quote:Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
quote:Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef johan555 het volgende:
Een goeie documentaire maker doet aan hoor en wederhoor .
Niet eerst roepen de feiten liegen niet en dan met een stemmingmakerij achtig iets komen .
Heel groot werd het gebracht hoor : Beth is om 7 uur aangekomen
Werd een dag later al onderuit gehaald door Mos (zie de Amigoe )
Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwdquote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef mrBhimself het volgende:
Ach, geen aandacht aan besteden, dit is weer zo'n loze, "hoe maak ik mij zelf tot het middelpunt van de belangstelling' actie van 555. A) het is weer eens een onzin post en B) je krijgt toch geen antwoord op je vragen.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef johan555 het volgende:
Oh Nicks denk je dat Hans Mos omgekocht is ?
De rug toegekeerd : daar bedoel je vast Julia Renfro mee en die 2 door de mand gevallen Mediums ?
Als je het over die mensen hebt noem dan de namen !
Ga jij nou maar eerst eens die film bekijken Johan en kom dan met een oordeel.quote:Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef johan555 het volgende:
obsessie ha ha laat me niet lachen als het je te moeilijk wordt noem je iedereen maar een stalker
geef liever een keer antwoord Mr b
op deze vraag:
Wat heeft Gielen aangetoond volgens jou ?
Kan je 1 ding opnoemen ?
eentje maar
quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je lezen wat Hoofd officier Hans Mos er over zegt :
Gielen heeft geen kennis van het onderzoeks dossier
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals jij de film in een kwaad daglicht stelt, met de meest valse beschuldigingen en ranzigste opmerkingen aan het adres van Gielen staat in geen verhouding tot de mening van het OM. En denk jij nou werkelijk dat het OM blij is met jouw schandelijke acties op (niet alleen) het www: stalking, inderdaad, verspreiding privé gegevens en privé foto's, dreigementen, misbruik IP adressen... Je denkt werkelijk alles en iedereen te kunnen terroriseren. FOK moest eens weten waar jij je allemaal mee bezighoudt!
En dat is waar het hier om gaat, namelijk over de manier waarop jij je het recht toeeigent mensen volledig verrot te trappen, n'importe qui. Ik herhaal mijn advies: zoek een goede psychotherapeut om je te laten behandelen tegen je hersenspinsels, die van het giftigste soort.
Johann555's sig:quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef duikkie het volgende:
als je niet beter wil weten lieg je nog niet altijd![]()
die docu van gielen is net als zoveel andere invalshoeken en koppig houdingen, het vreemde is dat gielen er drie jaar over heeft gedaan , en ze geen onderzoek in USA ging doen, naar haar vermoedens.
dat crack huis ook , laat mensen aan het woord , de hele straat liep gillend naar buiten toch , dus zo moeilijk is dat dan niet mensen te vinden die die dag paniek zagen. ook het onderzoek in usa maak een trip zoek waar natalee in de heropvoeding zat en sleep een ex junk voor de camera die natelle wel herkend, hoef je geen fbi of familie van holloway medewerking voor te vragen hoor.
maar ik denk dat er niet zoveel te vinden is in usa, anders was dat verhaal allang door iemand naar buiten gebracht, niet elke americaan is vriend van holloway familie hoor, het is aruba nietwaar iedereen iedereen wel kent
![]()
maar als het wegloop theorie zou willen kloppen , waarom doen joran en de kalpoe's dan als getuigen zo vreemd ??? dan verklaar je dat dan toch en hou je je bij je verhaal, niet eerst afzetten bij hotel of verkocht op het strand aan duister figuur, of in bootje geholpen en overboord geduwd.
kortom in vrijwillige wegloop theorie geloof ik niet in, daar doen de drie jongens te vreemd voor
en voor denken zijn we tenminste hierquote:Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hooren ik kan je lang niet altijd volgen
maar je belicht sommige dingetjes soms tenminste nog 'ns van verschillende kanten
en dat is leuk want dat zet mij ook lekker weer aan het denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |