abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68419437
Om het beeld nog even te completeren kon Natalee ook nog zuipen als een bootwerker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, liet ze hele volksstammen haar navel uitlikken en scheen ze een neusje (zeg maar gerust neus) te hebben voor het vinden van de juiste adresjes en dealers voor diverse drugs, zowel voor eigen gebruik als voor dat van haar mede leerlingen.

Wat een meid he
I stand with the happy Island.
pi_68420506
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:31 schreef observer777 het volgende:
You guys clearly have very bad information. The only whore and drug addict I've seen is Joran Van Der Sloot. I have investigated all of your claims and they are complete lies. Natalee Holloway recieved a scholarship to the University of Alabama and wanted to be a doctor. Joran Van Der Sloot was a drug addict who wanted to be a Pimp.
==============================
Name one shred a proof Natalee was a drug addict in Rehab and impregnated by her Father. If the lies werent so disturbing they would be laughable. Now lets look at Joran Van Der Sloot who has a history of drug abuse,drugging and raping girls,anger problems,killing animals,stealing,lying..etc etc etc

Just a few of Natalees achievements before someone robbed her of living anymore and fullfilling her dreams.

- The American Field Service - a club which interacts with the foreign exchange students.
-National Honor Society
- Who's Who Among America's High School Student's
- Dorians Dance Team- Future Business Leaders of America
- Mu Alpha Theta - Math honor society
- Natural Helpers - A peer based emotional support group
- Outdoors Club
- Spanish Club
- Spanish Honor Society
- Spartan Pride
- School pep group
- TASC - Teens Actively Serving the Community
- received a full scholarship to the University of Alabama
- planned to major in Pre-Med, in order to pursue her goal of being a pediatrician

People Mag: Quote "A National Honor Society member whose GPA was a 4.15 on a scale of 4.0(she scored better than perfect by taking advanced placement classes)" end quote
Die Observer durft. Van de smerige beschuldigingen richting Joran is al niks waar en van al die prestaties van Natalee klopt ook een deel niet.

Verder Gielen's docu: 'intrigerende vaststelling van feiten' zegt Mos.
Maar het immigratieformulier klopt. Dus op Aruba klopt iets niet.
Komt allemaal wel een keer uit. Misschien als Mos weg is?
pi_68423353
IK begin zo langzamerhand te denken dat Gielen hier op het forum is Lol
Het is niet m'n bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen maar wel om Kritiek te hebben op
het filmpje .
Zo gek is dat toch niet dat dat vragen oproept ?
De reacties die ik op die vragen krijg zijn van het zelfde nivo als het filmpje maar dat geeft niet want de waarheid komt toch wel naar boven .
Dit is een fragment en daar hebben ze het over Keiharde bewijzen ( lol)
Ik daag de bezitters van dat keiharde bewijs dit hier maar eens te posten
gewoon een lekker scherp kopietje & niet een half vaag en weggemoffeld scheef gehouden vod papier

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 27-04-2009 20:36:34 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68427033
het gaat erom over welke 19:46 we het hebben ?? was al eens eerder mijn vraag wordt de tijd niet in GMT of UTC neergezet, lijkt mij trouwens wel handig om GMT tijden te hanteren vooral bij vliegtuigen die vliegen nogal eens over een tijdslijn heen
pi_68429006
EERSTE VIDEOBEELDEN JORAN AAN LEUGENDETECTOR
27 april 2009
Shownieuws kan al exclusieve videobeelden laten zien van Terror Jaap die Joran van der Sloot een leugendetectortest laat doen! Hier alvast een voorproefje! De rest van de beelden en een interview met Terror Jaap is te zien in de vroege editie van Shownieuws vanaf 19:15 uur!

http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=72195
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68429088
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
IK begin zo langzamerhand te denken dat Gielen hier op het forum is Lol
Het is niet m'n bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen maar wel om Kritiek te hebben op
het filmpje .
Zo gek is dat toch niet dat dat vragen oproept ?
De reacties die ik op die vragen krijg zijn van het zelfde nivo als het filmpje maar dat geeft niet want de waarheid komt toch wel naar boven .
Dit is een fragment en daar hebben ze het over Keiharde bewijzen ( lol)
Ik daag de bezitters van dat keiharde bewijs dit hier maar eens te posten
gewoon een lekker scherp kopietje & nieteen half vaag en weggemoffeld scheefgehouden vod papier

[ afbeelding ]
Nou zeg, je draait een beetje bij Johan? 'Niet de bedoeling om haar persoonlijk aan te vallen'? Dat is wat je al jaren doet beste Johan555. Drank, drugs, rehab, Julia Renfro idem dito. En niemand heeft ooit beweerd dat haar docu geen vragen op mag roepen, incl. RG zelf. Kritiek verboden? Flauwekul. Dat is nou juist de clou van de film: durf verder te kijken dan je neus lang is; durf discussie aan. In die zin heeft RG een mega-gevoelige snaar geraakt. Dat blijkt eens te meer uit jouw posts. Valse beschuldigingen, schelden, smerige suggesties, dit allemaal omdat je het dmv redelijke argumentatie niet aankunt. Onder verwijzing naar je maatje Bassie. En PrdV natuurlijk met z'n zielige, minderwaardige scheldkanonnade

En dit: het op commando plaatsen van een haarscherpe kopie bij wijze van bewijs? Al zou ik het kunnen, denk maar niet dat ik dat zou doen. Zelf niet het minste fatsoen kunnen opbrengen om op verzoek simpele linkjes te vermelden? Zeg maar dag met je handje!

[ Bericht 0% gewijzigd door OUWEFIETS op 27-04-2009 17:25:46 ]
pi_68429859
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef johan555 het volgende:
EERSTE VIDEOBEELDEN JORAN AAN LEUGENDETECTOR
27 april 2009
Shownieuws kan al exclusieve videobeelden laten zien van Terror Jaap die Joran van der Sloot een leugendetectortest laat doen! Hier alvast een voorproefje! De rest van de beelden en een interview met Terror Jaap is te zien in de vroege editie van Shownieuws vanaf 19:15 uur!

http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=72195
Ik begon me al af te vragen of we nog wat zouden horen over Joran en de leugendetector.

Om 19.15 afstemmen op SBS6 begrijp ik.
  maandag 27 april 2009 @ 17:51:45 #108
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430108
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwd Ik heb sowieso mijn buik vol van de trappen onder de gordel, niet alleen in de richting van mw Gielen maar ook jegens degenen die binnen deze draad nog (enige) realiteitszin bezitten..
Jeetje zeg, de pot verwijt de ketel hier . .
Laten we hopen dat mw. Holloway hier niet meeleest.
Ongelooflijk, wat een oogkleppen
  maandag 27 april 2009 @ 17:56:50 #109
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430267
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef JoBuster het volgende:
Om het beeld nog even te completeren kon Natalee ook nog zuipen als een bootwerker van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, liet ze hele volksstammen haar navel uitlikken en scheen ze een neusje (zeg maar gerust neus) te hebben voor het vinden van de juiste adresjes en dealers voor diverse drugs, zowel voor eigen gebruik als voor dat van haar mede leerlingen.

Wat een meid he
Hoe kom jij erbij dat Natalee een grote neus zou hebben?

Just askin
  maandag 27 april 2009 @ 18:02:08 #110
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430395
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:44 schreef johan555 het volgende:
Ik heb dat filmpje allang gezien ,een aanfluiting vind ik het ,dat sommige mensen het nog een Docu durven te noemen helemaal .
Het filmpje is een aanklacht richting de fam Holloway, op een zeer smerige manier gebracht
.

[ afbeelding ]
Als er dit soort smakeloze suggestieve texten zonder enig bewijs in voorkomen dan gaat een moeder natuurlijk niet reageren. En er was allang bekend dat Gielen ingehuurd was door de fam vd Sloot en de arubaanse toeristen industrie
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op die Taxichauffeur ,die heel vaag (zogenaamd) iets gehoord had over een rehab .
Een goeie documenteire maker gaat dat na trekken of dat ook echt zo is voordat zoiets gebruikt wordt.
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op,het luchthaven verhaal,die poster ,
en ga zo maar door ,niets in dat filmpje is onderbouwd.
Ook werd er gezegd : natalee wilde niet naar huis .
Waarom hing er dan een kalender op haar kamer die voor 3 maanden al ingevuld was ?

Er werd hier nog gezegd gielen heeft hetzelfde probleem als Jaap niemand wil het uitzenden ha ha
Dat is niet waar, ze willen het filmpje van gielen niet uitzenden omdat het vol met leugens staat
Jaap heeft tenminste nog een Erkend bedrijf in de hand genomen met een reputatie

Kortom dat gielen filmje toont niets aan .maakt gebruik van ingehuurde boodschappers en
niet voor niets wil niemand het uitzenden en terecht .
I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !! I AGREE !!

Je haalt me de woorden uit de mond Johan
pi_68430479
wat is dit nu weer voor een briefje ??
komt uit stukje van sbs6

Hoi joran

Hoe gaat het nu met je

Je hebt het jezelf niet zo makkelijk gemaakt.
Peter heeft je natuurlijk ingeluist en jij deed de rest met de thaise vrouwen
Tot nu toe mag je nog van geluk spreken dat je niet bent opgepakt

Tussen ons is het nu eenmaal zo gelopen ik heb je 1 keer verlinkt maar dat
Ik bemoei me nu niet meer met de zaak holloway ik ga verder met mijn bedrijf.
Je mag me gerust een e-mail terug sturen.
Ik heb geen ruzie met je.

Groetjes patrick
pi_68430533
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef bastibro het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond Johan
Als jij dan nog effe je hoofd bij johan uit z'n ... haalt en die vetklep van CnG z'n hand uit allebei jullie ..... dan kan eenieder weer vrij ademen en andere natuurlijke processen doorgang laten vinden.

just sayin'
  maandag 27 april 2009 @ 18:13:38 #113
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68430671
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
Nee nog veel mooier

"Het OM, dat vind dat er in de documentaire een intrigerende vaststelling is van feiten."

Treffend verwoordt toch . . LOL
pi_68430744
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef bastibro het volgende:

[..]

Jeetje zeg, de pot verwijt de ketel hier . .
Laten we hopen dat mw. Holloway hier niet meeleest.
Ongelooflijk, wat een oogkleppen

Toon ji mij eens aan waar ik mevrouw Beth Holloway Twitty heb beschimpt, belasterd, beschuldigd, gestalked en noem 't allemaal maar op? Nou?? Laat zien!
pi_68432184
We kunnen er lang en kort over praten maar die Beth Holloway neemt net als Joran, iedereen in de maling.

Dit zegt Hans Mos:
quote:
Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family.
en dit
quote:
Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
En als je dan die fimpjes bekijkt (zie vorige hoofdstuk) waarin je zelf kunt zien dat Beth Holloway met een stalen gezicht zit te liegen alsof het gedrukt staat........

wordt de film van Renee Gielen toch wel interessant.
Zo simpel is het gewoon.

Er is normaal gesproken voor een wanhopige moeder die op zoek is naar haar dochter geen enkele reden om leugens te vertellen.
pi_68432775
joran nu op sbs 6
pi_68433458
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:13 schreef bastibro het volgende:

[..]

Nee nog veel mooier

"Het OM, dat vind dat er in de documentaire een intrigerende vaststelling is van feiten."

Treffend verwoordt toch . . LOL
Heel treffend verwoord inderdaad en ook exact wat je op zo'n moment van de OVJ mag verwachten. Het gaat om welke uitleg hij aan het woord "intrigerend" geeft. Ik denk dat Mos daar een andere uitleg aan toekent dan jij voor ogen hebt. We wachten af.
--
pi_68433652
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef johan555 het volgende:
<snip>
het filmpje .
<snip>
Wat een terugtrekkende bewegingen ineens. Was jij het niet die haar hier op het forum, maar ook op andere fora voor van alles uitmaakte; als dat geen persoonlijke aanvallen zijn, dan ben ik benieuwd wat die dan wel inhouden.

Ik denk als alle posts waarin je haar uitmaakt voor o.a. misbaksel, gestoorde, trol, drugsverslaafde, alcoholverslaafde achter elkaar plakt, je een topic in één keer helemaal gevuld hebt.

Je kunt het met haar eens zijn of niet, maar de obsessieve wijze waarop jij op haar reageert is m.i. in elk geval niet normaal te noemen.
--
pi_68433806
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef johan555 het volgende:
joran nu op sbs 6
Weer niets, goede strategie.

Ik denk dat het verhaal binnenkort wel verkocht wordt.

De meeste mensen willen na het zien van dit filmpje toch wel weten wat Joran te zeggen heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door yyentle op 27-04-2009 19:59:16 ]
pi_68434094
Terugtrekkende beweging ? Dat kan je helemaal vergeten !
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet
wat wel en niet te zeggen in de media .
Vanaf het begin is dat al voorgekouwd ,dat lees je ook terug in de verklaringen van de 3 schurkjes .
Opvallend is wel dat Joran in z'n verklaring zegt dat Natalee haar moeder de zus van Hitler noemde .Joran zegt "ze zei dat wel 5 keer " . Satish heeft het maar 1 keer gehoord .
Beetje vreemd nietwaar ?

Op SBS vertelde Jaap in de inleiding dat Joran een enorme gokschuld heeft en dat het bij iemand is waar je beter geen gokschuld bij "Kan" hebben .Onderwereld dus
Jaap heeft die schuld voldaan .
Jaap zegt dan later dat hij benieuwd is waneer Joran zichzelf gaat aangeven .
pi_68434440
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef johan555 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er vanaf het begin een soort media strategie is uitgezet

En dat kon gerealiseerd worden door ervoor te zorgen dat de studenten ASAP het eiland verlieten.

Zelfs het familielid van Natalee, dat Joran met Natalee zou hebben gezien, kon uiteraard niet op Aruba achterblijven op mee te helpen zoeken.

Stel je voor dat een van die mensen door de Arubaanse politie zou worden gehoord.
pi_68437981
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef johan555 het volgende:
Vanaf het begin is dat al voorgekouwd ,dat lees je ook terug in de verklaringen van de 3 schurkjes .
Opvallend is wel dat Joran in z'n verklaring zegt dat Natalee haar moeder de zus van Hitler noemde .Joran zegt "ze zei dat wel 5 keer " . Satish heeft het maar 1 keer gehoord .
Beetje vreemd nietwaar ?

Op SBS vertelde Jaap in de inleiding dat Joran een enorme gokschuld heeft en dat het bij iemand is waar je beter geen gokschuld bij "Kan" hebben .Onderwereld dus
Jaap heeft die schuld voldaan .
Jaap zegt dan later dat hij benieuwd is waneer Joran zichzelf gaat aangeven .
Heb je linkje van die verklaring Johan? Vast niet, ook niet belangrijk, want Natalee kan het nog wel 20 x gezegd hebben toen Satish er niet bij was.

Gokschuld probleempje dus ook weer opgelost.

Aangeven voor al zijn leugens tot nu toe zeker, behalve dan degene die Patrick hem heeft laten vertellen onder de dope.

En die media strategie is een van je vele illusies. Ze hebben wel wat beters te doen.
pi_68441095
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Die Observer durft. Van de smerige beschuldigingen richting Joran is al niks waar en van al die prestaties van Natalee klopt ook een deel niet.

Verder Gielen's docu: 'intrigerende vaststelling van feiten' zegt Mos.
Maar het immigratieformulier klopt. Dus op Aruba klopt iets niet.
Komt allemaal wel een keer uit. Misschien als Mos weg is?

I thought this was Buster because your post made me laugh. Actually Mos went on record dismissing everything Rene Gielen provided. Forgot his exact words..I think it was nothing she provided was credible? I posted the translation here in english a while back.

I believe Joran is tired and wants it to end but they wont let him. Your guess is as good as mine what will happen..I think they want to end the case but its a bit too complicated. Did you see the interview with Jaap today? Your thoughts?

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 27-04-2009 22:39:07 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68441319
Jaap, de kampingzender, shownieuws

Nu is dat misschien het niveau waartoe trailertrash als Beth en haar gehersenspoelde aapjes zich willen verlagen maar ik wacht liever tot er verifieerbare feiten verschijnen in meer respectabele media.

Hou me op hoogte boys
pi_68441758
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef observer777 het volgende:

[..]

I thought this was Buster because your post made me laugh. Actually Mos went on record dismissing everything Rene Gielen provided. Forgot his exact words..I think it was nothing she provided was credible? I posted the translation here in english a while back.

I believe Joran is tired and wants it to end but they wont let him. Your guess is as good as mine what will happen..I think they want to end the case but its a bit too complicated. Did you see the interview with Jaap today? Your thoughts?
Ik denk en ik dacht en ik geloof zegt Observer.
Denk maar lekker verder. Mijn post blijft staan.

Mijn gedachten zijn dat Jaap naar de politie op Aruba stapt en het aan hun overlaat als het zo belangrijk is.
In plaats van aandacht vragen, en de hoogste prijs afwachten.
En als hij de politie op Aruba niet vertrouwt (die zijn toch corrupt daar volgens jullie monkeys) dan meldt ie alles maar hier. En dan tikken ze het zo wel af.
Dan zou hij goed bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')