abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68357750
IK reageer niet op mannetjes uit achterbuurten
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68357762
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68357915
Hmmm we zijn bijna aan het einde van reboundje #36, ik denk dat het zondag weer eens tijd wordt voor een update in de Natalee case dus een vers Keekje in reboundje #37.

Met daarin:

- de aftocht van Fred en Fikkie Golba
- de forumoorlogen tussen de aapjes
- infiltratie in het viespeukenforum CnG
- Jaap en Joran
- sluit Mos het onderzoek of zijn opvolger?

tot zondag

AYO!
I stand with the happy Island.
pi_68357992
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:58 schreef johan555 het volgende:
Minister wil extra geld voor promotie toerisme
24 Apr, 2009, 17:24 (GMT -04:00) amigoe
[ afbeelding ]

Toerisme-minister Edison Briesen wil extra geld om de sterk onder de crisis lijdende toerismesector te steunen.

ORANJESTAD — Toerisme-minister Edison Briesen wil dat er meer geld wordt gepompt in de promotie van Aruba als vakantiebestemming. Dit omdat de vooruitzichten voor het tweede kwartaal nog slechter zijn dan de eerste drie maanden van dit jaar.

De sector verwacht in het tweede kwartaal dat het aantal verblijven met 35 procent zal dalen. Voor de ‘zomermaanden’ zoals juli zijn amper reserveringen binnengekomen aldus bracheorganisatie Ahata. Deze deed dit jaar al eerder een beroep op de regering om met extra geld over te brug te komen voor de sector die sterk te lijdt onder de wereldwijde crisis. Briesen lijkt nu overtuigend nadat afgelopen woensdag tijdens de jaarlijkse toerismeconferentie ATCA de hotelsector en ook de luchthaven met negatieve cijfers kwamen.
Vorige week meldde de Amigoe al een scherpe daling van het aantal vliegpassagiers over het afgelopen kwartaal met 11,5 procent in vergelijking met vorig jaar. Het aantal toeristen dat de eerste drie maanden van dit jaar hier verbleven, daalde gemiddeld met 6,8 procent, blijkt nu. In januari ging het bovendien om 4,7 procent minder verblijven, in maart al om een daling van 10,1 procent. De opbrengst per verblijf daalde met 15,6 procent. In maart was deze opbrengst overigens bijna 25 procent lager.
In de presentatie aan de buitenlandse reisagenten en vervoersmaatschappijen op de toerismeconferentie gaf Ahata aan dat de ‘last minute pick up’ voor de maanden mei en juni nog slechter uitvallen dan in het eerste kwartaal van dit jaar. “Looks very bad”, aldus de brancheorganisatie. Voor de rest van het jaar blijft het bovendien gissen, aldus Ahata, hoewel de verwachtingen zijn dat de markt zich in september/oktober stabiliseert.

Valero voor toerisme
Vorig jaar kreeg de sector 10 miljoen dollar extra van de overheid voor de promotie en uitvoering van het zogeheten contingency plan, een gezamenlijk aanpak van de overheid en het bedrijfsleven om het aantal toeristen op peil te houden. Dit bedrag blijkt nu dus niet voldoende, aldus minister Briesen die bovendien niet alleen meer geld wil, maar ook het plan wil wijzigen.

Tegelijkertijd vraagt hij zich af of het allemaal voldoende voor de sector, omdat ook de andere 38 eilanden in de regio druk bezig zijn enorme bedragen in toerisme te pompen. Ook geven ze flinke kortingen van rond de 20 tot 25 procent in deze slag om de toerist. Briesen: “Ik ben blij dat de sector hier dit soort kortingen nog niet geeft, omdat het later moeilijker wordt de prijzen weer te verhogen. Het gaat nu nog om kortingen van 10 procent.”
De minister hoopt dat het extra geld dat mogelijk van de gewonnen arbitragezaak tegen olieraffinaderij Valero – overigens is de uitspraak nog niet officieel bevestigd – inzake de bbo-belasting vrijkomt, naar toerisme kan gaan. “We beschikken als overheid niet zoals andere eilanden over ruime financiële middelen. Dus het blijft moeilijk.” Hij hoopt dan ook dat door de miljarden investeringen in het bedrijfsleven door de Amerikaanse en Europese overheden, de internationale economie en zo ook de toerismemarkt voor Aruba weer aantrekt.

