Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreftquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
![]()
Ja er zijn geruchten dat ze in een alcohol kliniek (rehab ) verblijft
quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef nickhs het volgende:
[..]
Johan, ken jij die mensen die ze door het slijkt haalt, zoals jij stelt. Wat voor belang heb jij daar bij?
Ik bedoel, waarom ben jij zo zeker dat jou waarheid de waarheid ook is? Waarom kan (een deel van) Gielen niet waar zijn. Gielen heeft Beth persoonlijk meegemaakt, jij ook?
Das niet best Bastribo.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreft![]()
Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.quote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ow ik hoor juist steeds dat het een Marijuana verslaving betreft![]()
O nee, dat was die Dolph van Stapele, cameraman van Gielen die filmt met handycamen verslaafd is aan hasjies.
Net als Joran, zijn vriend waar hij mee op vakantie is geweest naar Thailand
quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef johan555 het volgende:
Wat heeft Gielen dan aangetoond volgens jou nickhs ?
Kan je 3 dingen opnoemen ?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef bastibro het volgende:
Naa, ik weet het niet hoor met die Gielen![]()
Vanaf het moment dat ik haar eens goed in de ogen keek weet ik het zeker: die is vals as hell en is in staat om haar eigen moeder te ruilen voor een beetje publiciteit.
Om Dompig een beetje meer compatible te maken schijnt ze zelfs het bed met hem te hebben gedeeld
Of waar is wat Gielen zegt weten we niet omdat we haar niet kennen (tenminste ik niet) maar als ik de filmpjes van Beth Holloway bekijk waaruit blijkt dat ze wel erg wraakzuchtig is, leugens vertelt en beschuldigt wie ze maar wil, krijg ik het vermoeden dat Renee Gielen best eens de waarheid kan hebben verteld.quote:Op zondag 26 april 2009 20:36 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, zou een reden kunnen zijn, dat Gielen een andere invalshoek heeft gekozen. Maar volgens mij waren haar oogjes al veel eerder open gegaan op basis van haar persoonlijke ervaringen met Beth.
Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
Nee hoor, het antwoord is niet bekend. En de bewering dat de heer Bro mevrouw Gielen persoonlijk kent is een leugen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:01 schreef nickhs het volgende:
Dus jij kent haar persoonlijk?
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd, dus misschien is het antwoord al bekend aan het forum.
[..]
Hi hi LOL "duivelspropaganda" doe niet zo hysterisch joh.quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef bastibro het volgende:Yep, Waarheidsvinding, en niet de door geld(toeristenindustrie) aangestuurde duivels-propaganda van Gielen, Young en Kelly.
Walgelijk en bovendien erg ongeloofwaardig en lasterlijk.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
quote:Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef johan555 het volgende:
Een goeie documentaire maker doet aan hoor en wederhoor .
Niet eerst roepen de feiten liegen niet en dan met een stemmingmakerij achtig iets komen .
Heel groot werd het gebracht hoor : Beth is om 7 uur aangekomen
Werd een dag later al onderuit gehaald door Mos (zie de Amigoe )
Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwdquote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef mrBhimself het volgende:
Ach, geen aandacht aan besteden, dit is weer zo'n loze, "hoe maak ik mij zelf tot het middelpunt van de belangstelling' actie van 555. A) het is weer eens een onzin post en B) je krijgt toch geen antwoord op je vragen.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef johan555 het volgende:
Oh Nicks denk je dat Hans Mos omgekocht is ?
De rug toegekeerd : daar bedoel je vast Julia Renfro mee en die 2 door de mand gevallen Mediums ?
Als je het over die mensen hebt noem dan de namen !
Ga jij nou maar eerst eens die film bekijken Johan en kom dan met een oordeel.quote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef johan555 het volgende:
obsessie ha ha laat me niet lachen als het je te moeilijk wordt noem je iedereen maar een stalker
geef liever een keer antwoord Mr b
op deze vraag:
Wat heeft Gielen aangetoond volgens jou ?
Kan je 1 ding opnoemen ?
eentje maar
quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je lezen wat Hoofd officier Hans Mos er over zegt :
Gielen heeft geen kennis van het onderzoeks dossier
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals jij de film in een kwaad daglicht stelt, met de meest valse beschuldigingen en ranzigste opmerkingen aan het adres van Gielen staat in geen verhouding tot de mening van het OM. En denk jij nou werkelijk dat het OM blij is met jouw schandelijke acties op (niet alleen) het www: stalking, inderdaad, verspreiding privé gegevens en privé foto's, dreigementen, misbruik IP adressen... Je denkt werkelijk alles en iedereen te kunnen terroriseren. FOK moest eens weten waar jij je allemaal mee bezighoudt!
En dat is waar het hier om gaat, namelijk over de manier waarop jij je het recht toeeigent mensen volledig verrot te trappen, n'importe qui. Ik herhaal mijn advies: zoek een goede psychotherapeut om je te laten behandelen tegen je hersenspinsels, die van het giftigste soort.
Johann555's sig:quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef duikkie het volgende:
als je niet beter wil weten lieg je nog niet altijd![]()
die docu van gielen is net als zoveel andere invalshoeken en koppig houdingen, het vreemde is dat gielen er drie jaar over heeft gedaan , en ze geen onderzoek in USA ging doen, naar haar vermoedens.
dat crack huis ook , laat mensen aan het woord , de hele straat liep gillend naar buiten toch , dus zo moeilijk is dat dan niet mensen te vinden die die dag paniek zagen. ook het onderzoek in usa maak een trip zoek waar natalee in de heropvoeding zat en sleep een ex junk voor de camera die natelle wel herkend, hoef je geen fbi of familie van holloway medewerking voor te vragen hoor.
maar ik denk dat er niet zoveel te vinden is in usa, anders was dat verhaal allang door iemand naar buiten gebracht, niet elke americaan is vriend van holloway familie hoor, het is aruba nietwaar iedereen iedereen wel kent
![]()
maar als het wegloop theorie zou willen kloppen , waarom doen joran en de kalpoe's dan als getuigen zo vreemd ??? dan verklaar je dat dan toch en hou je je bij je verhaal, niet eerst afzetten bij hotel of verkocht op het strand aan duister figuur, of in bootje geholpen en overboord geduwd.
kortom in vrijwillige wegloop theorie geloof ik niet in, daar doen de drie jongens te vreemd voor
en voor denken zijn we tenminste hierquote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hooren ik kan je lang niet altijd volgen
maar je belicht sommige dingetjes soms tenminste nog 'ns van verschillende kanten
en dat is leuk want dat zet mij ook lekker weer aan het denken..
Die Observer durft. Van de smerige beschuldigingen richting Joran is al niks waar en van al die prestaties van Natalee klopt ook een deel niet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef observer777 het volgende:
You guys clearly have very bad information. The only whore and drug addict I've seen is Joran Van Der Sloot. I have investigated all of your claims and they are complete lies. Natalee Holloway recieved a scholarship to the University of Alabama and wanted to be a doctor. Joran Van Der Sloot was a drug addict who wanted to be a Pimp.
==============================
Name one shred a proof Natalee was a drug addict in Rehab and impregnated by her Father. If the lies werent so disturbing they would be laughable. Now lets look at Joran Van Der Sloot who has a history of drug abuse,drugging and raping girls,anger problems,killing animals,stealing,lying..etc etc etc
Just a few of Natalees achievements before someone robbed her of living anymore and fullfilling her dreams.
- The American Field Service - a club which interacts with the foreign exchange students.
-National Honor Society
- Who's Who Among America's High School Student's
- Dorians Dance Team- Future Business Leaders of America
- Mu Alpha Theta - Math honor society
- Natural Helpers - A peer based emotional support group
- Outdoors Club
- Spanish Club
- Spanish Honor Society
- Spartan Pride
- School pep group
- TASC - Teens Actively Serving the Community
- received a full scholarship to the University of Alabama
- planned to major in Pre-Med, in order to pursue her goal of being a pediatrician
People Mag: Quote "A National Honor Society member whose GPA was a 4.15 on a scale of 4.0(she scored better than perfect by taking advanced placement classes)" end quote
Nou zeg, je draait een beetje bij Johan? 'Niet de bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen'? Dat is wat je al jaren doet beste Johan555. Drank, drugs, rehab, Julia Renfro idem dito. En niemand heeft ooit beweerd dat haar docu geen vragen op mag roepen, incl. RG zelf. Kritiek verboden? Flauwekul. Dat is nou juist de clou van de film: durf verder te kijken dan je neus lang is; durf discussie aan. In die zin heeft RG een mega-gevoelige snaar geraakt. Dat blijkt eens te meer uit jouw posts. Valse beschuldigingen, schelden, smerige suggesties, dit allemaal omdat je het dmv redelijke argumentatie niet aankunt. Onder verwijzing naar je maatje Bassie. En PrdV natuurlijk met z'n zielige, minderwaardige scheldkanonnadequote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
IK begin zo langzamerhand te denken dat Gielen hier op het forum is Lol
Het is niet m'n bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen maar wel om Kritiek te hebben op
het filmpje .
Zo gek is dat toch niet dat dat vragen oproept ?
De reacties die ik op die vragen krijg zijn van het zelfde nivo als het filmpje maar dat geeft niet want de waarheid komt toch wel naar boven .
Dit is een fragment en daar hebben ze het over Keiharde bewijzen ( lol)
Ik daag de bezitters van dat keiharde bewijs dit hier maar eens te posten
gewoon een lekker scherp kopietje & nieteen half vaag en weggemoffeld scheefgehouden vod papier
[ afbeelding ]
Ik begon me al af te vragen of we nog wat zouden horen over Joran en de leugendetector.quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef johan555 het volgende:
EERSTE VIDEOBEELDEN JORAN AAN LEUGENDETECTOR
27 april 2009
Shownieuws kan al exclusieve videobeelden laten zien van Terror Jaap die Joran van der Sloot een leugendetectortest laat doen! Hier alvast een voorproefje! De rest van de beelden en een interview met Terror Jaap is te zien in de vroege editie van Shownieuws vanaf 19:15 uur!
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=72195
Jeetje zeg, de pot verwijt de ketel hier . .quote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwdIk heb sowieso mijn buik vol van de trappen onder de gordel, niet alleen in de richting van mw Gielen maar ook jegens degenen die binnen deze draad nog (enige) realiteitszin bezitten..
Hoe kom jij erbij dat Natalee een grote neus zou hebben?quote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef JoBuster het volgende:
Om het beeld nog even te completeren kon Natalee ook nog zuipen als een bootwerker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, liet ze hele volksstammen haar navel uitlikken en scheen ze een neusje (zeg maar gerust neus) te hebben voor het vinden van de juiste adresjes en dealers voor diverse drugs, zowel voor eigen gebruik als voor dat van haar mede leerlingen.
Wat een meid he
I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !!quote:Op maandag 27 april 2009 08:44 schreef johan555 het volgende:
Ik heb dat filmpje allang gezien ,een aanfluiting vind ik het ,dat sommige mensen het nog een Docu durven te noemen helemaal .
Het filmpje is een aanklacht richting de fam Holloway, op een zeer smerige manier gebracht
.
[ afbeelding ]
Als er dit soort smakeloze suggestieve texten zonder enig bewijs in voorkomen dan gaat een moeder natuurlijk niet reageren. En er was allang bekend dat Gielen ingehuurd was door de fam vd Sloot en de arubaanse toeristen industrie
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op die Taxichauffeur ,die heel vaag (zogenaamd) iets gehoord had over een rehab .
Een goeie documenteire maker gaat dat na trekken of dat ook echt zo is voordat zoiets gebruikt wordt.
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op,het luchthaven verhaal,die poster ,
en ga zo maar door ,niets in dat filmpje is onderbouwd.
Ook werd er gezegd : natalee wilde niet naar huis .
Waarom hing er dan een kalender op haar kamer die voor 3 maanden al ingevuld was ?
Er werd hier nog gezegd gielen heeft hetzelfde probleem als Jaap niemand wil het uitzenden ha ha
Dat is niet waar, ze willen het filmpje van gielen niet uitzenden omdat het vol met leugens staat
Jaap heeft tenminste nog een Erkend bedrijf in de hand genomen met een reputatie
Kortom dat gielen filmje toont niets aan .maakt gebruik van ingehuurde boodschappers en
niet voor niets wil niemand het uitzenden en terecht .
Als jij dan nog effe je hoofd bij johan uit z'n ... haalt en die vetklep van CnG z'n hand uit allebei jullie ..... dan kan eenieder weer vrij ademen en andere natuurlijke processen doorgang laten vinden.quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef bastibro het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond Johan
Nee nog veel mooierquote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jeetje zeg, de pot verwijt de ketel hier . .
Laten we hopen dat mw. Holloway hier niet meeleest.
Ongelooflijk, wat een oogkleppen
en ditquote:Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family.
En als je dan die fimpjes bekijkt (zie vorige hoofdstuk) waarin je zelf kunt zien dat Beth Holloway met een stalen gezicht zit te liegen alsof het gedrukt staat........quote:Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
Heel treffend verwoord inderdaad en ook exact wat je op zo'n moment van de OVJ mag verwachten. Het gaat om welke uitleg hij aan het woord "intrigerend" geeft. Ik denk dat Mos daar een andere uitleg aan toekent dan jij voor ogen hebt. We wachten af.quote:Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nee nog veel mooier![]()
"Het OM, dat vind dat er in de documentaire een intrigerende vaststelling is van feiten."
Treffend verwoordt toch . . LOL
Wat een terugtrekkende bewegingen ineens. Was jij het niet die haar hier op het forum, maar ook op andere fora voor van alles uitmaakte; als dat geen persoonlijke aanvallen zijn, dan ben ik benieuwd wat die dan wel inhouden.quote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
<snip>
Het is niet m'n bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen maar wel om Kritiek te hebben op
het filmpje .
<snip>
Weer niets, goede strategie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |