abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68405893
En die waarheid, die weet jij al schijnbaar?
Denk je dat die hier aan het licht komt?
5000 herhalingen van zetten op dit forum schiet niet echt op.
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:00 schreef johan555 het volgende:
Van welk scenario ga ik uit dan ?
Mijn belang is dat dat waarheid naar boven komt !
  zondag 26 april 2009 @ 21:50:31 #77
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68406116
Inderdaad, die aankomsttijd was een van de dragers van de doc. en werd groots gebracht.
Dit bleek al snel een leugen.
Hiermee werd in feite de hele doc. ongeloofwaardig.
Dan de rehab, waar Gielen zelf in verbleef vanwege alcoholmisbruik
Zeer amateuristisch!
pi_68406222
Ok, dat is dan misschien voldoende weerlegt, tenzij er hier omkoping in het spel is en de gegevens bewust zijn veranderd. (niet bewezen, maar ook niet onbewezen, we gaan er vanuit dat ze kloppen)
Maar wat denk jij dan bij het feit, dat alle mensen die Beth in het begin hebben geholpen of
geassisteerd, haar de rug hebben toegekeerd?
Ligt dat allemaal aan die mensen? Of hebben die mensen een voldoende reden, omdat ze
voelen meerdere malen om de tuin te zijn geleid door Beth....
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:40 schreef johan555 het volgende:
Een goeie documentaire maker doet aan hoor en wederhoor .
Niet eerst roepen de feiten liegen niet en dan met een stemmingmakerij achtig iets komen .
Heel groot werd het gebracht hoor : Beth is om 7 uur aangekomen
Werd een dag later al onderuit gehaald door Mos (zie de Amigoe )
pi_68406575
Oh Nicks denk je dat Hans Mos omgekocht is ?
De rug toegekeerd : daar bedoel je vast Julia Renfro mee en die 2 door de mand gevallen Mediums ?

Als je het over die mensen hebt noem dan de namen !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68408554
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef mrBhimself het volgende:
Ach, geen aandacht aan besteden, dit is weer zo'n loze, "hoe maak ik mij zelf tot het middelpunt van de belangstelling' actie van 555. A) het is weer eens een onzin post en B) je krijgt toch geen antwoord op je vragen.
Ja MrB, zo denk ik er precies zo over hoor, ik hou er nu ook mee op. Het is niet te hopen dat mw. Gielen hier meeleest, op de een of andere manier voel ik me mede verantwoordelijk voor het feit dat zij hier nu zo wordt beschimpt en bespuwd Ik heb sowieso mijn buik vol van de trappen onder de gordel, niet alleen in de richting van mw Gielen maar ook jegens degenen die binnen deze draad nog (enige) realiteitszin bezitten..
pi_68408683
Ik heb begrepen dat Renee Gielen heel aardig op de hoogte is van het doen en laten van haar obsessieve stalkers.
--
pi_68409532
obsessie ha ha laat me niet lachen als het je te moeilijk wordt noem je iedereen maar een stalker
geef liever een keer antwoord Mr b
op deze vraag:

Wat heeft Gielen aangetoond volgens jou ?
Kan je 1 ding opnoemen ?

eentje maar
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68410363
Ik noem zeker niet iedereen een stalker, maar voor jou maak ik graag een uitzondering 555.

Gielen heeft voor mij aangetoond dat er nog heel veel vragen niet beantwoord zijn en dat het zeker nodig is om ook andere kanten van de zaak te onderzoeken.
--
pi_68410441
Die andere kant heeft ze toch 3 jaar lang onderzocht !
pi_68410613
Waar lees je dat ik zeg dat Hans Mos is omgekocht? Ik bedoel verder niemand in het bijzonder en noem zeker geen namen of ga mensen beschadigen. Ik zeg alleen maar dat er in het algemeen een goede reden is als mensen je opeens de rug toekeren, dat doe je niet zomaar.
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:06 schreef johan555 het volgende:
Oh Nicks denk je dat Hans Mos omgekocht is ?
De rug toegekeerd : daar bedoel je vast Julia Renfro mee en die 2 door de mand gevallen Mediums ?

Als je het over die mensen hebt noem dan de namen !
pi_68410763
Terror Jaap denkt dat Peter R jaloers op hem is. Klik HIER voor het hele verhaal.

Ik ben benieuwd of Terror Jaap zijn show nog verkocht krijgt in Nederland?
--
pi_68410824
Ik hoop het voor die jaap want hij heeft z'n best gedaan
Ben ook benieuwd of die willem v Cromvoirt bij dat Bredase bedrijf werkt
pi_68412139
quote:
Op zondag 26 april 2009 23:33 schreef johan555 het volgende:
obsessie ha ha laat me niet lachen als het je te moeilijk wordt noem je iedereen maar een stalker
geef liever een keer antwoord Mr b
op deze vraag:

Wat heeft Gielen aangetoond volgens jou ?
Kan je 1 ding opnoemen ?

eentje maar
Ga jij nou maar eerst eens die film bekijken Johan en kom dan met een oordeel.
Hoor en wederhoor hou toch op. Ik heb net nog even gekeken, aan het eind van de film staat dat mevrouw Beth Holloway Twitty niet bereid bleek Gielen te woord te staan. Dus wederhoor wel degelijk gevraagd, maar aangezien je de film niet gezien hebt, kun je dat ook niet weten.
Het laten zien van een andere kant is vaak de basis van een docu, moet je de films van Michael Moore maar eens bekijken. Maar daar heb je vast nooit van gehoord.
pi_68413475
Ben King: Poor Judgement Or Cover-Up in Natalee Holloway Case

I was and still am a bit leary of this report on corruption in the Dutch justice system in Aruba: some facts appear to be incorrect. For instance, Paul(us) v d Sloot is not a "high-ranking official."

The habitual impartiality has been demonstrated in the past with several cases, one case in particular stands out. The case of Alexander Mathew against a Dutch government official, Ben Vocking whom now goes by the name of Ben King .

In this particular case documents disappeared, forensic reports were over looked and witnesses were denied, these documents were in the favor of Alexander Mathew. Paul van der Sloot is a high ranking official in the judicial system and is close friends with Ben King, whom now works at the prosecution office. King was reportedly seen visiting Paul van der Sloot at his home when the Arubian police were performing a search of the van der Sloot residence. Mathew's entire case was tampered with.

King said that his friend Paul van der Sloot helped him in the Mathew case. How many cases has and will Paul van der Sloot help cover up?

However, I do find it curious that an official so close to the PM would 1) change his name and 2) exercise such poor judgement in the Natalee Holloway case that it now appears he has taken a vacation and, from all appearances, will continue to be of assistance or support to the Van der Sloot's in some way.

An article I found in Dutch - scroll down to fifth article - looked curious, so I asked Begga from Hasibokos to translate.

Translation: The Public Ministry (Aruban prosecutor's office) affirmed that Ben King, head of the support division of the Attorney General, was present at the house of the Van der Sloot family when it was being searched Thursday last week.

Spokesperson Marianne Croes, of the prosecutor's office: “King was and is on holiday. He was indeed not present on behalf of the PM (during the search of the van der Sloot estate)” The spokesperson doesn’t want to comment on the various observations that find it strange that a member of the PM was present at the house of the suspects family while the search took place.

Sources within the PM affirm however that the PM as a whole is not happy at all with the actions of Ben King, because this may raise doubts with regard to the impartiality of the ministry. .

King himself says that he and his family have been good friends with the Van der Sloots for some years now. Paul van der Sloot also worked for the PM in the past. King: “A few years ago, when I was working at KIA (local prison), I was maltreated by a prisoner and went through a rough period during which the Van der Sloot family provided us with fantastic support. We want to do the same for them now. But I realize naturally that I cannot stand at both sides on the line.”

And because of this King took some time off from his job to be able to support his friends. King: “It is a small island where conclusions are drawn very fast.” Both Public Ministry and I realize that we have to remain cool-headed. At the same time I have my rights as private-citizen and I want to support my friends in this difficult period.” Ben King was formerly named Vocking, he changed his name a few months ago and his name is now officially King.

http://tinyurl.com/848bd
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68413725
Ik heb dat filmpje allang gezien ,een aanfluiting vind ik het ,dat sommige mensen het nog een Docu durven te noemen helemaal .
Het filmpje is een aanklacht richting de fam Holloway, op een zeer smerige manier gebracht
.

Als er dit soort smakeloze suggestieve texten zonder enig bewijs in voorkomen dan gaat een moeder natuurlijk niet reageren. En er was allang bekend dat Gielen ingehuurd was door de fam vd Sloot en de arubaanse toeristen industrie
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op die Taxichauffeur ,die heel vaag (zogenaamd) iets gehoord had over een rehab .
Een goeie documenteire maker gaat dat na trekken of dat ook echt zo is voordat zoiets gebruikt wordt.
Hoor en wederhoor had toegepast moeten worden op,het luchthaven verhaal,die poster ,
en ga zo maar door ,niets in dat filmpje is onderbouwd.
Ook werd er gezegd : natalee wilde niet naar huis .
Waarom hing er dan een kalender op haar kamer die voor 3 maanden al ingevuld was ?

Er werd hier nog gezegd gielen heeft hetzelfde probleem als Jaap niemand wil het uitzenden ha ha
Dat is niet waar, ze willen het filmpje van gielen niet uitzenden omdat het vol met leugens staat
Jaap heeft tenminste nog een Erkend bedrijf in de hand genomen met een reputatie

Kortom dat gielen filmje toont niets aan .maakt gebruik van ingehuurde boodschappers en
niet voor niets wil niemand het uitzenden en terecht .

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 27-04-2009 08:49:47 ]
pi_68414083
Hier kan je lezen wat Hoofd officier Hans Mos er over zegt :

Gielen heeft geen kennis van het onderzoeks dossier

pi_68414811
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je lezen wat Hoofd officier Hans Mos er over zegt :

Gielen heeft geen kennis van het onderzoeks dossier

[ afbeelding ]

Zoals jij de film in een kwaad daglicht stelt, met de meest valse beschuldigingen en ranzigste opmerkingen aan het adres van Gielen staat in geen verhouding tot de mening van het OM. En denk jij nou werkelijk dat het OM blij is met jouw schandelijke acties op (niet alleen) het www: stalking, inderdaad, verspreiding privé gegevens en privé foto's, dreigementen, misbruik IP adressen... Je denkt werkelijk alles en iedereen te kunnen terroriseren. FOK moest eens weten waar jij je allemaal mee bezighoudt!

En dat is waar het hier om gaat, namelijk over de manier waarop jij je het recht toeeigent mensen volledig verrot te trappen, n'importe qui. Ik herhaal mijn advies: zoek een goede psychotherapeut om je te laten behandelen tegen je hersenspinsels, die van het giftigste soort.
pi_68414935
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Zoals jij de film in een kwaad daglicht stelt, met de meest valse beschuldigingen en ranzigste opmerkingen aan het adres van Gielen staat in geen verhouding tot de mening van het OM. En denk jij nou werkelijk dat het OM blij is met jouw schandelijke acties op (niet alleen) het www: stalking, inderdaad, verspreiding privé gegevens en privé foto's, dreigementen, misbruik IP adressen... Je denkt werkelijk alles en iedereen te kunnen terroriseren. FOK moest eens weten waar jij je allemaal mee bezighoudt!

En dat is waar het hier om gaat, namelijk over de manier waarop jij je het recht toeeigent mensen volledig verrot te trappen, n'importe qui. Ik herhaal mijn advies: zoek een goede psychotherapeut om je te laten behandelen tegen je hersenspinsels, die van het giftigste soort.

pi_68415119
Oh mogen we geen kritiek hebben op Gielen ?
Je moet eens weten wat er allemaal over PrdV uitzenindingen geschreven is
Kom met argumenten en bewijzen dat ik ongelijk heb !
Ik heb al 2 keer gevraagd wat er aangetoond is .
Ik onderbouw de aanmerkingen die ik heb met feiten ,kranten artikelen etc .
Maar dat zien bepaalde mensen liever niet !
pi_68415200
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
pi_68415419
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef johan555 het volgende:
Het OM Aruba toont Glashard aan dat Gielen liegt !
Johann555's sig:

"Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven."

pi_68416292
als je niet beter wil weten lieg je nog niet altijd

die docu van gielen is net als zoveel andere invalshoeken en koppig houdingen, het vreemde is dat gielen er drie jaar over heeft gedaan , en ze geen onderzoek in USA ging doen, naar haar vermoedens.

dat crack huis ook , laat mensen aan het woord , de hele straat liep gillend naar buiten toch , dus zo moeilijk is dat dan niet mensen te vinden die die dag paniek zagen. ook het onderzoek in usa maak een trip zoek waar natalee in de heropvoeding zat en sleep een ex junk voor de camera die natelle wel herkend, hoef je geen fbi of familie van holloway medewerking voor te vragen hoor.

maar ik denk dat er niet zoveel te vinden is in usa, anders was dat verhaal allang door iemand naar buiten gebracht, niet elke americaan is vriend van holloway familie hoor, het is aruba niet waar iedereen iedereen wel kent

maar als het wegloop theorie zou willen kloppen , waarom doen joran en de kalpoe's dan als getuigen zo vreemd ??? dan verklaar je dat dan toch en hou je je bij je verhaal, niet eerst afzetten bij hotel of verkocht op het strand aan duister figuur, of in bootje geholpen en overboord geduwd.

kortom in vrijwillige wegloop theorie geloof ik niet in, daar doen de drie jongens te vreemd voor
pi_68416760
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef duikkie het volgende:
als je niet beter wil weten lieg je nog niet altijd

die docu van gielen is net als zoveel andere invalshoeken en koppig houdingen, het vreemde is dat gielen er drie jaar over heeft gedaan , en ze geen onderzoek in USA ging doen, naar haar vermoedens.

dat crack huis ook , laat mensen aan het woord , de hele straat liep gillend naar buiten toch , dus zo moeilijk is dat dan niet mensen te vinden die die dag paniek zagen. ook het onderzoek in usa maak een trip zoek waar natalee in de heropvoeding zat en sleep een ex junk voor de camera die natelle wel herkend, hoef je geen fbi of familie van holloway medewerking voor te vragen hoor.

maar ik denk dat er niet zoveel te vinden is in usa, anders was dat verhaal allang door iemand naar buiten gebracht, niet elke americaan is vriend van holloway familie hoor, het is aruba niet waar iedereen iedereen wel kent

maar als het wegloop theorie zou willen kloppen , waarom doen joran en de kalpoe's dan als getuigen zo vreemd ??? dan verklaar je dat dan toch en hou je je bij je verhaal, niet eerst afzetten bij hotel of verkocht op het strand aan duister figuur, of in bootje geholpen en overboord geduwd.

kortom in vrijwillige wegloop theorie geloof ik niet in, daar doen de drie jongens te vreemd voor
Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hoor en ik kan je lang niet altijd volgen maar je belicht sommige dingetjes soms tenminste nog 'ns van verschillende kanten en dat is leuk want dat zet mij ook lekker weer aan het denken..
pi_68417428
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:05 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Kijk duikkie, ik ben het bijna nooit met je eens hoor en ik kan je lang niet altijd volgen maar je belicht sommige dingetjes soms tenminste nog 'ns van verschillende kanten en dat is leuk want dat zet mij ook lekker weer aan het denken..
en voor denken zijn we tenminste hier , beetje kletsen, proberen gedachte over de zaak te verwoorden, in altijd nette zinnen ( zoveel mogelijk in nederlands )

verder niemand zal in mijn voetsporen treden , of te wel don't follow me
pi_68419153
You guys clearly have very bad information. The only whore and drug addict I've seen is Joran Van Der Sloot. I have investigated all of your claims and they are complete lies. Natalee Holloway recieved a scholarship to the University of Alabama and wanted to be a doctor. Joran Van Der Sloot was a drug addict who wanted to be a Pimp.
==============================
Name one shred a proof Natalee was a drug addict in Rehab and impregnated by her Father. If the lies werent so disturbing they would be laughable. Now lets look at Joran Van Der Sloot who has a history of drug abuse,drugging and raping girls,anger problems,killing animals,stealing,lying..etc etc etc

Just a few of Natalees achievements before someone robbed her of living anymore and fullfilling her dreams.

- The American Field Service - a club which interacts with the foreign exchange students.
-National Honor Society
- Who's Who Among America's High School Student's
- Dorians Dance Team- Future Business Leaders of America
- Mu Alpha Theta - Math honor society
- Natural Helpers - A peer based emotional support group
- Outdoors Club
- Spanish Club
- Spanish Honor Society
- Spartan Pride
- School pep group
- TASC - Teens Actively Serving the Community
- received a full scholarship to the University of Alabama
- planned to major in Pre-Med, in order to pursue her goal of being a pediatrician

People Mag: Quote "A National Honor Society member whose GPA was a 4.15 on a scale of 4.0(she scored better than perfect by taking advanced placement classes)" end quote

[ Bericht 4% gewijzigd door observer777 op 27-04-2009 12:44:45 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')