abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68364690
Spijtig genoeg voor jou Ouwefiets, reageer ik niet meer op je .
Vragen stellen heeft dus geen zin .
Dus stop met je gezuig de hele tijd Ouwefiets
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68366282
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef johan555 het volgende:
Spijtig genoeg voor jou Ouwefiets, reageer ik niet meer op je .
Vragen stellen heeft dus geen zin .
Dus stop met je [b]gezuig de hele tijd Ouwefiets[/b]
Dat is je probleem Johan, jij wilt/kunt zelden vragen beantwoorden.
Omdat je een kanjer bent in uit je duim ZUIGen. En dat is spijtig voor iedereen die hier een discussie wil voeren.
pi_68366349
En als ie eens wat zinnigs schrijft blijkt dat ie loopt te plagiëren.

hilarisch vanmorgen
I stand with the happy Island.
pi_68366560
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68367441
Als het niet uit te leggen is, plaats dan maar een foto. Lijkt een beetje op wat ze bij SM doen. Daar komt in elk topic ook onderstaande foto voor.

Ik moet wel bekennen dat ik van de foto van Natalee minder schrik dan van de foto van Joran.
Bron: ene Texasmom van SM
--
pi_68367611
Eens MrB, maar ze plaatsen ook altijd dat soort foto's van Joran. Je snapt wel waarom, toch?

En die uitspraak van Mos, tja, dat is ook alweer maaaaanden geleden. Nog steeds geen bewijs.....
pi_68367667
Inderdaad. Ik denk dat Mos de zaak binnenkort gaat afsluiten en dan vertrekt richting St. Maarten naar zijn nieuwe job. Het schijnt dat het onderzoek van Pietersz ook geen nieuwe inzichten brengt, dus als dat onderzoek afgerond is zal het dossier Holloway wel gesloten worden denk ik.
--
pi_68368490
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:46 schreef mrBhimself het volgende:
Inderdaad. Ik denk dat Mos de zaak binnenkort gaat afsluiten en dan vertrekt richting St. Maarten naar zijn nieuwe job. Het schijnt dat het onderzoek van Pietersz ook geen nieuwe inzichten brengt, dus als dat onderzoek afgerond is zal het dossier Holloway wel gesloten worden denk ik.
Hee interessant mrB gaat Hans Mos naar St Maarten, hij had toch de keuze uit 2 of 3 verschillende banen als ik het me goed herinner dus de Antillen moeten hem goed bevallen.

Genoeg te doen trouwens bij het OM op St Maarten.
pi_68368584
Ik heb gehoord dat hij twee banen aangeboden heeft gekregen, één in Nederland bij het Landelijk Parket in Den Haag en één op St. Maarten. Kennelijk bevalt de zon goed :-)
--
pi_68369859
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:46 schreef mrBhimself het volgende:
Will you be throwing a big party if they close the case?
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68370773
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef observer777 het volgende:

[..]

Will you be throwing a big party if they close the case?
En jij? Wat ga jij doen??
pi_68371288
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:03 schreef OUWEFIETS het volgende:
En jij? Wat ga jij doen??
Weet je OUWEFIETS het sluiten van de zaak is waarschijnlijk het beste dat die stalkende losers op hun geheime forumpies kan overkomen.

Stel je voor dat ze volgende week ineens de knekels van Natalee vinden met daarop het DNA van <voeg hier je favoriete verdachte in> en die bekent ook nog, dan hebben sommige van die engerds toch geen doel meer in het leven.

Ik voorzie dan depressies, praatgroepen, suicides en nog meer onenigheid dan er nu al heerst tussen de diverse facties.

Je zou er bijna op gaan hopen
pi_68374660
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Weet je OUWEFIETS het sluiten van de zaak is waarschijnlijk het beste dat die stalkende losers op hun geheime forumpies kan overkomen.

Stel je voor dat ze volgende week ineens de knekels van Natalee vinden met daarop het DNA van <voeg hier je favoriete verdachte in> en die bekent ook nog, dan hebben sommige van die engerds toch geen doel meer in het leven.

Ik voorzie dan depressies, praatgroepen, suicides en nog meer onenigheid dan er nu al heerst tussen de diverse facties.

Je zou er bijna op gaan hopen
Daar zit wat in JoB...