Ondertussen probeert de bewindspersoon ook de Zuid-Amerikaanse markt weer aan te trekken. Dit nadat vorige week de luchthaven meldde dat mede door het verbod op charters door de Venezolaanse autoriteiten het aantal passagiers uit dat land sterk is gedaald. Briesen vliegt daarom zondag naar het Zuid-Amerikaanse land om dit probleem aan te kaarten bij de Venezolaanse minister van Infrastructuur en Toerisme. Daarnaast zegt de minister over een paar maanden een grote toerismebeurs in Brazilië te bezoeken om daar vliegtuigmaatschappijen te overtuigen naar Aruba te vliegen.

Ahata somber
Directeur Rob Smith van Aruba Hotel and Tourism Authority (Ahata ) zegt dat hij in de twaalf jaar dat hij werkzaam is in de Arubaanse toerismesector nog nooit zo’n economische neergang heeft meegemaakt. “Ik heb van alles meegemaakt zoals oorlogen en 11 september. Maar dat de economische instabiliteit zo’n impact heeft op het toerisme als nu, dat niet. Daarom moeten we sterk in onze schoenen staan om deze crisis aan te kunnen. Dit houdt in dat we aanwezig moeten zijn in de media en de relatie met de Noord-Amerikaanse partners goed moeten houden.”
Tegenwoordig is het vertrouwen van de reiziger vervangen door de financiële capaciteit, zegt Smit. “Het is daarom van belang dat Aruba aanwezig is als de consument vakantiebeslissingen neemt. Een voordeel van hier is dat het een ontspanningplek is voor mensen die in stresstijden tot rust willen komen.” Een ander voordeel noemt Smith het grote aantal time share verblijven waardoor het eiland verzekerd is van een vast aantal toeristen.

de stranden zijn wel erg leeg ja

pi_68358138
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:17 schreef johan555 het volgende:
Het blijft toch genieten van die mooie plaatjes van het tropical paradise thanks 555, nog 7 weekjes en dan mag JoBuster weer naar dushi terra
I stand with the happy Island.
pi_68358549
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:17 schreef johan555 het volgende:

[..]

de stranden zijn wel erg leeg ja

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
We konden erop wachten. Wat heeft het met Natalee te maken Johan?

Dat onze economie met 4.8% krimpt heeft daar net zoveel mee te maken.
En die lege stranden van jou hebben we nou wel gezien.
JoB zal vast wat mooie plaatjes voor ons maken.

En dan Johan, Jij wilt toch dat er niet geziekt wordt? Hou dan op met die nergens op slaande onzin, je achterbuurt posts en je haat/liefde verhouding met Peter R.

Back on topic, Natalee.
pi_68358631
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef bastibro het volgende:

[..]

Je hebt hier ongelijk Ouwe,
Maar ze kunnen idd heel goed samengaan, drugs en alcohol, mits je dan kan gaan slapen wanneer je wilt en dan niet nog eens weerstand moet bieden aan 3 geile viezerikken die iets van je willen

Vreselijk moet het zijn geweest, die nacht, voor dat meisje toch?!
Bassie, heb je de Life Time Movie gezien, gebaseerd op het boek van Beth? Nou in haar boek zegt ze het niet maar in de film zien we duidelijk hoe Natalee Joran aan alle kanten probeerde te versieren.
En wat je van de 2 ook gelooft, maar ja wat moet je nog geloven bij Beth, dan kun je niets anders zeggen dan dat er NERGENS is aangetoond dat Natalee weerstand moest bieden aan die drie viezerikken van jou.
Fabeltje Bassie, net zoals dat Natalee geen drugs gebruikte. Maar daar had ik het al over.
Welterusten
pi_68360375
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef bastibro het volgende:

[..]

Jij bent echt ziek weet je dat
Het is maar wat je ziek noemt. Ik vind mensen die hele bevolkingsgroepen willen benadelen voor hun genoegdoening en daarvoor liegen en bedriegen en dan ook nog geld ophalen bij mensen die medelijden met ze hebben ziek.
pi_68360405
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef JoBuster het volgende:
Hmmm we zijn bijna aan het einde van reboundje #36, ik denk dat het zondag weer eens tijd wordt voor een update in de Natalee case dus een vers Keekje in reboundje #37.

Met daarin:

- de aftocht van Fred en Fikkie Golba
- de forumoorlogen tussen de aapjes
- infiltratie in het viespeukenforum CnG
- Jaap en Joran
- sluit Mos het onderzoek of zijn opvolger?

tot zondag

AYO!
pi_68360666
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:37 schreef johan555 het volgende:

[..]

Joran had toch een webite die voornamelijk over gangbangs ging ?
Over loze beweringen gesproken. Kom eens met een link naar die website of als die niet meer online mocht staan met screenshots van pagina's van die website. Ik ben benieuwd.
--
pi_68361058
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Over loze beweringen gesproken. Kom eens met een link naar die website of als die niet meer online mocht staan met screenshots van pagina's van die website. Ik ben benieuwd.
Ik stel alleen de vraag Mrb ,die website is door z'n vader direct na de verdwijning weggehaaald, er zijn screenshots van ,maar die staan op besloten forums en daar mag jij niet komen .
pi_68361146
Maar natuurlijk; daarom kun je het bewijs hier niet leveren. Zo zijn er ook besloten forums waar jij niet mag komen en die bevatten screenshots van de activiteiten van jou en je vrienden. Het is toch wat met al die besloten sites.

En waarom stel je dan hier de vraag als je kennelijk al weet dat Joran een website had die over gangbangs ging? Niet echt logisch.
--
pi_68361362
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:29 schreef mrBhimself het volgende:
Maar natuurlijk; daarom kun je het bewijs hier niet leveren. Zo zijn er ook besloten forums waar jij niet mag komen en die bevatten screenshots van de activiteiten van jou en je vrienden. Het is toch wat met al die besloten sites.

En waarom stel je dan hier de vraag als je kennelijk al weet dat Joran een website had die over gangbangs ging? Niet echt logisch.
Van mij en m'n vrienden nog wel ha ha een Mafketel ben je Mr B
Je loopt hier al jaren nogal dreigende taal uit te slaan hier op Fok dat zal de mods ook wel niet ontgaan zijn .Je spoort gewoon niet mrB
pi_68361424
Hoezo dreigende taal. Jij geeft aan dat er besloten forums zijn waar die screenshots van Joran's site op staan en ik geef aan dat er besloten fora zijn waar screenshots op staan van sites van jou en je vrienden. Daar is weinig dreigends aan.

Ik neem aan dat je er wel van op de hoogte bent dat je vroegere vrienden van SM niet zo veel op hebben met je vriend 777. Ik heb begrepen dat er lieden op SM zijn die kennelijk aangifte hebben gedaan van bepaalde zaken.

Maar goed, nogmaals de vraag "Waarom stel je dan hier de vraag als je kennelijk al weet dat Joran een website had die over gangbangs ging"?
--
pi_68361551
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:42 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo dreigende taal. Jij geeft aan dat er besloten forums zijn waar die screenshots van Joran's site op staan en ik geef aan dat er besloten fora zijn waar screenshots op staan van sites van jou en je vrienden. Daar is weinig dreigends aan.

Ik neem aan dat je er wel van op de hoogte bent dat je vroegere vrienden van SM niet zo veel op hebben met je vriend 777. Ik heb begrepen dat er lieden op SM zijn die kennelijk aangifte hebben gedaan van bepaalde zaken.
Begin je hier nu weer een zwets praatje over Observer mrB ?
MrB :ik heb begrepen dat er lieden op SM zijn die kennelijk aangifte hebben gedaan van bepaalde zaken.
Kennelijk en bepaalde zaken ? Heb je die aangiftes dan Mr B of verzin je maar wat .

