durven te noemen helemaal .
Het filmpje is een aanklacht richting de fam Holloway, op een zeer smerige manier gebracht
.

[ afbeelding ]
Als er dit soort smakeloze suggestieve texten zonder enig bewijs in voorkomen dan gaat een moeder natuurlijk niet reageren. En er was allang bekend dat Gielen ingehuurd was door de fam vd Sloot en de arubaanse toeristen industrie
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op die Taxichauffeur ,die heel vaag (zogenaamd) iets gehoord had over een rehab .
Een goeie documenteire maker gaat dat na trekken of dat ook echt zo is voordat zoiets gebruikt wordt.
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op,het luchthaven verhaal,die poster ,
en ga zo maar door ,niets in dat filmpje is onderbouwd.
Ook werd er gezegd : natalee wilde niet naar huis .
Waarom hing er dan een kalender op haar kamer die voor 3 maanden al ingevuld was ?

Er werd hier nog gezegd gielen heeft hetzelfde probleem als Jaap niemand wil het uitzenden ha ha
Dat is niet waar, ze willen het filmpje van gielen niet uitzenden omdat het vol met leugens staat
Jaap heeft tenminste nog een Erkend bedrijf in de hand genomen met een reputatie

Kortom dat gielen filmje toont niets aan .maakt gebruik van ingehuurde boodschappers en
niet voor niets wil niemand het uitzenden en terecht .
I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !!

Je haalt me de woorden uit de mond Johan
pi_68430479
wat is dit nu weer voor een briefje ??
komt uit stukje van sbs6

Hoi joran

Hoe gaat het nu met je

Je hebt het jezelf niet zo makkelijk gemaakt.
Peter heeft je natuurlijk ingeluist en jij deed de rest met de thaise vrouwen
Tot nu toe mag je nog van geluk spreken dat je niet bent opgepakt

Tussen ons is het nu eenmaal zo gelopen ik heb je 1 keer verlinkt maar dat
Ik bemoei me nu niet meer met de zaak holloway ik ga verder met mijn bedrijf.
Je mag me gerust een e-mail terug sturen.
Ik heb geen ruzie met je.

Groetjes patrick
pi_68430533
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef bastibro het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond Johan
Als jij dan nog effe je hoofd bij johan uit z'n ... haalt en die vetklep van CnG z'n hand uit allebei jullie ..... dan kan eenieder weer vrij ademen en andere natuurlijke processen doorgang laten vinden.

just sayin'
  maandag 27 april 2009 @ 18:13:38 #113
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430671
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Nee nog veel mooier

"Het OM, dat vind dat er in de documentaire een intrigerende vaststelling is van feiten."

Treffend verwoordt toch . . LOL
pi_68430744
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef bastibro het volgende:

[..]

Jeetje zeg, de pot verwijt de ketel hier . .
Laten we hopen dat mw. Holloway hier niet meeleest.
Ongelooflijk, wat een oogkleppen

Toon ji mij eens aan waar ik mevrouw Beth Holloway Twitty heb beschimpt, belasterd, beschuldigd, gestalked en noem 't allemaal maar op? Nou?? Laat zien!
pi_68432184
We kunnen er lang en kort over praten maar die Beth Holloway neemt net als Joran, iedereen in de maling.

Dit zegt Hans Mos:
quote:
Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family.
en dit
quote:
Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
En als je dan die fimpjes bekijkt (zie vorige hoofdstuk) waarin je zelf kunt zien dat Beth Holloway met een stalen gezicht zit te liegen alsof het gedrukt staat........

wordt de film van Renee Gielen toch wel interessant.
Zo simpel is het gewoon.

Er is normaal gesproken voor een wanhopige moeder die op zoek is naar haar dochter geen enkele reden om leugens te vertellen.
pi_68432775
joran nu op sbs 6
pi_68433458
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef bastibro het volgende:

[..]

Nee nog veel mooier

"Het OM, dat vind dat er in de documentaire een intrigerende vaststelling is van feiten."

Treffend verwoordt toch . . LOL
Heel treffend verwoord inderdaad en ook exact wat je op zo'n moment van de OVJ mag verwachten. Het gaat om welke uitleg hij aan het woord "intrigerend" geeft. Ik denk dat Mos daar een andere uitleg aan toekent dan jij voor ogen hebt. We wachten af.
--
pi_68433652
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
<snip>
het filmpje .
<snip>
Wat een terugtrekkende bewegingen ineens. Was jij het niet die haar hier op het forum, maar ook op andere fora voor van alles uitmaakte; als dat geen persoonlijke aanvallen zijn, dan ben ik benieuwd wat die dan wel inhouden.

Ik denk als alle posts waarin je haar uitmaakt voor o.a. misbaksel, gestoorde, trol, drugsverslaafde, alcoholverslaafde achter elkaar plakt, je een topic in één keer helemaal gevuld hebt.

Je kunt het met haar eens zijn of niet, maar de obsessieve wijze waarop jij op haar reageert is m.i. in elk geval niet normaal te noemen.
--
pi_68433806
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef johan555 het volgende:
joran nu op sbs 6
Weer niets, goede strategie.

Ik denk dat het verhaal binnenkort wel verkocht wordt.

De meeste mensen willen na het zien van dit filmpje toch wel weten wat Joran te zeggen heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door yyentle op 27-04-2009 19:59:16 ]
pi_68434094
Terugtrekkende beweging ? Dat kan je helemaal vergeten !
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet
wat wel en niet te zeggen in de media .
Vanaf het begin is dat al voorgekouwd ,dat lees je ook terug in de verklaringen van de 3 schurkjes .
Opvallend is wel dat Joran in z'n verklaring zegt dat Natalee haar moeder de zus van Hitler noemde .Joran zegt "ze zei dat wel 5 keer " . Satish heeft het maar 1 keer gehoord .
Beetje vreemd nietwaar ?

Op SBS vertelde Jaap in de inleiding dat Joran een enorme gokschuld heeft en dat het bij iemand is waar je beter geen gokschuld bij "Kan" hebben .Onderwereld dus
Jaap heeft die schuld voldaan .
Jaap zegt dan later dat hij benieuwd is waneer Joran zichzelf gaat aangeven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')