Anderzijds kan ik me ook zo voorstellen dat na het sluiten van de zaak de apen uit pure frustratie en wanhoop uit het eerste het beste keukenraam springen.

Want hoe moeten ze dan toch verder met dat lege & negatieve leventje?
  zondag 26 april 2009 @ 01:22:54 #39
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68382456
pi_68384104
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:22 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
de middelste foto zegt weer alles

ROKEN KAN EEN DOODSOORZAAK ZIJN
pi_68384141
nu even terug op de zaak holloway en of joran of beter gezegd JAAP de terror wat heeft aan zijn interview en leugentest ???

in een zin als je de artikels lees dus NEE

het bewijs dat een leugentest bij joran werkt , zelfs zonder apparaat weet je dat joran liegt, zou beter zijn als bij joran een apparaat wordt aangesloten als hij de waarheid zegt. gaat hij ook minder af

gelukkig hoef ik niet aan de geheugentest, bij mij gaan nooit bellen rinkelen en moet ik heel goed nadenken wat ik gisteren nog gegeten heb, ben benieuwd wat voor misdaden ik allemaal zo kan ontkennen.

kortom allemaal mooie technieken hoor, maar als ik ergens over twijfel dan is het wel dat leugentest en of geheugentest ons mensheid zullen helpen, geloof er geen moer van.

verder herinner ik me dat natalee een gebloemd onderbroekje aan had , daderkennis dus , maar aan zoiets heb je ook niets, natalee zal nooit gevonden worden en zeker haar kleren niet. dus daderkennis is in deze zaak ook al zo moeilijk te krijgen niet ??
pi_68384372
Ja een waarheids detector zou beter bij Joran passen
pi_68385323
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:22 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Och wat een verrassing deze ochtend! Nu deze foto's weer bestempeld als origineel van Bassie.. lagen jullie met z'n allen daar in die bosjes Bassie? OBS555, OBS777 en jij? Ze lijken trouwens verdomd veel op elkaar. En wij mogen jullie foto's niet stelen ?

Het moet toch niet gekker worden whahahaha O wat een stelletje ongeregeld! Lachuuuhhh!
pi_68385529
quote:
Op zondag 26 april 2009 07:58 schreef duikkie het volgende:
nu even terug op de zaak holloway en of joran of beter gezegd JAAP de terror wat heeft aan zijn interview en leugentest ???

in een zin als je de artikels lees dus NEE

het bewijs dat een leugentest bij joran werkt , zelfs zonder apparaat weet je dat joran liegt, zou beter zijn als bij joran een apparaat wordt aangesloten als hij de waarheid zegt. gaat hij ook minder af

gelukkig hoef ik niet aan de geheugentest, bij mij gaan nooit bellen rinkelen en moet ik heel goed nadenken wat ik gisteren nog gegeten heb, ben benieuwd wat voor misdaden ik allemaal zo kan ontkennen.

kortom allemaal mooie technieken hoor, maar als ik ergens over twijfel dan is het wel dat leugentest en of geheugentest ons mensheid zullen helpen, geloof er geen moer van.

verder herinner ik me dat natalee een gebloemd onderbroekje aan had , daderkennis dus , maar aan zoiets heb je ook niets, natalee zal nooit gevonden worden en zeker haar kleren niet. dus daderkennis is in deze zaak ook al zo moeilijk te krijgen niet ??
Beetje warrig verhaal Duikkie, je moet het me niet kwalijk nemen.. Voor wat betreft Jaap, hij heeft hetzelfde probleem als Renee Gielen.
Unconvenient truth, onverkoopbaar dankzij onze volksheld PRuk .
Nu noemt-ie het een kermisattractie, bij RG was het een zonnesteek.

De lul.
  zondag 26 april 2009 @ 11:39:02 #45
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68386380
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:48 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Beetje warrig verhaal Duikkie, je moet het me niet kwalijk nemen.. Voor wat betreft Jaap, hij heeft hetzelfde probleem als Renee Gielen.
Unconvenient truth, onverkoopbaar dankzij onze volksheld PRuk .
Nu noemt-ie het een kermisattractie, bij RG was het een zonnesteek.

De lul.
Jaap probeert tenminste nog de waarheid te achterhalen.
Das duidelijk appels met rotte appels vergelijken OF en bovendien is het programma van Jaap Unlimited is nog volop in onderhandeling met diverse omroepen hoor.

Gielen heeft een veel groter probleem, namelijk een ziek brein.

LEVE PETER R DE VRIES en vanaaf vooral weer kijken, dan heb je altijd een alibi
pi_68386431
Opsporing Verzocht is een opsporingsmiddel van politie en justitie. Deze twee diensten bepalen de inhoud van het programma tot in elk detail.

Opsporing verzocht is a tool to solve crimes for the police and DA's office. They decide the content of the show into the smallest detail

Actor playing Joran Van Der Sloot

Peter De Vries first report on the case

(55.40 min) The criminal investigators on Aruba where very dissatisfied about the way the program Opsporing Verzocht was broadcasted last year. By order of chief officer Karin Jansen it was not allowed to ask questions about two crucial points in the statements of Joran van der Sloot:

The way he came home that night
and
the disappeared shoes.

Those are questions which, generally speaking, belong on top of the list. Instead of that, in Opsporing Verzocht the impression had to be created that the investigation was not focused on Joran and his friends, but that this was about an extended investigation

(56.32 min) Voice-over: the top of the criminal investigators had the idea that chief inspector Jansen wanted to keep the role of Joran and his friends as small as possible. The way the show is filled in and did not provide any useful tips, is considered as a missed change by the Aruban police

(58.31 min) Mr. Jansen reacted surprised and told the lawyer know that it is very unusual during the investigation, but after repeated insists she finally agreed. After office hours the lawyer made an appointment with her. Mr. Carlo told her during this conversation something was bordering him, and he wanted to clear his conscience.
After that he told her he knew Joran played a principle part in the disappearance of Natalee Holloway, and that he was of the opinion that justice should know about this. But that it was up to them, to get proof.
========================

(50.18 min) The incident gives the criminal investigators the impression there is an outrageous conflict of interest between the Judge in training VanderSloot and the public prosecutor. But, that was not the only thing what happened, because after the unexpected confrontation with official King, Mr. Bob Wit, who was in charge of the investigation, arranged another setback.The criminal investigators were waiting in front of the house with employees of the forensic laboratory. The order for search warrant concerned the address : the complete section. But on site, Mr. Wit decided that only this small apartment of Joran in the garden was allowed to be investigated. So, not the whole section and the rest of the house, what is what the police wanted to do.

(51.19 min) The criminal investigation department on Aruba calls the action of the judge commissioner incomprehensible, and experienced this setback as a failure of the first order. Joran had explained that he had been that night at the house, and he appeared to have lied on vital points. Reasons enough for an extended search, but the being ready criminal investigation team, got suddenly almost literally, no meter space.

(52.03 min) The investigation into the disappearance of Natalee Holloway knows an almost bizarre enumeration of failures and blunders. Arguments between the head officer and the procurer general. A high justice civil servant who, as a good friend of the suspected family Van der Sloot, travels ahead of the searching team, and stays in the house of the family. A search warrant, which is restricted to a minimum. And interrogations of the main suspect, which are, according to the criminal investigation team, frustrated because his father has, as a judge in training, access to the facts.

(52.48 min) We visit Joran?s parents again. We are more and more curious to their side of the story. But Jorans father is not very eager for a conversation. He does not want to come to the gate, so Peter phones him.

(53.46 min) Peter: it surprises me a bit that you are so reserved while, if the case is going to be solved, everybody is happy with it, I would think.

Paul: yes, but, because I am not very convinced that talking to you, will bring us closer to a solution, that is it. We have a lot to tell, we have a lot to tell but we do think it is a bit too early; it has to happen at a moment when it is not unnecessary damaging for nobody.
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68387232
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef bastibro het volgende:
Ja daar gaan we lekker voor zitten, een zaak van 35 jaar oud NOT dus.
  zondag 26 april 2009 @ 12:12:22 #48
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68387237
WOW Great timing Observer
Are you stalking me?
pi_68387406
quote:

[..]

Jaap probeert tenminste nog de waarheid te achterhalen.
Das duidelijk appels met rotte appels vergelijken OF en bovendien is het programma van Jaap Unlimited is nog volop in onderhandeling met diverse omroepen hoor.

Gielen heeft een veel groter probleem, namelijk een ziek brein.

En dat probleem gaat voor Gielen nog Veeeel groter worden voor Dolphje en onze geweldige "media strateeg" Leinders ook
pi_68387432
quote:

= > :

dus

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')