Heb je de mededeling van Hara hier soms laatst niet gelezen ?

En hoezo "vroegere" vrienden ? Ik ben daar nog steeds lid hoor !
Stemmingmakerij daar ben je mee bezig Mr B !

Wel uitkijken op SM hoor MrB ik kan inloggen op de sitemeter
pi_68361673
Waarom zou ik moeten "uitkijken" dat jij kunt inloggen op de sitemeter bij SM? Vorm van dreigen 555. Overigens kan iedereen inloggen op de sitemeter bij SM, dus lekker belangrijk.

Zoals ik al aangaf "heb ik begrepen dat er aangifte is gedaan", als ik er bewijzen van had gehad, dan had ik ze hier wel gepost. Onder andere de Kikker heeft aangegeven zaken te hebben gemeld bij de FBI. Ook op andere fora is gemeld dat er aangifte is gedaan bij o.a. de FBI en het Amerikaanse 'stalksteunpunt'.

Nu dan voor de derde maal: Waarom stel jij hier de vraag of Joran een gangbang site heeft of had, terwijl je een post verder aangeeft dat je zeker weet dat hij dat had omdat ze dat op 'besloten sites' hebt gezien. Het kan toch niet moeilijk zijn om daar antwoord op te geven?
--
pi_68361760
Haha de kikker ? Die moet zelf uitkijken .
pi_68361810
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag, of kan ik dat vergeten?
--
pi_68361819
Waarom heeft Paul vd Sloot die website direct na de verdwijning eraf gehaald denk je ?
pi_68361845
Wow! Some really dirty people on this forum putting out horrible lies and misinformation. CnG is a invite only forum with many of the best researchers from several countries who are some of the most honest hard working people I have ever met. You are not welcome there with your lies and misinformation. As far as the lies coming from SM..I will be more then happy to show just how dirty you are for continiously bringing this up.

This thread was made by Johan to find the truth about what happened to Natalee Holloway..Not a place for people to continiously spread lies and misinformation about the murdered victim,her family and the people trying to help them. Some of us are trying to get the truth while others here are doing the complete opposite. Really Pathetic.

[ Bericht 19% gewijzigd door observer777 op 25-04-2009 11:11:05 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_68361848
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:02 schreef mrBhimself het volgende:
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag, of kan ik dat vergeten?
Gaan we nog lopen Heuen ook Mr B ?
Jij zoekt het verder maar uit met je gezwam
pi_68361886
Die website is weggehaald omdat er natuurlijk belastende zaken op stonden .
pi_68361887
Ik begrijp echt niet waarom jij altijd moeilijk begint te doen als er een normale vraag wordt gesteld. Je verwacht wel van anderen dat ze antwoord geven op je vragen, maar als aan jou een vraag wordt gesteld, dan volgt er heel vaak geen antwoord. Geen idee trouwens wat "Heuen" is.
--
pi_68361894
'Joran bewijst werking van leugendetector'

donderdag 23 april 2009 | 02:55 |

BREDA - Directeur Aad Schalke van het Bredase recherchebureau Schalke en Partners zegt het cryptisch: "Joran van der Sloot heeft bewezen dat de leugendetector werkt."

Maar of dat nu inhoudt dat Van der Sloot wel of niet liegt over de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba, daar mag Schalke 'op straffe van een flinke boete' niets over zeggen. Van der Sloot zat vorige week twee dagen lang aan de leugendetector, officieel: de polygraaf, in Breda.

Hij vloog over vanuit Thailand voor de opnames van een tv-programma van Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap uit het tv-programma de Gouden Kooi. Het bezoek werd geheim gehouden, maar lekte uit via het camerateam. Amesz wilde Van der Sloot ondervragen over zijn rol bij de verdwijning van Holloway en schakelde het Bredase bureau in.

brabantsdagblad.nl/
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:07:31 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68361902
Foei Johan, bij dezen mag jij het topic van vandaag niet openen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')